Γιώργος Μούζος, 22/2/2023 - 08:54 facebook twitter linkedin Τα λάθη που δεν πρέπει να κάνουν οι πελάτες σας πίσω από το τιμόνι! Γιώργος Μούζος, 22/2/2023 facebook twitter linkedin Παρακάτω θα σας αναλύσουμε μερικά τυπικά λάθη που κάνουν οι πελάτες σας – οδηγοί και βάζουν σε κίνδυνο την ασφάλεια τους, ανεβάζοντας παράλληλα τις πιθανότητες να συμβεί κάποιο ατύχημα. Ο κίνδυνος ατυχήματος υπάρχει ακόμα και για όσους τηρούν ευλαβικά τον Κ.Ο.Κ.! Ωστόσο υπάρχουν μερικά συνηθισμένα λάθη που μπορούν να αποφευχθούν και τα οποία θέτουν σε κίνδυνο όλους τους χρήστες του δρόμου. Διαβάστε τα παρακάτω και γιατί όχι συμβουλέψτε τους πελάτες σας τι να αποφύγουν. Και αυτοί κερδισμένοι θα είναι, καθώς επίσης και οι ασφαλιστικές σας εταιρείες. Λανθασμένος έλεγχος βλέμματος Ο λαός λέει πως εκεί που κοιτάς εκεί πας! Κάτι που ισχύει και κατά την οδήγηση, μιας και το βλέμμα καθορίζει την κατεύθυνση προς την οποία στρίβουμε. Ο προνοητικός οδηγός λοιπόν θα πρέπει με το βλέμμα του να ψάχνει συνεχώς την επόμενη οδό διαφυγής και να μην εστιάζει ποτέ σε όποιο εμπόδιο βρει μπροστά του. Σηκώνοντας νευρικά το πόδι από το πεντάλ του γκαζιού Υπάρχουν και ορισμένοι «ανήσυχοι» οδηγοί που πραγματικά τους αρέσει να ανακαλύπτουν τις δυνατότητες του αυτοκινήτου τους. Αν, όμως, ο οδηγός το παρακάνει (το ότι στριγγλίζουν τα ελαστικά είναι μία ένδειξη), ένα απότομο σήκωμα του ποδιού από το πεντάλ του γκαζιού, μπορεί να δημιουργήσει προβλήματα. Και αυτό γιατί ο κινητήρας θα περάσει από τη λειτουργία έλξης σε αυτήν της ώθησης και το φορτίο των τροχών θα μετακινηθεί από πίσω, μπροστά. Ανάλογα με την αρχιτεκτονική κάθε αυτοκινήτου, αυτή η μεταφορά βάρους γίνεται με λιγότερο ή περισσότερο έντονο τρόπο. Στη χειρότερη περίπτωση χάνεται η πρόσφυση στους πίσω τροχούς και έχουμε το φαινόμενο της υπερστροφής, ακόμα κι αν υπάρχει ESP. Για το λόγο αυτό οι πελάτες σας θα πρέπει να σέβονται τα όρια του δρόμου, του αυτοκινήτου τους και σίγουρα τα δικά τους. Διστακτικό πάτημα του φρένου σε περίπτωση ανάγκης Τα πεντάλ των φρένων είναι σε όλα τα αυτοκίνητα εξαιρετικά ανθεκτικά. Επομένως, αν υπάρξει κατάσταση ανάγκης, ο οδηγός πρέπει να πατάει το μεσαίο πεντάλ με όλη του τη δύναμη. Σκοπός είναι η ακινητοποίηση πριν την πρόσκρουση και όχι η μετέπειτα κατάσταση του συστήματος πέδησης. Με πατημένο το πεντάλ του συμπλέκτη στις στροφές Μπορεί κανείς να διασχίσει μία στροφή με τον ασφαλέστερο τρόπο, διατηρώντας το πόδι του με σταθερή δύναμη πάνω στο πεντάλ του γκαζιού. Έτσι, δεν υπάρχει κανένας λόγος να πιέζεται το πεντάλ του συμπλέκτη. Γιατί, πάνω απ’ όλα διακινδυνεύει κανείς την απότομη επαναφορά της ροπής του κινητήρα, εφόσον αφήσει το συμπλέκτη, ενώ -σε ακραία περίπτωση- μπορεί ακόμα και να μπλοκάρει το ελαστικό. Για όλους τους παραπάνω λόγους, επιλέξτε τη σωστή σχέση προτού μπείτε στη στροφή. Συνεχώς πατημένα φρένα σε κατωφέρεια Υπάρχει μια μεγάλη μερίδα οδηγών που ακόμα και σε ήπια κατωφέρεια πατάει συνεχώς τα φρένα. Αυτό