Γιώργος Μούζος, 29/1/2020 - 14:41 facebook twitter linkedin Πώς το Innovision Cockpit του νέου Golf φροντίζει για την ασφάλειά σας! Γιώργος Μούζος, 29/1/2020 facebook twitter linkedin Οι οδηγοί πολλές φορές χάνουν την προσοχή τους από το δρόμο, για πολλούς και διαφόρους λόγους. Σίγουρα το κινητό τηλέφωνο είναι ο κυριότερος. Όμως πολλές φορές η προσοχή αποσπάτε και στην προσπάθεια τους να επιλέξουν τον αγαπημένο τους σταθμό, ή για να ρυθμίσουν τη θερμοκρασία του κλιματισμού. Κάτι που μπορεί να βάλει τον οδηγό σε περιπέτειες με την πρόκληση ενός ατυχήματος. Προς αποφυγή τέτοιων δυσάρεστων καταστάσεων, αλλά και για την μέγιστη άνεση των επιβατών, το νέο VW Golf, διαθέτει το καινοτόμο Innovision Cockpit. Αυτό το είδαμε στο Touareg, ενώ τώρα για πρώτη φορά σε πεντάθυρο χάτσμπακ και μάλιστα στο βασικό εξοπλισμό του μοντέλου. Πως σας προστατεύει λοιπόν το Innovision Cockpit; Ένα από τα κυριότερα χαρακτηριστικά του είναι ο καινοτόμος φωνητικός έλεγχος που αντιλαμβάνεται φυσικές εντολές ομιλίας. Έτσι ο οδηγός απλά λέει τι θέλει στο αυτοκίνητό του κι εκείνο το κάνει πράξη. Κι όλα αυτά χωρίς ο οδηγός να πάρει τα χέρια του από το τιμόνι και το κυριότερο το βλέμμα του από το δρόμο. Η διαισθητική λειτουργία στο Golf μπορεί επίσης να υποστηρίζεται από το νέο, προαιρετικό, φυσικό φωνητικό έλεγχο. Το σύστημα απλά ενεργοποιείται με τη φράση "Hello Volkswagen" ή πατώντας το κουμπί φωνής στο τιμόνι. Το Golf αντιδρά με φωνητική επικοινωνίας, όπως για παράδειγμα "Yes Please?" και "What would you like to do?". Τα νέα ψηφιακά μικρόφωνα εξασφαλίζουν όχι μόνο την τέλεια αναγνώριση και ποιότητα της φωνής (για τηλεφωνικές κλήσεις), αλλά και ποιος μιλάει (οδηγός ή συνοδηγός), προσδιορίζοντας αντίστοιχα σε ποιες εσωτερικές ζώνες θα αλλάξει η θερμοκρασία! Οι προσαρμοσμένες ρυθμίσεις μπορούν να αποθηκευτούν τόσο στο όχημα όσο και στο cloud, έτσι ώστε να είναι διαθέσιμες ακόμα και με αλλαγή οδηγού ή οχήματος. Ας δούμε όμως και τα υπόλοιπα χαρακτηριστικά του Innovision Cockpit! Αυτό είναι ένας ενοποιημένος πίνακας ελέγχου που περιλαμβάνει τον ψηφιακό πίνακα οργάνων (Digital Cockpit) με οθόνη 10 ιντσών, το σύστημα Infotainment Composition (οθόνη αφής 8,25 ιντσών) και το πολυλειτουργικό τιμόνι. Μαζί, αυτά αποτελούν το πρώτο λειτουργικό σύστημα, στο οποίο σχεδόν όλες οι οθόνες και τα χειριστήρια είναι ψηφιακά. Το σύστημα κλιματισμού και το σύστημα Infotainment ελέγχονται μέσω συρόμενου διακόπτη (slider) αφής στην κεντρική κονσόλα, εμπρός και κάτω από την οθόνη του Infotainment, ο οποίος χωρίζεται σε τρία τμήματα: αριστερό, μεσαίο και δεξιό. Ο οδηγός ή ο συνοδηγός σπρώχνει ή ολισθαίνει με ένα δάχτυλο πάνω από τα δύο εξωτερικά τμήματα για να ρυθμίσει διαισθητικά τη θερμοκρασία εσωτερικού χώρου. Η ίδια ενέργεια στο μεσαίο τμήμα αλλάζει την ένταση του ηχοσυστήματος. Στη λειτουργία πλοήγησης, αλλάζει η μεγέθυνση του χάρτη, μετακινώντας το μεσαίο τμήμα του συρόμενου διακόπτη (slider) αφής με δύο δάχτυλα - όπως γίνεται