Γιώργος Μούζος, 8/12/2020 - 13:36 facebook twitter linkedin Ποιοι είναι οι τρεις τρόποι που η τεχνητή νοημοσύνη θα βελτιώσει τη σχέση με τους πελάτες σας; Γιώργος Μούζος, 8/12/2020 facebook twitter linkedin Αν ρωτήσετε την πλειοψηφία των πελατών σας, στην ταχεία κλήση θα έχει ένα σωρό τηλέφωνα, αλλά όχι το τηλέφωνο έκτακτης ανάγκης της ασφαλιστικής του εταιρείας που πρέπει να καλέσει σε περίπτωση ατυχήματος. Βλέπετε η σχέση που υπάρχει μεταξύ πελάτη και ασφαλιστικής είναι λίγο... περίεργη. Κι αυτό γιατί οι πελάτες του κλάδου ασφάλισης αυτοκινήτων πληρώνουν ένα ετήσιο ασφάλιστρο στον ασφαλιστή τους, αλλά η ψυχολογία τους και ειδικά την κακή στιγμή ενός τροχαίου, τους κάνει να νιώθουν ότι δεν λαμβάνουν υπηρεσίες σύμφωνα με τα χρήματα που πληρώνουν. Από την άλλη, με την επέλαση της ψηφιακής - άμεσης ασφάλισης, οι επαγγελματίες ασφαλιστές δυσκολεύονται να αποδείξουν την μακροχρόνια αξία τους στους πελάτες τους, και πόσο δίπλα τους είναι κάθε φορά που θα τους χρειαστούν. Η μάχη για τον πελάτη είναι συνεχής, με τους ασφαλιστές, να παίζουν ένα ευαίσθητο παιχνίδι ισορροπίας, με το να διατηρούν χαμηλά τις τιμές συμβολαίων, προσφέροντας παράλληλα την άμεση και εξατομικευμένη επαφή με τον πελάτη, ώστε να τον κρατήσουν στο δικό τους portfolio. Σε αυτή τη προσπάθεια ο ασφαλιστής πλέον έχει έναν σύμμαχο: την τεχνητή νοημοσύνη, η οποία έχει έρθει για να βελτιώσει κατά πολύ την σχέση ασφαλιστή – πελάτη, δημιουργώντας εξατομικευμένα σημεία επαφής σε πραγματικό χρόνο και χωρίς να παρεμποδίζεται το απόρρητο των πελατών. Προκειμένου να αποκομίσουν τα απόλυτα οφέλη από την τεχνολογία της τεχνητής νοημοσύνης για την εμπειρία των πελατών, οι ασφαλιστές πρέπει να επενδύσουν σε αυτή, ώστε να λαμβάνουν τις απαιτούμενες πληροφορίες βάσει συγκεκριμένων δεδομένων και σε βασικά σημεία φροντίδας, όπως μετά από αυτοκινητιστικό ατύχημα ή ακόμα και από μια ήσσονος σημασίας σύγκρουση. Για να δούμε τρεις πιθανούς τρόπους που στο άμεσο μέλλον η τεχνητή νοημοσύνη θα διευκολύνει το έργο σας: Επεξεργασία δεδομένων υλικών ζημιών & τραυματισμών σε πραγματικό χρόνο! Οι έξυπνοι αλγόριθμοι της τεχνητής νοημοσύνης έχουν τη δυνατότητα να αναλύσουν τις ζημιές στα οχήματα, αλλά και τυχόν τραυματισμούς, απόρροια ενός ατυχήματος σε πραγματικό χρόνο. Έτσι υπάρχει η δυνατότητα να ειδοποιήσουν τις πλησιέστερες ιατρικές υπηρεσίες έκτακτης ανάγκης στον τόπο του ατυχήματος για την παροχή βοήθειας και μάλιστα σύμφωνα με τη σοβαρότητα του ατυχήματος. Οι τεχνολογίες τεχνητής νοημοσύνης μπορούν να παρέχουν επιπρόσθετα πρόσβαση σε βασικά δεδομένα επί τόπου, που καθιστούν δυνατή την έναρξη εξατομικευμένης φροντίδας, αφαιρώντας έτσι ένα μέρος της αβεβαιότητας που υπάρχει έπειτα από ένα ατύχημα. Εξατομίκευση με ακρίβεια κι απλότητα Η τεχνητή νοημοσύνη μπορεί να χρησιμοποιηθεί από τους ασφαλιστές αυτοκινήτων για να αξιοποιήσει μοναδικές πληροφορίες βάσει δεδομένων σε βασικά σημεία της επαφής με τους πελάτες. Έτσι ως επαγγελματίες θα έχετε πλήρη γνώση των αναγκών του πελάτη και βάσει αυτών θα προσφέρετε μια πλήρως εξατομικευμένη υπηρεσία. Για παράδειγμα, με δεδομένα τεχνητής νοημοσύνης, οι ασφαλιστές θα μπορούν να γνωρίζουν ακριβώς πού έχει υποστεί ζημιά ένα όχημα μετά από ατύχημα και να προτείνουν ένα κοντινό αλλά εξειδικευμένο κατάστημα επισκευής που ειδικεύεται στο συγκεκριμένο τύπο βλάβης. Αυτό μπορεί να συμβεί την ίδια ακριβώς στιγμή που τα δεδομένα ζημιών του οχήματος θα έχουν μεταφερθεί στο