Γιώργος Μούζος, 11/5/2020 - 15:09 facebook twitter linkedin Η SEAT καλύπτει για επιπλέον 3 μήνες τους πελάτες της! Γιώργος Μούζος, 11/5/2020 facebook twitter linkedin Η SEAT αποφάσισε να επεκτείνει κατά τρεις μήνες την εγγύηση για τα οχήματά της εκείνα των οποίων η κάλυψη έληγε κανονικά τους μήνες Μάρτιο έως Μάιο 2020, ως συνέπεια της κατάστασης που προκλήθηκε από το COVID-19. Λόγω των περιορισμών της κίνησης των πολιτών, είναι πιθανό ορισμένοι από αυτούς, των οποίων η εγγύηση των αυτοκινήτων τους έληγε κανονικά τον Μάρτιο, Απρίλιο και Μάιο του 2020, να μην έχουν τη δυνατότητα να επισκεφθούν τα Εξουσιοδοτημένα SEAT Service. Ως εκ τούτου, η κάλυψη θα επεκταθεί για τρεις επιπλέον μήνες για συμβόλαια εγγύησης που έχουν λήξει ή θα λήξουν μεταξύ 1ης Μαρτίου 2020 και 31ης Μαΐου 2020. Η επέκταση αυτή είναι δωρεάν για τον πελάτη και ισχύει τόσο για τη βασική συμβατική εγγύηση για νέα οχήματα, όσο και για την επέκταση εγγύησης SEAT, προκειμένου να προσφέρει σε όλους τους πελάτες τους υψηλότερους δυνατούς όρους ασφάλεια και να διευκολύνει την κινητικότητά τους. Αυτό το μέτρο είναι μια προσφορά της SEAT σε πλήρως εθελοντική βάση για τους πελάτες της, χωρίς να υποδηλώνει αναγνώριση νομικής υποχρέωσης ή άλλης σχετικής υποχρέωσης στο μέλλον. Επιπλέον, η SEAT εργάζεται σκληρά σε όλες τις αγορές της με τα Επίσημα Δίκτυα Αντιπροσώπων και Εξουσιοδοτημένων Service προκειμένου να προσαρμόσει τις υπηρεσίες και τις διαδικασίες της, διασφαλίζοντας έτσι όχι μόνο την ασφάλεια των πελατών της, αλλά και καθιερώνοντας την παροχή πρόσθετων υπηρεσιών και πλεονεκτημάτων από το Eξουσιοδοτημένο Δίκτυο SEAT Service. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Γιώργος Μούζος, 03/01/2025 - 09:10 Χειμερινά ελαστικά: Τι πρέπει να ξέρουν οι πελάτες σας για να είναι ασφαλείς;
Γιώργος Μούζος, 30/12/2024 - 08:52 Πώς να οδηγούν οι πελάτες σας με κακοκαιρία για να είναι ασφαλείς;
Γιώργος Μούζος, 23/12/2024 - 08:46 Μαύρος πάγος: Κίνδυνος για ατυχήματα! Τι να προσέξουν οι πελάτες σας;
Γιώργος Μούζος, 20/12/2024 - 09:10 Πώς τα δεδομένα τηλεματικής και το Internet of Things εξατομικεύουν τα ασφαλιστικά προγράμματα οχημάτων;
Γιατί οι ασφαλιστές πρέπει να γνωρίζουν τις νέες τάσεις της αυτοκινητοβιομηχανίας; Η γνώση των νέων τάσεων της αυτοκινητοβιομηχανίας μεταμορφώνει τον ασφαλιστή σε στρατηγικό συνεργάτη που προσθέτει αξία στις επιλογές του πελάτη... Γιώργος Μούζος, 18/12/2024 - 08:48
Πώς να επικοινωνήσετε την αξία της οδικής βοήθειας στους πελάτες σας; Παρακάτω ακολουθούν μερικοί τρόποι για να μετατρέψτε την οδική βοήθεια σε εργαλείο εμπιστοσύνης και να αυξήσετε τις πωλήσεις σας με... Γιώργος Μούζος, 16/12/2024 - 09:02
Vehicle Risk Rating: Η νέα προσέγγιση στην ασφάλιση αυτοκινήτων Πώς το νέο σύστημα αξιολόγησης αλλάζει την προσέγγιση στην ασφάλιση και επηρεάζει την τιμολόγηση των ασφαλίστρων; Η ασφάλιση αυτοκινήτων εισέρχεται σε... Γιώργος Μούζος, 12/12/2024 - 09:07
Η εξέλιξη της «ασφάλισης βάσει χρήσης» χάρη στην ανάλυση δεδομένων κίνησης των πελατών Η αγορά ασφάλισης αυτοκινήτου αλλάζει ριζικά εξαιτίας των νέων τεχνολογιών και της διαρκώς αυξανόμενης ανάγκης για πιο εξατομικευμένες υπηρεσίες. Το... Γιώργος Μούζος, 10/12/2024 - 09:06
Πώς η τεχνητή νοημοσύνη βοηθά στη βελτιστοποίηση διαδικασιών αξιολόγησης αποζημιώσεων; Η τεχνητή νοημοσύνη φέρνει επανάσταση στη διαχείριση αποζημιώσεων, προσφέροντας αυτοματοποιημένες λύσεις που μειώνουν τον χρόνο επεξεργασίας και εξασφαλίζουν ακριβέστερες αξιολογήσεις. Η... Γιώργος Μούζος, 06/12/2024 - 09:22
Audi Q6 e-tron: Ασφάλεια & τεχνολογία που κερδίζουν τις ασφαλιστικές εταιρείες! Προηγμένα συστήματα υποβοήθησης και τεχνολογίες φωτισμού που ενισχύουν την προστασία και μειώνουν τον κίνδυνο ατυχημάτων. Το Audi Q6 e-tron είναι το... Γιώργος Μούζος, 04/12/2024 - 09:21