Γιώργος Μούζος, 5/10/2021 - 13:22 facebook twitter linkedin Νέο VW Polo: Ριζικά ανανεωμένο & τεχνολογικά προηγμένο Γιώργος Μούζος, 5/10/2021 facebook twitter linkedin Η Volkswagen ανανέωσε το Polo, ένα από τα πιο επιτυχημένα μοντέλα της αυτοκινητοβιομηχανίας και παγκόσμιο best-seller της μάρκας! Πλέον το νέο Polo προσφέρεται με δυναμικό design και υψηλή ποιότητα κατασκευής, στοχεύοντας την κορυφή της κατηγορίας, εξοπλισμένο με τις πιο προηγμένες τεχνολογίες. Για πρώτη φορά το ανανεωμένο Polo διαθέτει το Digital Cockpit, συνδυασμό ψηφιακού πίνακα οργάνων και οθόνης αφής για το σύστημα Infotainment, σε μία ενιαία μονάδα, που μάλιστα ανήκει στον βασικό εξοπλισμό και συνδυάζεται με ένα επανασχεδιασμένο πολυλειτουργικό τιμόνι και συστήματα ενημέρωσης/ψυχαγωγίας νέας γενιάς. Σε ένα κρεσέντο τεχνολογικής υπεροχής, για πρώτη φορά μοντέλο της κατηγορίας εξοπλίζεται με συστήματα υποβοήθησης οδηγού όπως το IQ.DRIVE Travel Assist, εξασφαλίζοντας αυτόνομη οδήγηση «Επιπέδου 2», για ταχύτητες έως και 210 χλμ./ώρα. Το νέο Polo είναι άμεσα διαθέσιμο στην ελληνική αγορά, με τις προτεινόμενες τιμές λιανικής να ξεκινούν από τα 17.750 ευρώ, τιμή που αφορά την έκδοση 1.0 MPI EVO με τους 80 ίππους! Δυναμική εμφάνιση! Το νέο Polo συνεχίζει να βασίζεται στην υπερσύγχρονη αρθρωτή εγκάρσια πλατφόρμα MQB A0, βελτιστοποιημένη για compact μοντέλα, προσφέροντας υψηλή ακαμψία αμαξώματος, που συνδυαστικά με το χαμηλό βάρος, συμβάλλει σημαντικά στην οδική συμπεριφορά του αυτοκινήτου. Το μήκος του νέου Polo είναι 4.074 χλστ., το πλάτος 1.751 χλστ., με το ύψος να φτάνει τα 1.451 χλστ. ενώ το μεγάλο μεταξόνιο των 2.552 χλστ. εξασφαλίζει γενναιόδωρους εσωτερικούς χώρους και χώρο αποσκευών 351 λίτρων. Νέες σχεδιαστικές πινελιές τόσο μπροστά όσο και πίσω, για παράδειγμα σε μάσκα και προφυλακτήρες, σε συνδυασμό με στάνταρ τεχνολογία φωτισμού LED, χαρίζουν στο μοντέλο έντονο δυναμισμό. Με την επιλογή των διαθέσιμων για πρώτη φορά προβολέων IQ.LIGHT LED matrix, δημιουργείται ένα ιδιαίτερα εντυπωσιακό αποτέλεσμα, καθώς συνδυάζονται με τα φώτα ημέρας LED για να σχηματίσουν μια μοναδική φωτιστική υπογραφή. Παράλληλα, για πρώτη φορά στο Polo μία λωρίδα LED διατρέχει τη μάσκα του ψυγείου ενώ τα πίσω φωτιστικά σώματα LED έχουν νέο, τρισδιάστατο σχεδιασμό και σε κάποιες εκδόσεις τους δυναμικά φλας και ειδικό εφέ κατά το φρενάρισμα, κάνοντάς τα ακόμα πιο ορατά. Ψηφιακό εσωτερικό! Στο εσωτερικό, ακολουθείται η φιλοσοφία του οριζόντιου σχεδιασμού, που χαρίζει αίσθηση πλάτους και ευρυχωρίας. Σε αυτό συμβάλλει η παρουσία στον βασικό εξοπλισμό του Digital Cockpit, του συνδυασμού του ψηφιακού πίνακα οργάνων και της οθόνης αφής για τον χειρισμό του συστήματος infotainment, σε μία ενιαία, ιδιαίτερα εργονομική μονάδα. Στην έκδοση Digital Cockpit Pro, ο ψηφιακός πίνακας οργάνων από οθόνη 8,0 ιντσών αναβαθμίζεται στις 10,25 ίντσες. Εάν το νέο Polo