Nextdeal newsroom, 11/11/2022 - 13:14 facebook twitter linkedin Το νέο ID. Buzz εντυπωσιάζει με τα καινοτόμα συστήματα υποβοήθησης οδηγού Nextdeal newsroom, 11/11/2022 facebook twitter linkedin Το Volkswagen ID. Buzz1 μπορεί να πραγματοποιεί υποβοηθούμενη αλλαγή λωρίδας στον αυτοκινητόδρομο όταν πατηθεί για λίγο ο μοχλός των φλας. Μπορεί να χρησιμοποιήσει swarm data ή επίσης να μάθει επαναλαμβανόμενους ελιγμούς για την στάθμευση. Το Volkswagen ID. Buzz λανσάρεται με νέα έξυπνα συστήματα υποβοήθησης που μπορούν να κάνουν την οδήγηση ακόμα πιο άνετη, ενώ παράλληλα αυξάνουν και την ασφάλεια. Αυτό είναι σύμφωνο με τη δέσμευση της Volkswagen να κάνει τις πιο σύγχρονες τεχνολογίες προσβάσιμες όσο νωρίτερα γίνεται σε μία διευρυμένη βάση πελατών. «Στο ID. Buzz, το εμβληματικό σχέδιο συναντά την καινοτόμο τεχνολογία και αυτό αντικατοπτρίζεται στα νέα συστήματα άνεσης και υποβοήθησης του οδηγού. Κάνουμε το επόμενο βήμα προς τα εμπρός στον δρόμο προς την άκρως αυτοματοποιημένη οδήγηση με τη χρήση swarm data στο νέας γενιάς Travel Assist», εξηγεί ο Kai Grünitz, Μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της Volkswagen, αρμόδιος για την Εξέλιξη. «Αυτή η προσέγγιση είναι σύμφωνη με τη δέσμευση της Volkswagen να προσφέρει τεχνολογία και καινοτομίες υψηλής ποιότητας σε όσο το δυνατόν περισσότερα μοντέλα της». Η Volkswagen χρησιμοποιεί πλήρως ενσωματωμένα συστήματα υποβοήθησης τελευταίας γενιάς στο ID. Buzz. Το προαιρετικά διαθέσιμο Travel Assist με swarm data¾ και Park Assist Plus με λειτουργία μνήμης (memory function)3 είναι τα καλύτερα παραδείγματα. Αυτά τα συστήματα μπορούν της να τοποθετηθούν προαιρετικά σε όλα τα άλλα νέα μοντέλα της σειράς ID., από το ID.32 και το ID.4 έως το ID.5. Travel Assist με swarm data3/4 Το προαιρετικό Travel Assist μπορεί να κρατά το όχημα στη λωρίδα, να διατηρεί σταθερή απόσταση από το προπορευόμενο όχημα και παράλληλα να εξασφαλίζει ότι το όχημα διατηρεί τη μέγιστη ταχύτητα που έχει ορίσει ο οδηγός (Adaptive Cruise Control- ACC). Μεταξύ άλλων, χρησιμοποιεί το ενεργό σύστημα καθοδήγησης λωρίδας (Lane Assist) για αυτόν τον σκοπό. Αυτό το σύστημα κρατά σταθερά το όχημα στο μέσον της λωρίδας του. Το Travel Assist προσαρμόζεται στο στυλ οδήγησης του οδηγού και έτσι μπορεί να κρατήσει το όχημα πιο αριστερά ή πιο δεξιά στη λωρίδα αντί ακριβώς στο κέντρο. Το Travel Assist διαθέτει επίσης cruise control με λειτουργία πρόβλεψης (Predictive cruise control- pACC) καθώς και λειτουργία υποβοήθησης στις στροφές. Σε αυτή την περίπτωση, η ταχύτητα του οχήματος μπορεί να προσαρμοστεί στα νόμιμα όρια ταχύτητας και στην μορφή της διαδρομής (στροφές, κυκλικούς κόμβους κ.