Γιώργος Μούζος, 27/6/2022 - 09:25 facebook twitter linkedin Οι τεχνολογικές καινοτομίες που θα «απογειώσουν» τον κλάδο αυτοκινήτου! Γιώργος Μούζος, 27/6/2022 facebook twitter linkedin Στον απόηχο των αλλαγών που προκλήθηκαν από μια σειρά παγκόσμιων γεγονότων, πολλές βιομηχανίες έχουν κληθεί να επανεξετάσουν τα παραδοσιακά μοντέλα λειτουργίας και να δημιουργήσουν νέους και καινοτόμους τρόπους επικοινωνίας με τους πελάτες. Ένας από αυτούς τους κλάδους είναι κι ο ασφαλιστικός. Για τους περισσότερους επαγγελματίες ο ψηφιακός μετασχηματισμός δεν ήταν μια εύκολη διαδικασία, αλλά οι ασφαλιστές ανταποκρίθηκαν γρήγορα στις αυξημένες απαιτήσεις που έχει. Σαφέστατα κι οι διεργασίες – αλλαγές που γίνονται στον κλάδο είναι έντονες, ωστόσο η μέχρι στιγμής πορεία αναδεικνύει ότι οι εταιρείες που αντιλαμβάνονται εγκαίρως τα οφέλη της ψηφιακής τεχνολογίας κι είναι ευέλικτες στις αλλαγές, προοδεύουν. Κινητήριος δύναμη για αυτές είναι οι απαιτήσεις του καταναλωτικού κοινού. Σύμφωνα με την έρευνα Duck Creek Global Consumer Insurance Insights σε 2.000 καταναλωτές παγκοσμίως, φαίνεται πως οι προσδοκίες και οι απαιτήσεις τους έχουν εξελιχθεί σημαντικά. Η τεχνολογία διαδραματίζει βασικό ρόλο στην αντιμετώπιση αυτών, προκειμένου να διασφαλιστεί ότι οι ασφαλιστικές εταιρείες μπορούν να βρουν και να εξυπηρετήσουν τους πελάτες τους σε κάθε περίσταση, κεφαλαιοποιώντας ανάλογα τις ευκαιρίες της αγοράς. Ας δούμε αναλυτικότερα ποιες τεχνολογίες θα καταφέρουν να βελτιώσουν την εμπειρία του καταναλωτή και ταυτόχρονα να απογειώσουν τον ασφαλιστικό κλάδο αυτοκινήτου! Εξατομικευμένη εμπειρία Οι καταναλωτές γίνονται όλο και πιο δεκτικοί σε νέους τύπους ασφάλισης. Από τις παραδοσιακές υπηρεσίες, σε προϊόντα και λύσεις νέας γενιάς, αυτές οι επιλογές προσφέρουν εξατομίκευση και προστιθέμενη αξία στους καταναλωτές, οι οποίοι βλέπουν τις ανάγκες τους να ικανοποιούνται καλύτερα. Αυτό παράλληλα αποτελεί μια μεγάλη πρόκληση για τις ασφαλιστικές εταιρείες, οι οποίες καλούνται να προσαρμόζονται στις απαιτήσεις αυτές, ποιοτικά και κυρίως ταχύτατα. Έτσι δημιουργείται η ανάγκη να υπάρχει ένα ενιαίο οικοσύστημα, όπου μέσω αυτού θα διενεργούνται όλες οι απαραίτητες εργασίες και θα ενημερώνονται αυτόματα μέσω μιας κοινής πλατφόρμας. Με αυτόν τον τρόπο οι ασφαλιστικές εταιρείες προσφέρουν υψηλής ποιότητας υπηρεσίες στους πελάτες τους χωρίς δαπανηρές καθυστερήσεις, βελτιώνοντας παράλληλα τη συνολική εμπειρία τους. Η τεχνολογία δίνει τη δυνατότητα στις ασφαλιστικές να καινοτομούν, βασιζόμενες