Γιώργος Μούζος, 26/9/2018 - 15:22 facebook twitter linkedin Το BMW Group και η Swiss Re αναπτύσσουν από κοινού ένα πρωτοποριακό concept ασφάλισης! Γιώργος Μούζος, 26/9/2018 facebook twitter linkedin Η νέα μέθοδος υπολογισμού των ασφαλίστρων εξετάζει το γεγονός να υπολογίζονται και τα συστήματα ασφαλείας που φέρει ένα μοντέλο και τα οποία ενισχύουν την ενεργητική ασφάλεια, αποτρέποντας ένα ατύχημα, άρα μείωση των αποζημιώσεων και κατ’ επέκταση μείωση των ασφαλίστρων. Το BMW Group και η Swiss Re, μία από τις μεγαλύτερες αντασφαλιστικές εταιρίες παγκοσμίως, συνεργάζονται για να αναπτύξουν ένα συγκεκριμένο τρόπο ασφάλισης οχημάτων, τον οποίο θα μπορούν να χρησιμοποιήσουν οι ασφαλιστές παγκοσμίως και ειδικότερα για τον υπολογισμό των ασφαλίστρων των αυτοκινήτων. Ο τρόπος υπολογισμού θα λαμβάνει υπόψη του τα συστήματα ασφαλείας που ενσωματώνει το κάθε μοντέλο. Ο τομέας της αυτοκινητοβιομηχανίας βρίσκεται σε μία μεταβατική περίοδο. Ήδη η αυτόνομη οδήγηση μας έρχεται όλο και πιο κοντά, όπου τα νέα μοντέλα ενσωματώνουν περισσότερα συστήματα υποστήριξης του οδηγού, με την BMW να είναι μια από τις πρωτοπόρες αυτοκινητοβιομηχανίες στο τομέα αυτό. Εντούτοις, τα συστήματα υποστήριξης των οδηγών που σχετίζονται με την ασφάλεια, δεν λαμβάνονται όσο θα έπρεπε υπόψη, στον τρόπο υπολογισμό των ασφαλίστρων. Οι αξιολογήσεις για το ασφάλιστρο, βασίζονται σε γενικά κριτήρια όπως η ηλικία του οδηγού ή η ιπποδύναμη ενός οχήματος. Κάτι που αναμένεται να αλλάξει τα προσεχή χρόνια, διαμορφώνοντας κι ανάλογα το ασφαλιστικό περιβάλλον. Με την τεχνογνωσία του BMW Group και την γνώση στην ασφάλιση της Swiss Re ως αντασφαλιστή, έχει αναπτυχθεί ένας αλγόριθμος, ο οποίος είναι ικανός παρά τη πολυπλοκότητα του concept, να υπολογίζει με τη μορφή βαθμολογίας τι προσφέρουν τα συστήματα ασφαλείας που ενσωματώνει ένα μοντέλο. Έπειτα αυτή η βαθμολογία εξυπηρετεί στον υπολογισμό των ασφαλίστρων, όπου όσο πιο υψηλή είναι, ανάλογη έκπτωση προκύπτει και στο τελικό ασφάλιστρο. «Στο BMW Group, είμαστε πάντα επικεντρωμένοι στον πελάτη. Για το λόγο αυτό, αναπτύξαμε μια λύση, μαζί με την Swiss Re, που θα επιτρέψει στους ασφαλιστές να υπολογίζουν τα ασφάλιστρα με βάση την απόδοση των τεχνικών χαρακτηριστικών ενός οχήματος», εξήγησε ο Thomas Wittig, επικεφαλής του BMW Group Financial Services. «Οι πελάτες μας θα επωφεληθούν δύο φορές: από την προστιθέμενη ασφάλεια και την ευκολία των έξυπνων συστημάτων βοήθειας, αλλά και παράλληλα από μια πιθανή μείωση των ασφαλίστρων τους». Επί του θέματος τοποθετήθηκε και ο Moses Ojeisekhoba, Chief Executive Officer Reinsurance της Swiss Re: «Το τοπίο της αυτοκινητοβιομηχανίας αλλάζει και εμείς στην Swiss Re θέλουμε να προωθήσουμε την καινοτομία στον τομέα της ασφάλισης αυτοκινήτων. Είμαστε ευτυχείς που το BMW Group επέλεξε να είναι συνεργάτης μας. Η συνεχής αξιολόγηση όλων των επιμέρους χαρακτηριστικών ασφαλείας και το πώς αυτά επηρεάζουν την καθημερινότητα του οδηγού είναι επιβεβλημένη. Έτσι, με την συνεργασία αυτή αναπτύξαμε από κοινού τον Δείκτη Κινδύνου ADAS, ο οποίος θα βοηθήσει στην εκτίμηση κινδύνων των ολοένα και πιο αυτοματοποιημένων οχημάτων και θα βοηθήσει τους πελάτες μας να απολαμβάνουν την ασφάλιση που θέλουν, όντας στα μέτρα τους». Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Γιώργος Μούζος, 27/11/2024 - 09:04 Γιατί πρέπει να εκπαιδεύσετε τους πελάτες να φοράνε ζώνη και στο πίσω κάθισμα;
Γιώργος Μούζος, 25/11/2024 - 09:07 Audi Q5: Με συστήματα ασφαλείας που βελτιώνουν την καθημερινότητα & την οδική ασφάλεια!
