Γιώργος Μούζος, 2/9/2019 - 15:04 facebook twitter linkedin MINI Cooper S E Countryman ALL4: Οικονομία & οδηγική απόλαυση σε ένα! Γιώργος Μούζος, 2/9/2019 facebook twitter linkedin Η ΜΙΝΙ φημίζεται για την δημιουργία αυτοκινήτων που μιλούν στην καρδιά του οδηγού. Ένα εξ᾽ αυτών είναι και το MINI Cooper S E Countryman ALL4, το οποίο προσφέρεται για πρώτη φορά στην ιστορία της Βρετανικής premium μάρκας σε έκδοση plug-in hybrid, χωρίς να αφήνει στην άκρη την οδηγική απόλαυση, έχοντας όμως και οικολογικό προφίλ χάρη στους μηδενικούς ρύπους. Κι όλα αυτά με τιμή που ξεκινάει από τα 44.300 ευρώ, με την οικονομία κίνησης του να είναι εξαιρετική, μιας και σε καθημερινά δρομολόγια δεν θα κάψει πάνω από μόλις 1 ευρώ ανά 100 χιλιόμετρα. Γνώριμη σχεδιαστική ταυτότητα! Ανέκαθεν τα μοντέλα της MINI ξεχώριζαν για το όμορφο και δυναμικό παρουσιαστικό τους και το MINI Cooper S E Countryman ALL4, δεν ξεφεύγει από τον κανόνα. Οι καμπύλες του αμαξώματος σου κεντρίζουν το ενδιαφέρον, ενώ ο ξεχωριστός χαρακτήρας του, τονίζεται από τα μοναδικά αισθητικά γνωρίσματα, όπως είναι κίτρινα λογότυπα «S» και το σήμα «e» που βρίσκεται και στα εμπρός φτερά στα δύο καπάκια, με το αριστερό να ανοίγει για τη σύνδεση με το καλώδιο φόρτισης. Πολυτέλεια και εργονομία και στο εσωτερικό! Το εσωτερικό του MINI Cooper S E Countryman ALL4, ακολουθεί την ίδια λογική με την σχεδίαση του αμαξώματος, έχοντας κοινά στοιχεία με τις… απλές εκδόσεις, με μικρές πινελιές διαφοροποίησης. Ξεκινάμε με τον πίνακα οργάνων, ο οποίος ενσωματώνει όλη την απαραίτητη πληροφορία για την ηλεκτρική κίνηση – ενέργεια του αυτοκινήτου, ενώ το button εκκίνησης είναι σε κίτρινο και όχι σε κόκκινο χρώμα. Και στο Cooper S E Countryman ALL4, ξεχωρίζει το μεγάλο στρογγυλό όργανο που συναντάμε και σε άλλα μοντέλα της MINI στο κέντρο του ταμπλό, με οθόνη αφής των 6,5 ιντσών του συστήματος πολυμέσων (προαιρετικά 8,8 ιντσών), ενώ τα υλικά που έχουν χρησιμοποιηθεί είναι κορυφαία. Οι προσφερόμενοι χώροι κρίνονται πολύ καλοί και με άνεση θα μεταφέρει πέντε ενήλικες και τις αποσκευές τους στο 405 λίτρων πορτ μπαγκάζ. Σημειωτέων είναι μικρότερο κατά 45 λίτρα λόγω της ύπαρξης των μπαταριών. 224 «πράσινοι» ίπποι και μπόλικη τεχνολογία To plug-in hybrid σύστημα κίνησης αποτελείται από ένα 3κύλινδρο turbo κινητήρα βενζίνης 1.5 λτ. απόδοσης 136 ίππων και 220 Nm ροπής, ο οποίος συνεργάζεται με ένα ηλεκτρικό μοτέρ 88 ίππων και 165 Nm ροπής. Συνδυαστικά, ο οδηγός απολαμβάνει 224 ίππους και ροπή 385 Nm, με την μετάδοση της κίνησης να γίνεται μέσω ενός τροποποιημένου 6τάχυτου κιβωτίου Steptronic που μεταφέρει την ισχύ στους εμπρός τροχούς, ενώ ο ηλεκτροκινητήρας που βρίσκεται κάτω από το πάτωμα του χώρου αποσκευών μεταφέρει την ισχύ στον πίσω άξονα μέσω κιβωτίου μιας σχέσης και δύο σταδίων. Η μπαταρία έχει χωρητικότητα 7.6 kWh και φορτίζει πλήρως σε 2,5 ώρες με ισχύ φόρτισης 3.6 kW ή σε 3 ώρες και δεκαπέντε λεπτά σε οικιακή πρίζα. Ο οδηγός μέσω του eDRIVE μπορεί να επιλέξει τρία οδηγικά προφίλ. AUTO eDRIVE, MAX eDRIVE και Battery (το κάθε ένα μεταβάλει το ποσοστό εμπλοκής του κινητήρα, ενώ το τελευταίο αναλαμβάνει τη διατήρηση της μπαταρίας σε συγκεκριμένη