Γιώργος Μούζος, 16/9/2019 - 16:14 facebook twitter linkedin Opel myDigitalService: Πλήρης διαφάνεια για τον πελάτη και την ασφαλιστική εταιρεία! Γιώργος Μούζος, 16/9/2019 facebook twitter linkedin Χάρη στη δωρεάν υπηρεσία “myDigitalService” της Opel, οι κάτοχοι των αυτοκινήτων μπορούν τώρα να παρακολουθούν πώς εξελίσσονται οι εργασίες κατά την επίσκεψη του αυτοκινήτου τους στο συνεργείο της Opel. Οι τεχνικές εργασίες των συμμετεχόντων στο πρόγραμμα Εξουσιοδοτημένων Επισκευαστών της Opel είναι πάντα διάφανες και κατανοητές στον πελάτη. Ειδοποιήσεις συνοδεύουν το κάθε στάδιο παραμονής του αυτοκινήτου στο συνεργείο - "Άφιξη", "Οπτικός Έλεγχος Ολοκληρώθηκε", "Σέρβις σε Εξέλιξη" και "Έτοιμο για Παραλαβή" - ώστε ο πελάτης να έχει πλήρη εικόνα ανά πάσα στιγμή και όποτε το επιθυμεί. Μετά την ολοκλήρωση του ελέγχου ή της επισκευής, ο ιδιοκτήτης ενημερώνεται πότε το αυτοκίνητο είναι έτοιμο για παραλαβή. Οι μηχανικοί μπορούν να τεκμηριώνουν απρόβλεπτα ζητήματα που προκύπτουν με ένα βίντεο ή μία φωτογραφία, όπως απαιτούμενη αντικατάσταση ελαστικών ή φρένων. Οι ιδιοκτήτες λαμβάνουν έναν εξατομικευμένο σύνδεσμο (link) όπου μπορούν να δουν τη φωτογραφία ή το βίντεο καθώς και τη σχετική εκτίμηση κόστους, ώστε να αποφασίσουν για την εκτέλεση ή μη των εργασιών. Οι επισκευές μπορούν να παραγγέλνονται ή να απορρίπτονται online, ενώ ο πελάτης έχει πλήρη έλεγχο των δαπανών σε όλη τη διάρκεια παραμονής του οχήματος στο συνεργείο. Επιπλέον, όλα τα αποδεικτικά στοιχεία είναι διαθέσιμα σε ψηφιακή μορφή. «Η υπηρεσία μας myDigitalService λειτουργεί όπως η παρακολούθηση αποστολών μετά από μία an online παραγγελία» εξηγεί ο Tobias Theile, Manager Customer Journey στην Opel. «Οι πελάτες ενημερώνονται για το τι συμβαίνει στο όχημά τους και μπορούν να λάβουν τις κατάλληλες αποφάσεις.» Αυτό διασφαλίζει μέγιστη διαφάνεια και άνεση και εξοικονομεί χρόνο. «Πάνω από όλα, ο πελάτης παραμένει ευέλικτος και μπορεί να αποφασίζει όπου κι αν βρίσκεται – οι απαραίτητες πληροφορίες είναι πάντα διαθέσιμες.» Χιλιάδες πελάτες έχουν ήδη χρησιμοποιήσει την υπηρεσία και την έχουν αξιολογήσει με θετικό πρόσημο. Η υπηρεσία Opel myDigitalService προσφέρεται αυτή τη στιγμή σε περίπου 20 χώρες σε όλη την Ευρώπη, μεταξύ των οποίων η Γερμανία, η Ιταλία και η Ισπανία. Στην Ελλάδα παρέχεται σε επιλεγμένα σημεία του δικτύου. (περισσότερες πληροφορίες παρέχονται από το Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών). «Η ψηφιοποίηση των διαδικασιών σέρβις έχει φτάσει σε νέο επίπεδο στην Opel» σχολιάζει ο Andrea Neri, Aftersales Marketing Manager στην Opel. «Μπορούμε να κάνουμε τις εργασίες μας πιο αποδοτικές και να προσφέρουμε στους πελάτες μας την καλύτερη δυνατή εμπειρία σέρβις.» Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Γιώργος Μούζος, 15/11/2024 - 08:55 Η τεχνητή νοημοσύνη ως μέσο βελτίωσης του customer experience στον κλάδο ασφάλισης οχημάτων
Γιώργος Μούζος, 13/11/2024 - 09:03 Προληπτική συντήρηση οχημάτων με τεχνητή Νοημοσύνη: Το μεγάλο όφελος για τις ασφαλιστικές!
Γιώργος Μούζος, 11/11/2024 - 09:04 Πώς οι αλγόριθμοι τεχνητής νοημοσύνης βοηθούν στην ανίχνευση της απάτης στην ασφάλιση οχημάτων
Γιώργος Μούζος, 06/11/2024 - 09:00 Πώς η τεχνολογία Machine Learning προβλέπει τα ατυχήματα και προσδιορίζει το κόστος ασφάλισης;
Πώς η τεχνητή νοημοσύνη βελτιώνει την αξιολόγηση κινδύνου στην ασφάλιση οχημάτων; Η τεχνητή νοημοσύνη επαναπροσδιορίζει την αξιολόγηση κινδύνου στην ασφάλιση οχημάτων, ενισχύοντας την ακρίβεια, τη διαφάνεια και την εξατομίκευση των ασφαλιστικών... Γιώργος Μούζος, 04/11/2024 - 08:46
Πώς το Lane Assist ενισχύει την ασφάλεια των πελατών σας; Το Lane Assist αποτελεί ένα βασικό σύστημα υποβοήθησης του οδηγού και παράλληλα βασικό εργαλείο αποφυγής ατυχημάτων. Σύστημα που οι ασφαλιστικές... Γιώργος Μούζος, 31/10/2024 - 09:02
Η τηλεματική, η ασφάλιση αυτοκινήτου και το δίκαιο ασφάλιστρο Είναι γεγονός πως οι αλγόριθμοι καθορίζουν πολλές πτυχές της καθημερινότητάς μας, από τα κοινωνικά δίκτυα, μέχρι τον υπολογισμό των ασφαλίστρων.... Γιώργος Μούζος, 29/10/2024 - 09:07
Γιατί το Blockchain είναι μια καλή λύση για την πρόληψη απάτης; Η τεχνολογία blockchain έχει αναδειχθεί ως μία από τις πιο καινοτόμες τεχνολογίες του 21ου αιώνα, με εφαρμογές που εκτείνονται σε... Γιώργος Μούζος, 25/10/2024 - 09:09
Τα προηγμένα συστήματα ασφάλειας της BMW Σειρά 2 Gran Coupé Η νέα BMW Σειρά 2 Gran Coupé διαθέτει μια σειρά προηγμένων συστημάτων ασφαλείας με σκοπό την αποφυγή ατυχημάτων και τη... Γιώργος Μούζος, 23/10/2024 - 09:19
To λάθος των 700 ευρώ που κάνουν οι πελάτες σας! Προστατέψτε τους! Η θάμβωση των αντίθετα διερχόμενων οδηγών είναι μια συχνή και επικίνδυνη κατάσταση στους δρόμους. Διαβάστε παρακάτω πώς οι πελάτες σας... Γιώργος Μούζος, 21/10/2024 - 09:20