Nextdeal newsroom, 14/3/2022 - 07:52 facebook twitter linkedin Ποιο είναι το μέλλον της συνεργασίας μεταξύ ασφαλιστικών εταιρειών & αυτοκινητοβιομηχανιών; Nextdeal newsroom, 14/3/2022 facebook twitter linkedin Οι συνεργασίες μεταξύ αυτοκινητοβιομηχανιών και ασφαλιστικών εταιρειών υπάρχουν εδώ και δεκαετίες, όμως οι πρόσφατες συμφωνίες δίνουν τη δυνατότητα στους ασφαλιζόμενους να επιλέξουν σύγχρονα πακέτα ασφάλισης που ενσωματώνουν προηγμένες υπηρεσίες, ακόμα και κατά την πώληση του αυτοκινήτου. Όπως χαρακτηριστικά ανέφερε ο Matthew Carrier, διευθυντής της Deloitte, οι αυτοκινητοβιομηχανίες, αλλά και γενικότερα οι κατασκευαστές ανταλλακτικών είχαν ασφαλιστικές δραστηριότητες από τη δεκαετία του 1990. Όμως η αλματώδης ανάπτυξη της τηλεματικής ενίσχυσε αυτές τις συνεργασίες. Πλέον στις μέρες μας σχεδόν όλα τα νέα αυτοκίνητα διαθέτουν τέτοια συστήματα τα οποία συλλέγουν συνεχώς δεδομένα οδήγησης τα οποία αξιοποιούνται ανάλογα από τις ασφαλιστικές εταιρείες. Αντίστοιχα οι αυτοκινητοβιομηχανίες «βλέπουν» τα δεδομένα τηλεματικής ως μια σημαντική πτυχή για το πού πηγαίνει η ασφαλιστική αγορά. Όμως για ασφαλιστικούς σκοπούς, τα συγκεκριμένα δεδομένα δεν μπορούν να σταθούν από μόνα τους. Οι παραδοσιακοί ασφαλιστικοί παράγοντες, όπως το ιστορικό ατυχημάτων για παράδειγμα είναι απαραίτητο για την κατάλληλη αξιολόγηση, γι' αυτό και υλοποιούνται αυτές οι συνεργασίες. «Οι κατασκευαστές συλλέγουν πληροφορίες και γνωρίζουν πώς οδηγούνται τα αυτοκίνητα τους, αλλά και πότε συμβαίνει ένα ατύχημα, αλλά δεν ξέρουν πόσο κοστίζει. Πληροφορίες που συλλέγονται και αξιοποιούνται ανάλογα από τον εκάστοτε ασφαλιστικό φορέα», ανέφερε χαρακτηριστικά ο Carrier. Σημαντικές συνεργασίες που βάζουν στο επίκεντρο τον καταναλωτή Η Toyota κυκλοφόρησε πρόσφατα το πρώτο ασφαλιστικό προϊόν της σε πολλές πολιτείες των Η.Π.Α., το οποίο υποστηρίζεται από την Toggle, μια εταιρεία της Farmers Insurance. Το συγκεκριμένο ασφαλιστικό πρόγραμμα βασίζεται στη χρήση και προσφέρεται κατά την πώληση ενός νέου Toyota. Αντίστοιχα κι η Mercedes-Benz και η θυγατρική της Daimler Insurance Agency συνεργάστηκαν με την Liberty Mutual προσφέροντας ένα ασφαλιστικό προϊόν για τους κατόχους Mercedes. Στο «παιχνίδι» έχουν μπει επίσης η Ford, η General Motors, όπως επίσης κι η Tesla. Η τεχνολογία αλλάζει το αγοραστικό τοπίο! Στο παρελθόν, οι κατασκευαστές αυτοκινήτων δεν μπορούσαν και δεν ήθελαν να εμπλακούν με το ασφαλιστικό κομμάτι, όμως τώρα με την ανάπτυξη της τηλεματικής, την πρόσβαση σε δεδομένα οδήγησης και με τη βοήθεια αναλογιστών έχουν πλέον τη δυνατότητα να αξιολογούν τον κίνδυνο και να προσφέρουν ασφαλιστικά προγράμματα βάσει χρήσης. Η ενσωμάτωση της τηλεματικής επιταχύνθηκε με την πανδημία και η ενσωμάτωσή της στον κλάδο ασφάλισης αυτοκινήτου αυξάνεται συνεχώς. Μια τάση που στο τέλος της ημέρας, οι καταναλωτές είναι κερδισμένοι μιας κι η τηλεματική μειώνει αισθητά το κόστος ασφάλισης. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Open Car: Η πλατφόρμα που λύνει το χρόνιο πρόβλημα για τα ανασφάλιστα οχήματα (video) Ένα από τα μεγαλύτερα και χρόνια προβλήματα της ασφαλιστικής αγοράς είναι το ζήτημα των ανασφάλιστων οχημάτων. Με την νέα πλατφόρμα OpenCar προτείνεται... Κωνσταντίνος Ε. Σπύρου, 21/02/2022 - 16:34 21/2/2022
Ηλεκτρικό αυτοκίνητο, βροχή & πλημμυρισμένοι δρόμοι! Τι πρέπει να ξέρετε; Με την κακοκαιρία των προηγούμενων ημερών, αλλά και με τον χειμώνα να μας συντροφεύει για λίγο ακόμα, δεχτήκαμε αρκετές ερωτήσεις... Γιώργος Μούζος, 23/02/2022 - 13:06 23/2/2022