Γιώργος Μούζος, 7/5/2019 - 10:48 facebook twitter linkedin H Volvo φροντίζει τους γονείς! Γιώργος Μούζος, 7/5/2019 facebook twitter linkedin Υιοθετώντας μια άκρως ανθρωποκεντρική φιλοσοφία, η Volvo εφαρμόζει μια εξαιρετική πρωτοβουλία, θεσπίζοντας γονική άδεια 6 μηνών με αποδοχές, η οποία ισχύει για όλους τους εργαζομένους της στην Ευρώπη! Είναι ένα μικρό βήμα για τη Volvo, αλλά ένα μεγάλο βήμα για τους γονείς σε όλη την Ευρώπη και αλλού: Η σουηδική εταιρεία λανσάρει σήμερα μία πολιτική γονικής άδειας για όλους τους εργαζομένους στις θυγατρικές της εταιρείες στην περιοχή ΕΜΕΑ (Ευρώπη, Μέση Ανατολή και Αφρική), προσφέροντας στις μητέρες και στους πατέρες έξι μήνες συνολικής άδειας, με αποδοχές που ανέρχονται στο 80% του μισθού τους. Η νέα πολιτική της Volvo είναι πιο γενναιόδωρη και ανοιχτή σε σχέση με το καθεστώς γονικής άδειας που ισχύει στις περισσότερες ευρωπαϊκές χώρες, ενώ είναι η πρώτη στο είδος της στην αυτοκινητοβιομηχανία. Η νέα πολιτική αντλεί έμπνευση από την εθνική νομοθεσία στη μητρική αγορά της Volvo, τη Σουηδία, η οποία φημίζεται σε όλο τον κόσμο για τη γενναιόδωρη πολιτική γονικών αδειών που εφαρμόζει, με σημαντικά οφέλη για τους γονείς και τα παιδιά κατά τις πρόσφατες δεκαετίες. Η πολιτική γονικών αδειών της Volvo για την περιοχή ΕΜΕΑ είναι ένα πιλοτικό σχήμα, που μπορεί να οδηγήσει στην υιοθέτηση ενός παρόμοιου προγράμματος γονικών αδειών με αποδοχές για το σύνολο των 43.000 εργαζομένων της Volvo Cars σε όλο τον κόσμο. Η πρωτοβουλία θα βοηθήσει στον εντοπισμό και την επίλυση πρακτικών εμποδίων που ίσως προκύψουν από το λανσάρισμα ενός τέτοιου προγράμματος εκτός Σουηδίας. "Η πρωτοβουλία για τις χώρες ΕΜΕΑ είναι μία από τις διάφορες δράσεις που έχουν στόχο να χτίσουν μία ανοιχτή κουλτούρα, να προσελκύσουν και να διατηρήσουν ένα ποικιλόμορφo σύνολο ανθρώπων", δήλωσε η Hanna Fager, επικεφαλής του τμήματος Ανθρωπίνων Πόρων. "Βελτιώνει την ισορροπία ανάμεσα στην προσωπική ζωή και την εργασία, αυξάνει το χρόνο με την οικογένεια και ταιριάζει σε μία προοδευτική, ανθρωποκεντρική εταιρεία όπως η Volvo". Οι περισσότερες χώρες στην περιοχή ΕΜΕΑ προσφέρουν κάποια μορφή γονικής άδειας με αποδοχές, αλλά συχνά υπάρχει μεγάλη απόκλιση ανάμεσα σε μητέρες και πατέρες ως προς το τι δικαιούται ο καθένας - με αδικημένους συνήθως τους πατέρες. Επιπλέον, η παροχή ίσης γονικής άδειας αναβαθμίζει τις ευκαιρίες απασχόλησης για τις γυναίκες, μειώνοντας τις αποκλίσεις στις αμοιβές και τις διαφορές στην εργασιακή εξέλιξη. Η πολιτική της Volvo -ταυτιζόμενη με τη σουηδική προσέγγιση από την οποία εμπνεύστηκε- είναι ουδέτερη ως προς το φύλο, ενώ συμπεριλαμβάνει και γονείς υιοθετημένων παιδιών. Η νέα πολιτική αποτελεί τμήμα της φιλόδοξης στρατηγικής της Volvo όσον αφορά το ανθρώπινο δυναμικό, στοχεύοντας στο να προσελκύσει και να διατηρήσει τους καλύτερους ανθρώπους. Η Volvo επιδιώκει να αποτελεί κορυφαίο εργοδότη τόσο για όσους ήδη εργάζονται στην εταιρεία όσο και για τους μελλοντικούς εργαζομένους, προσφέροντας ένα από τα πιο γενναιόδωρα και ανοιχτά σε όλους πακέτα γονικής άδειας με αποδοχές. "Χρειάζεται να είμαστε πραγματικά ελκυστικός εργοδότης για να υλοποιήσουμε τα φιλόδοξα αναπτυξιακά μας πλάνα", δήλωσε η Hanna Fager. "Η προσέλκυση και διατήρηση των καλύτερων ανθρώπων είναι ζήτημα αποφασιστικής σημασίας, ενώ γνωρίζουμε ότι ταλαντούχοι εργαζόμενοι με υψηλή κατάρτιση είναι πιο εκλεκτικοί στην επιλογή του εργοδότη τους. Οι νικητές σε αυτή τη μάχη για την προσέλκυση ταλέντων θα είναι εταιρείες που εκτιμούν την ποικιλομορφία, τις σύγχρονες και ευέλικτες πρακτικές εργασίας και την ποιότητα ζωής των εργαζομένων τους". Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Γιώργος Μούζος, 13/01/2025 - 08:48 AI-driven Predictive Modeling: Το νέο εργαλείο που απογειώνει τις πωλήσεις σας!
