Γιώργος Μούζος, 11/7/2022 - 08:09 facebook twitter linkedin Τι ΔΕΝ πρέπει να κάνουν οι πελάτες σας για να μην καλούν συνέχεια την οδική βοήθεια; Γιώργος Μούζος, 11/7/2022 facebook twitter linkedin Υπάρχει μια σημαντική μερίδα οδηγών εκεί έξω που κάνουν συνεχώς λάθη, όταν βρίσκονται πίσω από το τιμόνι. Λάθη που αφορούν την καλή λειτουργία του αυτοκινήτου τους και τα οποία πέρα από χρήμα για επισκευές, μπορούν να ακινητοποιήσουν το αυτοκίνητο. Και έτσι να χρειάζονται συνεχώς την οδική βοήθεια. Η σωστή χρήση του αυτοκινήτου, πέρα από τη σωστή συντήρηση, εξασφαλίζει την μακροζωία του, αλλά και το γεγονός πως δεν μας «αφήσει» λόγω βλάβης. Αυτά που θα διαβάσετε παρακάτω είναι μικρές συμβουλές που μπορείτε να δώσετε στους πελάτες, προστατεύοντας έτσι την τσέπη τους, αλλά και γλιτώνοντας την οδική βοήθεια! Ας τα δούμε αναλυτικότερα: Οδήγηση με λαμπάκι Μια τρομερά κακή συνήθεια που μπορεί να ταλαιπωρήσει αφάνταστα τον οδηγό. Μια συνήθεια που πρέπει να κοπεί μιας και μπορεί να προκαλέσει βλάβη στην αντλία καυσίμου, αλλά και στα μπεκ ψεκασμού. Αυτό μπορεί να συμβεί όταν το ρεζερβουάρ έχει σχεδόν στερέψει κι η αντλία μπορεί να τραβήξει πιθανή βρωμιά που έχει κατακάτσει. Προθέρμανση κινητήρα μαρσάροντας Είναι τελείως άσκοπο να λειτουργεί για κάποια λεπτά ο κινητήρας στο ρελαντί μέχρι να ανεβάσει θερμοκρασία. Αρχικά καίει χωρίς λόγο καύσιμο. Μάλιστα υπάρχει μια μερίδα οδηγών που το χειμώνα μαρσάρουν για να ζεσταθεί πιο γρήγορα. Μέγα λάθος καθότι το ανέβασμα των στροφών σε έναν κρύο κινητήρα μπορεί να προκαλέσει βλάβη στα μέταλλα του. Η στρωτή οδήγηση τα πρώτα λεπτά είναι ότι καλύτερο. Αφήνουμε το πόδι στο συμπλέκτη Αρχικά, αν το αυτοκίνητο διαθέτει σύστημα start/stop, με αυτόν τον τρόπο δεν θα λειτουργεί. Κατά δεύτερον, έστω και η ελάχιστη πίεση στο πεντάλ του συμπλέκτη προκαλεί επαφή των υλικών τριβής του και φθορά χωρίς λόγο. Το ίδιο ισχύει και όταν διατηρούμε τον συμπλέκτη πατημένο με ταχύτητα σε φανάρι ή διασταύρωση, οπότε καλό θα ήταν να το αποφεύγουμε και αυτό. Αντίστοιχα και ο επιλογέας των ταχυτήτων δεν πρέπει να χρησιμοποιείται για να ξεκουράζεται το χέρι, παρά μόνο όταν απαιτείται αλλαγή σχέσης. NEWSLETTER Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα. Στρίβουμε τους τροχούς με σταματημένο αυτοκίνητο Κατά τη στάθμευση, φροντίζουμε να στρίβουμε το τιμόνι με μικρές έστω ταυτόχρονες κινήσεις του αυτοκινήτου εμπρός ή πίσω. Η αντίσταση των ελαστικών στη στρέψη όταν δεν κινούνται είναι πολύ μεγάλη, με αποτέλεσμα την τεράστια επιβάρυνση όλων των μερών του συστήματος διεύθυνσης. Επιθετική κι άτσαλη οδήγηση Η προνοητική οδήγηση γλιτώνει καύσιμο και επιπλέον φθορές από φρένα και συμπλέκτη. Κατά την οδήγηση καλό είναι να βλέπετε ελαφρώς πιο μακριά και να λειτουργείτε προνοητικά. Για παράδειγμα αντί να πατήσετε τα φρένα τα τελευταία μέτρα σε ένα κόκκινο φανάρι, αν το έχετε δει από μακριά θα μπορέσετε να αφήσετε το αυτοκίνητο να ρολάρει αρκετά πιο πριν (ανάλογα πάντα τις συνθήκες) και όχι με νεκρά ταχύτητα, αλλά με επιλεγμένη σχέση στο κιβώτιο. «Ακούστε» τι σας λέει το αυτοκίνητο Οι περισσότεροι οδηγοί