δίκτυο συνεργατών ώστε άμεσα να έρθει και η οδική βοήθεια, μειώνοντας έτσι την ταλαιπωρία του πελάτη. Αυτοί είναι μόνο μερικοί πιθανοί τρόποι με τους οποίους η τεχνητή νοημοσύνη θα μπορούσε να ανοίξει τις πόρτες για την πρωτοφανή εξατομίκευση και αυτοματοποίηση των υπηρεσιών που σχετίζονται με την ασφάλιση. Μέγιστη προστασία για τα δεδομένα των πελατών σας! Κάτι που θα ενισχύσει ακόμα περισσότερο την εμπιστοσύνη των πελατών σας στο πρόσωπό σας ως ασφαλιστές. Η τεχνητή νοημοσύνη προσφέρει τη δυνατότητα τα δεδομένα που θα αναλυθούν να αφορούν καθαρά το ατύχημα και τις παροχές βοήθειας που απαιτούνται, μη λαμβάνοντας υπόψη τις personas οδηγού κι επιβατών. Έτσι οι ασφαλιστές θα μπορούν να ανακαλύψουν τι συνέβη στο όχημα κατά το ατύχημα, αλλά και να προβλέψουν τους τραυματισμούς των επιβατών του με βάση γενικές, αλλά λεπτομερείς στατιστικές αναλύσεις με ίδιες ζημιές, διατηρώντας έτσι στο έπακρο το απόρρητο των δεδομένων. Οι ασφαλιστές και ειδικά στο κλάδο του αυτοκινήτου, προσπαθούν να προσφέρουν all-in-one λύσεις, με χαμηλό κόστος για να προσελκύσουν το πελάτη. Όμως μία τεχνολογία που θα τους βοηθήσει στο κυνήγι της πώλησης, προσφέροντας εξατομικευμένες υπηρεσίες σε πραγματικό χρόνο, είναι η τεχνητή νοημοσύνη. Αυτή η νέα κι ραγδαία εξελισσόμενη τεχνολογία θα διαδραματίσει βασικό ρόλο στη διαμόρφωση του μέλλοντος της εμπειρίας και της ασφάλισης. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Γιώργος Μούζος, 27/02/2025 - 09:00 Οδήγηση τη νύχτα: Τι να προσέχουν οι πελάτες σας για να είναι ασφαλείς;
Γιώργος Μούζος, 19/02/2025 - 08:50 Η νέα πραγματικότητα των αυτόνομων οχημάτων και η ασφαλιστική πρόκληση
Γιώργος Μούζος, 17/02/2025 - 10:05 Το Adaptive Cruise Control και οι επιπτώσεις του στην οδική ασφάλεια
Ασφάλιση μεταχειρισμένων αυτοκινήτων: Οι νέες παράμετροι τιμολόγησης μετά την έκρηξη της αγοράς Πώς οι ασφαλιστές μπορούν να προσαρμοστούν στις νέες συνθήκες της αγοράς των μεταχειρισμένων και να βελτιστοποιήσουν τις προτάσεις ασφάλισης; Τα τελευταία... Γιώργος Μούζος, 12/02/2025 - 09:04
Τεχνολογία V2X (Vehicle-to-Everything): Πώς θα επηρεάσει τα ασφαλιστικά προγράμματα Η τεχνολογία που αναμένεται να μεταμορφώσει την ασφάλιση: Προκλήσεις, ευκαιρίες και το μέλλον των ασφαλιστικών προγραμμάτων στην εποχή της διασυνδεδεμένης... Γιώργος Μούζος, 10/02/2025 - 10:44
Deepfake Videos: Η νέα μορφή ασφαλιστικής απάτης Η τεχνολογία deepfake δημιουργεί μια νέα γενιά ασφαλιστικής απάτης, επιτρέποντας την παραποίηση βίντεο για ψευδείς απαιτήσεις αποζημίωσης. Οι ασφαλιστές καλούνται... Γιώργος Μούζος, 07/02/2025 - 09:31
Προβλέποντας την οδική συμπεριφορά με Machine Learning: Πώς αλλάζουν τα ασφάλιστρα; Η τεχνολογία Machine Learning (ML) μεταμορφώνει τον ασφαλιστικό κλάδο και αναμφίβολα αλλάζει τον κλάδο ασφάλισης οχημάτων. Οι ασφαλιστικές εταιρείες αξιοποιούν πλέον... Γιώργος Μούζος, 05/02/2025 - 09:02
Ευρωπαϊκός Κανονισμός & συνδεδεμένα οχήματα: Οι επιπτώσεις του στις ασφαλιστικές εταιρείες! Η αέναη μεταμόρφωση της ασφαλιστικής αγοράς! Τα συνδεδεμένα οχήματα (connected cars) αποτελούν πλέον αναπόσπαστο κομμάτι της αυτοκινητοβιομηχανίας, ενσωματώνοντας τεχνολογίες όπως τηλεματική,... Γιώργος Μούζος, 03/02/2025 - 08:55
Ασφαλιστική απάτη: Πώς οι νέες τεχνολογίες αλλάζουν το παιχνίδι; Η ασφαλιστική απάτη στον κλάδο αυτοκινήτου αποτελεί ένα από τα μεγαλύτερα προβλήματα για τις ασφαλιστικές εταιρείες. Τα πλαστά ατυχήματα, οι... Γιώργος Μούζος, 29/01/2025 - 09:04