Nextdeal newsroom, 10/11/2022 - 14:40 facebook twitter linkedin Διακρίσεις πέντε αστέρων: Η ŠKODA δίνει προτεραιότητα στην ασφάλεια Nextdeal newsroom, 10/11/2022 facebook twitter linkedin Από το 2008, όλα τα μοντέλα της ŠKODA που υποβλήθηκαν στις δοκιμές του Euro NCAP έχουν βραβευτεί με πέντε αστέρια Η ŠKODA συνεχίζει να ενισχύει την ενεργητική και παθητική ασφάλεια των οχημάτων της Η πρώτη επίσημα τεκμηριωμένη δοκιμή πρόσκρουσης πραγματοποιήθηκε στην Πράγα πριν από 50 χρόνια Ο οργανισμός Euro NCAP αξιολόγησε τα ŠKODA FABIA και ŠKODA ENYAQ iV ως τα ασφαλέστερα οχήματα στις κατηγορίες τους. Τα μοντέλα της ŠKODA που πωλούνται εκτός Ευρώπης έχουν λάβει επίσης πέντε αστέρια Το κέντρο δοκιμών Polygon στο Úhelnice βραβεύτηκε ως Crash Lab of the Year 2020 Η διασφάλιση της μέγιστης δυνατής ασφάλειας στα οχήματά της αποτελεί κορυφαία προτεραιότητα αλλά και μακρόχρονη παράδοση για την ŠKODA: Ένα ŠKODA 100 L ήταν το πρώτο όχημα που υποβλήθηκε σε επίσημα τεκμηριωμένες δοκιμές πρόσκρουσης στην πρώην Τσεχοσλοβακία και συγκεκριμένα στην Πράγα, πριν από 50 χρόνια. Σήμερα, η ŠKODA διαθέτει μια υπερσύγχρονη εγκατάσταση δοκιμών πρόσκρουσης στο κέντρο δοκιμών Polygon, στο Úhelnice. Το Polygon επεκτάθηκε το 2020 κερδίζοντας μάλιστα το βραβείο Crash Laboratory of the Year 2020 από το περιοδικό Automotive Testing Technology International. Τα αποτελέσματα από τις δοκιμές αναφοράς Euro NCAP και τις δοκιμές Global NCAP για την ασφάλεια σύγκρουσης στοιχειοθετούν ένα εντυπωσιακό ιστορικό για τον κατασκευαστή από την Τσεχία, καθώς και τα 15 νέα μοντέλα της εταιρείας που παρουσιάστηκαν από το 2008 έχουν συγκεντρώσει την υψηλότερη βαθμολογία πέντε αστέρων. Το 2021, τα τρέχοντα FABIA και ENYAQ iV αξιολογήθηκαν ως τα ασφαλέστερα οχήματα στις κατηγορίες τους. Ο Johannes Neft, μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της ŠKODA AUTO και υπεύθυνος Τεχνικής Εξέλιξης, τονίζει: «Στη ŠKODA, χρησιμοποιούμε όλη την εξειδίκευση και την τεχνογνωσία μας για τη συνεχή βελτίωση της ενεργητικής και παθητικής ασφάλειας των οχημάτων μας. Ακόμη και τα βασικά μας μοντέλα προσφέρουν πολλά συστήματα υποβοήθησης τα οποία είναι συνήθως διαθέσιμα μόνο σε οχήματα μεγαλύτερων κατηγοριών. Ταυτόχρονα, το υπερσύγχρονο εργαστήριο δοκιμών πρόσκρουσης στο κέντρο Polygon παρέχει το ιδανικό περιβάλλον για να ελέγξουμε διεξοδικά την ασφάλεια των μοντέλων μας. Αυτό επιτρέπει να ενσωματώσουμε τα ευρήματά μας στην εξέλιξη των νέων μοντέλων σε πολύ πρώιμο στάδιο. Η επίτευξη της υψηλότερης βαθμολογίας πέντε αστέρων στις δοκιμές αναφοράς του EuroNCAP και τις δοκιμές του Global NCAP και για τα 15 μοντέλα της ŠKODA που δοκιμάστηκαν από το 2008 είναι μια εκπληκτική επιτυχία». Πάγια δέσμευση για βέλτιστη ενεργητική και παθητική ασφάλεια Η ŠKODA επέκτεινε