Γιώργος Μούζος, 9/12/2021 - 14:44 facebook twitter linkedin Stellantis: Επιπλέον 20 δις. ευρώ έσοδα από προϊόντα λογισμικού οχημάτων & τεχνητής νοημοσύνης! Γιώργος Μούζος, 9/12/2021 facebook twitter linkedin Η Stellantis χαρτογραφεί τη στρατηγική λογισμικού της, μέσω της οποίας θα αναπτύξει την επόμενη γενιά αρχιτεκτονικών τεχνολογίας, στηριζόμενη στις παρούσες δυνατότητες συνδεσιμότητας των οχημάτων, μετασχηματίζοντας παράλληλα τη διαδραστική διαδικασία μεταξύ του χρήστη και του οχήματος. Αυτή η διαδικασία αναμένεται να προσφέρει επιπλέον έσοδα που θα αγγίξουν τα 20 δις. ευρώ μέχρι το 2030. Ο μετασχηματισμός θα αλλάξει τα οχήματα της Stellantis από τις σημερινές «κλειστές» ηλεκτρονικές αρχιτεκτονικές, σε ανοικτές πλατφόρμες λογισμικού, οι οποίες θα ενώνονται απόλυτα με τις ψηφιακές δραστηριότητες των αγοραστών. Οι διαθέσιμες επιλογές θα αυξάνονται συστηματικά μέσω διαδικτυακών αναβαθμίσεων over-the-air (OTA), οι οποίες θα διατηρούν σύγχρονα τα οχήματα ακόμα και αρκετά χρόνια μετά την παραγωγή τους. «Οι στρατηγικές μας που αφορούν στον εξηλεκτρισμό και το λογισμικό θα υποστηρίξουν την πορεία μας στο να γίνουμε μια βιώσιμη ηγετική εταιρεία τεχνολογίας μετακινήσεων, αναπτύσσοντας τις υπηρεσίες αναβαθμίσεων μέσω του διαδικτύου και προσφέροντας την καλύτερη εμπειρία χρήσης στους πελάτες μας», ανέφερε ο κ. Carlos Tavares, CEO της Stellantis. «Με τις τρεις νέες πλατφόρμες τεχνητής νοημοσύνης που θα έρθουν το 2024 και θα εφαρμοστούν στις τέσσερις πλατφόρμες οχημάτων STLA, θα εστιάσουμε στην ταχύτητα και την ευελιξία που απαιτούν οι κύκλοι ζωής των μηχανικών μερών και του λογισμικού.» H Stellantis προγραμματίζει να επενδύσει περισσότερα από 30 δισεκατομμύρια ευρώ μέχρι το 2025 σε θέματα λογισμικού και εξηλεκτρισμένης κίνησης. Η στρατηγική σε επίπεδο λογισμικού βρίσκεται σε απόλυτη συνάφεια με τα σχέδια εξηλεκτρισμού του Ομίλου, όπως αυτά παρουσιάστηκαν τον περασμένο Ιούλιο κατά τη διάρκεια του EV Day, με στόχο την επίτευξη του 70% των πωλήσεων στην Ευρώπη και του 40% των πωλήσεων στις Η.Π.Α. να προέρχεται από οχήματα χαμηλών ρύπων (LEV) μέχρι το 2030. Η Stellantis θα αναπτύξει το λογισμικό και τις υπηρεσίες διασύνδεσης μέσω 5 βασικών πυλώνων: Υπηρεσίες και συνδρομές Επιλογές “On Demand” Δεδομένα για υπηρεσίες και στόλους Υπολογισμός τιμών επαναγοράς Προσέλκυση νέων πελατών Σήμερα, η Stellantis διαθέτει 12 εκατομμύρια διασυνδεδεμένα οχήματα σε όλο τον κόσμο. Αυτός ο αριθμός αναμένεται να αυξηθεί στα 26 εκατομμύρια οχήματα μέχρι το 2026 αναπτύσσοντας έσοδα 4 δισεκατομμυρίων ευρώ και στα 34 εκατομμύρια οχήματα μέχρι το 2030 με ετήσια έσοδα περίπου 20 δισεκατομμύρια ευρώ. Ήδη οχήματα του Ομίλου, όπως το νέο ηλεκτρικό FIAT 500, το νέο Jeep Compass και οι Alfa Romeo Giulia και