Γιώργος Μούζος, 14/12/2020 - 16:30 facebook twitter linkedin Ένα επιτυχημένο Case Study εύρεσης απάτης μέσω τεχνητής νοημοσύνης Γιώργος Μούζος, 14/12/2020 facebook twitter linkedin Ο λόγος για την TD (Toroto-Dominionn) Bank και το τμήμα της για τον κλάδο ασφάλισης αυτοκινήτων, όπου χρησιμοποίησαν την προηγμένη τεχνολογία τεχνητής νοημοσύνης για να εντοπίσουν απάτες. Οι μεγαλύτερες συνεισφορές που μπορεί να προσφέρει η τεχνητή νοημοσύνη στα ασφαλιστικά και χρηματοπιστωτικά ιδρύματα είναι αυτές που οι πελάτες δεν μπορούν να δουν ποτέ, δήλωσε ο Tomi Poutanen, επικεφαλής του κλάδου τεχνητής νοημοσύνης της Toronto-Dominion Bank. Η τράπεζα κυκλοφόρησε λεπτομέρειες σχετικά με τις νέες διατραπεζικές λειτουργίες που βασίζονται στην τεχνητή νοημοσύνη μέσω της εφαρμογής mobile-banking που προσφέρει, με τον Poutanen να δηλώνει πως η ομάδα εξέλιξης έχει κάνει σημαντικές προόδους και στο κλάδο ασφάλισης και πιο συγκεκριμένα για τις απάτες γύρω από το θέμα των αποζημιώσεων. Τα στελέχη του τμήματος τεχνητής νοημοσύνης και μηχανικής εκμάθησης κατόρθωσαν μέσα από προσεκτική ανάλυση των δεδομένων να εντοπίσουν όλους όσους προσπάθησαν να εξαπατήσουν το ασφαλιστικό τμήμα της τράπεζας. Για την ακρίβεια εντόπισαν όλη την αλυσίδα απάτης, από το κατάστημα επισκευών, την εταιρεία ρυμούλκησης, αλλά και τους κομβικούς πρωταγωνιστές του δικτύου, οι οποίοι υλοποιούσαν πλασματικές αποζημιώσεις. Αυτό που δήλωσε χαρακτηριστικά ο επικεφαλής του τμήματος, είναι πως αν μια ασφαλιστική εταιρεία επενδύσει στην ανάλυση των δεδομένων, στην τεχνητή νοημοσύνη, αλλά και στην μηχανική εκμάθηση, τότε δεν κινδυνεύει να εξαπατηθεί και να πληρώνει πλασματικές αποζημιώσεις, οι οποίες δημιουργούν οικονομική αιμορραγία στην εταιρεία. Μάλιστα ο Poutanen ανέφερε πως ο ασφαλιστικός κλάδος, είναι ένας τομέας όπου η τεχνητή νοημοσύνη έχει τεράστιο πεδίο εφαρμογής. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Γιώργος Μούζος, 03/01/2025 - 09:10 Χειμερινά ελαστικά: Τι πρέπει να ξέρουν οι πελάτες σας για να είναι ασφαλείς;
Γιώργος Μούζος, 30/12/2024 - 08:52 Πώς να οδηγούν οι πελάτες σας με κακοκαιρία για να είναι ασφαλείς;
Γιώργος Μούζος, 23/12/2024 - 08:46 Μαύρος πάγος: Κίνδυνος για ατυχήματα! Τι να προσέξουν οι πελάτες σας;
Γιώργος Μούζος, 20/12/2024 - 09:10 Πώς τα δεδομένα τηλεματικής και το Internet of Things εξατομικεύουν τα ασφαλιστικά προγράμματα οχημάτων;
Γιατί οι ασφαλιστές πρέπει να γνωρίζουν τις νέες τάσεις της αυτοκινητοβιομηχανίας; Η γνώση των νέων τάσεων της αυτοκινητοβιομηχανίας μεταμορφώνει τον ασφαλιστή σε στρατηγικό συνεργάτη που προσθέτει αξία στις επιλογές του πελάτη... Γιώργος Μούζος, 18/12/2024 - 08:48
Πώς να επικοινωνήσετε την αξία της οδικής βοήθειας στους πελάτες σας; Παρακάτω ακολουθούν μερικοί τρόποι για να μετατρέψτε την οδική βοήθεια σε εργαλείο εμπιστοσύνης και να αυξήσετε τις πωλήσεις σας με... Γιώργος Μούζος, 16/12/2024 - 09:02
Vehicle Risk Rating: Η νέα προσέγγιση στην ασφάλιση αυτοκινήτων Πώς το νέο σύστημα αξιολόγησης αλλάζει την προσέγγιση στην ασφάλιση και επηρεάζει την τιμολόγηση των ασφαλίστρων; Η ασφάλιση αυτοκινήτων εισέρχεται σε... Γιώργος Μούζος, 12/12/2024 - 09:07
Η εξέλιξη της «ασφάλισης βάσει χρήσης» χάρη στην ανάλυση δεδομένων κίνησης των πελατών Η αγορά ασφάλισης αυτοκινήτου αλλάζει ριζικά εξαιτίας των νέων τεχνολογιών και της διαρκώς αυξανόμενης ανάγκης για πιο εξατομικευμένες υπηρεσίες. Το... Γιώργος Μούζος, 10/12/2024 - 09:06
Πώς η τεχνητή νοημοσύνη βοηθά στη βελτιστοποίηση διαδικασιών αξιολόγησης αποζημιώσεων; Η τεχνητή νοημοσύνη φέρνει επανάσταση στη διαχείριση αποζημιώσεων, προσφέροντας αυτοματοποιημένες λύσεις που μειώνουν τον χρόνο επεξεργασίας και εξασφαλίζουν ακριβέστερες αξιολογήσεις. Η... Γιώργος Μούζος, 06/12/2024 - 09:22
Audi Q6 e-tron: Ασφάλεια & τεχνολογία που κερδίζουν τις ασφαλιστικές εταιρείες! Προηγμένα συστήματα υποβοήθησης και τεχνολογίες φωτισμού που ενισχύουν την προστασία και μειώνουν τον κίνδυνο ατυχημάτων. Το Audi Q6 e-tron είναι το... Γιώργος Μούζος, 04/12/2024 - 09:21