λπ.). Οι νέες δυνατότητες του Travel Assist Εάν είναι διαθέσιμα ανώνυμα swarm data από άλλα μοντέλα της Volkswagen, το νέο Travel Assist μπορεί να χρησιμοποιήσει μόνο μία καθορισμένη σήμανση λωρίδας δρόμου για να κρατήσει το όχημα στη λωρίδα. Σε αυτήν την περίπτωση, το σύστημα υποβοήθησης μπορεί να είναι διαθέσιμο σε επαρχιακούς δρόμους χωρίς - για παράδειγμα - κεντρική διαγράμμιση λωρίδας. Η αποτελεσματικότητα του Travel Assist αυξάνεται ακόμη περισσότερο χάρη στην χρήση swarm data, βελτιώνοντας την άνεση και το επίπεδο υποβοήθησης προς τον οδηγό. Swarm data από τον στόλο αυτοκινήτων της Volkswagen NEWSLETTER Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα. Με τη χρήση swarm data, η Volkswagen κάνει το επόμενο βήμα προς την πλήρως αυτοματοποιημένη οδήγηση. Τα ανώνυμα swarm data δημιουργούνται από αρκετές εκατοντάδες χιλιάδες οχήματα του Ομίλου Volkswagen. Για αυτό, ο στόλος των οχημάτων συλλέγει επίσης πληροφορίες με συγκεκριμένα χαρακτηριστικά από την περιοχή γύρω από το όχημα - όπως γραμμές σήμανσης και οδικές πινακίδες -και μεταδίδει αυτόματα αυτές τις πληροφορίες στο cloud. Από εκεί, εξατομικευμένα δεδομένα αποστέλλονται στα συμμετέχοντα μοντέλα Volkswagen που κινούνται την ίδια στιγμή στα αντίστοιχα τμήματα της διαδρομής. Η βάση δεδομένων και τα data που διανέμονται αυξάνονται συνεχώς χάρη στον μεγάλο αριθμό οχημάτων που συμμετέχουν στο πρόγραμμα. Υποβοηθούμενη αλλαγή λωρίδας από τα 90 km/h. Όταν οδηγείτε σε αυτοκινητόδρομους με ταχύτητες άνω των 90 km/h, το Travel Assist που χρησιμοποιεί Swarm data, μπορεί να υποστηρίξει ενεργά τις αλλαγές λωρίδας (Side Assist), εάν αυτό επιθυμεί ο οδηγός. Όταν ενεργοποιηθεί, η διαδικασία αλλαγής λωρίδας μπορεί να ξεκινήσει και να εκτελεστεί πατώντας το φλας. Για να ολοκληρωθεί η λειτουργία, οι αισθητήρες δεν πρέπει να έχουν εντοπίσει αντικείμενα γύρω από το όχημα και το τιμόνι πρέπει να μπορεί να ανιχνεύει ότι τα χέρια του οδηγού βρίσκονται επάνω του. Στη συνέχεια, το ID. Buzz κατευθύνεται αυτόματα στην επιλεγμένη λωρίδα. Ο οδηγός μπορεί να επέμβει ανά πάσα στιγμή και να αναλάβει τον έλεγχο του οχήματος. Το Park Assist Plus με λειτουργία μνήμης (memory function)3 επιτρέπει στο όχημα να κινείται αυτόνομα σε χώρους στάθμευσης Το δεύτερο προαιρετικό σύστημα βοήθειας στο ID. Buzz είναι Park Assist Plus με λειτουργία μνήμης. Αυτό το καινοτόμο σύστημα υποβοήθησης οδηγού μπορεί να χρησιμοποιηθεί για να διδάξει στο όχημα έως και πέντε ατομικούς ελιγμούς στάθμευσης. Η λειτουργία μνήμης «θυμάται» τις διαδικασίες στάθμευσης σε ταχύτητες κάτω των 40 km/h και μπορεί να καλύψει αποστάσεις έως και 50 μέτρα. Αυτό επιτρέπει στο όχημα να σταθμεύει σε ανοιχτό χώρο ή γκαράζ, για παράδειγμα. Ο οδηγός πρέπει να σταθμεύσει το όχημα μόνο μία φορά και να αποθηκεύσει τη διαδικασία στάθμευσης. Το ID. Buzz μπορεί στη συνέχεια να επαναλάβει μόνο του τον ελιγμό στάθμευσης που έμαθε. Το μόνο που πρέπει να κάνει ο οδηγός είναι να παρακολουθεί την εξέλιξη της διαδικασίας. Μετά την ενεργοποίηση στο μενού Parking, το Park Assist Plus3 μπορεί επίσης να αναζητήσει θέση στάθμευσης και να πραγματοποιήσει τον ελιγμό στάθμευσης. Όταν οδηγείτε δίπλα από χώρους στάθμευσης, το έξυπνο σύστημα υποβοήθησης εντοπίζει κατάλληλες παράλληλες θέσεις στάθμευσης με ταχύτητα έως και 40 km/h και κάθετες θέσεις στάθμευσης κινούμενο με ταχύτητα έως και 20 km/h. Ο οδηγός χρειάζεται μόνο να σταματήσει στην επιλεγμένη θέση στάθμευσης, να