Stelvio, μέσω του καινοτόμου συστήματος πολυμέσων Uconnect προσφέρουν μια σειρά υπηρεσιών, αλλά και δυνατότητα αναβαθμίσεων του λογισμικού τους μέσω του διαδικτύου. NEWSLETTER Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα. Τρεις νέες τεχνολογικές πλατφόρμες έρχονται το 2024 Το 2024 θα παρουσιαστούν τρεις νέες τεχνολογικές πλατφόρμες, οι οποίες θα εφαρμοστούν στις τέσσερις βασικές αρχιτεκτονικές οχημάτων της Stellantis. Η βάση της αλλαγής στις πελατοκεντρικές υπηρεσίες, θα είναι η νέα πλατφόρμα λογισμικού, STLA Brain. Η STLA Brain έχει τη δυνατότητα αναβάθμισης μέσω του διαδικτύου (OTA) και είναι εξαιρετικά ευέλικτη. Η αρχιτεκτονική της συνδέει μέσω cloud τις ηλεκτρονικές μονάδες του αυτοκινήτου με την κεντρική του μονάδα (HPC) μέσω διαύλων υπερύψηλής ταχύτητας. Οι αναβαθμίσεις μέσω του διαδικτύου μειώνουν σημαντικά το κόστος για τον πελάτη και τη Stellantis, κάνουν πιο απλή τη συντήρηση του οχήματος και παράλληλα διασφαλίζουν την αξία του. Το STLA SmartCockpit θα βασίζεται στο STLA Brain και θα επιτρέπει στους επιβάτες και τον οδηγό την εξατομίκευση του περιβάλλοντος της καμπίνας. Στοιχείο εξαιρετικά σημαντικό αφού έρευνες έχουν σημειώσει ότι ο μέσος χρόνος που ξοδεύει κάποιος μέσα σε αυτοκίνητο είναι περίπου 4 χρόνια, με τα δεδομένα να δείχνουν αυξητική τάση σε αυτό το επίπεδο. Το STLA SmartCockpit, θα δημιουργηθεί από την Mobile Drive, την εταιρεία των Stellantis και Foxconn, η οποία προσφέρει τεχνολογίες τεχνητής νοημοσύνης. Το STLA AutoDrive, εξελίχθηκε σε συνεργασία με την BMM και θα προσφέρει δυνατότητες αυτόνομης οδήγησης επιπέδου 2, 2+ και 3, οι οποίες θα αναβαθμίζονται μέσω ΟΤΑ. Ενισχύοντας την πελατειακή εμπειρία των 14 μαρκών του Ομίλου Μέσω του λογισμικού και στοιχείων “on-demand”, η Stellantis προσφέρει στους πελάτες της τη δυνατότητα να διαμορφώσουν τα οχήματα τους με βάση τις ανάγκες τους, μέσω των διαδικτυακών αναβαθμίσεων, ενισχύοντας έτσι τη σχέση μεταξύ του οχήματος και του χρήστη. Μέχρι σήμερα, η Stellantis έχει πραγματοποιήσει περισσότερες από 6 εκατομμύρια αναβαθμίσεις μέσω διαδικτύου και στοχεύει να προσφέρει μέχρι το 2026 αναβαθμίσεις τουλάχιστον σε τριμηνιαία βάση. Παράλληλα, σήμερα τα συνδεδεμένα οχήματα της Stellantis προσφέρουν τρία τρισεκατομμύρια στοιχεία τα οποία συμβάλλουν στη βελτίωση των υπηρεσιών, ενώ παράλληλα θα μειώσουν τα κόστη κατά περίπου 1,1 δισεκατομμύρια ευρώ μέχρι το 2030. Κάθε μάρκα της Stellantis εστιάζει στην αξιοποίηση του λογισμικού ώστε να προσφέρει τα μέγιστα οφέλη στους καταναλωτές. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Γιώργος Μούζος, 22/11/2024 - 09:26 Τι πρέπει να προσέξουν οι πελάτες πριν πιάσει το τσουχτερό κρύο; Οι βασικοί έλεγχοι για ασφαλείς μετακινήσεις τον χειμώνα, χωρίς ατυχήματα!
