Γιώργος Μούζος, 29/9/2022 - 08:08 facebook twitter linkedin H έγκαιρη οδική βοήθεια αυξάνει την ικανοποίηση των πελατών σας Γιώργος Μούζος, 29/9/2022 facebook twitter linkedin Η ικανοποίηση των πελατών μιας ασφαλιστικής εταιρείας επηρεάζεται από πολλούς παράγοντες. Κι η παροχή της οδικής βοήθειας είναι ένας εξ αυτών. Όσο πιο γρήγορα, με συνέπεια κι αξιοπιστία εξυπηρετείται ένας πελάτης που έχει υποστεί μια βλάβη ή ένα ατύχημα, τόσο αυξάνονται οι πιθανότητες να παραμείνει πιστός στην ασφαλιστική εταιρεία που έχει επιλέξει. Ως γνωστόν η οδική βοήθεια είναι η πιο άμεση και κοινή αλληλεπίδρασή μεταξύ της ασφαλιστικής εταιρείας και του ασφαλισμένου. Μπορεί η οδική βοήθεια να αντιπροσωπεύει ένα σχετικά μικρό μέρος των υπηρεσιών μιας ασφαλιστικής εταιρείας (και τις περισσότερες φορές ανατίθεται σε εξωτερικό συνεργάτη της ασφαλιστικής) ωστόσο έχει μεγάλο αντίκτυπο σε ότι αφορά την εμπειρία του πελάτη. Κι αυτό γιατί όταν ένας πελάτης βρεθεί ακινητοποιημένος στην άκρη του δρόμου να αγωνιά πως θα γυρίσει σπίτι του και η οδική βοήθεια να αργεί να φανεί, η οργή του από την ελλιπή εξυπηρέτηση θα στραφεί προς την ασφαλιστική του εταιρεία. Με απλά λόγια, οι μεγάλοι χρόνοι αναμονής κι η κακή εξυπηρέτηση φέρει χαμηλές βαθμολογίες στους δείκτες εξυπηρέτησης των ασφαλιστικών εταιρειών. Για να αντιμετωπίσουν οι εταιρείες οδικής βοήθειας το φόρτο εργασίας δίνουν προτεραιότητα στη διεκπεραίωση των κοντινών αιτημάτων, ώστε να ολοκληρώσουν όσο το δυνατόν περισσότερα αιτήματα. Ως γνωστόν οι περισσότερες εταιρείες οδικής βοήθειας, έχουν υπ΄ευθύνη τους μια συγκεκριμένη περιοχή στην οποία κινούνται. Έτσι εάν υπάρχουν πιο κοντινές υποθέσεις, ο πάροχος είναι πιθανό να τις κάνει πρώτα, γιατί με αυτόν τον τρόπο μπορεί να ολοκληρώσει περισσότερες εργασίες σε μια μέρα και περισσότερος όγκος σημαίνει περισσότερα έσοδα. Το GPS βελτιώνει την υπηρεσία της οδικής βοήθειας Υπάρχει μια τεχνολογική λύση σε αυτό το πρόβλημα και δεν είναι άλλη από την τεχνολογία του GPS. Σε έναν κόσμο όπου το GPS είναι πανταχού παρόν χάρη στα smartphones τα αναλυτικά στοιχεία που δίνει το GPS μπορούν να αυξήσουν την παραγωγικότητα των εταιρειών οδικής βοήθειας. Κατά αυτόν τον τρόπο οι ασφαλισμένοι που αντιμετωπίζουν κάποια μηχανική βλάβη λαμβάνουν ταχύτερη εξυπηρέτηση κι έτσι οι ασφαλιστικές εταιρείες έχουν ευτυχισμένους πελάτες και καλύτερες βαθμολογίες NPS. Φυσικά, η αποστολή τοποθεσίας μέσω GPS δεν θα λύσει πλήρως τα τρέχοντα προβλήματα των υπηρεσιών οδικής βοήθειας, αλλά σίγουρα μπορεί να μετριάσει τις επιπτώσεις τους και να παρέχει ταχύτερους χρόνους απόκρισης. Στοιχείο που όπως προαναφέραμε αυξάνει την ικανοποίηση των πελατών. Και οι ικανοποιημένοι πελάτες είναι και πιστοί πελάτες. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Γιώργος Μούζος, 19/02/2025 - 08:50 Η νέα πραγματικότητα των αυτόνομων οχημάτων και η ασφαλιστική πρόκληση
Γιώργος Μούζος, 17/02/2025 - 10:05 Το Adaptive Cruise Control και οι επιπτώσεις του στην οδική ασφάλεια
Γιώργος Μούζος, 12/02/2025 - 09:04 Ασφάλιση μεταχειρισμένων αυτοκινήτων: Οι νέες παράμετροι τιμολόγησης μετά την έκρηξη της αγοράς
Γιώργος Μούζος, 10/02/2025 - 10:44 Τεχνολογία V2X (Vehicle-to-Everything): Πώς θα επηρεάσει τα ασφαλιστικά προγράμματα
Deepfake Videos: Η νέα μορφή ασφαλιστικής απάτης Η τεχνολογία deepfake δημιουργεί μια νέα γενιά ασφαλιστικής απάτης, επιτρέποντας την παραποίηση βίντεο για ψευδείς απαιτήσεις αποζημίωσης. Οι ασφαλιστές καλούνται... Γιώργος Μούζος, 07/02/2025 - 09:31
Προβλέποντας την οδική συμπεριφορά με Machine Learning: Πώς αλλάζουν τα ασφάλιστρα; Η τεχνολογία Machine Learning (ML) μεταμορφώνει τον ασφαλιστικό κλάδο και αναμφίβολα αλλάζει τον κλάδο ασφάλισης οχημάτων. Οι ασφαλιστικές εταιρείες αξιοποιούν πλέον... Γιώργος Μούζος, 05/02/2025 - 09:02
Ευρωπαϊκός Κανονισμός & συνδεδεμένα οχήματα: Οι επιπτώσεις του στις ασφαλιστικές εταιρείες! Η αέναη μεταμόρφωση της ασφαλιστικής αγοράς! Τα συνδεδεμένα οχήματα (connected cars) αποτελούν πλέον αναπόσπαστο κομμάτι της αυτοκινητοβιομηχανίας, ενσωματώνοντας τεχνολογίες όπως τηλεματική,... Γιώργος Μούζος, 03/02/2025 - 08:55
Ασφαλιστική απάτη: Πώς οι νέες τεχνολογίες αλλάζουν το παιχνίδι; Η ασφαλιστική απάτη στον κλάδο αυτοκινήτου αποτελεί ένα από τα μεγαλύτερα προβλήματα για τις ασφαλιστικές εταιρείες. Τα πλαστά ατυχήματα, οι... Γιώργος Μούζος, 29/01/2025 - 09:04
Η σημασία της ασφάλισης για στόλους ηλεκτρικών οχημάτων: Προκλήσεις και λύσεις Πώς να προσαρμόσετε τις πολιτικές σας για εταιρείες που επενδύουν σε ηλεκτρικά οχήματα; Είναι γεγονός πως οι ηλεκτρικοί στόλοι οχημάτων κερδίζουν... Γιώργος Μούζος, 27/01/2025 - 09:51
Κλιματική αλλαγή και ασφάλιση οχημάτων: Αντιμετωπίζοντας τις νέες απειλές Πώς οι ακραίες καιρικές συνθήκες αλλάζουν τα δεδομένα για την ασφάλιση οχημάτων και ποια στρατηγική πρέπει να υιοθετήσουν οι ασφαλιστές. Η... Γιώργος Μούζος, 22/01/2025 - 09:00