Γιώργος Μούζος, 20/8/2019 - 11:31 facebook twitter linkedin Ίσως οι αερόσακοι γονάτων να μην μας προστατεύουν όσο νομίζουμε! Γιώργος Μούζος, 20/8/2019 facebook twitter linkedin Μια ενδιαφέρουσα μελέτη ήρθε στο φως της δημοσιότητας από το Ινστιτούτο μελετών IIHS, στην οποία γίνεται εκτεταμένη αναφορά πως οι αερόσακοι γονάτων δεν προσφέρουν το μέγιστο της προστασίας που πιστεύουμε ότι μας παρείχαν στον τομέα της παθητικής ασφάλειας. Είναι γεγονός πως η παθητική (όπως κι ενεργητική ασφάλεια) είναι τρομερά αυξημένη στα νέα μοντέλα ακόμα και στις μικρές κατηγορίες, με πλήθος αερόσακων να τα συνοδεύει. Είναι χαρακτηριστικό πως ένα μικρομεσαίο μοντέλο στη βασική του έκδοση έχει το λιγότερο 6 αερόσακους, ενώ σε κάποια μοντέλα θα βρούμε ακόμα και με οχτώ. Όμως τα πάνω κάτω φέρνει η μελέτη του Αμερικανικού Ινστιτούτου Ασφαλίσεων για την Ασφάλεια των Οδικών Τμημάτων (IIHS), σύμφωνα με την οποία ο αερόσακος γονάτων «έχει αμελητέα επίδραση στην μείωση του κινδύνου τραυματισμού, ενώ σε ορισμένες περιπτώσεις ίσως να κάνει και μεγαλύτερη ζημιά στους επιβάτες. Το πόρισμα που προέκυψε από την μελέτη 400 crash test μετωπικών συγκρούσεων και έπειτα από άμεση αντιπαραβολή με πραγματικά τροχαία ατυχήματα, από 14 διαφορετικές πολιτείες των ΗΠΑ, (ώστε να συγκριθούν τα δεδομένα τραυματισμών σε αυτοκίνητα που ήταν εξοπλισμένα με αερόσακους γονάτου έναντι οχημάτων χωρίς), το IIHS διαπίστωσε πως σε ορισμένες περιπτώσεις οι αερόσακοι γονάτων αύξησαν τον κίνδυνο κακώσεων των κάτω άκρων και του δεξιού μηριαίου οστού. Επιπλέον η έρευνα, αναφέρει πως οι αερόσακοι γονάτων μειώνουν τον κίνδυνο τραυματισμών από 7,9% σε 7,4%, με τους ερευνητές να αναφέρουν χαρακτηριστικά πως αυτό το αποτέλεσμα δεν ήταν στατιστικά σημαντικό. Το εξαιρετικά ενδιαφέρον συμπέρασμα στο οποίο κατέληξαν οι ερευνητές του ινστιτούτου, είναι πως οι αερόσακοι γονάτων μπορεί να βοηθήσουν εκείνους που επιλέγουν να μην φορούν ζώνη ασφαλείας. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Γιώργος Μούζος, 12/02/2025 - 09:04 Ασφάλιση μεταχειρισμένων αυτοκινήτων: Οι νέες παράμετροι τιμολόγησης μετά την έκρηξη της αγοράς
Γιώργος Μούζος, 10/02/2025 - 10:44 Τεχνολογία V2X (Vehicle-to-Everything): Πώς θα επηρεάσει τα ασφαλιστικά προγράμματα
Γιώργος Μούζος, 05/02/2025 - 09:02 Προβλέποντας την οδική συμπεριφορά με Machine Learning: Πώς αλλάζουν τα ασφάλιστρα;
Ευρωπαϊκός Κανονισμός & συνδεδεμένα οχήματα: Οι επιπτώσεις του στις ασφαλιστικές εταιρείες! Η αέναη μεταμόρφωση της ασφαλιστικής αγοράς! Τα συνδεδεμένα οχήματα (connected cars) αποτελούν πλέον αναπόσπαστο κομμάτι της αυτοκινητοβιομηχανίας, ενσωματώνοντας τεχνολογίες όπως τηλεματική,... Γιώργος Μούζος, 03/02/2025 - 08:55
Ασφαλιστική απάτη: Πώς οι νέες τεχνολογίες αλλάζουν το παιχνίδι; Η ασφαλιστική απάτη στον κλάδο αυτοκινήτου αποτελεί ένα από τα μεγαλύτερα προβλήματα για τις ασφαλιστικές εταιρείες. Τα πλαστά ατυχήματα, οι... Γιώργος Μούζος, 29/01/2025 - 09:04
Η σημασία της ασφάλισης για στόλους ηλεκτρικών οχημάτων: Προκλήσεις και λύσεις Πώς να προσαρμόσετε τις πολιτικές σας για εταιρείες που επενδύουν σε ηλεκτρικά οχήματα; Είναι γεγονός πως οι ηλεκτρικοί στόλοι οχημάτων κερδίζουν... Γιώργος Μούζος, 27/01/2025 - 09:51
Κλιματική αλλαγή και ασφάλιση οχημάτων: Αντιμετωπίζοντας τις νέες απειλές Πώς οι ακραίες καιρικές συνθήκες αλλάζουν τα δεδομένα για την ασφάλιση οχημάτων και ποια στρατηγική πρέπει να υιοθετήσουν οι ασφαλιστές. Η... Γιώργος Μούζος, 22/01/2025 - 09:00
Κυβερνοασφάλεια στα οχήματα: Η ανάγκη για εξειδικευμένες ασφαλιστικές λύσεις Η αυξανόμενη συνδεσιμότητα φέρνει νέες προκλήσεις στον ασφαλιστικό κλάδο για την προστασία των οδηγών. Η ενσωμάτωση της τεχνολογίας στα οχήματα αλλάζει... Γιώργος Μούζος, 20/01/2025 - 09:00
Ανακλαστικά ρούχα και συστήματα αποφυγής σύγκρουσης: Προβληματισμός στις ασφαλιστικές! Στις δοκιμές που έγιναν τα συστήματα των αυτοκινήτων παρουσίασαν σημαντικές δυσκολίες στην ανίχνευση του ανδρείκελου όταν αυτό φορούσε ρούχα με... Γιώργος Μούζος, 17/01/2025 - 08:50