σε λειτουργικά μοντέλα που μειώνουν την πιθανότητα λάθος κι αυξάνουν την απόδοση. Αυτό όχι μόνο καλύπτει τις συνεχώς εξελισσόμενες ανάγκες των καταναλωτών, αλλά επαναπροσδιορίζει επίσης εσωτερικά μοντέλα και διαδικασίες, επιτρέποντας στις εταιρείες να είναι πιο ευέλικτες και ευκίνητες σε περιόδους κρίσεων, γεγονός που τις βοηθά να αποκτήσουν ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στη μεταβαλλόμενη ασφαλιστική αγορά. Πολυκαναλική προσέγγιση πελατών - Omnichannel NEWSLETTER Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα. Η πολυκαναλική προσέγγιση προσφέρει αυξημένες δυνατότητες δέσμευσης μεταξύ της ασφαλιστικής εταιρείας και των πελατών της σε πολλαπλά κανάλια απόκτησης του πελάτη. Τα ψηφιακά κανάλια έχουν αυξηθεί σε δημοτικότητα και έχουν γίνει πιο διαδεδομένα τα τελευταία χρόνια, με τους πελάτες να καλύπτουν τις ασφαλιστικές τους ανάγκες σε όποιο ψηφιακό κανάλι τους ταιριάζει καλύτερα. Για παράδειγμα, το 50% των καταναλωτών από την έρευνα δήλωσε ότι θα αναζητούσε ασφάλιση στο διαδίκτυο, ενώ το 40% δήλωσε ότι προτιμά να αλληλεπιδράσει μέσω του site της ασφαλιστικής του εταιρείας. Για το λόγο αυτό οι ασφαλιστικές εταιρείες θα πρέπει να δημιουργήσουν μια ενοποιημένη εμπειρία για τους πελάτες τους, αξιοποιώντας τα δεδομένα που εισρέουν από πολλά σημεία επαφής με αυτούς. Αυτό μπορεί να επιτευχθεί με την ορθή ανάλυση των δεδομένων και τα μοντέλα πρόβλεψης, που επιτρέπουν στους ασφαλιστές να συλλέγουν πληροφορίες σε πραγματικό χρόνο, να αυτοματοποιούν τις διαδικασίες και να προβλέπουν πού θα προσεγγίσουν τους πελάτες τους στη συνέχεια. Νέες ευκαιρίες Τα τελευταία χρόνια, έχουμε διαπιστώσει από πρώτο χέρι πόσο ανθεκτικός είναι ο θεσμός της ασφάλισης. Ενώ ο κλάδος προχωρά με τον ψηφιακό μετασχηματισμό, εξακολουθεί να υπάρχει πληθώρα αναξιοποίητων ευκαιριών για τις ασφαλιστικές εταιρείες. Όπως έδειξε η σχετική έρευνα, το 95% των καταναλωτών δήλωσε ότι θα ήθελε να γνωρίζει περισσότερα για την κατάσταση μιας αποζημίωσης, ενώ το 32% ανέφερε πως ποτέ δεν έχει ενημέρωση από τον ασφαλιστικό τους σύμβουλο σε ετήσια βάση. Μπορούν λοιπόν οι καινοτόμες τεχνολογίες να υποστηρίξουν τις αυξημένες ανάγκες των πελατών σας; Η τεχνητή νοημοσύνη, η μηχανική μάθηση και ο αυτοματισμός, επιτρέπουν στις ασφαλιστικές εταιρείες να ανασχεδιάσουν τα βασικά τους συστήματα ώστε να αξιοποιούνται ακόμα καλύτερα από τους αναλυτές. Στον κλάδο ασφάλισης αυτοκινήτου, αυτό βοηθά στην εκτίμηση ζημιών και κόστους επισκευών σε πραγματικό χρόνο. Είναι