είναι εξοπλισμένο με την προαιρετική λειτουργία Climatronic, το αυτόματο κλιματιστικό θα έχει πλέον έναν εντελώς νέο, ψηφιοποιημένο τρόπο λειτουργίας: τα πάνελ αφής και τα ρυθμιστικά εκτελούν πλέον τις λειτουργίες περιστροφικών κουμπιών και διακοπτών. Όλα είναι ευκολόχρηστα, με διαισθητικό τρόπο, χάρη στα χειριστήρια άμεσης πρόσβασης, τοποθετημένα ιδανικά στο οπτικό πεδίο του οδηγού, με όλες τις λειτουργίες φωτιζόμενες. Το νέο Polo είναι διαθέσιμο με μια επιλογή από τέσσερα διαφορετικά συστήματα ψυχαγωγίας: Composition με οθόνη 6,5 ιντσών (στάνταρ στις εκδόσεις Polo και Life), Ready2Discover με οθόνη 8,0 ιντσών (στάνταρ στην Style), Discover Media με οθόνη 8,0 ιντσών και Discover Pro, με οθόνη 9,2 ιντσών για πρώτη φορά, με τις δύο πιο μεγάλες οθόνες να είναι τεχνολογίας Modular Infotainment Matrix τρίτης γενιάς (MIB3). Ο ιδιοκτήτης έχει τη δυνατότητα είτε να αγοράσει εξ αρχής τη λειτουργία πλοήγησης είτε να την ενεργοποιήσει αναδρομικά (functions on demand). Χάρη στην OCU με ενσωματωμένη κάρτα eSIM, οι βελτιωμένες λειτουργίες των συστημάτων MIB3 περιλαμβάνουν τις διαδικτυακές υπηρεσίες We Connect (για απεριόριστη περίοδο χρήσης) και We Connect Plus (ρυθμίσεις για δωρεάν χρήση για συγκεκριμένο διάστημα). Ανάλογα με τον εξοπλισμό, τα συστήματα MIB3 προσφέρουν επίσης νέες δυνατότητες, συμπεριλαμβανομένης της πρόσβασης σε υπηρεσίες streaming, όπως το Apple Music. Οι χρήστες μπορούν επίσης να εξατομικεύσουν ένα ευρύ φάσμα ρυθμίσεων και να τις αποθηκεύσουν στο Cloud μέσω του Volkswagen ID για χρήση σε άλλα οχήματα της Volkswagen. Ήδη γνωστή από το προηγούμενο μοντέλο είναι η ενσωμάτωση εφαρμογών μέσω του App-Connect Wireless για το Apple CarPlay™ και το Android Auto™. Οικονομικοί, αποδοτικοί και ευέλικτοι κινητήρες Το νέο Polo είναι προσθιοκίνητο και προσφέρεται με τέσσερις βενζινοκινητήρες και έναν κινητήρα φυσικού αερίου/βενζίνης, ενώ αργότερα θα παρουσιαστεί και έκδοση GTI. Στο λανσάρισμα, προσφέρονται τέσσερις κινητήρες, όλοι τρικύλινδροι, χωρητικότητας 999 κ.εκ., εξοπλισμένοι με turbo – με εξαίρεση τον πιο μικρό. Αναλυτικότερα: 1.0 MPI EVO με ισχύ 80 PS και μέγιστη ροπή 93 Nm, συνδυάζεται με ένα χειροκίνητο κιβώτιο 5 ταχυτήτων. NEWSLETTER Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα. 1.0 TSI με ισχύ 95 PS! Ο μικρότερος κινητήρας άμεσου ψεκασμού (TSI) του Polo, ισχυρός και αποδοτικός, προαιρετικά συνδυάζεται με 7-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων DSG ως εναλλακτική λύση στο 5-τάχυτο χειροκίνητο. 