Γιώργος Μούζος, 4/10/2022 - 08:45 facebook twitter linkedin Αποκλειστικό: Η έλλειψη στα κρύσταλλα των αυτοκινήτων θα εκτοξεύσει τα ασφάλιστρα! Γιώργος Μούζος, 4/10/2022 facebook twitter linkedin Μετά τον COVID-19 ήρθε κι η ενεργειακή κρίση για να φέρει τα πάνω-κάτω στην εφοδιαστική αλυσίδα και ειδικά στις βιομηχανίες της Ευρώπης που κατασκευάζουν κρύσταλλα αυτοκινήτων. Κάτι που αναμένεται να εκτοξεύσει τα ασφάλιστρα αυτοκινήτων. H έλλειψη κρυστάλλων αναπόφευκτα θα έχει άμεση επίδραση στην αυτοκινητοβιομηχανία, καθώς μπορούν να υπάρξουν αυτοκίνητα χωρίς κάποια στοιχεία εξοπλισμού, αλλά αυτοκίνητα χωρίς παράθυρα δεν γίνεται. Αναμένεται επομένως μείωση της παραγωγής, ενώ αυτή η κατάσταση θα πλήξει και τον ασφαλιστικό κλάδο σύμφωνα με τους αναλυτές. Η έλλειψη σε κρύσταλλα αναμένεται να αυξήσει τα ασφάλιστρα της θραύσης κρυστάλλων σε σημαντικό βαθμό. Ο νόμος της προσφοράς και της ζήτησης βλέπετε. Οι περιπέτειες λοιπόν, για την παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία φαίνεται πως δεν έχουν τέλος. Μετά τις ελλείψεις σε ημιαγωγούς και τον κίνδυνο για έλλειψη σε χάλυβα, οι αναλυτές αναφέρουν πως σύντομα θα υπάρξει σοβαρό πρόβλημα διαθεσιμότητας για κρύσταλλα αυτοκινήτων. Αυτή είναι μια από τις συνέπειες του Ρωσο-Ουκρανικού πολέμου και την επιλογή της Ρωσίας να κλείσει τη στρόφιγγα του φυσικού αερίου στην Ευρώπη, ως αντίποινα για τις δυτικές κυρώσεις. Η παραγωγή κρυστάλλων είναι μια ενεργοβόρα διαδικασία και στην Ευρώπη η ενέργεια αυτή παράγεται κατά πλειοψηφία από το ρωσικό αέριο. Οι ελλείψεις δε θα επηρεάσουν μόνο τις αυτοκινητοβιομηχανίες, αλλά και άλλους κλάδους, όπως της τεχνολογίας, των φαρμάκων και πολλών ακόμα. Όμως σημαντικό αντίκτυπο θα έχει κι ο κλάδος ασφάλισης αυτοκινήτων, και ειδικότερα στα ασφάλιστρα θραύσης κρυστάλλων. Αναμένονται σημαντικές αυξήσεις στα ασφάλιστρα Μάλιστα το άγχος των κατασκευαστών για αυτή τη νέα κρίση είναι τόσο μεγάλο και πολλές εταιρείες στοκάρουν κρύσταλλα, ώστε να αποφύγουν νέες καθυστερήσεις στις παραδόσεις νέων μοντέλων. Ήδη ο όμιλος Volkswagen αυξάνει τα αποθέματά του σε εξαρτήματα που κατασκευάζονται από γυαλί, όπως παράθυρα και παρμπρίζ και αξιοποιεί προμηθευτές εκτός Ευρώπης που δεν επηρεάζονται από την κρίση φυσικού αερίου. Η Saint-Gobain SA, η οποία κατασκευάζει γυαλί και άλλα υλικά για τις βιομηχανίες αυτοκινήτων και κατασκευών, δήλωσε νωρίτερα φέτος ότι εργοστάσια στη Γερμανία, την Πολωνία και την Τσεχία περιορίζουν τη χρήση ενέργειας και δίνουν προτεραιότητα στο γυαλί έναντι άλλων προϊόντων σε περίπτωση περαιτέρω περικοπών στις προμήθειες φυσικού αερίου. Η Schott AG, η γερμανική εταιρεία κατασκευής ειδικών υαλοπινάκων, ετοιμάζει ένα εφεδρικό σχέδιο για να διατηρήσει αναμμένους τους κλίβανους γυαλιού της. Η εταιρεία είπε ότι εξακολουθεί να λαμβάνει όλο το υγροποιημένο φυσικό αέριο που χρειάζεται, αλλά έχει αρχίσει να αποθηκεύει προπάνιο ως εναλλακτικό καύσιμο. Εάν οι ροές LNG σταματήσουν εντελώς, η Schott είπε ότι θα στραφεί σε προπάνιο και θα αποφύγει τη διακοπή λειτουργίας των εργοστασίων της. Μειωμένη παραγωγή αυτοκινήτων, μειωμένα