Γιώργος Μούζος, 18/7/2018 - 12:36 facebook twitter linkedin Renault Captur 1,5 dCi: Για trendy ασφαλιστές! Γιώργος Μούζος, 18/7/2018 facebook twitter linkedin Το Renault Captur, ανανεώθηκε όπου χρειαζόταν, ώστε να συνεχίσει να είναι ένα από τα πλέον μοδάτα crossover πόλης. Ειδικά στην έκδοση με τον 1,5 diesel κινητήρα, προσφέρεται για όσους λατρεύουν τις εξορμήσεις. Το Renault Captur είχε 4 χρόνια παρουσίας στην αγορά και με ανταγωνισμό να εντείνεται, η Renault έκρινε πως ήταν το κατάλληλο σημείο για να φρεσκάρει το όμορφο μοντέλο της. Με ποιοτικό εσωτερικό, τονισμένη εμφάνιση και έναν κινητήρα διαμάντι, αναμένεται να κερδίσει εκ νέου το αγοραστικό κοινό. Στιλ και μπρίο! Το Captur από την αρχή της εμπορικής του καριέρας ξεχώριζε για την όμορφη και ιδιαίτερη εμφάνισή του. Και στην ανανεωμένη του version, το Captur συνεχίζει να διακρίνεται με τις έντονες καμπύλες του, οι οποίες αναδεικνύουν την μυώδη του σχεδίαση. Στο εμπρός μέρος ξεχωρίζουν τα νέα full LED φώτα, η μάσκα, το καπό και τα φώτα ημέρας LED σε σχήμα C, που φέρνουν λίγο στο Kadjar. Ο Crossover χαρακτήρας του μοντέλου ενισχύεται από τις ποδιές στους προφυλακτήρες εμπρός και πίσω, αλλά και από την σεβαστή απόσταση των 170 χλστ από το έδαφος. Το μεγάλο νέο όμως είναι, πως το Captur μπορείτε να το φέρετε στα μέτρα σας, μιας και η Renault προσφέρει μεγάλο εύρος εξατομίκευσης, με τους χρωματισμούς συνδυασμούς να ξεπερνούν τους 30, ενώ στο εσωτερικό υπάρχουν έξι διαφορετικά πακέτα! Πρακτικό και στιβαρό εσωτερικό Η μοντέρνα σχεδίαση όμως συνεχίζεται και στο εσωτερικό του Captur, το οποίο είναι δομημένο με ποιοτικά υλικά, ενώ και η συναρμογή είναι άψογη, όπως και το φινίρισμα. Στο ανώτερο σημείο της κεντρικής κονσόλας βρίσκεται η οθόνη του infotainment, το οποίο έχει μεγάλο εύρος συνδεσιμότητας. Οι προσφερόμενοι χώροι επαρκούν, καλύπτοντας τις μεταφορικές ανάγκες μιας 4μελους οικογένειας, με το χώρο αποσκευών να διαμορφώνεται από τα 377 έως και τα 455 λτ., ανάλογα με τη θέση του πίσω συρόμενου καθίσματος. Φυσικά συνεχίζουν να υπάρχουν οι πολυάριθμες πρακτικές λύσεις, όπως το ευρύχωρο, το συρόμενο ντουλαπάκι συνοδηγού Easy Life με χωρητικότητα 11,5 λτ, αλλά και οι αφαιρούμενες με φερμουάρ επενδύσεις. NEWSLETTER Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα. Κινητήρας λίρα 100 Το όμορφο Captur, κινείται από το γνώριμο 1,5 dCi κινητήρας της Renault στην έκδοση των 110 ίππων. Ο εν λόγω κινητήρας διακρίνεται για την πολιτισμένη λειτουργία του, αλλά το κυριότερο για την άκρως λογική κατανάλωση καυσίμου. Τραβάει δυνατά από χαμηλά, χάρη στη διαθέσιμη ροπή των 260 Nm, από τις μόλις 1.750 σ.α.λ. Αρωγός στην επίτευξη των καλών επιδόσεων είναι και το πολύ καλό σε αίσθηση 6ταχυτο μηχανικό κιβώτιο με την κλιμάκωση να ταιριάζει γάντι στο χαρακτήρα του αυτοκινήτου. Η διαδικασία του 0-100 χλμ/ώρα ολοκληρώνεται σε 11,4 δλ., με την τελική ταχύτητα να αγγίζει τα 180 χλμ/ώρα. Άνετο κι ευχάριστο συνάμα! Η σωστά ρυθμισμένη ανάρτηση εκτιμάται από τα πρώτα μέτρα που θα διανύσει κάποιος με το ανανεωμένο Captur. Η καμπίνα μένει ανεπηρέαστη ακόμα και σε έντονες