1.0 TSI με ισχύ 110 PS. Αυτός ο βενζινοκινητήρας, με μέγιστη ροπή 200 Nm, συνδυάζεται στάνταρ με ένα 7-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο DSG. 1.0 TGI με ισχύ 90 PS. Ακόμη και σε πολύ χαμηλές στροφές κινητήρα, αυτός ο αποδοτικός κινητήρας φυσικού αερίου παρέχει τη μέγιστη ροπή των 160 Nm. Εκκινεί πάντα σε λειτουργία φυσικού αερίου, αρκεί να υπάρχει αρκετό συμπιεσμένο φυσικό αέριο (CNG) διαθέσιμο και αλλάζει σε βενζίνη, όταν το CNG εξαντληθεί. Προηγμένα συστήματα φωτισμού και υποβοήθησης οδηγού Η Volkswagen ομαδοποιεί τα συστήματά της για υποβοήθηση οδηγού με την ονομασία-ομπρέλα IQ.DRIVE. Το νέο Polo διαθέτει πληθώρα προηγμένων συστημάτων υποβοήθησης οδηγού, που εξασφαλίζουν κορυφαία ενεργητική ασφάλεια και άνεση στην οδήγηση. Το νέο Polo για πρώτη φορά εξοπλίζεται με IQ.DRIVE Travel Assist. Το σύστημα μπορεί να αναλάβει το σύστημα διεύθυνσης, το φρενάρισμα και την επιτάχυνση του αυτοκινήτου σε ταχύτητες που ξεκινούν από 0 χλμ./ώρα (με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη) ή 30 χλμ./ώρα (χειροκίνητο κιβώτιο) έως τη μέγιστη ταχύτητα του αυτοκινήτου (ο οδηγός παραμένει υπεύθυνος για τον έλεγχο του Polo ανά πάσα στιγμή). Για να γίνει αυτό, το σύστημα βασίζεται σε λειτουργίες που περιλαμβάνουν Adaptive Cruise Control και Lane Assist. Ο οδηγός ενεργοποιεί το σύστημα πατώντας ένα ξεχωριστό κουμπί Travel Assist στο νέο πολυλειτουργικό τιμόνι και κανονικά πρέπει να κρατάει τα χέρια του σε αυτό, ακόμα και όταν το IQ.DRIVE Travel Assist είναι ενεργό, με το σύστημα, μέσω ευαίσθητων στην αφή επιφανειών στο τιμόνι, να ανιχνεύει τη συμμετοχή του. Αυτή η ανίχνευση αφής είναι πολύ πιο αξιόπιστη από το σύστημα με βάση την αλλαγή γωνίας διεύθυνσης του προκατόχου, ακόμη και σε μεγάλες και επίπεδες διαδρομές. Το νέο Polo εξοπλίζεται με την τελευταία γενιά Adaptive Cruise Control (ACC) το οποίο συνεργάζεται με το DSG και το σύστημα πλοήγησης για να λαμβάνει προληπτικά υπόψη τις τοπικές πληροφορίες ορίων ταχύτητας, τις πινακίδες ορίων της πόλης, τις διασταυρώσεις και τους κυκλικούς κόμβους. Για να γίνει αυτό, το σύστημα υποβοήθησης χρησιμοποιεί τα σήματα από την μπροστινή κάμερα, καθώς και δεδομένα GPS και χάρτη. Το ACC είναι ένα παράδειγμα του πώς ακόμη και τα οικεία συστήματα υποβοήθησης εξελίσσονται συνεχώς και γίνονται πιο έξυπνα. Επιπλέον, όταν το σύστημα συνδυάζεται με DSG, το Polo με ACC μπορεί να επιβραδυνθεί αυτόματα σε στάση πίσω από ένα όχημα που σταματά. Η λειτουργία ACC θα συνεχιστεί αυτόματα στο Polo μόλις ο οδηγός ενεργοποιήσει ξανά το σύστημα. Το νέο Polo διαθέτει στον βασικό εξοπλισμό σύστημα διατήρησης λωρίδας Lane Assist. Εάν το Volkswagen παραγγελθεί με το προαιρετικό πακέτο συστήματος υποβοήθησης οδηγού συμπεριλαμβανομένου του Side Assist, αυτά τα δύο συστήματα συγχωνεύονται. Σε αυτήν την περίπτωση συμπεριλαμβάνεται το Rear Traffic Alert, το προληπτικό σύστημα προστασίας επιβατών και το Front Assist συμπεριλαμβανομένης της παρακολούθησης δικυκλιστή. Το Front Assist, το οποίο είναι επίσης στάνταρ, χρησιμοποιεί έναν αισθητήρα ραντάρ ενσωματωμένο στο μπροστινό μέρος του οχήματος για να παρακολουθεί συνεχώς την απόσταση από τα προπορευόμενα οχήματα. Το σύστημα βοηθά τον οδηγό σε κρίσιμες καταστάσεις με την προετοιμασία