γεγονός πως οι ασφαλιστικές εταιρείες αξιοποιούν ολοένα και περισσότερο τις νέες τεχνολογίες που δημιουργούνται. Αυτή η ψηφιακή προσέγγιση επιτρέπει στις ασφαλιστικές να μεγιστοποιήσουν την αποτελεσματικότητα τους και να βελτιώσουν την ακρίβεια χειρισμού των αποζημιώσεων, με τελικό στόχο τη δημιουργία απρόσκοπτων και πιο εξατομικευμένων εμπειριών για τους πελάτες. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Γιώργος Μούζος, 23/12/2024 - 08:46 Μαύρος πάγος: Κίνδυνος για ατυχήματα! Τι να προσέξουν οι πελάτες σας;
Γιώργος Μούζος, 20/12/2024 - 09:10 Πώς τα δεδομένα τηλεματικής και το Internet of Things εξατομικεύουν τα ασφαλιστικά προγράμματα οχημάτων;
Γιώργος Μούζος, 18/12/2024 - 08:48 Γιατί οι ασφαλιστές πρέπει να γνωρίζουν τις νέες τάσεις της αυτοκινητοβιομηχανίας;
Γιώργος Μούζος, 16/12/2024 - 09:02 Πώς να επικοινωνήσετε την αξία της οδικής βοήθειας στους πελάτες σας;
Vehicle Risk Rating: Η νέα προσέγγιση στην ασφάλιση αυτοκινήτων Πώς το νέο σύστημα αξιολόγησης αλλάζει την προσέγγιση στην ασφάλιση και επηρεάζει την τιμολόγηση των ασφαλίστρων; Η ασφάλιση αυτοκινήτων εισέρχεται σε... Γιώργος Μούζος, 12/12/2024 - 09:07
Η εξέλιξη της «ασφάλισης βάσει χρήσης» χάρη στην ανάλυση δεδομένων κίνησης των πελατών Η αγορά ασφάλισης αυτοκινήτου αλλάζει ριζικά εξαιτίας των νέων τεχνολογιών και της διαρκώς αυξανόμενης ανάγκης για πιο εξατομικευμένες υπηρεσίες. Το... Γιώργος Μούζος, 10/12/2024 - 09:06
Πώς η τεχνητή νοημοσύνη βοηθά στη βελτιστοποίηση διαδικασιών αξιολόγησης αποζημιώσεων; Η τεχνητή νοημοσύνη φέρνει επανάσταση στη διαχείριση αποζημιώσεων, προσφέροντας αυτοματοποιημένες λύσεις που μειώνουν τον χρόνο επεξεργασίας και εξασφαλίζουν ακριβέστερες αξιολογήσεις. Η... Γιώργος Μούζος, 06/12/2024 - 09:22
Audi Q6 e-tron: Ασφάλεια & τεχνολογία που κερδίζουν τις ασφαλιστικές εταιρείες! Προηγμένα συστήματα υποβοήθησης και τεχνολογίες φωτισμού που ενισχύουν την προστασία και μειώνουν τον κίνδυνο ατυχημάτων. Το Audi Q6 e-tron είναι το... Γιώργος Μούζος, 04/12/2024 - 09:21
Αυτόνομα οχήματα και ασφάλιση! Πώς θα προσαρμοστούν οι ασφαλιστές στη νέα πραγματικότητα Η ανάπτυξη της αυτόνομης οδήγησης φέρνει ανατροπές στην αυτοκινητοβιομηχανία, αλλά και στον ασφαλιστικό... Γιώργος Μούζος, 02/12/2024 - 09:27
Η σημασία της σωστής εκτίμησης ρίσκου για την ασφάλιση εταιρικών στόλων Πώς μπορείτε ως ασφαλιστές να αξιολογήσετε σωστά τις ανάγκες και τα ρίσκα εταιρικών στόλων; Η εκτίμηση ρίσκου αποτελεί έναν από τους... Γιώργος Μούζος, 29/11/2024 - 08:59