αγνοούν τυχόν μη συνηθισμένους μηχανικούς ήχους κατά τη διάρκεια της οδήγησης. Για παράδειγμα μια αλλαγή στον ήχο του κινητήρα, ή έντονη μεταλλικοί ήχοι αποκαλύπτουν ότι κάτι έχει αλλάξει στη μηχανολογική κατάσταση του αυτοκινήτου. Καλό είναι να απευθυνθείτε στο μηχανικό σας πριν γίνει ανεπανόρθωτη βλάβη. Μην αμελείτε τα διαστήματα συντήρησης Όσο παλιό κι αν είναι ένα αυτοκίνητο, αν ο οδηγός του έχει φροντίσει για την επιμελή συντήρηση του, μπορεί να είναι λειτουργικά ασφαλές. Για το λόγο αυτό πρέπει να ακολουθούμε ευλαβικά τις οδηγίες συντήρησης του κατασκευαστή. Ελέγξτε τακτικά τις πιέσεις των ελαστικών και τα υγρά του κινητήρα Ο ελλιπής έλεγχος στις πιέσεις των ελαστικών, είναι ένα ακόμα μεγάλο σφάλμα. Οι λάθος πιέσεις ελαστικών οδηγούν σε γρηγορότερη φθορά. Επίσης έλεγχοι ανά τακτά χρονικά διαστήματα πρέπει να γίνονται και στα διάφορα υγρά που βρίσκονται στο χώρο του κινητήρα, προκειμένου να διαγνωστεί τυχόν διαρροή. Ή απλά λόγω φυσιολογικής χρήσης να χρειάζεται συμπλήρωμα μικρής ποσότητας. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Γιώργος Μούζος, 27/02/2025 - 09:00 Οδήγηση τη νύχτα: Τι να προσέχουν οι πελάτες σας για να είναι ασφαλείς;
Γιώργος Μούζος, 19/02/2025 - 08:50 Η νέα πραγματικότητα των αυτόνομων οχημάτων και η ασφαλιστική πρόκληση
Γιώργος Μούζος, 17/02/2025 - 10:05 Το Adaptive Cruise Control και οι επιπτώσεις του στην οδική ασφάλεια
Ασφάλιση μεταχειρισμένων αυτοκινήτων: Οι νέες παράμετροι τιμολόγησης μετά την έκρηξη της αγοράς Πώς οι ασφαλιστές μπορούν να προσαρμοστούν στις νέες συνθήκες της αγοράς των μεταχειρισμένων και να βελτιστοποιήσουν τις προτάσεις ασφάλισης; Τα τελευταία... Γιώργος Μούζος, 12/02/2025 - 09:04
Τεχνολογία V2X (Vehicle-to-Everything): Πώς θα επηρεάσει τα ασφαλιστικά προγράμματα Η τεχνολογία που αναμένεται να μεταμορφώσει την ασφάλιση: Προκλήσεις, ευκαιρίες και το μέλλον των ασφαλιστικών προγραμμάτων στην εποχή της διασυνδεδεμένης... Γιώργος Μούζος, 10/02/2025 - 10:44
Deepfake Videos: Η νέα μορφή ασφαλιστικής απάτης Η τεχνολογία deepfake δημιουργεί μια νέα γενιά ασφαλιστικής απάτης, επιτρέποντας την παραποίηση βίντεο για ψευδείς απαιτήσεις αποζημίωσης. Οι ασφαλιστές καλούνται... Γιώργος Μούζος, 07/02/2025 - 09:31
Προβλέποντας την οδική συμπεριφορά με Machine Learning: Πώς αλλάζουν τα ασφάλιστρα; Η τεχνολογία Machine Learning (ML) μεταμορφώνει τον ασφαλιστικό κλάδο και αναμφίβολα αλλάζει τον κλάδο ασφάλισης οχημάτων. Οι ασφαλιστικές εταιρείες αξιοποιούν πλέον... Γιώργος Μούζος, 05/02/2025 - 09:02
Ευρωπαϊκός Κανονισμός & συνδεδεμένα οχήματα: Οι επιπτώσεις του στις ασφαλιστικές εταιρείες! Η αέναη μεταμόρφωση της ασφαλιστικής αγοράς! Τα συνδεδεμένα οχήματα (connected cars) αποτελούν πλέον αναπόσπαστο κομμάτι της αυτοκινητοβιομηχανίας, ενσωματώνοντας τεχνολογίες όπως τηλεματική,... Γιώργος Μούζος, 03/02/2025 - 08:55
Ασφαλιστική απάτη: Πώς οι νέες τεχνολογίες αλλάζουν το παιχνίδι; Η ασφαλιστική απάτη στον κλάδο αυτοκινήτου αποτελεί ένα από τα μεγαλύτερα προβλήματα για τις ασφαλιστικές εταιρείες. Τα πλαστά ατυχήματα, οι... Γιώργος Μούζος, 29/01/2025 - 09:04