του συστήματος φρένων, προειδοποιώντας τον οδηγό για την ανάγκη να αντιδράσει με οπτικές και ηχητικές προειδοποιήσεις και, σε δεύτερο στάδιο, με μία σύντομη προειδοποιητική ανάδραση του πεντάλ φρένου. Εάν ο οδηγός δεν φρενάρει αρκετά δυνατά, το σύστημα δημιουργεί αυτόματα την απαραίτητη ποσότητα πίεσης φρένων για να αποφευχθεί σύγκρουση. Εάν ο οδηγός δεν αντιδρά καθόλου, η μπροστινή υποβοήθηση ενεργοποιεί αυτόματα τα φρένα για να δώσει στον οδηγό περισσότερο χρόνο αντίδρασης. Επιπλέον, το σύστημα βοηθά ενημερώνοντας τον οδηγό εάν η απόσταση από το προπορευόμενο όχημα είναι πολύ μικρή. Η τελευταία έκδοση του Front Assist που προσφέρεται στο Polo δεν ανιχνεύει μόνο άλλα οχήματα, αλλά και πεζούς και ποδηλάτες που κινούνται κατά μήκος της λωρίδας - και όχι μόνο κατά τη διάρκεια της ημέρας, αλλά και στο σκοτάδι. Μόλις κινδυνεύει ένας πεζός ή ποδηλάτης, το σύστημα προειδοποιεί τον οδηγό και, σε τελικό στάδιο, ενεργοποιεί τα φρένα για να επιβραδύνει το Polo εντός των ορίων του συστήματος. Το σύστημα Front Assist περιλαμβάνει επίσης τη λειτουργία City Emergency Braking. Το City Emergency Braking System είναι μια ενίσχυση του συστήματος Front Assist και παρακολουθεί την περιοχή μπροστά από το Polo χρησιμοποιώντας έναν αισθητήρα ραντάρ. Το σύστημα λειτουργεί με ταχύτητες κάτω των 30 χλμ./ώρα. Εάν ο οδηγός δεν αντιδρά σε επικείμενη σύγκρουση με προπορευόμενο ή ακινητοποιημένο όχημα, το σύστημα πέδησης έκτακτης ανάγκης ξεκινά αυτόματα τη διαδικασία πέδησης εντός των ορίων του συστήματος για να μειώσει τη σοβαρότητα της πρόσκρουσης. Επιπλέον, εάν η δύναμη στο πεντάλ που εφαρμόζει ο οδηγός είναι ανεπαρκής, το σύστημα παρεμβαίνει εφαρμόζοντας τη μέγιστη δύναμη πέδησης. Το σύστημα προειδοποίησης οδηγού, το οποίο επίσης διατίθεται στάνταρ, εντοπίζει εάν ο οδηγός έχει χάσει τη συγκέντρωσή του και του στέλνει μια ηχητική προειδοποίηση διάρκειας πέντε δευτερολέπτων. Επιπλέον, εμφανίζεται μια προτροπή διακοπής της οδήγησης στον πίνακα οργάνων. Εάν ο οδηγός δεν κάνει διάλειμμα μέσα στα επόμενα 15 λεπτά, η προειδοποίηση επαναλαμβάνεται. Περίπου το ένα τέταρτο όλων των ατυχημάτων που οδηγούν σε τραυματισμό περιλαμβάνουν πολλαπλές συγκρούσεις. Το αυτόματο σύστημα πέδησης του Polo μετά από σύγκρουση, μπορεί να βοηθήσει στην αποφυγή δευτερογενών συγκρούσεων ή στη μείωση της σοβαρότητάς τους. Μετά από μια αρχική σύγκρουση, το σύστημα αυτόματης πέδησης μετά τη σύγκρουση ξεκινά αυτόματα μια ενέργεια πέδησης - εντός των ορίων του συστήματος - ακόμη και πριν ο οδηγός μπορεί να αντιδράσει. Αυτό μπορεί να μειώσει τη σοβαρότητα του ατυχήματος και ιδανικά να αποτρέψει δευτερεύουσες συγκρούσεις. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Γιώργος Μούζος, 22/11/2024 - 09:26 Τι πρέπει να προσέξουν οι πελάτες πριν πιάσει το τσουχτερό κρύο; Οι βασικοί έλεγχοι για ασφαλείς μετακινήσεις τον χειμώνα, χωρίς ατυχήματα!
