Γιώργος Μούζος, 4/11/2020 - 16:27 facebook twitter linkedin Γιατί και τα μεγαλο-στέλεχη έχουν ανάγκη την ασφαλιστική κάλυψη! Γιώργος Μούζος, 4/11/2020 facebook twitter linkedin Τρανό παράδειγμα αυτό της Tesla, όπου ήρθε στο φως της δημοσιότητας ότι ο Elon Musk ως CEO της μάρκας είχε κάλυψη D&O (Directors and Officers Liability) πολλών εκατομμυρίων δολαρίων. Να θυμίσουμε πως η ασφάλιση ευθύνης στελεχών D&O (Directors and Officers Liability) προστατεύει τα στελέχη, ώστε να μπορούν να επιτελέσουν απρόσκοπτα τα καθήκοντά τους. Τα Διοικητικά Συμβούλια, οι CEOs όπως ο Musk στην περίπτωσή μας, αλλά και υψηλόβαθμα στελέχη, αναλαμβάνουν υποχρεώσεις εκ μέρους των επιχειρήσεων. Ωστόσο, οι επιχειρηματικές δραστηριότητες ενδέχεται να οδηγήσουν σε ζημιές που επηρεάζουν τις ίδιες τις επιχειρήσεις ή και τρίτους - είτε π.χ. λόγω λανθασμένων επενδυτικών αποφάσεων, μη συμμόρφωσης με νέους νόμους, κλπ. Ως αποτέλεσμα, τα στελέχη πλέον αντιμετωπίζουν συχνά απαιτήσεις για αποζημιώσεις και ενδέχεται να έχουν απεριόριστη ευθύνη για οικονομικές απώλειες, μέχρι του ποσού της περιουσίας τους. Για την περίπτωση του Musk, αποκαλύφθηκε ότι η Tesla πλήρωσε περίπου 3 εκατομμύρια δολάρια σε ασφάλιστρα, με σκοπό να καλύψει νομικά έξοδα αλλά κι αποζημιώσεις από τυχόν εσφαλμένες επιχειρηματικές κινήσεις του Elon Musk. Το έγγραφο που ήρθε στη δημοσιότητα ανέφερε ότι από τον Ιούνιο του 2020, ο Musk και το διοικητικό συμβούλιο της Tesla είχαν συνάψει συμφωνία για την παροχή D&O για περίοδο 90 ημερών, με συνολικό ποσό αποζημίωσης έως και 100 εκατομμύρια δολάρια. Κάτι που αποδεικνύει περίτρανα πως η ασφαλιστική κάλυψη είναι εξαιρετικά αναγκαία, ακόμα και για ανθρώπους με αμύθητη περιουσία. Μήπως αυτό είναι ένα καλό παράδειγμα για τον δύσπιστο πελάτη σας; Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Γιώργος Μούζος, 13/01/2025 - 08:48 AI-driven Predictive Modeling: Το νέο εργαλείο που απογειώνει τις πωλήσεις σας!
Γιώργος Μούζος, 10/01/2025 - 09:08 Pay-as-you-drive ασφαλίσεις: Πώς να αξιοποιήσετε την τάση για μεγαλύτερη πελατοκεντρικότητα
Γιώργος Μούζος, 07/01/2025 - 08:46 Πώς να εκπαιδεύσετε τους πελάτες σας για τις ασφαλιστικές καλύψεις που χρειάζονται;
Γιώργος Μούζος, 03/01/2025 - 09:10 Χειμερινά ελαστικά: Τι πρέπει να ξέρουν οι πελάτες σας για να είναι ασφαλείς;
Πώς να οδηγούν οι πελάτες σας με κακοκαιρία για να είναι ασφαλείς; Η οδήγηση με κακοκαιρία μπορεί να γίνει απαιτητική και επικίνδυνη. Με σωστή προετοιμασία και προσεκτική οδήγηση, οι πελάτες σας μπορούν... Γιώργος Μούζος, 30/12/2024 - 08:52
Μαύρος πάγος: Κίνδυνος για ατυχήματα! Τι να προσέξουν οι πελάτες σας; Ο καιρός έχει επιδεινωθεί σημαντικά, η θερμοκρασία έχει πέσει αισθητά και ορισμένες περιοχές έχουν ντυθεί στα λευκά. Εκεί θέλει ιδιαίτερη... Γιώργος Μούζος, 23/12/2024 - 08:46
Πώς τα δεδομένα τηλεματικής και το Internet of Things εξατομικεύουν τα ασφαλιστικά προγράμματα οχημάτων; Στην εποχή της ψηφιακής καινοτομίας, η ασφάλιση οχημάτων μεταμορφώνεται, αξιοποιώντας τεχνολογίες τηλεματικής αλλά και το Internet of Things (IoT). Ως... Γιώργος Μούζος, 20/12/2024 - 09:10
Γιατί οι ασφαλιστές πρέπει να γνωρίζουν τις νέες τάσεις της αυτοκινητοβιομηχανίας; Η γνώση των νέων τάσεων της αυτοκινητοβιομηχανίας μεταμορφώνει τον ασφαλιστή σε στρατηγικό συνεργάτη που προσθέτει αξία στις επιλογές του πελάτη... Γιώργος Μούζος, 18/12/2024 - 08:48
Πώς να επικοινωνήσετε την αξία της οδικής βοήθειας στους πελάτες σας; Παρακάτω ακολουθούν μερικοί τρόποι για να μετατρέψτε την οδική βοήθεια σε εργαλείο εμπιστοσύνης και να αυξήσετε τις πωλήσεις σας με... Γιώργος Μούζος, 16/12/2024 - 09:02
Vehicle Risk Rating: Η νέα προσέγγιση στην ασφάλιση αυτοκινήτων Πώς το νέο σύστημα αξιολόγησης αλλάζει την προσέγγιση στην ασφάλιση και επηρεάζει την τιμολόγηση των ασφαλίστρων; Η ασφάλιση αυτοκινήτων εισέρχεται σε... Γιώργος Μούζος, 12/12/2024 - 09:07