Γιώργος Μούζος, 10/01/2025 - 09:08 Pay-as-you-drive ασφαλίσεις: Πώς να αξιοποιήσετε την τάση για μεγαλύτερη πελατοκεντρικότητα
Γιώργος Μούζος, 07/01/2025 - 08:46 Πώς να εκπαιδεύσετε τους πελάτες σας για τις ασφαλιστικές καλύψεις που χρειάζονται;
Γιώργος Μούζος, 03/01/2025 - 09:10 Χειμερινά ελαστικά: Τι πρέπει να ξέρουν οι πελάτες σας για να είναι ασφαλείς;
Πώς να οδηγούν οι πελάτες σας με κακοκαιρία για να είναι ασφαλείς; Η οδήγηση με κακοκαιρία μπορεί να γίνει απαιτητική και επικίνδυνη. Με σωστή προετοιμασία και προσεκτική οδήγηση, οι πελάτες σας μπορούν... Γιώργος Μούζος, 30/12/2024 - 08:52
Μαύρος πάγος: Κίνδυνος για ατυχήματα! Τι να προσέξουν οι πελάτες σας; Ο καιρός έχει επιδεινωθεί σημαντικά, η θερμοκρασία έχει πέσει αισθητά και ορισμένες περιοχές έχουν ντυθεί στα λευκά. Εκεί θέλει ιδιαίτερη... Γιώργος Μούζος, 23/12/2024 - 08:46
Πώς τα δεδομένα τηλεματικής και το Internet of Things εξατομικεύουν τα ασφαλιστικά προγράμματα οχημάτων; Στην εποχή της ψηφιακής καινοτομίας, η ασφάλιση οχημάτων μεταμορφώνεται, αξιοποιώντας τεχνολογίες τηλεματικής αλλά και το Internet of Things (IoT). Ως... Γιώργος Μούζος, 20/12/2024 - 09:10
Γιατί οι ασφαλιστές πρέπει να γνωρίζουν τις νέες τάσεις της αυτοκινητοβιομηχανίας; Η γνώση των νέων τάσεων της αυτοκινητοβιομηχανίας μεταμορφώνει τον ασφαλιστή σε στρατηγικό συνεργάτη που προσθέτει αξία στις επιλογές του πελάτη... Γιώργος Μούζος, 18/12/2024 - 08:48
Πώς να επικοινωνήσετε την αξία της οδικής βοήθειας στους πελάτες σας; Παρακάτω ακολουθούν μερικοί τρόποι για να μετατρέψτε την οδική βοήθεια σε εργαλείο εμπιστοσύνης και να αυξήσετε τις πωλήσεις σας με... Γιώργος Μούζος, 16/12/2024 - 09:02
Vehicle Risk Rating: Η νέα προσέγγιση στην ασφάλιση αυτοκινήτων Πώς το νέο σύστημα αξιολόγησης αλλάζει την προσέγγιση στην ασφάλιση και επηρεάζει την τιμολόγηση των ασφαλίστρων; Η ασφάλιση αυτοκινήτων εισέρχεται σε... Γιώργος Μούζος, 12/12/2024 - 09:07