κακοτεχνίες του οδοστρώματος, ενώ εξαιρετική είναι και η ποιότητα κύλισης, μετατρέποντας έτσι τα μακρινά ταξίδια σε απόλαυση. Πέρα όμως από την άνεση που προσφέρει η ανάρτηση, εξασφαλίζει και κορυφαία πρόσφυση στο γαλλικό crossover, ενώ και οι κλίσεις υπό πίεση δεν είναι έντονες. Το τιμόνι διαθέτει καλή πληροφόρηση (μια μικρή ένσταση έχουμε μόνο στην αίσθηση), που σε συνδυασμό με το καλοζυγισμένο πλαίσιο οι σβέλτες αλλά προπαντός ασφαλείς βόλτες μπορούν να μπουν στην καθημερινή ατζέντα του Renault Captur. Τέλος, για όσους αρέσκονται στις εξερευνήσεις, η απόσταση των 170 χλστ. από το έδαφος, θα τους επιτρέψουν να κινηθούν σε light off-road διαδρομές. Εξαιρετική επιλογή για όσους θέλουν να ξεχωρίζουν Αναμφίβολα το Renault Captur απευθύνεται σε μοντέρνους οδηγούς που θέλουν να ξεχωρίζουν στο πέρασμά τους. Όντας βελτιωμένο αρκετά, το Renault Captur, αποτελεί μια ολοκληρωμένη πρόταση στην κατηγορία των μικρών crossover. Πίνακας κόστους ασφάλισης Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Γιώργος Μούζος, 23/12/2024 - 08:46 Μαύρος πάγος: Κίνδυνος για ατυχήματα! Τι να προσέξουν οι πελάτες σας;
Γιώργος Μούζος, 20/12/2024 - 09:10 Πώς τα δεδομένα τηλεματικής και το Internet of Things εξατομικεύουν τα ασφαλιστικά προγράμματα οχημάτων;
Γιώργος Μούζος, 18/12/2024 - 08:48 Γιατί οι ασφαλιστές πρέπει να γνωρίζουν τις νέες τάσεις της αυτοκινητοβιομηχανίας;
Γιώργος Μούζος, 16/12/2024 - 09:02 Πώς να επικοινωνήσετε την αξία της οδικής βοήθειας στους πελάτες σας;
Vehicle Risk Rating: Η νέα προσέγγιση στην ασφάλιση αυτοκινήτων Πώς το νέο σύστημα αξιολόγησης αλλάζει την προσέγγιση στην ασφάλιση και επηρεάζει την τιμολόγηση των ασφαλίστρων; Η ασφάλιση αυτοκινήτων εισέρχεται σε... Γιώργος Μούζος, 12/12/2024 - 09:07
Η εξέλιξη της «ασφάλισης βάσει χρήσης» χάρη στην ανάλυση δεδομένων κίνησης των πελατών Η αγορά ασφάλισης αυτοκινήτου αλλάζει ριζικά εξαιτίας των νέων τεχνολογιών και της διαρκώς αυξανόμενης ανάγκης για πιο εξατομικευμένες υπηρεσίες. Το... Γιώργος Μούζος, 10/12/2024 - 09:06
Πώς η τεχνητή νοημοσύνη βοηθά στη βελτιστοποίηση διαδικασιών αξιολόγησης αποζημιώσεων; Η τεχνητή νοημοσύνη φέρνει επανάσταση στη διαχείριση αποζημιώσεων, προσφέροντας αυτοματοποιημένες λύσεις που μειώνουν τον χρόνο επεξεργασίας και εξασφαλίζουν ακριβέστερες αξιολογήσεις. Η... Γιώργος Μούζος, 06/12/2024 - 09:22
Audi Q6 e-tron: Ασφάλεια & τεχνολογία που κερδίζουν τις ασφαλιστικές εταιρείες! Προηγμένα συστήματα υποβοήθησης και τεχνολογίες φωτισμού που ενισχύουν την προστασία και μειώνουν τον κίνδυνο ατυχημάτων. Το Audi Q6 e-tron είναι το... Γιώργος Μούζος, 04/12/2024 - 09:21
Αυτόνομα οχήματα και ασφάλιση! Πώς θα προσαρμοστούν οι ασφαλιστές στη νέα πραγματικότητα Η ανάπτυξη της αυτόνομης οδήγησης φέρνει ανατροπές στην αυτοκινητοβιομηχανία, αλλά και στον ασφαλιστικό... Γιώργος Μούζος, 02/12/2024 - 09:27
Η σημασία της σωστής εκτίμησης ρίσκου για την ασφάλιση εταιρικών στόλων Πώς μπορείτε ως ασφαλιστές να αξιολογήσετε σωστά τις ανάγκες και τα ρίσκα εταιρικών στόλων; Η εκτίμηση ρίσκου αποτελεί έναν από τους... Γιώργος Μούζος, 29/11/2024 - 08:59