Γιώργος Μούζος, 2/4/2019 - 15:21 facebook twitter linkedin CUPRA: «Εισβάλλει» γρήγορα και με ποιότητα η νέα μάρκα στην Ευρώπη! Γιώργος Μούζος, 2/4/2019 facebook twitter linkedin Η CUPRA ενισχύει την διοικητική της δομή και ξεκινά την Ευρωπαϊκή της «επίθεση», όπου εδραίωσε την δομή της αυξάνοντας κατά 50% το προσωπικό της! Μετά από την εντυπωσιακή πρεμιέρα του CUPRA Formentor που ενθουσίασε τους λάτρεις του αυτοκινήτου στη Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης, η CUPRA επιστρέφει με την επίσημη παρουσίαση της διοικητικής της ομάδας. Υπό την Προεδρεία του Luca de Meo, SEAT President, η ομάδα CUPRA αποτελείται από τους Wayne Griffiths, CEO CUPRA, Antonino Labate, Director of Strategy, Business Development and Operations, Jaime Puig, Director of CUPRA Racing, Alejandro Mesonero-Romanos, Director of Design, Mauro Pierallini, Chief Product Officer, Khaled Soussi, Director of Sales & Marketing και Xavier Serra, Head of Racing Engineering. Ένα χρόνο μετά τη γέννηση της, η μάρκα CUPRA έχει εδραιώσει τη διοικητική της δομή και έχει αυξήσει το προσωπικό της κατά 50%, αποτελούμενη πλέον από 70 εργαζόμενους. Η μάρκα ξεπέρασε όλες τις προβλέψεις το 2018 και αύξησε κατά 40% στις πωλήσεις των μοντέλων σε σχέση με το προηγούμενο έτος, φθάνοντας τις 14.400 πωλήσεις. Η Γερμανία κατέκτησε την πρωτιά των πωλήσεων, με περισσότερα από 6.000 πωληθέντα οχήματα, ενώ η Ισπανία και το Ηνωμένο Βασίλειο ολοκλήρωσαν το βάθρο, ξεπερνώντας τις 1.500 πωλήσεις. Ενώ οι στόχοι της CUPRA το 2019 συνίστανται στην ενίσχυση του positioning της γκάμας CUPRA στην αγορά, στην ολοκλήρωση του δικτύου διανομής και στη συνέχιση της εκπαίδευσης των CUPRA Masters, η μάρκα παράλληλα στρέφει τη ματιά της στην ολοκλήρωση μίας Ευρωπαϊκής “επιθετικής” εμπορικής πολιτικής. Για το τρέχον έτος, η CUPRA στοχεύει στη περαιτέρω βελτίωση των αποτελεσμάτων της: «Ενώ αναμένεται ότι η Γερμανία, η Ισπανία και το Ηνωμένο Βασίλειο θα συνεχίσουν να είναι οι βασικές αγορές μας το 2019, επεκτείνουμε το αποτύπωμα μας σε ολόκληρη την Ευρώπη με το λανσάρισμα του CUPRA Ateca και με ένα ισχυρό run out του Leon CUPRA, με στόχο μια σημαντική ανάπτυξη στη Γαλλία, την Ελβετία και την Αυστρία. Εκτός αυτού, θα επεκτείνουμε την παρουσία της CUPRA σε στρατηγικές υπερπόντιες περιοχές, όπως η Βόρεια Αφρική και η Λατινική Αμερική», δήλωσε ο Wayne Griffiths, CEO CUPRA. Δίκτυο CUPRA Specialists Προκειμένου να υλοποιήσει τους αναπτυξιακούς στόχους της, η μάρκα αναπτύσσει ένα δίκτυο διανομής επιλεγμένων σημείων πώλησης ή αλλιώς CUPRA Specialists. Η CUPRA διαθέτει ήδη το δικό της χώρο σε 210 αντιπροσώπους SEAT σε όλο τον κόσμο και θα επεκτείνει την εμβέλειά της μέχρι το τέλος του έτους. Αυτοί οι χώροι, που ονομάζονται CUPRA Corners, παρουσιάζουν τη σύγχρονη ταυτότητα της μάρκας και εμπνέονται από μία ποιοτική εκδοχή ενός μοντέρνου γκαράζ. Επιπλέον, η CUPRA θα έχει και τα δικά της αποκλειστικά καταστήματα, σε εμβληματικές περιοχές σε όλο τον κόσμο. Το δίκτυο CUPRA θα διαθέτει ειδικά