Γιώργος Μούζος, 22/12/2020 - 16:13 facebook twitter linkedin Οι προοπτικές της τηλεματικής: Πώς θα βελτιώσει το εισόδημα των ασφαλιστών; Γιώργος Μούζος, 22/12/2020 facebook twitter linkedin Όπως σας γράφουμε τον τελευταίο καιρό, η άνθηση της τηλεματικής αναμένεται να ταράξει τα λιμνάζοντα νερά του ασφαλιστικού κλάδου. Μια πρόσφατη έρευνα αποδεικνύει πως ολοένα κι αυξάνονται οι πελάτες που θέλουν να την προσαρτήσουν στα ασφαλιστήρια συμβόλαιά τους. Την έρευνα διεξήγαγε η ασφαλιστική εταιρεία Nationwide, αποκαλύπτοντας πως περισσότεροι πελάτες θέλουν να δοκιμάσουν την νέα τεχνολογία της τηλεματικής. Κάτι που δίνει στους ασφαλιστές τη δυνατότητα να «πουλήσουν» νέα προϊόντα, ενισχύοντας το πελατολόγιο τους. Η Nationwide ανέθεσε στην εταιρεία Edelman Intelligence να πραγματοποιήσει μια διαδικτυακή έρευνα σε 1.600 ιδιοκτήτες μικρομεσαίων επιχειρήσεων με στόλο οχημάτων, αλλά και ιδιώτες πελάτες. Τα αποτελέσματα ήταν εξαιρετικά ενθαρρυντικά, μιας και το 65% των ερωτηθέντων δήλωσε ότι θα επιτρέψει την τοποθέτηση τηλεματικής συσκευής στο όχημά του, η οποία θα καταγράφει την οδική συμπεριφορά τους, αν πρόκειται να επωφεληθούν με κάποια έκπτωση. Το ενθαρρυντικό ήταν πως υπήρχε κι ένα 10% που έχει τοποθετήσει ήδη την εν λόγω συσκευή. Η έρευνα εντόπισε τρία βασικά θέματα που αποτυπώνουν τις απόψεις των καταναλωτών σχετικά με την τηλεματική. Κάτι που οι ασφαλιστές θα πρέπει να λάβουν σοβαρά υπόψη τους για τους πελάτες τους. Πρώτον, οι καταναλωτές πρέπει να εκπαιδευτούν σε ότι αφορά την τηλεματική, επειδή πολλοί δεν ξέρουν τι είναι ή γιατί πρέπει να σκεφτούν τη χρήση της. Περίπου το 27% δηλώνει ότι ξέρει τι είναι η τηλεματική και οι μισοί από αυτούς που ερωτήθηκαν, λένε ότι η έλλειψη γνώσης είναι το βασικό εμπόδιο για τη χρήση της. Δεύτερον και αρκετά σημαντικό. Οι περισσότερες ανησυχίες που αφορούν την προστασία των προσωπικών δεδομένων εξανεμίζονται μόλις οι καταναλωτές μάθουν πως με την τηλεματική θα επωφεληθούν κάποιας έκπτωσης. Όπως γνωρίζετε, τα προγράμματα ασφάλισης με βάση τη χρήση, χρησιμοποιούν δεδομένα για να καθορίσουν εάν οι οδηγοί πληρούν τις προϋποθέσεις για έκπτωση στην ασφάλιση επειδή οδηγούν προσεκτικά. Ωστόσο, το 62 % των καταναλωτών έχει ανησυχίες σχετικά με τα προσωπικά τους δεδομένα που χρησιμοποιεί η τηλεματική τεχνολογία. Κάτι που εύκολα μπορεί να καμφθεί, αν ο ασφαλιστής ενημερώσει σωστά τον πελάτη του και του αναφέρει τις εκπτώσεις που θα απολαμβάνει λόγω τηλεματικής. Τέλος, το τρίτο θέμα είναι ότι υπάρχουν παρανοήσεις σχετικά με το κόστος, αλλά και την εξοικονόμηση που προκύπτει με τη χρήση της τηλεματικής. Το 24 % των ερωτηθέντων, που δεν χρησιμοποιούν αυτήν τη στιγμή συσκευή τηλεματικής, πιστεύουν ότι υπάρχει πρόσθετο κόστος για τη χρήση, θεωρώντας ότι η συσκευή θα ανεβάσει τις τιμές του συμβολαίου τους. Ο κόσμος θέλει να δοκιμάσει την τηλεματική! «Είναι σημαντικό να σημειωθεί ότι τα δύο τρίτα των καταναλωτών είναι πρόθυμοι να δοκιμάσουν την τηλεματική εάν τους δοθεί έκπτωση», δήλωσε η Teresa Scharn, αντιπρόεδρος ανάπτυξης νέων προϊόντων, της Nationwide. «Οι ασφαλιστές που θα ενημερώσουν σωστά τους πελάτες τους να κατανοήσουν τις ασφαλιστικές τους επιλογές βάσει χρήσης, θα έχουν σίγουρα ένα μεγάλο πλεονέκτημα σε ότι αφορά τις πωλήσεις τους, βελτιώνοντας παράλληλα το εισόδημά τους»! Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Γιώργος Μούζος, 27/11/2024 - 09:04 Γιατί πρέπει να εκπαιδεύσετε τους πελάτες να φοράνε ζώνη και στο πίσω κάθισμα;
Γιώργος Μούζος, 25/11/2024 - 09:07 Audi Q5: Με συστήματα ασφαλείας που βελτιώνουν την καθημερινότητα & την οδική ασφάλεια!