Γιώργος Μούζος, 20/11/2024 - 09:58 Πώς η ανάλυση των Big Data μπορεί να προβλέψει την οδική συμπεριφορά των πελατών σας; Και το ασφάλιστρό τους κατ’ επέκταση;
Γιώργος Μούζος, 18/11/2024 - 08:49 Blockchain & Τεχνητή Νοημοσύνη για διαφάνεια στις ασφαλίσεις οχημάτων
Γιώργος Μούζος, 15/11/2024 - 08:55 Η τεχνητή νοημοσύνη ως μέσο βελτίωσης του customer experience στον κλάδο ασφάλισης οχημάτων
Προληπτική συντήρηση οχημάτων με τεχνητή Νοημοσύνη: Το μεγάλο όφελος για τις ασφαλιστικές! Η προληπτική συντήρηση οχημάτων με την ενσωμάτωση της τεχνητής νοημοσύνης, αναδεικνύεται ως μια καινοτόμος μέθοδος που προσφέρει στους ασφαλιστικούς συμβούλους... Γιώργος Μούζος, 13/11/2024 - 09:03
Πώς οι αλγόριθμοι τεχνητής νοημοσύνης βοηθούν στην ανίχνευση της απάτης στην ασφάλιση οχημάτων Ανιχνεύοντας την απάτη πριν ακόμα συμβεί: Πώς οι αλγόριθμοι τεχνητής νοημοσύνης εξασφαλίζουν διαφάνεια και προστασία στις ασφαλιστικές εταιρείες στον κλάδο... Γιώργος Μούζος, 11/11/2024 - 09:04
Πώς η τεχνολογία Machine Learning προβλέπει τα ατυχήματα και προσδιορίζει το κόστος ασφάλισης; Η δύναμη της Τεχνητής Νοημοσύνης βοηθάει στην πρόβλεψη ατυχημάτων και παράλληλα στην προσαρμογή των ασφαλιστρών. Η χρήση της τεχνητής νοημοσύνης και... Γιώργος Μούζος, 06/11/2024 - 09:00
Πώς η τεχνητή νοημοσύνη βελτιώνει την αξιολόγηση κινδύνου στην ασφάλιση οχημάτων; Η τεχνητή νοημοσύνη επαναπροσδιορίζει την αξιολόγηση κινδύνου στην ασφάλιση οχημάτων, ενισχύοντας την ακρίβεια, τη διαφάνεια και την εξατομίκευση των ασφαλιστικών... Γιώργος Μούζος, 04/11/2024 - 08:46
Πώς το Lane Assist ενισχύει την ασφάλεια των πελατών σας; Το Lane Assist αποτελεί ένα βασικό σύστημα υποβοήθησης του οδηγού και παράλληλα βασικό εργαλείο αποφυγής ατυχημάτων. Σύστημα που οι ασφαλιστικές... Γιώργος Μούζος, 31/10/2024 - 09:02
Η τηλεματική, η ασφάλιση αυτοκινήτου και το δίκαιο ασφάλιστρο Είναι γεγονός πως οι αλγόριθμοι καθορίζουν πολλές πτυχές της καθημερινότητάς μας, από τα κοινωνικά δίκτυα, μέχρι τον υπολογισμό των ασφαλίστρων.... Γιώργος Μούζος, 29/10/2024 - 09:07