και με τον έλεγχο ενός smartphone. Από άλλο πάνελ αφής, τοποθετημένο ψηλά στην κεντρική κονσόλα, ελέγχονται τα συστήματα υποβοήθησης οδηγού. Η ίδια φιλοσοφία συνεχίζεται στη νέα κονσόλα οροφής, μέσω συρόμενου διακόπτη (slider) αφής για την προαιρετική, ανακλινόμενη και συρόμενη πανοραμική ηλιοροφή. Οδηγός ή συνοδηγός απλά σπρώχνουν το δάχτυλό τους προς τα πίσω ή προς τα εμπρός πάνω στο συρόμενο διακόπτη αφής, για να ανοίξει και να κλείσει η διαφανή συρόμενη οροφή - δεν θα μπορούσε να είναι πιο εύκολο και εντυπωσιακό. Αντίστοιχα, οι λειτουργίες φωτισμού έχουν επίσης ψηφιοποιηθεί: ο έλεγχος του φωτισμού γίνεται χρησιμοποιώντας επίσης πάνελ αφής, αυτή τη φορά τοποθετημένο πάνω στο ταμπλό, στα αριστερά του πίνακα οργάνων, βελτιώνοντας ακόμη περισσότερο τη χαρακτηριστική εμπειρία οδήγησης της μάρκας. Δείτε πως το δουλεύει το Innovision Cockpit αναλυτικά στο video: Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Γιώργος Μούζος, 15/01/2025 - 09:01 Τι πρέπει να ξέρουν οι πελάτες σας για τις αντιολισθητικές αλυσίδες;
Γιώργος Μούζος, 13/01/2025 - 08:48 AI-driven Predictive Modeling: Το νέο εργαλείο που απογειώνει τις πωλήσεις σας!
Γιώργος Μούζος, 10/01/2025 - 09:08 Pay-as-you-drive ασφαλίσεις: Πώς να αξιοποιήσετε την τάση για μεγαλύτερη πελατοκεντρικότητα
Γιώργος Μούζος, 07/01/2025 - 08:46 Πώς να εκπαιδεύσετε τους πελάτες σας για τις ασφαλιστικές καλύψεις που χρειάζονται;
Χειμερινά ελαστικά: Τι πρέπει να ξέρουν οι πελάτες σας για να είναι ασφαλείς; Παρακάτω παραθέτουμε όλες τις πληροφορίες που πρέπει να δώσετε στους πελάτες σας, ειδικά για όσους κινούνται σε ορεινές περιοχές, ώστε... Γιώργος Μούζος, 03/01/2025 - 09:10
Πώς να οδηγούν οι πελάτες σας με κακοκαιρία για να είναι ασφαλείς; Η οδήγηση με κακοκαιρία μπορεί να γίνει απαιτητική και επικίνδυνη. Με σωστή προετοιμασία και προσεκτική οδήγηση, οι πελάτες σας μπορούν... Γιώργος Μούζος, 30/12/2024 - 08:52
Μαύρος πάγος: Κίνδυνος για ατυχήματα! Τι να προσέξουν οι πελάτες σας; Ο καιρός έχει επιδεινωθεί σημαντικά, η θερμοκρασία έχει πέσει αισθητά και ορισμένες περιοχές έχουν ντυθεί στα λευκά. Εκεί θέλει ιδιαίτερη... Γιώργος Μούζος, 23/12/2024 - 08:46
Πώς τα δεδομένα τηλεματικής και το Internet of Things εξατομικεύουν τα ασφαλιστικά προγράμματα οχημάτων; Στην εποχή της ψηφιακής καινοτομίας, η ασφάλιση οχημάτων μεταμορφώνεται, αξιοποιώντας τεχνολογίες τηλεματικής αλλά και το Internet of Things (IoT). Ως... Γιώργος Μούζος, 20/12/2024 - 09:10
Γιατί οι ασφαλιστές πρέπει να γνωρίζουν τις νέες τάσεις της αυτοκινητοβιομηχανίας; Η γνώση των νέων τάσεων της αυτοκινητοβιομηχανίας μεταμορφώνει τον ασφαλιστή σε στρατηγικό συνεργάτη που προσθέτει αξία στις επιλογές του πελάτη... Γιώργος Μούζος, 18/12/2024 - 08:48
Πώς να επικοινωνήσετε την αξία της οδικής βοήθειας στους πελάτες σας; Παρακάτω ακολουθούν μερικοί τρόποι για να μετατρέψτε την οδική βοήθεια σε εργαλείο εμπιστοσύνης και να αυξήσετε τις πωλήσεις σας με... Γιώργος Μούζος, 16/12/2024 - 09:02