Γιώργος Μούζος, 10/10/2022 - 08:37 facebook twitter linkedin Ο χαρούμενος πελάτης οδηγεί στην ανάπτυξη τον κλάδο ασφάλισης οχημάτων! Γιώργος Μούζος, 10/10/2022 facebook twitter linkedin Η εμπειρία του πελάτη αποτελεί σημαντικό παράγοντα διαφοροποίησης και ανάπτυξης μεταξύ των ασφαλιστικών εταιρειών. Για το λόγο αυτό οι περισσότερες ασφαλιστικές πραγματοποιούν στρατηγικές επενδύσεις για τη βελτίωση της εμπειρίας των πελατών τους. Οι επενδύσεις αυτές αφορούν τόσο τις υλικοτεχνικές υποδομές της εταιρείας, όσο και την ανάπτυξη του έμψυχου δυναμικού. Η βελτιωμένη εμπειρία – εξυπηρέτηση συμβάλλει στην αύξηση των επιχειρηματικών αποτελεσμάτων. Η ανάλυση δεδομένων βοηθά την ανάπτυξη Μετά την επέλαση του COVID η πλειοψηφία των πελατών «αγκάλιασε» τις ψηφιακές τεχνολογίες. Αυτή η τάση έδειξε και πως θα είναι το μέλλον του ασφαλιστικού κλάδου και παράλληλα που θα πρέπει να εστιάσουν οι ασφαλιστές αν θέλουν να ανταποκριθούν στις αυξανόμενες προσδοκίες της επόμενης γενιάς πελατών τους. Και όποιος καλύψει πρώτος αυτές τις προσδοκίες θα έχει κερδίσει και την πίστη αυτών των πελατών. Αλλά για να καλυφθούν αυτές οι «ανάγκες» οι ασφαλιστές θα πρέπει να «διαβάσουν» σωστά τα δεδομένα που έχουν στα χέρια τους. Η σωστή ανάλυση δεδομένων είναι η κινητήρια δύναμη πίσω από τις προηγμένες λύσεις για τους πελάτες σας. Οι σύγχρονες τεχνολογίες, όπως η τεχνητή νοημοσύνη και η μηχανική εκμάθηση παρέχουν την εξατομίκευση και την απρόσκοπτη εμπειρία που περιμένουν οι καταναλωτές σε όλα τα κανάλια επικοινωνίας. Αυτές είτε απαντούν άμεσα σε ερωτήματα πελατών, είτε συνδέουν με έναν αντιπρόσωπο της ασφαλιστικής για περισσότερη βοήθεια. Οι προηγμένες τεχνολογίες συνδυάζουν τα δεδομένα και τις λειτουργίες back-office, ακόμα και το underwriting, σε μια προσπάθεια να παρέχουν πιο ολοκληρωμένες και ελκυστικές εμπειρίες για τους πελάτες τους. Τακτικές που δεν εφαρμόζονται μόνο στον κλάδο οχημάτων, αλλά και ζωής. Για παράδειγμα, οι ασφαλιστές του εν λόγω κλάδου χρησιμοποιούν όλο και περισσότερο τα δεδομένα τρίτων αντί για παραϊατρικές εξετάσεις για να επιταχύνουν την έκδοση ορισμένων συμβολαίων ζωής. Αυτές οι προηγμένες δυνατότητες για τη βελτίωση της εμπειρίας του πελάτη αξιοποιούν τα δεδομένα που τους παρέχονται από εξωτερικές πηγές. Οι ασφαλιστές που κατέχουν αυτό το επίπεδο διαχείρισης δεδομένων θα είναι έτοιμοι να «απογειώσουν» την εμπειρία των πελατών σε ολόκληρη την ασφαλιστική αλυσίδα. Ανθρώπινος παράγοντας και τεχνολογία: Ο συνδυασμός της επιτυχίας Ναι οι μηχανές βελτιώνονται, αλλά ο άνθρωπος θα έχει πάντα τον πρωταγωνιστικό ρόλο. Η αξιοποίηση της ανθρώπινης εφευρετικότητας συνδυαστικά με την τεχνολογία θα προσφέρει στους ασφαλιστές μεγαλύτερη ελευθερία στο να βελτιώσουν την ασφαλιστική εμπειρία μετατρέποντας την σε πιο πελατοκεντρική και πολυκαναλική, ικανοποιώντας τις προσδοκίες των πελατών. Εκεί βρίσκεται και η ουσία όλων των παραπάνω που διαβάσατε. Οι ασφαλιστές θα πρέπει να αξιοποιήσουν κάθε όπλο που έχουν στα χέρια τους για να βελτιώσουν την ικανοποίηση των πελατών, οδηγώντας τον κλάδο στην ανάπτυξη. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Γιώργος Μούζος, 20/12/2024 - 09:10 Πώς τα δεδομένα τηλεματικής και το Internet of Things εξατομικεύουν τα ασφαλιστικά προγράμματα οχημάτων;
Γιώργος Μούζος, 18/12/2024 - 08:48 Γιατί οι ασφαλιστές πρέπει να γνωρίζουν τις νέες τάσεις της αυτοκινητοβιομηχανίας;
Γιώργος Μούζος, 16/12/2024 - 09:02 Πώς να επικοινωνήσετε την αξία της οδικής βοήθειας στους πελάτες σας;
Η εξέλιξη της «ασφάλισης βάσει χρήσης» χάρη στην ανάλυση δεδομένων κίνησης των πελατών Η αγορά ασφάλισης αυτοκινήτου αλλάζει ριζικά εξαιτίας των νέων τεχνολογιών και της διαρκώς αυξανόμενης ανάγκης για πιο εξατομικευμένες υπηρεσίες. Το... Γιώργος Μούζος, 10/12/2024 - 09:06
Πώς η τεχνητή νοημοσύνη βοηθά στη βελτιστοποίηση διαδικασιών αξιολόγησης αποζημιώσεων; Η τεχνητή νοημοσύνη φέρνει επανάσταση στη διαχείριση αποζημιώσεων, προσφέροντας αυτοματοποιημένες λύσεις που μειώνουν τον χρόνο επεξεργασίας και εξασφαλίζουν ακριβέστερες αξιολογήσεις. Η... Γιώργος Μούζος, 06/12/2024 - 09:22
Audi Q6 e-tron: Ασφάλεια & τεχνολογία που κερδίζουν τις ασφαλιστικές εταιρείες! Προηγμένα συστήματα υποβοήθησης και τεχνολογίες φωτισμού που ενισχύουν την προστασία και μειώνουν τον κίνδυνο ατυχημάτων. Το Audi Q6 e-tron είναι το... Γιώργος Μούζος, 04/12/2024 - 09:21
Αυτόνομα οχήματα και ασφάλιση! Πώς θα προσαρμοστούν οι ασφαλιστές στη νέα πραγματικότητα Η ανάπτυξη της αυτόνομης οδήγησης φέρνει ανατροπές στην αυτοκινητοβιομηχανία, αλλά και στον ασφαλιστικό... Γιώργος Μούζος, 02/12/2024 - 09:27
Η σημασία της σωστής εκτίμησης ρίσκου για την ασφάλιση εταιρικών στόλων Πώς μπορείτε ως ασφαλιστές να αξιολογήσετε σωστά τις ανάγκες και τα ρίσκα εταιρικών στόλων; Η εκτίμηση ρίσκου αποτελεί έναν από τους... Γιώργος Μούζος, 29/11/2024 - 08:59
Γιατί πρέπει να εκπαιδεύσετε τους πελάτες να φοράνε ζώνη και στο πίσω κάθισμα; Η ζώνη ασφαλείας είναι ένα από τα βασικά και αποτελεσματικά μέτρα προστασίας για τους επιβάτες ενός αυτοκινήτου. Παρόλα αυτά, πολλοί... Γιώργος Μούζος, 27/11/2024 - 09:04