συμβόλαια Όπως αντιλαμβάνεστε όλα τα παραπάνω έχουν ως αποτέλεσμα να μειωθεί η παραγωγή νέων αυτοκινήτων και οι παραδόσεις στο αγοραστικό κοινό. Αυτό θα επηρεάσει σημαντικά την παραγωγή νέων συμβολαίων, βυθίζοντας το τζίρο. Ενδεικτική είναι η έκθεση της Wards Intelligence για την αμερικανική αγορά αυτοκινήτου που αναφέρει σημαντική πτώση έως και κατά 30% στις παραδόσεις νέων μοντέλων. Η πτώση αυτή αποδίδεται κατά βάση στη χαμηλού ρυθμού παραγωγή από τα εργοστάσια εξαιτίας των ελλείψεων σε ημιαγωγούς και πρώτες ύλες. Όμως, ακόμη και για τους καταναλωτές που κατάφεραν να παραλάβουν το νέο τους αυτοκίνητο, τα προβλήματα δεν έλλειψαν, καθώς σε πολλές περιπτώσεις διαπιστώθηκαν τεχνικά και ποιοτικά προβλήματα. Έρευνα καταναλωτών της JD Power έδειξε πως αριθμός ρεκόρ ιδιοκτητών καινούργιων αυτοκινήτων διαπίστωσε ποιοτικό ή τεχνικό πρόβλημα στο όχημα τους μέσα στους πρώτους τρεις μήνες κυκλοφορίας, που οφειλόταν κυρίως σε κάποια έλλειψη σε μικροτσίπ. Όπως και να έχει το μέλλον του αυτοκινήτου, αλλά και της ασφάλισής του αναμένεται ιδιαίτερα δύσκολο. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Γιώργος Μούζος, 20/12/2024 - 09:10 Πώς τα δεδομένα τηλεματικής και το Internet of Things εξατομικεύουν τα ασφαλιστικά προγράμματα οχημάτων;
Γιώργος Μούζος, 18/12/2024 - 08:48 Γιατί οι ασφαλιστές πρέπει να γνωρίζουν τις νέες τάσεις της αυτοκινητοβιομηχανίας;
Γιώργος Μούζος, 16/12/2024 - 09:02 Πώς να επικοινωνήσετε την αξία της οδικής βοήθειας στους πελάτες σας;
Η εξέλιξη της «ασφάλισης βάσει χρήσης» χάρη στην ανάλυση δεδομένων κίνησης των πελατών Η αγορά ασφάλισης αυτοκινήτου αλλάζει ριζικά εξαιτίας των νέων τεχνολογιών και της διαρκώς αυξανόμενης ανάγκης για πιο εξατομικευμένες υπηρεσίες. Το... Γιώργος Μούζος, 10/12/2024 - 09:06
Πώς η τεχνητή νοημοσύνη βοηθά στη βελτιστοποίηση διαδικασιών αξιολόγησης αποζημιώσεων; Η τεχνητή νοημοσύνη φέρνει επανάσταση στη διαχείριση αποζημιώσεων, προσφέροντας αυτοματοποιημένες λύσεις που μειώνουν τον χρόνο επεξεργασίας και εξασφαλίζουν ακριβέστερες αξιολογήσεις. Η... Γιώργος Μούζος, 06/12/2024 - 09:22
Audi Q6 e-tron: Ασφάλεια & τεχνολογία που κερδίζουν τις ασφαλιστικές εταιρείες! Προηγμένα συστήματα υποβοήθησης και τεχνολογίες φωτισμού που ενισχύουν την προστασία και μειώνουν τον κίνδυνο ατυχημάτων. Το Audi Q6 e-tron είναι το... Γιώργος Μούζος, 04/12/2024 - 09:21
Αυτόνομα οχήματα και ασφάλιση! Πώς θα προσαρμοστούν οι ασφαλιστές στη νέα πραγματικότητα Η ανάπτυξη της αυτόνομης οδήγησης φέρνει ανατροπές στην αυτοκινητοβιομηχανία, αλλά και στον ασφαλιστικό... Γιώργος Μούζος, 02/12/2024 - 09:27
Η σημασία της σωστής εκτίμησης ρίσκου για την ασφάλιση εταιρικών στόλων Πώς μπορείτε ως ασφαλιστές να αξιολογήσετε σωστά τις ανάγκες και τα ρίσκα εταιρικών στόλων; Η εκτίμηση ρίσκου αποτελεί έναν από τους... Γιώργος Μούζος, 29/11/2024 - 08:59
Γιατί πρέπει να εκπαιδεύσετε τους πελάτες να φοράνε ζώνη και στο πίσω κάθισμα; Η ζώνη ασφαλείας είναι ένα από τα βασικά και αποτελεσματικά μέτρα προστασίας για τους επιβάτες ενός αυτοκινήτου. Παρόλα αυτά, πολλοί... Γιώργος Μούζος, 27/11/2024 - 09:04