Nextdeal newsroom, 14/3/2022 - 13:14 facebook twitter linkedin Mondial Assistance: Πρωτοποριακές υπηρεσίες με κορυφαίες επιδόσεις Nextdeal newsroom, 14/3/2022 facebook twitter linkedin Η Mondial Assistance, πάντοτε με γνώμονα την καλύτερη εξυπηρέτηση του πελάτη, αναβαθμίζεται συνεχώς, προσπαθώντας να διατηρεί πάντοτε υψηλά standards, τα οποία την καθιστούν κορυφαία εταιρία στην παροχή βοήθειας και ασφαλιστικών προϊόντων στους τομείς δραστηριοποίησης της. Το 2021 απαντήθηκαν περισσότερες από 1.100.000 κλήσεις, ενώ εξυπηρετήθηκαν 541.986 ασφαλισμένοι στους τομείς Automotive, Travel & Health από τα ιδιόκτητα call centers της εταιρίας. Πρωταρχικός στόχος της Mondial Assistance είναι η ικανοποίηση των ασφαλισμένων κάτι το οποίο επιτυγχάνεται παρέχοντας υψηλού επιπέδου υπηρεσίες και αποδεικνύεται από το υψηλό NPS (Net Promoter Score) τα τελευταία χρόνια, φτάνοντας το 87,66% για το 2021 ενώ το GSR (General Satisfaction Rate) είναι 97,73%. Στο κλάδο Αυτοκινήτου, τόσο το άρτια εξειδικευμένο προσωπικό όσο και οι επιλεγμένοι συνεργάτες της εταιρίας σε πανελλαδικό επίπεδο, σε συνδυασμό με τις εξελιγμένες ψηφιακές υπηρεσίες, συνεχίζουν να παρέχουν άμεση και ποιοτική εξυπηρέτηση. Ενδεικτικά, για το 2021: Ο μέσος χρόνος εξυπηρέτησης των περιστατικών στην Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη ήταν 24 min. Η επί τόπου εξυπηρέτηση του πελάτη χωρίς τη μετακίνηση του οχήματος (Repair On the Spot), αποτελεί το 50,2% των περιπτώσεων που αντιμετώπισε η εταιρία, δίνοντας έτσι άμεση λύση στον οδηγό να συνεχίσει αδιάκοπα τη κίνηση του χωρίς περαιτέρω καθυστερήσεις. Η Mondial Assistance ακολουθώντας τον παλμό των εξελίξεων και της τεχνολογίας, συνεχίζει την ψηφιοποίηση μεγάλου μέρους των προσφερόμενων υπηρεσιών της, με στόχο την αμεσότερη και πληρέστερη ενημέρωση των ασφαλισμένων κατά τη διάρκεια της χρήση τους. Συγκεκριμένα, εισήγαγε πρώτη την υπηρεσία "live tracking" στα περιστατικά οδικής βοήθειας και φροντίδας ατυχήματος, ενημερώνοντας τον πελάτη για όλα τα στάδια εξυπηρέτησης. Επίσης, είναι η μοναδική εταιρία βοηθείας που διαθέτει υπηρεσία ψηφιακής βαθμολόγησης της εξυπηρέτησης από τον ασφαλισμένο. Επιπλέον, η Mondial Assistance, επιβεβαιώνοντας την δέσμευση της για συνεχή δημιουργία καινοτομιών που βελτιώνουν την εμπειρία του ασφαλισμένου, είναι η πρώτη εταιρία που ενεργοποίησε την υπηρεσία “RSA Digital” μέσω της οποίας ο ασφαλισμένος τηλεφωνικά λαμβάνει ένα link μέσω sms, ώστε με τη χρήση μιας online εφαρμογής να διευκολύνει την αναγγελία του περιστατικού του. Λαμβάνοντας σοβαρά υπόψη τις ανάγκες όσο και τις αξιολογήσεις των πελατών της, η Mondial Assistance προσφέρει αδιάκοπα τις υπηρεσίες της, διατηρώντας την εμπιστοσύνη των πελατών και των συνεργατών της, κάτι που αποδεικνύεται άλλωστε από τις μακροχρόνιες συνεργασίες που διαθέτει σε όλους τους τομείς που δραστηριοποιείται. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Nextdeal newsroom, 17/12/2021 Ατλαντική Ένωση: Νέα υπηρεσία οδικής βοηθείας για οχήματα άνω των 3,5 τόνων
Nextdeal newsroom, 8/9/2021 Eurolife FFH: Συνεργασία με την Mondial Assistance - Σημαντικές αλλαγές στους κλάδους αυτοκινήτου και περιουσίας!
Κάλυψη Covid-19 παρέχει στους επιβάτες της η AEGEAN σε συνεργασία με την Mondial Assistance Αλλαγές εισιτηρίων χωρίς rebooking fees, δέσμευση της κράτησης στην ίδια τιμή για περισσότερες μέρες και ταξιδιωτική ασφάλιση με Covid-19 κάλυψη... Nextdeal newsroom, 07/03/2021 - 17:26 7/3/2021
ΔΥΝΑΜΙΣ Ασφαλιστική: Αναβάθμιση υπηρεσιών Οδικής Βοήθειας στους ασφαλισμένους της Dynamis Instant Tracking, η νέα υπηρεσία που υπόσχεται να βελτιώσει την εμπειρία εξυπηρέτησης του ασφαλισμένου όταν κάνει χρήση της κάλυψης... Nextdeal newsroom, 29/01/2021 - 09:33 29/1/2021