Γιώργος Μούζος, 11/2/2021 - 13:29 facebook twitter linkedin Πώς να πουλήσετε ασφάλεια αυτοκινήτου κατά την πανδημία; Γιώργος Μούζος, 11/2/2021 facebook twitter linkedin Ακόμα ένα lockdown είναι σε ισχύ από σήμερα, με αποτέλεσμα η πλειοψηφία των πολιτών να είναι καθηλωμένη σπίτι της. Αυτό σημαίνει ότι σε κάθε λογής όχημα τραβήχτηκε για ακόμα μια φορά χειρόφρενο, με τους ιδιοκτήτες να «χτυπάνε» την πόρτα του ασφαλιστή για να δουν πώς θα μειώσουν το κόστος ασφάλισης. Είναι μια, δυστυχώς για τον ασφαλιστικό κλάδο, πάγια τακτική όταν ξεκινήσουν οι οικονομικές δυσκολίες, το πρώτο πράγμα που θα κοιτάξει να μειώσει κανείς είναι η ασφάλεια του. Είτε μιλάμε για προϊόντα ζωής, είτε οχημάτων. Μια τακτική η οποία δυσκολεύει κατά πολύ το έργο του ασφαλιστή. Πώς λοιπόν εν καιρώ πανδημίας θα μπορέσετε να πουλήσετε προϊόντα ασφάλισης οχημάτων; Το μόνο σίγουρο είναι ότι θα πρέπει να ξεφύγετε από τα δημογραφικά στοιχεία για στοχεύσετε νέους πελάτες. H εταιρεία Resonate, πρόσφατα με το πρόγραμμα ανάλυσης δεδομένων που έχει ανέλυσε την αγοραστική συμπεριφορά πελατών, από τρεις μεγάλες ασφαλιστικές εταιρείες των Η.Π.Α., την Allstate, την Geiko και την State Farm. Η ανάλυση των δεδομένων έφερε στην επιφάνεια ένα μοναδικό σετ αγοραστικών χαρακτηριστικών, το οποίο πρέπει να αποτελέσει οδηγό για κάθε ασφαλιστή ανεξάρτητα από τη χώρα στην οποία δραστηριοποιείται, αν θέλει να προσεγγίσει νέους πελάτες. Πιο συγκεκριμένα: Το 75% των πελατών ανέφερε πως η τιμή είναι ο κύριος παράγοντας κατά την επιλογή ενός ασφαλιστικού προγράμματος Το 22% είναι πιο πιθανό να χρησιμοποιήσει μια εφαρμογή για κινητά Το 20% θα μιλήσει με τους τοπικούς ασφαλιστικούς πράκτορες Το 18% είναι πιο πιθανό να αναζητήσουν έμπειρους ασφαλιστές Το 17% μάλλον θα αλλάξει ασφαλιστική εταιρεία αν βιώσει μια κακή εξυπηρέτηση Η ανάλυση αποκάλυψε πως το 63% των πελατών του κλάδου αυτοκινήτων αναζητούν ασφαλιστικά προϊόντα που είναι αξιόπιστα και οικονομικά, με το 75% δηλώνει ότι η τιμή είναι ο κύριος οδηγός κατά την επιλογή. Όμως ένας εξαιρετικά σημαντικό είναι πως ο πελάτης θέλει να έχει δίπλα του έναν ασφαλιστή που γνωρίζει την αγορά και τα προϊόντα όπως την παλάμη του. Στην ίδια ζυγαριά ο πελάτης βάζει και την ευελιξία που προσφέρει ο ασφαλιστής, αλλά και την εξοικείωση του με τα διαδικτυακά δρώμενα. Τι θα πρέπει να κάνουν οι ασφαλιστές τους επόμενους μήνες για να διατηρήσουν και να αυξήσουν τους πελάτες τους; Σε πλήρη ετοιμότητα για τη διατήρηση του πελατολογίου! Σε αυτό που έδωσαν βάση οι αναλυτές της Resonate για την αμερικάνικη αγορά αναφέρουν, πως με την ανασφάλεια που επικρατεί το 44% των πελατών οποιασδήποτε ασφαλιστικής εταιρείας, ενδέχεται να εξετάσουν την αλλαγή ασφαλιστικής εταιρείας το επόμενο 3μηνο, ενώ το 18% μπορεί να το κάνει μέσα στην επόμενη χρονιά. Κάτι που ελλοχεύει μεγάλο κίνδυνο στις περιπτώσεις πολλαπλών καλύψεων από μια ασφαλιστική, μιας κι ο πελάτης μπορεί να μεταφέρει όλα τα προϊόντα του στην ασφαλιστική που θα επιλέξει για την κάλυψη του οχήματος του. Επομένως θα έχετε