το υπερσύγχρονο εργαστήριο δοκιμών πρόσκρουσης στο κέντρο δοκιμών Polygon στο Úhelnice, κοντά στο Mladá Boleslav, προκειμένου να εξασφαλίσει τις καλύτερες δυνατές συνθήκες διεξαγωγής δοκιμών. Ωστόσο, στην Τσεχία οι δοκιμές πρόσκρουσης έχουν μια ιστορία 50 ετών. Μετά την πρώτη επίσημα καταγεγραμμένη δοκιμή πρόσκρουσης τον Μάιο του 1972 σε ένα ŠKODA 100 L, εξειδικευμένο προσωπικό της εταιρείας ανέπτυξε τον συγκεκριμένο κλάδο σχεδιάζοντας ειδικές δοκιμές πρόσκρουσης. Χαρακτηριστικά ασφαλείας στα τρέχοντα μοντέλα ŠKODA Σύγχρονα συστήματα υποβοήθησης για ενεργητική ασφάλεια Όλα τα τρέχοντα μοντέλα ŠKODA διαθέτουν μια σειρά χαρακτηριστικών ασφαλείας. Το Frond Assist με προληπτική προστασία πεζών και ποδηλατών όπως και το Lane Assist τοποθετούνται στάνταρ σε όλα τα μοντέλα που διατίθενται σήμερα στις αγορές της ΕΕ. Το Front Assist χρησιμοποιεί οπτικές και ηχητικές προειδοποιήσεις σε συνδυασμό με μια ήπια επέμβαση πέδησης για να προειδοποιήσει για επικείμενη σύγκρουση - ακόμα και με πεζούς ή ποδηλάτες - και φρενάρει αυτόματα το όχημα σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης. Το Lane Assist αναγνωρίζει την οδική σήμανση και τα όρια των λωρίδων και βοηθά στη διατήρηση του οχήματος στη λωρίδα του χρησιμοποιώντας ενεργή υποβοήθηση διεύθυνσης. Ηλεκτρονικά συστήματα που εξασφαλίζουν βέλτιστη πρόσφυση (ASR, ESP, XDS) και μικρότερες αποστάσεις φρεναρίσματος (ABS) διατίθενται επίσης ως στάνταρ εξοπλισμός στην Ευρώπη. Το φρένο πολλαπλής σύγκρουσης (Multi-Collision Brake) μπορεί να αποτρέψει δευτερεύουσες συγκρούσεις σε περίπτωση ατυχήματος. Πλήρης εξοπλισμός ασφαλείας για όλες τις σειρές μοντέλων Πρόσθετα καινοτόμα συστήματα υποβοήθησης, μερικά από τα οποία είναι προαιρετικά, είναι διαθέσιμα για όλα τα τρέχοντα μοντέλα της ŠKODA. Μέχρι πριν λίγα χρόνια, πολλά από αυτά προορίζονταν για οχήματα μεγαλύτερων κατηγοριών. Μεταξύ αυτών το Travel Assist, το εύρος δυνατοτήτων του οποίου ποικίλλει ανάλογα με το μοντέλο. Το Adaptive Cruise Control (ACC) αποτελεί μέρος του Travel Assist, ενώ σε ορισμένα μοντέλα είναι διαθέσιμη μια παραλλαγή του με προληπτική λειτουργία. Σε αυτή την περίπτωση η εικόνα από την κάμερα του παρμπρίζ και δεδομένα από το σύστημα πλοήγησης αξιοποιούνται κατάλληλα ώστε το σύστημα να ανταποκρίνεται έγκαιρα στα όρια ταχύτητας ή τις στροφές, εάν κάτι τέτοιο είναι επιθυμητό από τον οδηγό. Το Travel Assist περιλαμβάνει επίσης το Adaptive Lane Assist, το οποίο αναγνωρίζει έργα οδοποιίας και όλες τις σημάνσεις λωρίδας. Η κορυφαία έκδοση του Travel Assist είναι διαθέσιμη για την OCTAVIA και το ENYAQ iV. Σε αυτή συμπεριλαμβάνεται το Emergency Assist όπως και η νέα λειτουργία Assisted Overtaking, που διευκολύνει το προσπέρασμα και βασίζεται στο σύστημα Side Assist, το οποίο ανιχνεύει