Γιώργος Μούζος, 25/6/2020 - 16:38 facebook twitter linkedin Πώς η Audi βοηθάει το περιβάλλον; Γιώργος Μούζος, 25/6/2020 facebook twitter linkedin Την τελευταία τριετία, η Audi, σε συνεργασία με τους προμηθευτές της, κάνει εκτεταμένη ανακύκλωση αλουμινίου «κλειστού βρόχου» σε εργοστάσιά της. Η ανακύκλωση κλειστού βρόχου ουσιαστικά επαναπροωθεί τη φύρα του αλουμινίου από τη γραμμή παραγωγής στους προμηθευτές, για επεξεργασία και επιστροφή ως νέα πρώτη ύλη στο ίδιο εργοστάσιο, εξοικονομώντας έτσι ενέργεια και φυσικές πρώτες ύλες, μειώνοντας το CO2 στο περιβάλλον. Η Audi έχει μακρά παράδοση στη χρήση αλουμινίου. Το πρώτο Audi A8 με το Audi Space Frame, μία καινοτόμα υλοποίηση βασισμένη στο αλουμίνιο, έκανε το ντεμπούτο του το 1994. Η Audi συνεχίζει να χρησιμοποιεί το ελαφρύ μέταλλο σε διάφορα εξαρτήματα του πολυτελούς sedan και στην τέταρτη γενιά του. Ωστόσο, η παραγωγή αλουμινίου είναι εξαιρετικά ενεργοβόρα. Για το λόγο αυτό, η Audi έχει υιοθετήσει την ανακύκλωση «κλειστού βρόχου», που σημαίνει μία διαρκή προμήθεια, χρήση και ανακύκλωση του υλικού μέσα στη διαδικασία κατασκευής ενός αυτοκινήτου. Αυτό εξοικονομεί πολύτιμες πρώτες ύλες και βελτιώνει το ενεργειακό αποτύπωμα του μοντέλου, πριν εισέλθει στη φάση χρήσης. Η συγκεκριμένη μορφή ανακύκλωσης χρησιμοποιείται σήμερα στο Neckarsulm και το Ingolstadt, στην κατασκευή των A3, A4, A5, A6, A7 και A8, καθώς και για παραγωγή ανταλλακτικών των Audi e-tron και e-tron Sportback. Η Audi παρουσίασε την ανακύκλωση αλουμινίου κλειστού βρόχου στο Neckarsulm το 2017. Η φύρα αλουμινίου που δημιουργείται τόσο στις πρέσες όσο και στα υπόλοιπα τμήματα της γραμμής παραγωγής, αποστέλλεται απευθείας στον προμηθευτή. Εκεί γίνεται ανακύκλωση σε φύλλα αλουμινίου των οποίων η ποιότητα είναι πανομοιότυπη με αυτήν των αρχικών. Το αλουμίνιο αυτό χρησιμοποιείται στη συνέχεια κανονικά από την Audi στην παραγωγή. Μόνο στο Neckarsulm, την περασμένη χρονιά, η ανακύκλωση αλουμινίου κλειστού βρόχου απέτρεψε την έκλυση περισσότερων από 150.000 τόνων ρύπων CO2 στο περιβάλλον ενώ η συνολική ποσότητα από το 2017 υπολογίζεται στους 350.000 τόνους. Η ανακύκλωση αλουμινίου κλειστού βρόχου υλοποιήθηκε από την αρχή της χρονιάς και στο Ingolstadt ενώ στο Győr θα παρουσιαστεί το 2021, με κατασκευή επιπλέον εργοστασίου. Η μετάβαση στην ηλεκτρική κινητικότητα αλλάζει την ισορροπία ρύπων, αυξάνοντας το ποσοστό εκπομπών CO₂ για το οποίο ευθύνεται η εφοδιαστική αλυσίδα. Υπολογίζεται ότι σε αυτή και στη διαδικασία παραγωγής, έως το 2025 η Audi θα παράγει προοπτικά σχεδόν το ένα τέταρτο των εκπομπών