πατήσει το φρένο, να ενεργοποιήσει την λειτουργία και να παρακολουθήσει τη διαδικασία στάθμευσης. Το σύστημα υποβοήθησης σταθμεύει το ID. Buzz με τη βοήθεια των αισθητήρων που παρακολουθούν τον περιβάλλοντα χώρο - στρίβει, επιταχύνει, φρενάρει και αλλάζει ταχύτητα. Μπορεί επίσης να συνεχίσει τους ελιγμούς στάθμευσης που έχουν ξεκινήσει από τον οδηγό και να τους ολοκληρώσει εάν είναι δυνατόν. Το σύστημα παρέχει επίσης υποστήριξη όταν το όχημα χρειαστεί να βγει από παράλληλους χώρους στάθμευσης. Μεγάλη γκάμα συστημάτων υποβοήθησης του οδηγού Εκτός από το Travel Assist με swarm data και το Park Assist Plus με τη λειτουργία μνήμης, το ID. Buzz διαθέτει επίσης άλλα συστήματα υποβοήθησης οδηγού που μπορούν να βοηθήσουν στην αύξηση της οδηγικής ασφάλειας. Στο βασικό εξοπλισμό υπάρχουν τα ακόλουθα συστήματα υποβοήθησης: Υποστήριξη εκτροπής3 (Swerve support), Φρενάρισμα του οχήματος στο αντίθετο ρεύμα όταν στρίβει3, Σύστημα ειδοποίησης οδηγού3 (Driver Allert System), Aυτόνομο φρενάρισμα έκτακτης ανάγκης3, Εμπρός υποβοήθηση με παρακολούθηση πεζών και ποδηλατών (Front Assist with Pedestrian and Cyclist Monitorin)3, Σύστημα διατήρησης λωρίδας Lane Assist3, Αναγνώριση σημάτων κυκλοφορίας3 (Dynamic Road Sign Display) και την Λειτουργία ειδοποίησης για επερχόμενο κίνδυνο3, όπου τα οχήματα ενημερώνονται μεταξύ τους για κρίσιμες καταστάσεις μέσω πρωτόκολλου επικοινωνίας Car2X. Προαιρετικά διατίθενται και άλλα συστήματα υποβοήθησης. Αυτά είναι το Adaptive Cruise Control ACC με σύστημα stop & go3 (δείτε το Travel Assist για τις λειτουργίες που περιλαμβάνονται), το αντικλεπτικό σύστημα συναγερμού με εσωτερική παρακολούθηση, το σύστημα κλειδώματος και εκκίνησης χωρίς κλειδί (Keyless Advanced locking and starting system), το Park Assist Plus3, το Area View3 και το σύστημα αλλαγής λωρίδας Side Assist3. 1 ID. Buzz - κατανάλωση ενέργειας σε kWh/100 km: συνδυασμένη 21,7–20,5, Εκπομπές CO₂ σε g/km: 0, Οι τιμές κατανάλωσης και εκπομπών CO2 είναι διαθέσιμες μόνο σύμφωνα με το WLTP και όχι με το NEDC για το συγκεκριμένο όχημα. 2 ID. 3 - κατανάλωση ενέργειας σε kWh/100 km: συνδυασμένη 16,4-15,2, Εκπομπές CO₂ σε g/km: 0 (συνδυασμένες), Οι τιμές κατανάλωσης και εκπομπών CO2 είναι διαθέσιμες μόνο σύμφωνα με το WLTP και όχι με το NEDC για το συγκεκριμένο όχημα. 3 Η λειτουργία υποβοήθησης του οδηγού μπορεί να χρησιμοποιηθεί μόνο εντός των ορίων του συστήματος. Ο οδηγός πρέπει να είναι πάντα προετοιμασμένος να παρακάμψει το σύστημα υποβοήθησης. Αυτά τα συστήματα δεν απαλλάσσουν τους οδηγούς από την ευθύνη τους να οδηγούν με τη δέουσα προσοχή και εγρήγορση. Η λειτουργία μπορεί να απενεργοποιηθεί ανά πάσα στιγμή. 