στάθμη). Στην πράξη, το MINI Cooper S E Countryman ALL4 είναι ένα εξαιρετικά γρήγορο SUV, το οποίο καταφέρνει να επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε μόλις 6,8 δευτερόλεπτα, ενώ έχει τελική ταχύτητα που φτάνει τα 198 χλμ./ώρα. Επιπρόσθετα προσφέρει τη δυνατότητα αμιγώς ηλεκτρικής λειτουργίας για έως 51 χιλιόμετρα, ενώ η μέση κατανάλωσή του διαφέρει ουσιαστικά αναλόγως συνθηκών και χρήση ηλεκτροκινητήρα. Η BMW ανακοινώνει 1,8 λίτρα/100 χλμ. με τις μπαταρίες γεμάτες. Απολαυστικό στο δρόμο! Ραχοκοκκαλιά του MINI Cooper S E Countryman ALL4 είναι πλατφόρμα UKL2, η ίδια που χρησιμοποιείται από το Clubman και τη BMW X1. Το μοντέλο ξεχωρίζει από τη στιβαρότητα που επιδεικνύει σε κάθε είδους διαδρομή, ενώ οι μικρές κλίσεις του αμαξώματος δίνουν τη σιγουριά που απαιτεί ο σβέλτος οδηγός. Το τιμόνι είναι ξυράφι, μεταφέροντας άφθονη πληροφόρηση, ενώ θα σας ενθουσιάσει και το κιβώτιο ταχυτήτων με την γρηγοράδα του. Και αν του ζητήσετε να πατήσετε χώμα δεν θα σας αρνηθεί μιας και η επαρκής απόσταση από το έδαφος ικανοποιεί. Πίνακας κόστους ασφάλισης Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Γιώργος Μούζος, 27/02/2025 - 09:00 Οδήγηση τη νύχτα: Τι να προσέχουν οι πελάτες σας για να είναι ασφαλείς;
Γιώργος Μούζος, 19/02/2025 - 08:50 Η νέα πραγματικότητα των αυτόνομων οχημάτων και η ασφαλιστική πρόκληση
Γιώργος Μούζος, 17/02/2025 - 10:05 Το Adaptive Cruise Control και οι επιπτώσεις του στην οδική ασφάλεια
Ασφάλιση μεταχειρισμένων αυτοκινήτων: Οι νέες παράμετροι τιμολόγησης μετά την έκρηξη της αγοράς Πώς οι ασφαλιστές μπορούν να προσαρμοστούν στις νέες συνθήκες της αγοράς των μεταχειρισμένων και να βελτιστοποιήσουν τις προτάσεις ασφάλισης; Τα τελευταία... Γιώργος Μούζος, 12/02/2025 - 09:04
Τεχνολογία V2X (Vehicle-to-Everything): Πώς θα επηρεάσει τα ασφαλιστικά προγράμματα Η τεχνολογία που αναμένεται να μεταμορφώσει την ασφάλιση: Προκλήσεις, ευκαιρίες και το μέλλον των ασφαλιστικών προγραμμάτων στην εποχή της διασυνδεδεμένης... Γιώργος Μούζος, 10/02/2025 - 10:44
Deepfake Videos: Η νέα μορφή ασφαλιστικής απάτης Η τεχνολογία deepfake δημιουργεί μια νέα γενιά ασφαλιστικής απάτης, επιτρέποντας την παραποίηση βίντεο για ψευδείς απαιτήσεις αποζημίωσης. Οι ασφαλιστές καλούνται... Γιώργος Μούζος, 07/02/2025 - 09:31
Προβλέποντας την οδική συμπεριφορά με Machine Learning: Πώς αλλάζουν τα ασφάλιστρα; Η τεχνολογία Machine Learning (ML) μεταμορφώνει τον ασφαλιστικό κλάδο και αναμφίβολα αλλάζει τον κλάδο ασφάλισης οχημάτων. Οι ασφαλιστικές εταιρείες αξιοποιούν πλέον... Γιώργος Μούζος, 05/02/2025 - 09:02
Ευρωπαϊκός Κανονισμός & συνδεδεμένα οχήματα: Οι επιπτώσεις του στις ασφαλιστικές εταιρείες! Η αέναη μεταμόρφωση της ασφαλιστικής αγοράς! Τα συνδεδεμένα οχήματα (connected cars) αποτελούν πλέον αναπόσπαστο κομμάτι της αυτοκινητοβιομηχανίας, ενσωματώνοντας τεχνολογίες όπως τηλεματική,... Γιώργος Μούζος, 03/02/2025 - 08:55
Ασφαλιστική απάτη: Πώς οι νέες τεχνολογίες αλλάζουν το παιχνίδι; Η ασφαλιστική απάτη στον κλάδο αυτοκινήτου αποτελεί ένα από τα μεγαλύτερα προβλήματα για τις ασφαλιστικές εταιρείες. Τα πλαστά ατυχήματα, οι... Γιώργος Μούζος, 29/01/2025 - 09:04