Γιώργος Μούζος, 22/11/2024 - 09:26 Τι πρέπει να προσέξουν οι πελάτες πριν πιάσει το τσουχτερό κρύο; Οι βασικοί έλεγχοι για ασφαλείς μετακινήσεις τον χειμώνα, χωρίς ατυχήματα!
Γιώργος Μούζος, 20/11/2024 - 09:58 Πώς η ανάλυση των Big Data μπορεί να προβλέψει την οδική συμπεριφορά των πελατών σας; Και το ασφάλιστρό τους κατ’ επέκταση;
Blockchain & Τεχνητή Νοημοσύνη για διαφάνεια στις ασφαλίσεις οχημάτων Οι τεχνολογίες Blockchain και Τεχνητής Νοημοσύνης (AI) μετασχηματίζουν τον τομέα των ασφαλίσεων οχημάτων, προσφέροντας λύσεις που ενισχύουν τη διαφάνεια, μειώνουν... Γιώργος Μούζος, 18/11/2024 - 08:49
Η τεχνητή νοημοσύνη ως μέσο βελτίωσης του customer experience στον κλάδο ασφάλισης οχημάτων Πώς η τεχνητή νοημοσύνη αλλάζει τις πρακτικές εξυπηρέτησης πελατών και ενισχύει την εμπειρία τους στον τομέα της ασφάλισης οχημάτων. Η τεχνητή... Γιώργος Μούζος, 15/11/2024 - 08:55
Προληπτική συντήρηση οχημάτων με τεχνητή Νοημοσύνη: Το μεγάλο όφελος για τις ασφαλιστικές! Η προληπτική συντήρηση οχημάτων με την ενσωμάτωση της τεχνητής νοημοσύνης, αναδεικνύεται ως μια καινοτόμος μέθοδος που προσφέρει στους ασφαλιστικούς συμβούλους... Γιώργος Μούζος, 13/11/2024 - 09:03
Πώς οι αλγόριθμοι τεχνητής νοημοσύνης βοηθούν στην ανίχνευση της απάτης στην ασφάλιση οχημάτων Ανιχνεύοντας την απάτη πριν ακόμα συμβεί: Πώς οι αλγόριθμοι τεχνητής νοημοσύνης εξασφαλίζουν διαφάνεια και προστασία στις ασφαλιστικές εταιρείες στον κλάδο... Γιώργος Μούζος, 11/11/2024 - 09:04
Πώς η τεχνολογία Machine Learning προβλέπει τα ατυχήματα και προσδιορίζει το κόστος ασφάλισης; Η δύναμη της Τεχνητής Νοημοσύνης βοηθάει στην πρόβλεψη ατυχημάτων και παράλληλα στην προσαρμογή των ασφαλιστρών. Η χρήση της τεχνητής νοημοσύνης και... Γιώργος Μούζος, 06/11/2024 - 09:00
Πώς η τεχνητή νοημοσύνη βελτιώνει την αξιολόγηση κινδύνου στην ασφάλιση οχημάτων; Η τεχνητή νοημοσύνη επαναπροσδιορίζει την αξιολόγηση κινδύνου στην ασφάλιση οχημάτων, ενισχύοντας την ακρίβεια, τη διαφάνεια και την εξατομίκευση των ασφαλιστικών... Γιώργος Μούζος, 04/11/2024 - 08:46