Γιώργος Μούζος, 20/11/2024 - 09:58 Πώς η ανάλυση των Big Data μπορεί να προβλέψει την οδική συμπεριφορά των πελατών σας; Και το ασφάλιστρό τους κατ’ επέκταση;
Γιώργος Μούζος, 18/11/2024 - 08:49 Blockchain & Τεχνητή Νοημοσύνη για διαφάνεια στις ασφαλίσεις οχημάτων
Γιώργος Μούζος, 15/11/2024 - 08:55 Η τεχνητή νοημοσύνη ως μέσο βελτίωσης του customer experience στον κλάδο ασφάλισης οχημάτων
Προληπτική συντήρηση οχημάτων με τεχνητή Νοημοσύνη: Το μεγάλο όφελος για τις ασφαλιστικές! Η προληπτική συντήρηση οχημάτων με την ενσωμάτωση της τεχνητής νοημοσύνης, αναδεικνύεται ως μια καινοτόμος μέθοδος που προσφέρει στους ασφαλιστικούς συμβούλους... Γιώργος Μούζος, 13/11/2024 - 09:03
Πώς οι αλγόριθμοι τεχνητής νοημοσύνης βοηθούν στην ανίχνευση της απάτης στην ασφάλιση οχημάτων Ανιχνεύοντας την απάτη πριν ακόμα συμβεί: Πώς οι αλγόριθμοι τεχνητής νοημοσύνης εξασφαλίζουν διαφάνεια και προστασία στις ασφαλιστικές εταιρείες στον κλάδο... Γιώργος Μούζος, 11/11/2024 - 09:04
Πώς η τεχνολογία Machine Learning προβλέπει τα ατυχήματα και προσδιορίζει το κόστος ασφάλισης; Η δύναμη της Τεχνητής Νοημοσύνης βοηθάει στην πρόβλεψη ατυχημάτων και παράλληλα στην προσαρμογή των ασφαλιστρών. Η χρήση της τεχνητής νοημοσύνης και... Γιώργος Μούζος, 06/11/2024 - 09:00
Πώς η τεχνητή νοημοσύνη βελτιώνει την αξιολόγηση κινδύνου στην ασφάλιση οχημάτων; Η τεχνητή νοημοσύνη επαναπροσδιορίζει την αξιολόγηση κινδύνου στην ασφάλιση οχημάτων, ενισχύοντας την ακρίβεια, τη διαφάνεια και την εξατομίκευση των ασφαλιστικών... Γιώργος Μούζος, 04/11/2024 - 08:46
Πώς το Lane Assist ενισχύει την ασφάλεια των πελατών σας; Το Lane Assist αποτελεί ένα βασικό σύστημα υποβοήθησης του οδηγού και παράλληλα βασικό εργαλείο αποφυγής ατυχημάτων. Σύστημα που οι ασφαλιστικές... Γιώργος Μούζος, 31/10/2024 - 09:02
Η τηλεματική, η ασφάλιση αυτοκινήτου και το δίκαιο ασφάλιστρο Είναι γεγονός πως οι αλγόριθμοι καθορίζουν πολλές πτυχές της καθημερινότητάς μας, από τα κοινωνικά δίκτυα, μέχρι τον υπολογισμό των ασφαλίστρων.... Γιώργος Μούζος, 29/10/2024 - 09:07