κατά νου πως υπάρχει κίνδυνος να μην χάσετε απλά το συμβόλαιο οχήματος, αλλά και τα υπόλοιπα! Οπότε δίπλα στον πελάτη και στις ανησυχίες του Προσαρμοστείτε έγκαιρα! Όπως έχουμε γράψει αρκετές φορές, το ασφαλιστικό τοπίο αλλάζει, μιας και αλλάζουν οι συνήθειες των πελατών σας, αλλά και οι ανάγκες μετακίνησής τους. Πλέον οι ασφαλισμένοι θα ζητάνε εντονότερα την ασφάλιση σύμφωνα με τη χρήση που κάνουν, ενώ θα ζητήσουν σίγουρα και την ανάλογη έκπτωση αν είναι προσεκτικοί οδηγοί. Θα πρέπει έγκαιρα λοιπόν να μπορείτε να ανταποκριθείτε στα αιτήματά τους, μιας και αυτό θα δείξει δυο πράγματα: Πρώτον, θα νιώσουν ότι είστε δίπλα τους στις ανάγκες τους και δεύτερον ότι μπορείτε να προσαρμοστείτε έγκαιρα στα νέα δεδομένα. Κάτι που θα τους γεμίσει με σιγουριά ότι είστε ένας ασφαλιστής που γνωρίζει καλά τη δουλειά του και ότι θα τους εξυπηρετήσετε σε ότι πολύπλοκο και απαιτητικό προκύψει! Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Γιώργος Μούζος, 23/12/2024 - 08:46 Μαύρος πάγος: Κίνδυνος για ατυχήματα! Τι να προσέξουν οι πελάτες σας;
Γιώργος Μούζος, 20/12/2024 - 09:10 Πώς τα δεδομένα τηλεματικής και το Internet of Things εξατομικεύουν τα ασφαλιστικά προγράμματα οχημάτων;
Γιώργος Μούζος, 18/12/2024 - 08:48 Γιατί οι ασφαλιστές πρέπει να γνωρίζουν τις νέες τάσεις της αυτοκινητοβιομηχανίας;
Γιώργος Μούζος, 16/12/2024 - 09:02 Πώς να επικοινωνήσετε την αξία της οδικής βοήθειας στους πελάτες σας;
Vehicle Risk Rating: Η νέα προσέγγιση στην ασφάλιση αυτοκινήτων Πώς το νέο σύστημα αξιολόγησης αλλάζει την προσέγγιση στην ασφάλιση και επηρεάζει την τιμολόγηση των ασφαλίστρων; Η ασφάλιση αυτοκινήτων εισέρχεται σε... Γιώργος Μούζος, 12/12/2024 - 09:07
Η εξέλιξη της «ασφάλισης βάσει χρήσης» χάρη στην ανάλυση δεδομένων κίνησης των πελατών Η αγορά ασφάλισης αυτοκινήτου αλλάζει ριζικά εξαιτίας των νέων τεχνολογιών και της διαρκώς αυξανόμενης ανάγκης για πιο εξατομικευμένες υπηρεσίες. Το... Γιώργος Μούζος, 10/12/2024 - 09:06
Πώς η τεχνητή νοημοσύνη βοηθά στη βελτιστοποίηση διαδικασιών αξιολόγησης αποζημιώσεων; Η τεχνητή νοημοσύνη φέρνει επανάσταση στη διαχείριση αποζημιώσεων, προσφέροντας αυτοματοποιημένες λύσεις που μειώνουν τον χρόνο επεξεργασίας και εξασφαλίζουν ακριβέστερες αξιολογήσεις. Η... Γιώργος Μούζος, 06/12/2024 - 09:22
Audi Q6 e-tron: Ασφάλεια & τεχνολογία που κερδίζουν τις ασφαλιστικές εταιρείες! Προηγμένα συστήματα υποβοήθησης και τεχνολογίες φωτισμού που ενισχύουν την προστασία και μειώνουν τον κίνδυνο ατυχημάτων. Το Audi Q6 e-tron είναι το... Γιώργος Μούζος, 04/12/2024 - 09:21
Αυτόνομα οχήματα και ασφάλιση! Πώς θα προσαρμοστούν οι ασφαλιστές στη νέα πραγματικότητα Η ανάπτυξη της αυτόνομης οδήγησης φέρνει ανατροπές στην αυτοκινητοβιομηχανία, αλλά και στον ασφαλιστικό... Γιώργος Μούζος, 02/12/2024 - 09:27
Η σημασία της σωστής εκτίμησης ρίσκου για την ασφάλιση εταιρικών στόλων Πώς μπορείτε ως ασφαλιστές να αξιολογήσετε σωστά τις ανάγκες και τα ρίσκα εταιρικών στόλων; Η εκτίμηση ρίσκου αποτελεί έναν από τους... Γιώργος Μούζος, 29/11/2024 - 08:59