Γιώργος Μούζος, 2/6/2022 - 14:12 facebook twitter linkedin Νέα BMW X1: Με πλήρη γκάμα συστημάτων αυτοματοποιημένης οδήγησης για μέγιστη ασφάλεια! Γιώργος Μούζος, 2/6/2022 facebook twitter linkedin Στην τρίτη γενιά του μοντέλου, η νέα BMW X1 διαθέτει πιο εντυπωσιακή σχεδίαση, ανώτερη ευρυχωρία, προηγμένη ψηφιοποίηση - και, για πρώτη φορά, ένα πλήρως ηλεκτρικό σύστημα κίνησης στην νέα BMW iX1. Με τη στιβαρή εμφάνιση και τη λειτουργική ευελιξία της, η νέα BMW X1 ενσωματώνει μία αυθεντική εμπειρία ελευθερίας και ανεξαρτησίας στην καθημερινή οδήγηση και σε μεγαλύτερα ταξίδια. Ο προοδευτικός σχεδιασμός και η εκλεπτυσμένη ατμόσφαιρα του εσωτερικού, καθώς και η διευρυμένη γκάμα στάνταρ εξοπλισμού συγκριτικά με το απερχόμενο μοντέλο, αναδεικνύουν τoν εγγενή premium χαρακτήρα της Χ1. Όταν λανσαριστεί τον Οκτώβριο του 2022, θα διατίθεται αρχικά με μία γκάμα δύο βενζινοκινητήρων και δύο κινητήρων diesel. Αυτοί θα συνεργάζονται με ένα κιβώτιο Steptronic επτά σχέσεων με διπλό συμπλέκτη και η κινητήρια δύναμή τους θα διοχετεύεται στο δρόμο είτε μέσω των εμπρός τροχών, ή μέσω του ευφυούς συστήματος τετρακίνησης BMW xDrive, ανάλογα με το μοντέλο. Αυτό το κουαρτέτο εκδόσεων θα ακολουθήσει άμεσα η αμιγώς ηλεκτρική BMW iX1 xDrive30! Σχεδίαση: Μυώδης και πολυτελής Το σμίλευμα των επιφανειών, οι γραμμές και οι αριστοκρατικές σχεδιαστικές λεπτομέρειες της εξωτερικής σχεδίασης της BMW X1, καταδεικνύουν την Sports Activity Vehicle ταυτότητα πιο ξεκάθαρα από ποτέ, στην τρίτη γενιά του μοντέλου. Σχεδιαστικά χαρακτηριστικά που ξεχωρίζουν περιλαμβάνουν τις ισχυρές αναλογίες, τα σχεδόν τετράγωνα τόξα των θόλων των τροχών και το χαρακτηριστικό στυλ των μοντέλων BMW X στο εμπρός και πίσω μέρος. Το κάθετο εμπρός τμήμα της νέας BMW X1 ενισχύει την παρουσία της, με τους λεπτούς προβολείς LED, τη μεγάλη, σχεδόν τετράγωνη μάσκα νεφρών BMW, τις γραμμές σχήματος X που αναδύονται από τα πλαϊνά τμήματα και τις εντυπωσιακές χρωμιωμένες λωρίδες στην κάτω εισαγωγή αέρα να αποτελούν στοιχεία κλειδιά στην εμφάνιση του αυτοκινήτου. Οι προβολείς Adaptive LED με μεγάλη σκάλα matrix, τα παλμικά φλας και η μεταβλητή κατανομή φωτεινής δέσμης διατίθενται προαιρετικά. Οι σμιλεμένες επιφάνειες και η μακριά γραμμή οροφής, είναι τα χαρακτηριστικά γνωρίσματα της δυναμικά επιμηκυμένης σιλουέτας του νέου μοντέλου. Παρατηρώντας το από πίσω, το λεπτό παρμπρίζ της πίσω πόρτας, οι οριζόντιες γραμμές, τα εντυπωσιακά φώτα LED και τα προτεταμένα τόξα των θόλων των τροχών, δημιουργούν την κλασική SAV εμφάνιση. Ψηφιοποιημένη κι άνετη καμπίνα NEWSLETTER Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα. Στο εσωτερικό συναντάμε το σύστημα πολυμέσων iDrive 8, με τον έλεγχο του να γίνεται μέσω της οθόνης αφής των 10,7 ιντσών στο κέντρο του ταμπλό. Ο ψηφιακός πίνακας οργάνων των 10,25 ιντσών προσδίδει έξτρα πόντους τεχνολογίας και αποτελεί ενιαίο κομμάτι με την οθόνη του infotainment, χάρις στη διάταξη Curved Display. Όλες οι λειτουργίες συνδεσιμότητας είναι στάνταρ, όπως και τα επικουρικά συστήματα, ενώ προαιρετικά διατίθεται premium ηχοσύστημα Harman Kardon ισχύος 205 Watt και 12 ηχεία. Επίσης, υπάρχει μια κάμερα που βλέπει στο εσωτερικό και