Γιώργος Μούζος, 22/11/2024 - 09:26 Τι πρέπει να προσέξουν οι πελάτες πριν πιάσει το τσουχτερό κρύο; Οι βασικοί έλεγχοι για ασφαλείς μετακινήσεις τον χειμώνα, χωρίς ατυχήματα!
Γιώργος Μούζος, 20/11/2024 - 09:58 Πώς η ανάλυση των Big Data μπορεί να προβλέψει την οδική συμπεριφορά των πελατών σας; Και το ασφάλιστρό τους κατ’ επέκταση;
Blockchain & Τεχνητή Νοημοσύνη για διαφάνεια στις ασφαλίσεις οχημάτων Οι τεχνολογίες Blockchain και Τεχνητής Νοημοσύνης (AI) μετασχηματίζουν τον τομέα των ασφαλίσεων οχημάτων, προσφέροντας λύσεις που ενισχύουν τη διαφάνεια, μειώνουν... Γιώργος Μούζος, 18/11/2024 - 08:49
Η τεχνητή νοημοσύνη ως μέσο βελτίωσης του customer experience στον κλάδο ασφάλισης οχημάτων Πώς η τεχνητή νοημοσύνη αλλάζει τις πρακτικές εξυπηρέτησης πελατών και ενισχύει την εμπειρία τους στον τομέα της ασφάλισης οχημάτων. Η τεχνητή... Γιώργος Μούζος, 15/11/2024 - 08:55
Προληπτική συντήρηση οχημάτων με τεχνητή Νοημοσύνη: Το μεγάλο όφελος για τις ασφαλιστικές! Η προληπτική συντήρηση οχημάτων με την ενσωμάτωση της τεχνητής νοημοσύνης, αναδεικνύεται ως μια καινοτόμος μέθοδος που προσφέρει στους ασφαλιστικούς συμβούλους... Γιώργος Μούζος, 13/11/2024 - 09:03
Πώς οι αλγόριθμοι τεχνητής νοημοσύνης βοηθούν στην ανίχνευση της απάτης στην ασφάλιση οχημάτων Ανιχνεύοντας την απάτη πριν ακόμα συμβεί: Πώς οι αλγόριθμοι τεχνητής νοημοσύνης εξασφαλίζουν διαφάνεια και προστασία στις ασφαλιστικές εταιρείες στον κλάδο... Γιώργος Μούζος, 11/11/2024 - 09:04
Πώς η τεχνολογία Machine Learning προβλέπει τα ατυχήματα και προσδιορίζει το κόστος ασφάλισης; Η δύναμη της Τεχνητής Νοημοσύνης βοηθάει στην πρόβλεψη ατυχημάτων και παράλληλα στην προσαρμογή των ασφαλιστρών. Η χρήση της τεχνητής νοημοσύνης και... Γιώργος Μούζος, 06/11/2024 - 09:00
Πώς η τεχνητή νοημοσύνη βελτιώνει την αξιολόγηση κινδύνου στην ασφάλιση οχημάτων; Η τεχνητή νοημοσύνη επαναπροσδιορίζει την αξιολόγηση κινδύνου στην ασφάλιση οχημάτων, ενισχύοντας την ακρίβεια, τη διαφάνεια και την εξατομίκευση των ασφαλιστικών... Γιώργος Μούζος, 04/11/2024 - 08:46