οχήματα που πλησιάζουν από πίσω σε απόσταση έως και 70 μέτρων. Το Proactive Occupant Protection διατίθεται προαιρετικά ή διατίθεται στάνταρ στα μοντέλα OCTAVIA, KAROQ, KODIAQ, SUPERB και ENYAQ iV. Όταν το σύστημα ανιχνεύει μια επικείμενη σύγκρουση ή ανατροπή, σφίγγει προληπτικά τις ζώνες των μπροστινών καθισμάτων, κλείνει τα παράθυρα και ανάβει τα προειδοποιητικά φώτα αλάρμ. Τα συστήματα Collision Avoidance Assist, Turn Assist και Exit Warning είναι επίσης διαθέσιμα για τα OCTAVIA και ENYAQ iV. NEWSLETTER Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα. Το προαιρετικό Parking Assist προσφέρει σε ορισμένα μοντέλα τη λειτουργία Trained Parking η οποία επιτρέπει στο σύστημα την καταγραφή της διαδρομή προς έναν χώρο στάθμευσης που χρησιμοποιείται συχνά, για παράδειγμα μέσα από ένα στενό, ελικοειδή δρόμο. Στη συνέχεια το αυτοκίνητο μπορεί κάθε φορά να επαναλαμβάνει αυτόματα τους χειρισμούς που απαιτούνται για την κίνηση σε αυτή τη διαδρομή. Προηγμένη τεχνολογία φωτισμού για βέλτιστη ορατότητα κάθε στιγμή Όλα τα τρέχοντα μοντέλα ŠKODA μπορούν να εξοπλιστούν με προβολείς LED οι οποίοι προσφέρουν κορυφαία φωτεινότητα και ενεργειακή απόδοση. Σε ορισμένες περιπτώσεις η τεχνολογία LED χρησιμοποιείται και στα πίσω φώτα. Για τα KAROQ, KODIAQ, OCTAVIA και ENYAQ iV, οι προβολείς full LED matrix διατίθενται προαιρετικά ή στάνταρ, ανάλογα με το επίπεδο εξοπλισμού. Χάρη στην τεχνολογία matrix με ανεξάρτητα ελεγχόμενες μονάδες LED είναι δυνατή η οδήγηση με μόνιμα αναμμένη τη μεγάλη σκάλα των φώτων, χωρίς να ενοχλούνται οι υπόλοιποι χρήστες στο δρόμο. Μόλις η κάμερα του παρμπρίζ ανιχνεύσει οχήματα, ανθρώπους ή αντικείμενα που αντανακλούν το φως, η έξυπνη τεχνολογία φωτισμού τα προστατεύει αυτόματα από τη δέσμη δυνατού φωτός. Παθητική ασφάλεια με έως και δέκα αερόσακους και βάσεις ISOFIX Στις χώρες της ΕΕ, κάθε μοντέλο ŠKODA διαθέτει τουλάχιστον έξι αερόσακους. Στο βασικό εξοπλισμό περιλαμβάνονται αερόσακοι οδηγού και συνοδηγού, μπροστινοί πλευρικοί και δύο κεφαλής οι οποίοι καλύπτουν τα πλαϊνά παράθυρα της πρώτης και της δεύτερης σειράς καθισμάτων. Υπάρχει επίσης επιλογή για δύο πλευρικούς αερόσακους στα ακριανά πίσω καθίσματα. Διαθέτοντας έναν πρόσθετο κεντρικό αερόσακο μεταξύ των μπροστινών καθισμάτων - ο οποίος εμποδίζει τους εμπρός επιβάτες να χτυπήσουν μεταξύ τους σε περίπτωση σύγκρουσης – το ENYAQ iV είναι εξοπλισμένο με έως και εννέα αερόσακους, ενώ η OCTAVIA με έως δέκα, συμπεριλαμβανομένων των στάνταρ αερόσακων γονάτων. Για την ασφαλή τοποθέτηση των παιδικών καθισμάτων, όλα τα αυτοκίνητα ŠKODA διαθέτουν βάσεις ISOFIX και ένα τρίτο σημείο αγκίστρωσης στα ακριανά πίσω καθίσματα. Τα FABIA (τέταρτης γενιάς), SCALA, KAMIQ, OCTAVIA και ENYAQ iV (εκτός του ENYAQ iV 50) που πωλούνται στην ΕΕ διαθέτουν στάνταρ βάσεις ISOFIX και σημεία πρόσδεσης και στο εμπρός κάθισμα του συνοδηγού. Οι βάσεις ISOFIX εμπρός καθίσματος συνοδηγού διατίθενται προαιρετικά για τα μοντέλα KAROQ, KODIAQ και SUPERB. Σύγχρονο αμάξωμα με υψηλή στρεπτική ακαμψία και ικανότητα απορρόφησης ενέργειας Προτεραιότητα της ŠKODA σε όλη τη διαδικασία εξέλιξης κάθε μοντέλου είναι να διασφαλίσει ότι το αμάξωμα έχει υψηλή στρεπτική ακαμψία και ταυτόχρονα την ικανότητα απορρόφησης σημαντικής ποσότητας ενέργειας. Αυτό επιτυγχάνεται με τη χρήση ζωνών παραμόρφωσης για την απορρόφηση όσο το δυνατόν περισσότερης ενέργειας σε περίπτωση πρόσκρουσης. Στόχος είναι να διατηρείται ανέπαφη η καμπίνα κατά τη διάρκεια ενός ατυχήματος ώστε να παρέχεται η καλύτερη δυνατή προστασία επιβατών. Ταυτόχρονα, η υψηλότερη ακαμψία επιτρέπει βελτιωμένα οδικά χαρακτηριστικά, καθώς το αμάξωμα δεν στρεβλώνεται στις στροφές και οι τροχοί παραμένουν πάντα ευθυγραμμισμένοι με ακρίβεια σε σχέση με το δρόμο. Η ŠKODA χρησιμοποιεί ολοένα και περισσότερο εξαρτήματα από χάλυβα θερμής μορφοποίησης και υψηλής αντοχής στα μοντέλα της, κυρίως στις κολόνες Α και Β, στη μετώπη και στο κεντρικό τούνελ. Στη FABIA τέταρτης γενιάς, για παράδειγμα, η αναλογία των τριών πιο σκληρών τύπων χάλυβα – Multiphase, Ultra High Strength και Press Hardened – αυξήθηκε από 15% σε 40% σε σύγκριση με το προηγούμενο μοντέλο. Συνολικά, το αμάξωμα της FABIA διαθέτει εξαρτήματα από χάλυβα υψηλής αντοχής σε ποσοστό σχεδόν 80% και σε συνδυασμό με τα υπόλοιπα εξαρτήματα που χρησιμοποιούνται προσφέρει μια ιδανική αναλογία ακαμψίας. Βέλτιστη προστασία πεζών Μια άλλη σημαντική πτυχή της εξέλιξης κάθε μοντέλου στη ŠKODA είναι η επίτευξη της καλύτερης δυνατής προστασίας για τους υπόλοιπους χρήστες του δρόμου, ιδιαίτερα τους πεζούς και τους ποδηλάτες. Εδώ μπαίνουν στο παιχνίδι τα έξυπνα συστήματα υποβοήθησης και τα ειδικά σχεδιαστικά χαρακτηριστικά του αμαξώματος. Από τα πρώτα στάδια εξέλιξης κάθε νέου μοντέλου ŠKODA, πραγματοποιούνται περισσότερες από 200 δοκιμές προστασίας πεζών. Αυτές περιλαμβάνουν υποχρεωτικές δοκιμές που προσομοιώνουν τυποποιημένες περιπτώσεις πρόσκρουσης ενός σώματος με το αυτοκίνητο. Σε αυτές εξετάζοντας σενάρια όπως αυτό του χτυπήματος του μηρού στο καπό ή του κάτω τμήματος του ποδιού στον μπροστινό προφυλακτήρα, ενώ πραγματοποιούνται και δοκιμές πρόσκρουσης κεφαλής για ενήλικες και παιδιά στο καπό ή το παρμπρίζ. Για την όσο το δυνατόν πιο αποτελεσματική προστασία των πεζών σε περίπτωση σύγκρουσης, η σχεδίαση του αμαξώματος πρέπει επίσης να παρέχει επαρκή χώρο μεταξύ εξαρτημάτων όπως ο κινητήρας, τα αμορτισέρ, οι μεντεσέδες και το κλείστρο του καπό και οι υαλοκαθαριστήρες του παρμπρίζ. Το καπό απορροφά την ενέργεια της σύγκρουσης μέσω στοχευμένης παραμόρφωσης, ενώ δεν