Γιώργος Μούζος, 10/1/2019 - 15:51 facebook twitter linkedin Σε κλίμα αισιοδοξίας η παράδοση των 5 Renault CLIO! Γιώργος Μούζος, 10/1/2019 facebook twitter linkedin Η TEOREN MOTORS B. Ν. ΘΕΟΧΑΡΑΚΗΣ, αποκλειστικός εισαγωγέας των αυτοκινήτων Renault και Dacia στην Ελλάδα, είχε ανακοινώσει από την πρώτη στιγμή την απόφασή της να προσφέρει δωρεάν πέντε (5) καινούργια αυτοκίνητα Renault Clio, κατόπιν κλήρωσης, ανάμεσα στους πληγέντες από τις πυρκαγιές της Ανατ. Αττικής, ως ελάχιστο δείγμα συμπαράστασης στους συνανθρώπους μας που έχασαν το αυτοκίνητό τους. Η κλήρωση διεξήχθη με επιτυχία και διαύγεια την Τρίτη 11 Δεκεμβρίου 2018 στα κεντρικά γραφεία της εταιρείας και οι 5 τυχεροί νικητές ενημερώθηκαν για να προσκομίσουν τα δικαιολογητικά πιστοποίησης της νίκης τους. Έτσι, με την ολοκλήρωση της διαδικασίας, η TEOREN MOTORS B. Ν. ΘΕΟΧΑΡΑΚΗΣ, την Τετάρτη 9 Ιανουαρίου 2019, διεξήγαγε στις κεντρικές εγκαταστάσεις της, την τελετή παράδοσης των 5 Renault Clio στους νικητές της κλήρωσης. Την εκδήλωση χαιρέτισαν ο Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας κ. Βασίλειος Θεοχαράκης και η Αντιπρόεδρος & Αναπληρώτρια Διευθύνουσα Σύμβουλος κα Ντένη Θεοχαράκη. Παράλληλα, το παρόν στην εκδήλωση έδωσε το Διοικητικό Συμβούλιο της εταιρείας και τίμησαν με την παρουσία τους ο Αντιπεριφερειάρχης Ανατ. Αττικής κ. Π. Φιλίππου και ο Αντιδήμαρχος Τεχνικών Υπηρεσιών Ραφήνας-Πικερμίου κ. Π. Καλφαντής. Οι οικογένειες των νικητών, εκπρόσωποι του Τύπου καθώς και φίλοι και συνεργάτες της TEOREN MOTORS A.E. πλαισίωσαν την εκδήλωση. Μέσα σε κλίμα συγκίνησης αλλά και αισιοδοξίας, οι νικητές παρέλαβαν τα κλειδιά των νέων τους αυτοκινήτων από τον κ. Βασίλειο Θεοχαράκη. Ευχή όλων η νέα χρονιά να φωτίσει με ελπίδα τη ζωή όσων επλήγησαν από τις πυρκαγιές και να τους φέρει τύχη και ευημερία. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Γιώργος Μούζος, 10/01/2025 - 09:08 Pay-as-you-drive ασφαλίσεις: Πώς να αξιοποιήσετε την τάση για μεγαλύτερη πελατοκεντρικότητα
Γιώργος Μούζος, 07/01/2025 - 08:46 Πώς να εκπαιδεύσετε τους πελάτες σας για τις ασφαλιστικές καλύψεις που χρειάζονται;
Γιώργος Μούζος, 03/01/2025 - 09:10 Χειμερινά ελαστικά: Τι πρέπει να ξέρουν οι πελάτες σας για να είναι ασφαλείς;
Γιώργος Μούζος, 30/12/2024 - 08:52 Πώς να οδηγούν οι πελάτες σας με κακοκαιρία για να είναι ασφαλείς;
Μαύρος πάγος: Κίνδυνος για ατυχήματα! Τι να προσέξουν οι πελάτες σας; Ο καιρός έχει επιδεινωθεί σημαντικά, η θερμοκρασία έχει πέσει αισθητά και ορισμένες περιοχές έχουν ντυθεί στα λευκά. Εκεί θέλει ιδιαίτερη... Γιώργος Μούζος, 23/12/2024 - 08:46
Πώς τα δεδομένα τηλεματικής και το Internet of Things εξατομικεύουν τα ασφαλιστικά προγράμματα οχημάτων; Στην εποχή της ψηφιακής καινοτομίας, η ασφάλιση οχημάτων μεταμορφώνεται, αξιοποιώντας τεχνολογίες τηλεματικής αλλά και το Internet of Things (IoT). Ως... Γιώργος Μούζος, 20/12/2024 - 09:10
Γιατί οι ασφαλιστές πρέπει να γνωρίζουν τις νέες τάσεις της αυτοκινητοβιομηχανίας; Η γνώση των νέων τάσεων της αυτοκινητοβιομηχανίας μεταμορφώνει τον ασφαλιστή σε στρατηγικό συνεργάτη που προσθέτει αξία στις επιλογές του πελάτη... Γιώργος Μούζος, 18/12/2024 - 08:48
Πώς να επικοινωνήσετε την αξία της οδικής βοήθειας στους πελάτες σας; Παρακάτω ακολουθούν μερικοί τρόποι για να μετατρέψτε την οδική βοήθεια σε εργαλείο εμπιστοσύνης και να αυξήσετε τις πωλήσεις σας με... Γιώργος Μούζος, 16/12/2024 - 09:02
Vehicle Risk Rating: Η νέα προσέγγιση στην ασφάλιση αυτοκινήτων Πώς το νέο σύστημα αξιολόγησης αλλάζει την προσέγγιση στην ασφάλιση και επηρεάζει την τιμολόγηση των ασφαλίστρων; Η ασφάλιση αυτοκινήτων εισέρχεται σε... Γιώργος Μούζος, 12/12/2024 - 09:07
Η εξέλιξη της «ασφάλισης βάσει χρήσης» χάρη στην ανάλυση δεδομένων κίνησης των πελατών Η αγορά ασφάλισης αυτοκινήτου αλλάζει ριζικά εξαιτίας των νέων τεχνολογιών και της διαρκώς αυξανόμενης ανάγκης για πιο εξατομικευμένες υπηρεσίες. Το... Γιώργος Μούζος, 10/12/2024 - 09:06