4 Travel Assist με Swarm data. Το σύστημα μπορεί να χρησιμοποιηθεί μέχρι την τελική ταχύτητα του οχήματος. Μόνο σε συνδυασμό με σύστημα πλοήγησης. Μόνο σε συνδυασμό με μια ενεργή άδεια We Connect. Το διαδικτυακό σκέλος του Travel Assist με Swarm data μπορεί να χρησιμοποιηθεί μόνο όταν υπάρχει κάλυψη δικτύου κινητής τηλεφωνίας και εάν έχουν ενεργοποιηθεί οι σχετικές ρυθμίσεις απορρήτου. Το διαδικτυακό σκέλος μπορεί να απενεργοποιηθεί ανά πάσα στιγμή στην εφαρμογή We Connect ID. app. Το διαδικτυακό σκέλος του Travel Assist είναι διαθέσιμο στις ακόλουθες χώρες: Αυστρία, Βέλγιο, Βουλγαρία, Κροατία, Κύπρος, Τσεχία, Δανία, Εσθονία, Φινλανδία, Γαλλία, Γερμανία, Μεγάλη Βρετανία και Βόρεια Ιρλανδία, Ελλάδα, Ουγγαρία, Ιρλανδία, Ιταλία, Λετονία, Λιθουανία, Λουξεμβούργο, Μάλτα, Ολλανδία, Νορβηγία, Πολωνία, Πορτογαλία, Ρουμανία, Σλοβακία, Σλοβενία, Ισπανία, Σουηδία, Ελβετία. Για να ενεργοποιήσετε τις online λειτουργίες, θα χρειαστείτε έναν λογαριασμό χρήστη Volkswagen ID και θα πρέπει να συνδεθείτε στο We Connect με το όνομα χρήστη και τον κωδικό πρόσβασής σας. Ένα ξεχωριστό συμβόλαιο We Connect πρέπει επίσης να συναφθεί με τη Volkswagen AG διαδικτυακά. Μετά την παράδοση του οχήματος, έχετε 90 ημέρες για να ενεργοποιήσετε το διαδικτυακό στοιχείο του Travel Assist με Swarm data. Μόλις λήξει αυτή η περίοδος, θα ξεκινήσει η αρχική περίοδος χρήσης 3 ετών (δωρεάν) για το διαδικτυακό σκέλος του Travel Assist με Swarm data. Μια ενσωματωμένη σύνδεση στο Διαδίκτυο επιτρέπει τη χρήση του διαδικτυακού σκέλους του Travel Assist με Swarm data. Οι σχετικές χρεώσεις δεδομένων που πραγματοποιούνται εντός της Ευρώπης βαρύνουν τη Volkswagen AG όπου υπάρχει διαθέσιμη κάλυψη του δικτύου. Ανάλογα με το τιμολόγιο του κινητού σας τηλεφώνου, η μεταφορά δεδομένων μέσω Διαδικτύου ενδέχεται να επιφέρει πρόσθετες χρεώσεις (π.χ. χρεώσεις περιαγωγής), ιδιαίτερα εάν το χρησιμοποιείτε στο εξωτερικό. Για την παροχή αυτής της υπηρεσίας, ορισμένα προσωπικά δεδομένα - όπως η τοποθεσία και η διεύθυνση IP του οχήματος - πρέπει να μεταφερθούν. Περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την επεξεργασία δεδομένων παρέχονται στην Πολιτική Απορρήτου για το Travel Assist με Swarm data. Η διαθεσιμότητα των μεμονωμένων υπηρεσιών που περιγράφονται στα πακέτα μπορεί να διαφέρει ανάλογα με τη χώρα. Οι υπηρεσίες είναι διαθέσιμες για τη συμφωνημένη διάρκεια της σύμβασης και ενδέχεται να αλλάξουν ή να διακοπούν κατά τη διάρκεια αυτής της σύμβασης. Περισσότερες λεπτομέρειες μπορείτε να βρείτε στη διεύθυνση connect.volkswagen-we.com και από την αντιπροσωπεία της Volkswagen. Πληροφορίες σχετικά με τα τιμολόγια κινητής τηλεφωνίας είναι διαθέσιμες από τον πάροχο κινητής τηλεφωνίας σας. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Nextdeal newsroom, 14/10/2022 Προτεραιότητα η ασφάλεια: Η Volkswagen συνεχίζει να αναβαθμίζει το ήδη επιτυχημένο Golf
Kosmomove: Nέα Διεύθυνση στην οργανωτική δομή της Kosmocar Στο πλαίσιο της συνεχούς εξέλιξης και μετασχηματισμού της και με άξονα την παροχή κορυφαίων υπηρεσιών προς τους πελάτες της, η... Nextdeal newsroom, 26/09/2022 - 13:55 26/9/2022
Πιστοποίηση της Kosmocar κατά το διεθνές πρότυπο TISAX® για την Ασφάλεια των Πληροφοριών στο χώρο του αυτοκινήτου Η Kosmocar ανακοινώνει ότι αποτελεί την πρώτη εταιρεία αυτοκινήτου στην Ελλάδα και συνολικά την τρίτη εταιρεία στη χώρα που πέτυχε... Nextdeal newsroom, 13/09/2022 - 12:40 13/9/2022