Γιώργος Μούζος, 20/3/2019 - 12:14 facebook twitter linkedin Η Volvo Χρυσός Χορηγός στο 4o Οικονομικό Forum Δελφών Γιώργος Μούζος, 20/3/2019 facebook twitter linkedin Με αξιοσημείωτη επιτυχία έκλεισε τις εργασίες του το 4o Οικονομικό Forum Δελφών (Delphi Economic Forum IV), στο οποίο η Volvo ήταν για μια ακόμα χρονιά Χρυσός Χορηγός. Το υψηλού κύρους συνέδριο, που φέτος διεξήχθη υπό τον τίτλο "Inclusive Growth" (Ανάπτυξη χωρίς Αποκλεισμούς), διήρκεσε τέσσερις ημέρες και στο πλαίσιό του μίλησαν 500 ομιλητές σε 140 συνεδριάσεις. Ως επίσημος συνεργάτης μετακινήσεων, η Volvo διέθεσε μεγάλο στόλο αυτοκινήτων για τη μεταφορά των υψηλών προσκεκλημένων, ανάμεσα στους οποίους ήταν κορυφαίες προσωπικότητες από τους χώρους της Πολιτικής, της Οικονομίας και της Ακαδημαϊκής Κοινότητας. Η Volvo υποστήριξε παράλληλα, ως Μεγάλος Χορηγός και τα Digital Disruption Sessions, που πραγματοποιήθηκαν στο πλαίσιο του Forum, με εξαιρετικά μεγάλη συμμετοχή συνέδρων. Στις φετινές ενότητες, ξεχωριστοί ομιλητές, όπως ο Christopher Wylie, πρώην chief data scientist της Cambridge Analytica (γνωστός ως "whistleblower" στην υπόθεση διαρροής δεδομένων που σχετίζεται με τις αμερικανικές εκλογές), μοιράστηκαν ιδιαίτερα ενδιαφέρουσες απόψεις για το νέο τοπίο που διαμορφώνει η σχέση της τεχνολογίας με την επικοινωνία και το marketing. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Γιώργος Μούζος, 15/01/2025 - 09:01 Τι πρέπει να ξέρουν οι πελάτες σας για τις αντιολισθητικές αλυσίδες;
Γιώργος Μούζος, 13/01/2025 - 08:48 AI-driven Predictive Modeling: Το νέο εργαλείο που απογειώνει τις πωλήσεις σας!
Γιώργος Μούζος, 10/01/2025 - 09:08 Pay-as-you-drive ασφαλίσεις: Πώς να αξιοποιήσετε την τάση για μεγαλύτερη πελατοκεντρικότητα
Γιώργος Μούζος, 07/01/2025 - 08:46 Πώς να εκπαιδεύσετε τους πελάτες σας για τις ασφαλιστικές καλύψεις που χρειάζονται;
Χειμερινά ελαστικά: Τι πρέπει να ξέρουν οι πελάτες σας για να είναι ασφαλείς; Παρακάτω παραθέτουμε όλες τις πληροφορίες που πρέπει να δώσετε στους πελάτες σας, ειδικά για όσους κινούνται σε ορεινές περιοχές, ώστε... Γιώργος Μούζος, 03/01/2025 - 09:10
Πώς να οδηγούν οι πελάτες σας με κακοκαιρία για να είναι ασφαλείς; Η οδήγηση με κακοκαιρία μπορεί να γίνει απαιτητική και επικίνδυνη. Με σωστή προετοιμασία και προσεκτική οδήγηση, οι πελάτες σας μπορούν... Γιώργος Μούζος, 30/12/2024 - 08:52
Μαύρος πάγος: Κίνδυνος για ατυχήματα! Τι να προσέξουν οι πελάτες σας; Ο καιρός έχει επιδεινωθεί σημαντικά, η θερμοκρασία έχει πέσει αισθητά και ορισμένες περιοχές έχουν ντυθεί στα λευκά. Εκεί θέλει ιδιαίτερη... Γιώργος Μούζος, 23/12/2024 - 08:46
Πώς τα δεδομένα τηλεματικής και το Internet of Things εξατομικεύουν τα ασφαλιστικά προγράμματα οχημάτων; Στην εποχή της ψηφιακής καινοτομίας, η ασφάλιση οχημάτων μεταμορφώνεται, αξιοποιώντας τεχνολογίες τηλεματικής αλλά και το Internet of Things (IoT). Ως... Γιώργος Μούζος, 20/12/2024 - 09:10
Γιατί οι ασφαλιστές πρέπει να γνωρίζουν τις νέες τάσεις της αυτοκινητοβιομηχανίας; Η γνώση των νέων τάσεων της αυτοκινητοβιομηχανίας μεταμορφώνει τον ασφαλιστή σε στρατηγικό συνεργάτη που προσθέτει αξία στις επιλογές του πελάτη... Γιώργος Μούζος, 18/12/2024 - 08:48
Πώς να επικοινωνήσετε την αξία της οδικής βοήθειας στους πελάτες σας; Παρακάτω ακολουθούν μερικοί τρόποι για να μετατρέψτε την οδική βοήθεια σε εργαλείο εμπιστοσύνης και να αυξήσετε τις πωλήσεις σας με... Γιώργος Μούζος, 16/12/2024 - 09:02