έχει περιττές αιχμηρές ακμές ή σκληρές δομές στο μπροστινό μέρος. Η προσφερόμενη προστασία ενισχύεται και από την τοποθέτηση ειδικού υλικού με υψηλή δυνατότητα απορρόφησης ενέργειας μπροστά από τη χαλύβδινη ενίσχυση του εμπρός προφυλακτήρα. Συστήματα υποβοήθησης όπως το Front Assist με προγνωστική προστασία πεζών και ποδηλατών και το Collision Avoidance Assist βοηθούν στην αποφυγή ατυχημάτων στα οποία εμπλέκονται πεζοί ή ποδηλάτες. Το Collision Avoidance Assist βοηθά τον οδηγό να κάνει τους σωστούς χειρισμούς και να αποτρέψει μια επικείμενη σύγκρουση, αυξάνοντας κατάλληλα τη ροπή του τιμονιού προς την ιδανική κατεύθυνση. Επιπλέον, το Exit Warning ειδοποιεί τους επιβάτες για οχήματα ή ποδηλάτες που πλησιάζουν από πίσω, όταν ανοίγουν μια πόρτα. Ειδική προστασία για την μπαταρία στα ηλεκτρικά οχήματα Οι μπαταρίες υψηλής τάσης των ηλεκτρικών οχημάτων, όπως τα ŠKODA ENYAQ iV και OCTAVIA iV, έχουν αντικραδασμική τεχνολογία και διαθέτουν ειδική προστασία από ηλεκτρική υπερφόρτωση. Η μπαταρία είναι ενσωματωμένη στο πάτωμα, ενώ τα στοιχεία της περικλείονται σε ένα σταθερό, αδιάβροχο περίβλημα που μπορεί να αντέξει ακόμη και σφοδρές συγκρούσεις. Οι μηχανικοί της ŠKODA δίνουν ιδιαίτερη προσοχή στην αποφυγή υπερφόρτωσης της μονάδας αποθήκευσης ενέργειας. Χάρη στην προηγμένη τεχνολογία ασφαλείας με προστατευτικά ρελέ και πολυάριθμους αισθητήρες, ελαχιστοποιείται η πιθανότητα ηλεκτρικής ή θερμικής υπερφόρτωσης της μπαταρίας. Η θερμοκρασία, η κατάσταση φόρτισης και άλλες παράμετροι παρακολουθούνται συνεχώς. Επιπλέον, το σύστημα υψηλής τάσης έχει σχεδιαστεί για να είναι εγγενώς ασφαλές. Σε περίπτωση ελαττώματος ή ατυχήματος, τα ηλεκτρικά εξαρτήματα αποσυνδέονται από την μπαταρία μέσα σε χιλιοστά του δευτερολέπτου. Ανεξάρτητες δοκιμές - μερικές από τις οποίες υπερβαίνουν κατά πολύ τις νομικές απαιτήσεις - έδειξαν ότι οι καλά προστατευμένες μπαταρίες παρέμειναν άθικτες ακόμη και σε περιπτώσεις σημαντικής παραμόρφωσης του αμαξώματος καθώς και ότι το ενσωματωμένο σύστημα αποκοπής λειτουργούσε με ασφάλεια και αξιοπιστία σε όλα τα σενάρια συγκρούσεων. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Nextdeal newsroom, 8/11/2022 H ŠKODA στη νέα εποχή συνδεσιμότητας και online υπηρεσιών με την εφαρμογή «ŠKODA Connect Lite»
ŠKODA ENYAQ COUPÉ iV: η ηλεκτροκίνηση στην πιο κομψή και δυναμική εκδοχή της Μετά την επιτυχημένη κυκλοφορία του ENYAQ iV, η ŠKODA προσθέτει τώρα στη γκάμα της το κομψό ENYAQ COUPÉ iV καθώς... Nextdeal newsroom, 15/09/2022 - 13:26 15/9/2022
Έτοιμη για το μέλλον: Η ŠKODA AUTO παρουσιάζει τη νέα της εταιρική ταυτότητα Η ŠKODA AUTO παρουσιάζει τη νέα εταιρική της ταυτότητα που συνδέει την πλούσια ιστορία της με το μέλλον της κινητικότητας. Νέο... Nextdeal newsroom, 31/08/2022 - 10:49 31/8/2022