CO₂, με βάση τον προβλεπόμενο μέσο όρο του στόλου. Η Audi συνεργάζεται έγκαιρα με τους προμηθευτές της για να υιοθετήσει μέτρα που θα έχουν αντίκτυπο σε αυτήν την πρώιμη φάση της ζωής ενός μοντέλου και τη σημαντική μείωση ρύπων CO2. Οι ευκαιρίες βρίσκονται κυρίως σε ανακύκλωση κλειστού βρόχου διάφορων υλικών, τη διαδοχική αύξηση στη χρήση υλικών σε δευτερογενές επίπεδο, τη χρήση πολυμερών υλικών και τη χρήση ηλεκτρικής ενέργειας προερχόμενη από ανανεώσιμες πηγές. Αυτά τα μέτρα αναμένεται να είναι πλήρως αποτελεσματικά έως το 2025 και θα κάνουν πιθανή την εξοικονόμηση κατά μέσο όρο περίπου 1,2 τόνων ρύπων CO2 ανά όχημα. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Γιώργος Μούζος, 03/02/2025 - 08:55 Ευρωπαϊκός Κανονισμός & συνδεδεμένα οχήματα: Οι επιπτώσεις του στις ασφαλιστικές εταιρείες!
Γιώργος Μούζος, 27/01/2025 - 09:51 Η σημασία της ασφάλισης για στόλους ηλεκτρικών οχημάτων: Προκλήσεις και λύσεις
Γιώργος Μούζος, 22/01/2025 - 09:00 Κλιματική αλλαγή και ασφάλιση οχημάτων: Αντιμετωπίζοντας τις νέες απειλές
Κυβερνοασφάλεια στα οχήματα: Η ανάγκη για εξειδικευμένες ασφαλιστικές λύσεις Η αυξανόμενη συνδεσιμότητα φέρνει νέες προκλήσεις στον ασφαλιστικό κλάδο για την προστασία των οδηγών. Η ενσωμάτωση της τεχνολογίας στα οχήματα αλλάζει... Γιώργος Μούζος, 20/01/2025 - 09:00
Ανακλαστικά ρούχα και συστήματα αποφυγής σύγκρουσης: Προβληματισμός στις ασφαλιστικές! Στις δοκιμές που έγιναν τα συστήματα των αυτοκινήτων παρουσίασαν σημαντικές δυσκολίες στην ανίχνευση του ανδρείκελου όταν αυτό φορούσε ρούχα με... Γιώργος Μούζος, 17/01/2025 - 08:50
Τι πρέπει να ξέρουν οι πελάτες σας για τις αντιολισθητικές αλυσίδες; Ο χειμώνας έχει δείξει τα δόντια του για τα καλά, με τη θερμοκρασία να έχει πέσει σημαντικά και οι ορεινές... Γιώργος Μούζος, 15/01/2025 - 09:01
AI-driven Predictive Modeling: Το νέο εργαλείο που απογειώνει τις πωλήσεις σας! Χρησιμοποιήστε την Τεχνητή Νοημοσύνη για να βελτιώσετε τις καλύψεις και να αυξήσετε την αξία που προσφέρετε στους πελάτες σας. Οι ασφαλιστικοί... Γιώργος Μούζος, 13/01/2025 - 08:48
Pay-as-you-drive ασφαλίσεις: Πώς να αξιοποιήσετε την τάση για μεγαλύτερη πελατοκεντρικότητα Ο ρόλος των ευέλικτων ασφαλιστικών συμβολαίων και πώς να τα προωθήσετε Οι ασφαλιστικές ανάγκες αλλάζουν και οι σύμβουλοι πρέπει να... Γιώργος Μούζος, 10/01/2025 - 09:08
Πώς να εκπαιδεύσετε τους πελάτες σας για τις ασφαλιστικές καλύψεις που χρειάζονται; Η εκπαίδευση των πελατών σας για τις ασφαλιστικές καλύψεις του οχήματός τους είναι σημαντική μιας και έτσι θα κερδίσετε την... Γιώργος Μούζος, 07/01/2025 - 08:46