ανταλλακτικά και αξεσουάρ για τον πελάτη CUPRA με προσεκτικά επιλεγμένα προϊόντα, σχεδιασμένες ειδικά για κάθε μοντέλο. Μια αποκλειστική lifestyle συλλογή, μαθήματα οδήγησης και ειδικές εκδηλώσεις θα είναι επίσης μέρος του κόσμου της CUPRA. Η εταιρεία έχει εκπαιδεύσει περισσότερους από 240 CUPRA Masters, οι οποίοι είναι υπεύθυνοι για τη μετάδοση της εμπειρίας CUPRA στον πελάτη. Στο σωστό δρόμο Το ξεκίνημα του 2019 επιβεβαίωσε τη θετική τάση των αποτελεσμάτων του προηγούμενου έτους. Η CUPRA κορυφώθηκε τους πρώτους δύο μήνες του έτους παραδίδοντας 3.600 αυτοκίνητα, 101,4% περισσότερα από την αντίστοιχη περσινή χρονιά. Αυτή η τριπλή ανάπτυξη συμπληρώθηκε με το λανσάρισμα του πρώτου μοντέλου CUPRA, του CUPRA Formentor. Αυτό το concept-car που θεωρείται το μανιφέστο της μάρκας με 100% CUPRA DNA, θα κυκλοφορήσει στην αγορά το 2020. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Γιώργος Μούζος, 03/01/2025 - 09:10 Χειμερινά ελαστικά: Τι πρέπει να ξέρουν οι πελάτες σας για να είναι ασφαλείς;
Γιώργος Μούζος, 30/12/2024 - 08:52 Πώς να οδηγούν οι πελάτες σας με κακοκαιρία για να είναι ασφαλείς;
Γιώργος Μούζος, 23/12/2024 - 08:46 Μαύρος πάγος: Κίνδυνος για ατυχήματα! Τι να προσέξουν οι πελάτες σας;
Γιώργος Μούζος, 20/12/2024 - 09:10 Πώς τα δεδομένα τηλεματικής και το Internet of Things εξατομικεύουν τα ασφαλιστικά προγράμματα οχημάτων;
Γιατί οι ασφαλιστές πρέπει να γνωρίζουν τις νέες τάσεις της αυτοκινητοβιομηχανίας; Η γνώση των νέων τάσεων της αυτοκινητοβιομηχανίας μεταμορφώνει τον ασφαλιστή σε στρατηγικό συνεργάτη που προσθέτει αξία στις επιλογές του πελάτη... Γιώργος Μούζος, 18/12/2024 - 08:48
Πώς να επικοινωνήσετε την αξία της οδικής βοήθειας στους πελάτες σας; Παρακάτω ακολουθούν μερικοί τρόποι για να μετατρέψτε την οδική βοήθεια σε εργαλείο εμπιστοσύνης και να αυξήσετε τις πωλήσεις σας με... Γιώργος Μούζος, 16/12/2024 - 09:02
Vehicle Risk Rating: Η νέα προσέγγιση στην ασφάλιση αυτοκινήτων Πώς το νέο σύστημα αξιολόγησης αλλάζει την προσέγγιση στην ασφάλιση και επηρεάζει την τιμολόγηση των ασφαλίστρων; Η ασφάλιση αυτοκινήτων εισέρχεται σε... Γιώργος Μούζος, 12/12/2024 - 09:07
Η εξέλιξη της «ασφάλισης βάσει χρήσης» χάρη στην ανάλυση δεδομένων κίνησης των πελατών Η αγορά ασφάλισης αυτοκινήτου αλλάζει ριζικά εξαιτίας των νέων τεχνολογιών και της διαρκώς αυξανόμενης ανάγκης για πιο εξατομικευμένες υπηρεσίες. Το... Γιώργος Μούζος, 10/12/2024 - 09:06
Πώς η τεχνητή νοημοσύνη βοηθά στη βελτιστοποίηση διαδικασιών αξιολόγησης αποζημιώσεων; Η τεχνητή νοημοσύνη φέρνει επανάσταση στη διαχείριση αποζημιώσεων, προσφέροντας αυτοματοποιημένες λύσεις που μειώνουν τον χρόνο επεξεργασίας και εξασφαλίζουν ακριβέστερες αξιολογήσεις. Η... Γιώργος Μούζος, 06/12/2024 - 09:22
Audi Q6 e-tron: Ασφάλεια & τεχνολογία που κερδίζουν τις ασφαλιστικές εταιρείες! Προηγμένα συστήματα υποβοήθησης και τεχνολογίες φωτισμού που ενισχύουν την προστασία και μειώνουν τον κίνδυνο ατυχημάτων. Το Audi Q6 e-tron είναι το... Γιώργος Μούζος, 04/12/2024 - 09:21