επιτρέπει στον ιδιοκτήτη να στέλνει φωτογραφίες από το εσωτερικό στο smartphone του, ενώ παράλληλα μπορεί να ελέγχει το εσωτερικό του αυτοκινήτου μέσω της λειτουργίας τηλεχειρισμού της εφαρμογής My BMW App. Βελτιώσεις έχουν γίνει και στην ακουστική άνεση και στην προστασία των επιβατών. Η ενσωματωμένη φιλοσοφία παθητικής ασφάλειας περιλαμβάνει τώρα και ένα νέο αερόσακο, που προστατεύει από τη μεταξύ τους επαφή, τους επιβάτες των εμπρός καθισμάτων. Ο πίσω χώρος της νέας BMW X1 περιλαμβάνει τρία καθίσματα πλήρους μεγέθους που προσφέρουν σημαντικά βελτιωμένη άνεση. Οι διαιρούμενες σε ποσοστό 40 : 20 : 40 πλάτες των πίσω καθισμάτων μπορούν να αναδιπλώνονται ή να ρυθμίζονται σε διαφορετική γωνία για αύξηση της χωρητικότητας του χώρου αποσκευών που ανέρχεται στα 540 λίτρα, ενώ με την αναδίπλωση των καθισμάτων αγγίζει τα 1.600 λτ. Πλήρης κινητήρια γκάμα Η νέα BMW X1 θα προσφέρεται με βενζινοκινητήρες, diesel αλλά και plug-in υβριδικούς, συν μια ηλεκτρική έκδοση. Στη βάση της γκάμας συναντάμε την X1 sDrive18i, με τον τρικύλινδρο τούρμπο των 1,5 λίτρων στα 136 άλογα και τα 230 Nm ροπής. Η επόμενη xDrive23i κινείται από τον 2.0λιτρο TwinPower με ήπια υβριδική τεχνολογία 48 Volt, που παράγει 204 ίππους και 320 Nm ροπής. Στους diesel συναντάμε τις xDrive18d και xDrive23d, που διαθέτουν τον 2.0λιτρο ντίζελ σε δυο διαφορετικές εκδοχές. Στην πρώτη αποδίδει 150 ίππους και 360 Nm, ενώ στη δεύτερη συνδυάζεται με mild hybrid τεχνολογία και φτάνει τους 197 ίππους, μαζί με 400 Nm ροπής. Από τον Νοέμβριο θα είναι διαθέσιμα τα δύο plug-in υβριδικά σύνολα, με τη μορφή των xDrive25e και xDrive30e. Η X1 xDrive25e συνδυάζει τον τρικύλινδρο 1.500άρη τούρμπο των 136 ίππων και 230 Nm ροπής, με ηλεκτροκινητήρα 109 ίππων και 247 Nm ροπής. Το σύνολο; 245 ίπποι και 477 Nm. Στην xDrive30e ο ίδιος βενζινοκινητήρας παράγει 150 ίππους (ίδια η ροπή) και συνεργάζεται με ένα ισχυρότερο ηλεκτρικό μοτέρ, απόδοσης 177 ίππων (247 Nm η ροπή). Ως αποτέλεσμα, η συνδυαστική ισχύς φτάνει τους 326 ίππους και τα 477 Nm. Όλοι οι κινητήρες, τέλος, συνδυάζονται με 7άρι αυτόματο κιβώτιο. Και αμιγώς ηλεκτρική Η αμιγώς ηλεκτρική iX1 θα προσφέρεται αρχικά στην έκδοση xDrive 30. Σε αυτή την έκδοση υπάρχουν δυο ηλεκτροκινητήρες, ένας για κάθε άξονα με συνολική απόδοση 313 ίππων και 494 Nm, ικανούς να επιταχύνουν το βαυαρικό SUV στα πρώτα 100 χλμ./ώρα εντός 5,7 δλ. και μέχρι την ηλεκτρονικά περιοριζόμενη τελική των 180 χλμ./ώρα. Η μπαταρία είναι χωρητικότητας 64,7 kWh και υποστηρίζει γρήγορη φόρτιση έως και 130 kW, που σημαίνει ότι μπορεί να φορτιστεί από 10 έως 80% σε 29 λεπτά, με 120 χλμ. αυτονομίας να μπορούν να προστεθούν μέσα σε 10 λεπτά φόρτισης. Η αυτονομία του iX1 xDrive30 κυμαίνεται μεταξύ 413-438 χλμ. ανά φόρτιση και κατά τον πρώτο χρόνο αγοράς, η BMW προσφέρει δωρεάν πρόσβαση στο δίκτυο φόρτισης Ionity σε όλη την Ευρώπη. Ευρεία γκάμα συστημάτων για αυτοματοποιημένη οδήγηση και στάθμευση Η τεχνολογική πρόοδος που έχει επιτελεστεί στη νέα BMW X1, συγκριτικά με το απερχόμενο μοντέλο είναι επίσης εμφανής στην πολύ μεγαλύτερη γκάμα συστημάτων αυτοματοποιημένης οδήγησης και στάθμευσης, που είναι διαθέσιμα. Τα στάνταρ χαρακτηριστικά