Γιώργος Μούζος, 25/9/2020 - 16:48 facebook twitter linkedin Η τηλεματική εργαλείο στα χέρια του ασφαλιστή! Γιώργος Μούζος, 25/9/2020 facebook twitter linkedin Είναι γεγονός πως ο ασφαλιστικός κλάδος αρχίζει σιγά, σιγά να αντιλαμβάνεται πως τα οφέλη της τηλεματικής είναι μεγάλα, με την απόδοση της επένδυσης για την ένταξη αυτών των τεχνολογιών να καθίσταται ακόμα πιο βιώσιμη! Από την πρώτη επαφή με την τεχνολογία της τηλεματικής, έγινε άμεσα αντιληπτό ότι τα οφέλη για τον ασφαλιστικό κλάδο θα ήταν μεγάλα, μιας και δημιουργήθηκε το μοντέλο της ασφάλισης βάσει χρήσης (usage based insurance - UBI). Την παρούσα χρονική στιγμή, η παγκόσμια αγορά λύσεων τηλεματικής εκτιμάται περίπου στα 30 δισεκατομμύρια δολάρια, με περαιτέρω δυνατότητες ανάπτυξης, οι οποίες έως το 2025 αναμένεται να αγγίξουν τα 60 δισεκατομμύρια δολάρια. Δεν είναι άλλωστε τυχαίο που εταιρείες όπως η Verizon και η Tesla βλέπουν και επενδύουν σε αυτές τις δυνατότητες. Ωστόσο, ξεκάθαρες είναι οι ευκαιρίες για τους ασφαλιστές, όπου η τεχνολογία της τηλεματικής τους δίνει περαιτέρω εργαλεία στα χέρια για εύρεση και διεύρυνση του πελατολογίου τους. H τηλεματική στον ασφαλιστικό κλάδο δεν απαιτεί την ύπαρξη μοντέλου UBI στη διαχείριση και επεξεργασία των αξιώσεων. Στην πραγματικότητα, οι ασφαλιστές μπορούν να αναπτύξουν λύσεις τηλεματικής που δεν περιλαμβάνουν αξιολόγηση συμπεριφοράς των οδηγών και εστιάζουν αυστηρά στις αξιώσεις. Έτσι, οι τηλεματικές αξιώσεις είναι ένα εντελώς αυτόνομο υποσύνολο της ασφαλιστικής τηλεματικής τεχνολογίας. Ειδικότερα, η τηλεματική εισάγει τη σύγχρονη λειτουργικότητα στην υπάρχουσα λειτουργία αξιώσεων των ασφαλιστικών χωρίς την απαίτηση περίπλοκων, δαπανηρών ενοποιήσεων συστημάτων και με ελάχιστη διαταραχή - και χωρίς την ανάγκη οποιουδήποτε στοιχείου UBI να προσθέτει αξία στον ασφαλιζόμενο ή τον ασφαλιστή. Ταχύτερα, καλύτερα κι εξυπνότερα! Ενώ τα περισσότερα στελέχη ασφαλίσεων αναγνωρίζουν την ανάγκη του ψηφιακού μετασχηματισμού στην απόδοση των αποζημιώσεων, η πιθανότητα μιας λειτουργικής αστοχίας, καθιστά την έναρξη του έργου αρκετά δύσκολη. Ωστόσο, οι ασφαλιστές μπορούν να επιτύχουν ταχύτερα αποτελέσματα επικεντρώνοντας την εν λόγω τεχνολογία στον καταμερισμό της ευθύνης, στην εύρεση τυχόν απάτης, αλλά και στη διαχείριση των αποζημιώσεων, οι οποίες συνήθως δεν απαιτούν δραστικές αλλαγές στο προσωπικό, τις διαδικασίες και τα συστήματα, ενώ η εξοικονόμηση πόρων και χρημάτων είναι άμεση. Όταν χρησιμοποιούνται παράλληλα με υπάρχοντα συστήματα και διαδικασίες, τα δεδομένα τηλεματικής διευκολύνουν στη λήψη αποφάσεων που σχετίζονται με όλα τα παραπάνω. Η τηλεματική βελτιώνει την ποιότητα των διαθέσιμων πληροφοριών σε υπάρχοντα συστήματα αξιώσεων παρέχοντας αξιόπιστες πληροφορίες και έναν ταχύτερο διακανονισμό σε ότι αφορά τις αξιώσεις ευθύνης και τις μειώσεις των χρόνων διεκδίκησης τους. Καθώς οι ασφαλιστές αρχίζουν να συνειδητοποιούν τα αρχικά οφέλη από τις εφαρμογές τηλεματικής, η απόδοση της επένδυσης (ROI - Return on Investment) μέσω ταχύτερης ανάλυσης καθίσταται ακόμη πιο βιώσιμη. Από όποια οπτική γωνία κι αν το δούμε, η τηλεματική είναι η ταχύτερη, καλύτερη, κι εξυπνότερη λύση για τις ασφαλιστικές κι ειδικά στον τομέα των αποζημιώσεων, αλλά και στο πλαίσιο του ψηφιακού μετασχηματισμού τους. Επιπρόσθετα η επιτυχημένη εφαρμογή της τηλεματικής θα δημιουργήσει πρόσφορο έδαφος, ώστε άμεσα να εφαρμοστεί η λύση της ασφάλισης βάσει δεδομένων και χρήσης! Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Γιώργος Μούζος, 17/01/2025 - 08:50 Ανακλαστικά ρούχα και συστήματα αποφυγής σύγκρουσης: Προβληματισμός στις ασφαλιστικές!