είναι δείγμα μη προνοητικής οδήγησης, μιας και ο οδηγός χρησιμοποιεί από ελάχιστα έως καθόλου το φρένο του κινητήρα, κατεβάζοντας σχέση στο κιβώτιο ταχυτήτων. Οδηγώντας, κατά αυτόν τον τρόπο, η υπερθέρμανση του συστήματος πέδησης είναι δεδομένη. Κάτι που θα αυξήσει σημαντικά την απόσταση ακινητοποίησης με ότι αυτό συνεπάγεται σε μια κατάσταση ανάγκης. Αμυντική και προνοητική οδήγηση Η αμυντική οδήγηση είναι η κατάλληλη προσέγγιση που πρέπει να υιοθετήσουν οι πελάτες σας πίσω από το τιμόνι. Μια τακτική που θα βοηθήσει σημαντικά στη μείωση ενός τροχαίου ατυχήματος. Παράλληλα πέρα από την αύξηση οδικής ασφάλειας με αυτή την τακτική, το όχημα τους θα παραμένει σε εξαιρετική κατάσταση, μιας και η αμυντική – προσεκτική οδήγηση συνεισφέρει στην εξοικονόμηση καυσίμων, ελαστικών και service του εκάστοτε οχήματος. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Γιώργος Μούζος, 10/01/2025 - 09:08 Pay-as-you-drive ασφαλίσεις: Πώς να αξιοποιήσετε την τάση για μεγαλύτερη πελατοκεντρικότητα
Γιώργος Μούζος, 07/01/2025 - 08:46 Πώς να εκπαιδεύσετε τους πελάτες σας για τις ασφαλιστικές καλύψεις που χρειάζονται;
Γιώργος Μούζος, 03/01/2025 - 09:10 Χειμερινά ελαστικά: Τι πρέπει να ξέρουν οι πελάτες σας για να είναι ασφαλείς;
Γιώργος Μούζος, 30/12/2024 - 08:52 Πώς να οδηγούν οι πελάτες σας με κακοκαιρία για να είναι ασφαλείς;
Μαύρος πάγος: Κίνδυνος για ατυχήματα! Τι να προσέξουν οι πελάτες σας; Ο καιρός έχει επιδεινωθεί σημαντικά, η θερμοκρασία έχει πέσει αισθητά και ορισμένες περιοχές έχουν ντυθεί στα λευκά. Εκεί θέλει ιδιαίτερη... Γιώργος Μούζος, 23/12/2024 - 08:46
Πώς τα δεδομένα τηλεματικής και το Internet of Things εξατομικεύουν τα ασφαλιστικά προγράμματα οχημάτων; Στην εποχή της ψηφιακής καινοτομίας, η ασφάλιση οχημάτων μεταμορφώνεται, αξιοποιώντας τεχνολογίες τηλεματικής αλλά και το Internet of Things (IoT). Ως... Γιώργος Μούζος, 20/12/2024 - 09:10
Γιατί οι ασφαλιστές πρέπει να γνωρίζουν τις νέες τάσεις της αυτοκινητοβιομηχανίας; Η γνώση των νέων τάσεων της αυτοκινητοβιομηχανίας μεταμορφώνει τον ασφαλιστή σε στρατηγικό συνεργάτη που προσθέτει αξία στις επιλογές του πελάτη... Γιώργος Μούζος, 18/12/2024 - 08:48
Πώς να επικοινωνήσετε την αξία της οδικής βοήθειας στους πελάτες σας; Παρακάτω ακολουθούν μερικοί τρόποι για να μετατρέψτε την οδική βοήθεια σε εργαλείο εμπιστοσύνης και να αυξήσετε τις πωλήσεις σας με... Γιώργος Μούζος, 16/12/2024 - 09:02
Vehicle Risk Rating: Η νέα προσέγγιση στην ασφάλιση αυτοκινήτων Πώς το νέο σύστημα αξιολόγησης αλλάζει την προσέγγιση στην ασφάλιση και επηρεάζει την τιμολόγηση των ασφαλίστρων; Η ασφάλιση αυτοκινήτων εισέρχεται σε... Γιώργος Μούζος, 12/12/2024 - 09:07
Η εξέλιξη της «ασφάλισης βάσει χρήσης» χάρη στην ανάλυση δεδομένων κίνησης των πελατών Η αγορά ασφάλισης αυτοκινήτου αλλάζει ριζικά εξαιτίας των νέων τεχνολογιών και της διαρκώς αυξανόμενης ανάγκης για πιο εξατομικευμένες υπηρεσίες. Το... Γιώργος Μούζος, 10/12/2024 - 09:06