περιλαμβάνουν το Cruise Control με λειτουργία πέδησης και το σύστημα προειδοποίησης εμπρόσθιας σύγκρουσης (front-collision warning system), το οποίο είναι πλέον σε θέση να εντοπίζει επερχόμενα οχήματα όταν στρίβουν αριστερά (σε χώρες όπου τα οχήματα κινούνται στη δεξιά πλευρά) και πεζούς και δικυκλιστές όταν στρίβουν δεξιά. Το Parking Assistant συμπερ. των Reversing Assist Camera και Reversing Assistant αποτελεί επίσης μέρος της γκάμας του στάνταρ εξοπλισμού. Η λίστα προαιρετικών χαρακτηριστικών περιλαμβάνει εν τω μεταξύ τα Steering & Lane Control Assistant, Active Cruise Control με λειτουργία Stop&Go, Active Navigation, λειτουργία προειδοποίησης εξόδου και BMW Head-Up Display, καθώς και τα Surround View, Remote 3D View, BMW Drive Recorder και λειτουργίες Remote Theft Recorder. Οι υπάρχουσες λειτουργίες μπορούν να αναβαθμίζονται μέσω της δυνατότητας Remote Software Upgrades, που επίσης επιτρέπει την προσθήκη νέων λειτουργιών (η διαθεσιμότητα εξαρτάται από το hardware που είναι εγκατεστημένο στο όχημα και τις συνθήκες της αγοράς). Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Γιώργος Μούζος, 10/01/2025 - 09:08 Pay-as-you-drive ασφαλίσεις: Πώς να αξιοποιήσετε την τάση για μεγαλύτερη πελατοκεντρικότητα
Γιώργος Μούζος, 07/01/2025 - 08:46 Πώς να εκπαιδεύσετε τους πελάτες σας για τις ασφαλιστικές καλύψεις που χρειάζονται;
Γιώργος Μούζος, 03/01/2025 - 09:10 Χειμερινά ελαστικά: Τι πρέπει να ξέρουν οι πελάτες σας για να είναι ασφαλείς;
Γιώργος Μούζος, 30/12/2024 - 08:52 Πώς να οδηγούν οι πελάτες σας με κακοκαιρία για να είναι ασφαλείς;
Μαύρος πάγος: Κίνδυνος για ατυχήματα! Τι να προσέξουν οι πελάτες σας; Ο καιρός έχει επιδεινωθεί σημαντικά, η θερμοκρασία έχει πέσει αισθητά και ορισμένες περιοχές έχουν ντυθεί στα λευκά. Εκεί θέλει ιδιαίτερη... Γιώργος Μούζος, 23/12/2024 - 08:46
Πώς τα δεδομένα τηλεματικής και το Internet of Things εξατομικεύουν τα ασφαλιστικά προγράμματα οχημάτων; Στην εποχή της ψηφιακής καινοτομίας, η ασφάλιση οχημάτων μεταμορφώνεται, αξιοποιώντας τεχνολογίες τηλεματικής αλλά και το Internet of Things (IoT). Ως... Γιώργος Μούζος, 20/12/2024 - 09:10
Γιατί οι ασφαλιστές πρέπει να γνωρίζουν τις νέες τάσεις της αυτοκινητοβιομηχανίας; Η γνώση των νέων τάσεων της αυτοκινητοβιομηχανίας μεταμορφώνει τον ασφαλιστή σε στρατηγικό συνεργάτη που προσθέτει αξία στις επιλογές του πελάτη... Γιώργος Μούζος, 18/12/2024 - 08:48
Πώς να επικοινωνήσετε την αξία της οδικής βοήθειας στους πελάτες σας; Παρακάτω ακολουθούν μερικοί τρόποι για να μετατρέψτε την οδική βοήθεια σε εργαλείο εμπιστοσύνης και να αυξήσετε τις πωλήσεις σας με... Γιώργος Μούζος, 16/12/2024 - 09:02
Vehicle Risk Rating: Η νέα προσέγγιση στην ασφάλιση αυτοκινήτων Πώς το νέο σύστημα αξιολόγησης αλλάζει την προσέγγιση στην ασφάλιση και επηρεάζει την τιμολόγηση των ασφαλίστρων; Η ασφάλιση αυτοκινήτων εισέρχεται σε... Γιώργος Μούζος, 12/12/2024 - 09:07
Η εξέλιξη της «ασφάλισης βάσει χρήσης» χάρη στην ανάλυση δεδομένων κίνησης των πελατών Η αγορά ασφάλισης αυτοκινήτου αλλάζει ριζικά εξαιτίας των νέων τεχνολογιών και της διαρκώς αυξανόμενης ανάγκης για πιο εξατομικευμένες υπηρεσίες. Το... Γιώργος Μούζος, 10/12/2024 - 09:06