Γιώργος Μούζος, 15/01/2025 - 09:01 Τι πρέπει να ξέρουν οι πελάτες σας για τις αντιολισθητικές αλυσίδες;
Γιώργος Μούζος, 13/01/2025 - 08:48 AI-driven Predictive Modeling: Το νέο εργαλείο που απογειώνει τις πωλήσεις σας!
Γιώργος Μούζος, 10/01/2025 - 09:08 Pay-as-you-drive ασφαλίσεις: Πώς να αξιοποιήσετε την τάση για μεγαλύτερη πελατοκεντρικότητα
Πώς να εκπαιδεύσετε τους πελάτες σας για τις ασφαλιστικές καλύψεις που χρειάζονται; Η εκπαίδευση των πελατών σας για τις ασφαλιστικές καλύψεις του οχήματός τους είναι σημαντική μιας και έτσι θα κερδίσετε την... Γιώργος Μούζος, 07/01/2025 - 08:46
Χειμερινά ελαστικά: Τι πρέπει να ξέρουν οι πελάτες σας για να είναι ασφαλείς; Παρακάτω παραθέτουμε όλες τις πληροφορίες που πρέπει να δώσετε στους πελάτες σας, ειδικά για όσους κινούνται σε ορεινές περιοχές, ώστε... Γιώργος Μούζος, 03/01/2025 - 09:10
Πώς να οδηγούν οι πελάτες σας με κακοκαιρία για να είναι ασφαλείς; Η οδήγηση με κακοκαιρία μπορεί να γίνει απαιτητική και επικίνδυνη. Με σωστή προετοιμασία και προσεκτική οδήγηση, οι πελάτες σας μπορούν... Γιώργος Μούζος, 30/12/2024 - 08:52
Μαύρος πάγος: Κίνδυνος για ατυχήματα! Τι να προσέξουν οι πελάτες σας; Ο καιρός έχει επιδεινωθεί σημαντικά, η θερμοκρασία έχει πέσει αισθητά και ορισμένες περιοχές έχουν ντυθεί στα λευκά. Εκεί θέλει ιδιαίτερη... Γιώργος Μούζος, 23/12/2024 - 08:46
Πώς τα δεδομένα τηλεματικής και το Internet of Things εξατομικεύουν τα ασφαλιστικά προγράμματα οχημάτων; Στην εποχή της ψηφιακής καινοτομίας, η ασφάλιση οχημάτων μεταμορφώνεται, αξιοποιώντας τεχνολογίες τηλεματικής αλλά και το Internet of Things (IoT). Ως... Γιώργος Μούζος, 20/12/2024 - 09:10
Γιατί οι ασφαλιστές πρέπει να γνωρίζουν τις νέες τάσεις της αυτοκινητοβιομηχανίας; Η γνώση των νέων τάσεων της αυτοκινητοβιομηχανίας μεταμορφώνει τον ασφαλιστή σε στρατηγικό συνεργάτη που προσθέτει αξία στις επιλογές του πελάτη... Γιώργος Μούζος, 18/12/2024 - 08:48