Γιώργος Μούζος, 20/8/2019 - 11:31 facebook twitter linkedin Ίσως οι αερόσακοι γονάτων να μην μας προστατεύουν όσο νομίζουμε! Γιώργος Μούζος, 20/8/2019 facebook twitter linkedin Μια ενδιαφέρουσα μελέτη ήρθε στο φως της δημοσιότητας από το Ινστιτούτο μελετών IIHS, στην οποία γίνεται εκτεταμένη αναφορά πως οι αερόσακοι γονάτων δεν προσφέρουν το μέγιστο της προστασίας που πιστεύουμε ότι μας παρείχαν στον τομέα της παθητικής ασφάλειας. Είναι γεγονός πως η παθητική (όπως κι ενεργητική ασφάλεια) είναι τρομερά αυξημένη στα νέα μοντέλα ακόμα και στις μικρές κατηγορίες, με πλήθος αερόσακων να τα συνοδεύει. Είναι χαρακτηριστικό πως ένα μικρομεσαίο μοντέλο στη βασική του έκδοση έχει το λιγότερο 6 αερόσακους, ενώ σε κάποια μοντέλα θα βρούμε ακόμα και με οχτώ. Όμως τα πάνω κάτω φέρνει η μελέτη του Αμερικανικού Ινστιτούτου Ασφαλίσεων για την Ασφάλεια των Οδικών Τμημάτων (IIHS), σύμφωνα με την οποία ο αερόσακος γονάτων «έχει αμελητέα επίδραση στην μείωση του κινδύνου τραυματισμού, ενώ σε ορισμένες περιπτώσεις ίσως να κάνει και μεγαλύτερη ζημιά στους επιβάτες. Το πόρισμα που προέκυψε από την μελέτη 400 crash test μετωπικών συγκρούσεων και έπειτα από άμεση αντιπαραβολή με πραγματικά τροχαία ατυχήματα, από 14 διαφορετικές πολιτείες των ΗΠΑ, (ώστε να συγκριθούν τα δεδομένα τραυματισμών σε αυτοκίνητα που ήταν εξοπλισμένα με αερόσακους γονάτου έναντι οχημάτων χωρίς), το IIHS διαπίστωσε πως σε ορισμένες περιπτώσεις οι αερόσακοι γονάτων αύξησαν τον κίνδυνο κακώσεων των κάτω άκρων και του δεξιού μηριαίου οστού. Επιπλέον η έρευνα, αναφέρει πως οι αερόσακοι γονάτων μειώνουν τον κίνδυνο τραυματισμών από 7,9% σε 7,4%, με τους ερευνητές να αναφέρουν χαρακτηριστικά πως αυτό το αποτέλεσμα δεν ήταν στατιστικά σημαντικό. Το εξαιρετικά ενδιαφέρον συμπέρασμα στο οποίο κατέληξαν οι ερευνητές του ινστιτούτου, είναι πως οι αερόσακοι γονάτων μπορεί να βοηθήσουν εκείνους που επιλέγουν να μην φορούν ζώνη ασφαλείας. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Γιώργος Μούζος, 10/12/2024 - 09:06 Η εξέλιξη της «ασφάλισης βάσει χρήσης» χάρη στην ανάλυση δεδομένων κίνησης των πελατών
Γιώργος Μούζος, 06/12/2024 - 09:22 Πώς η τεχνητή νοημοσύνη βοηθά στη βελτιστοποίηση διαδικασιών αξιολόγησης αποζημιώσεων;
Γιώργος Μούζος, 04/12/2024 - 09:21 Audi Q6 e-tron: Ασφάλεια & τεχνολογία που κερδίζουν τις ασφαλιστικές εταιρείες!
Αυτόνομα οχήματα και ασφάλιση! Πώς θα προσαρμοστούν οι ασφαλιστές στη νέα πραγματικότητα Η ανάπτυξη της αυτόνομης οδήγησης φέρνει ανατροπές στην αυτοκινητοβιομηχανία, αλλά και στον ασφαλιστικό... Γιώργος Μούζος, 02/12/2024 - 09:27
Η σημασία της σωστής εκτίμησης ρίσκου για την ασφάλιση εταιρικών στόλων Πώς μπορείτε ως ασφαλιστές να αξιολογήσετε σωστά τις ανάγκες και τα ρίσκα εταιρικών στόλων; Η εκτίμηση ρίσκου αποτελεί έναν από τους... Γιώργος Μούζος, 29/11/2024 - 08:59
Γιατί πρέπει να εκπαιδεύσετε τους πελάτες να φοράνε ζώνη και στο πίσω κάθισμα; Η ζώνη ασφαλείας είναι ένα από τα βασικά και αποτελεσματικά μέτρα προστασίας για τους επιβάτες ενός αυτοκινήτου. Παρόλα αυτά, πολλοί... Γιώργος Μούζος, 27/11/2024 - 09:04
Audi Q5: Με συστήματα ασφαλείας που βελτιώνουν την καθημερινότητα & την οδική ασφάλεια! Το νέο Audi Q5 προσφέρεται ακόμα πιο σύγχρονο και δυναμικό, βασίζεται πλέον στην πλατφόρμα PPC και τροφοδοτείται από αποδοτικούς κινητήρες... Γιώργος Μούζος, 25/11/2024 - 09:07
Τι πρέπει να προσέξουν οι πελάτες πριν πιάσει το τσουχτερό κρύο; Οι βασικοί έλεγχοι για ασφαλείς μετακινήσεις τον χειμώνα, χωρίς ατυχήματα! Καθώς το κρύο πλησιάζει, οι πελάτες σας πρέπει να προετοιμάσουν το αυτοκίνητό τους για την ασφάλεια και την ομαλή λειτουργία... Γιώργος Μούζος, 22/11/2024 - 09:26
Πώς η ανάλυση των Big Data μπορεί να προβλέψει την οδική συμπεριφορά των πελατών σας; Και το ασφάλιστρό τους κατ’ επέκταση; Η ανάλυση των Big Data αποτελεί ένα από τα πιο ισχυρά εργαλεία που έχουν στη διάθεσή τους οι ασφαλιστικές εταιρείες... Γιώργος Μούζος, 20/11/2024 - 09:58