Γιώργος Μούζος, 10/3/2023 - 09:14 facebook twitter linkedin Πώς η Google βοηθάει το έργο των ασφαλιστικών εταιρειών; Γιώργος Μούζος, 10/3/2023 facebook twitter linkedin Δραστικά μέτρα φαίνεται πως θα πάρει η Google για να περιορίσει την απόσπαση των οδηγών πίσω από το τιμόνι. Μια κατάσταση που έχει δημιουργήσει πολλά ατυχήματα και έχει στοιχίσει αρκετά στις ασφαλιστικές εταιρείες. Αποκαρδιωτικά είναι τα δεδομένα κι οι μελέτες που έρχονται στη δημοσιότητα και αφορούν την απόσπαση των οδηγών πίσω από το τιμόνι. Οι αιτίες ποικίλουν, αλλά ψηλά στη λίστα είναι η χρήση του κινητού τηλεφώνου και ακολουθεί ο χειρισμός του infotainment. Όμως όποια και αν είναι η αιτία το αποτέλεσμα είναι ένα: Επικίνδυνη οδική συμπεριφορά που είναι υπαίτια για πληθώρα ατυχημάτων. Προσπάθεια για άμεση λύση! Αυτό που παρατηρούν οι ερευνητές είναι πως όσο αυξάνονται τα συστήματα που αποσπούν την προσοχή του οδηγού, οι κατασκευαστές αυτοκινήτων, αλλά και εταιρείες τεχνολογίας αναζητούν τρόπους για να μειώσουν στο ελάχιστο το φαινόμενο αυτό. Τα νέα αυτοκίνητα πλέον με τις τεράστιες οθόνες που διαθέτουν προσφέρουν άπλετη ενημέρωση και διασκέδαση στους επιβαίνοντες. Όμως σε αυτό, έρχεται η Google για να βάλει τέλος στην απόσπαση της προσοχής του οδηγού, για την οποία ευθύνεται το infotainment. Και μπορεί ο τεχνολογικός κολοσσός να έχει παρουσία στα περισσότερα συστήματα infotainment, όμως δεν θέλει οι χρήστες να είναι ανεύθυνοι με την τεχνολογία αυτή. Στην ίδια μοίρα μπαίνει και το κινητό τηλέφωνο! Για την εξάλειψη αυτού του φαινομένου, η Google κατέθεσε μία πατέντα για ένα νέο σύστημα που θα απενεργοποιεί όλες τις λειτουργίες του infotainment και του κινητού τηλεφώνου όταν το αυτοκίνητο βρίσκεται εν κινήσει. Το μόνο που θα λειτουργεί θα είναι το σύστημα πλοήγησης. Το σύστημα θα διαθέτει έναν αισθητήρα ο οποίος θα διαπιστώνει αν ο οδηγός βρίσκεται σε κίνηση και τότε θα απενεργοποιεί όλες τις λειτουργίες που θα μπορούσαν να του αποσπάσουν την προσοχή. Η τεχνολογία στην υπηρεσία των ασφαλιστικών Απώτερος στόχος για την Google είναι να μειωθούν τα ατυχήματα που είναι συνέπεια της απόσπασης προσοχής του οδηγού. Μπορεί αρκετά smartphones και smartwatches έχουν την λειτουργία «οδήγησης» που κλείνει διάφορες λειτουργίες που θα μπορούσαν να μπερδέψουν τον οδηγό, όμως απαιτούν την επιλογή τους από τον οδηγό. Το καλό με το σύστημα της Google είναι πως είναι αρκετά εξελιγμένο και βρίσκεται μέσα στον επεξεργαστή της κάθε συσκευής. Το εξελιγμένο λογισμικό καταλαβαίνει πότε ο χρήστης είναι ο οδηγός του οχήματος και ανάλογα αδρανοποιεί τις λειτουργίες που του αποσπούν την προσοχή. Αντίστοιχα αντιλαμβάνεται πότε είναι απλός επιβάτης ώστε να τον αφήνει να τις χειρίζεται. Αν μη τι άλλο η προσπάθεια της Google είναι ενδιαφέρουσα και σίγουρα θα φέρει αλλαγές στον κλάδο του αυτοκινήτου, αλλά και στον ασφαλιστικό. Το να σταματήσουν τα ατυχήματα που προκαλούνται από την απόσπαση της προσοχής του οδηγού, αλλά και γενικά, θα προσφέρει τεράστιο όφελος στον ασφαλιστικό κλάδο, χάρη στη μείωση των αποζημιώσεων από τη μείωση των ατυχημάτων. Βέβαια υπάρχει και μια μεγάλη μερίδα που αναφέρει πως η Google βρήκε έναν ακόμα τρόπο ώστε να μπει ακόμα πιο βαθιά στον χώρο της αυτοκίνησης και να κυριαρχήσει και σε αυτόν τον τομέα. Όποιο όμως κι αν είναι το κίνητρο της Google, το σίγουρο είναι πως το όφελος είναι σημαντικό τόσο για τους χρήστες, όσο και για τον ασφαλιστικό κλάδο! Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Γιώργος Μούζος, 13/01/2025 - 08:48 AI-driven Predictive Modeling: Το νέο εργαλείο που απογειώνει τις πωλήσεις σας!
Γιώργος Μούζος, 10/01/2025 - 09:08 Pay-as-you-drive ασφαλίσεις: Πώς να αξιοποιήσετε την τάση για μεγαλύτερη πελατοκεντρικότητα
Γιώργος Μούζος, 07/01/2025 - 08:46 Πώς να εκπαιδεύσετε τους πελάτες σας για τις ασφαλιστικές καλύψεις που χρειάζονται;
Γιώργος Μούζος, 03/01/2025 - 09:10 Χειμερινά ελαστικά: Τι πρέπει να ξέρουν οι πελάτες σας για να είναι ασφαλείς;
Πώς να οδηγούν οι πελάτες σας με κακοκαιρία για να είναι ασφαλείς; Η οδήγηση με κακοκαιρία μπορεί να γίνει απαιτητική και επικίνδυνη. Με σωστή προετοιμασία και προσεκτική οδήγηση, οι πελάτες σας μπορούν... Γιώργος Μούζος, 30/12/2024 - 08:52
Μαύρος πάγος: Κίνδυνος για ατυχήματα! Τι να προσέξουν οι πελάτες σας; Ο καιρός έχει επιδεινωθεί σημαντικά, η θερμοκρασία έχει πέσει αισθητά και ορισμένες περιοχές έχουν ντυθεί στα λευκά. Εκεί θέλει ιδιαίτερη... Γιώργος Μούζος, 23/12/2024 - 08:46
Πώς τα δεδομένα τηλεματικής και το Internet of Things εξατομικεύουν τα ασφαλιστικά προγράμματα οχημάτων; Στην εποχή της ψηφιακής καινοτομίας, η ασφάλιση οχημάτων μεταμορφώνεται, αξιοποιώντας τεχνολογίες τηλεματικής αλλά και το Internet of Things (IoT). Ως... Γιώργος Μούζος, 20/12/2024 - 09:10
Γιατί οι ασφαλιστές πρέπει να γνωρίζουν τις νέες τάσεις της αυτοκινητοβιομηχανίας; Η γνώση των νέων τάσεων της αυτοκινητοβιομηχανίας μεταμορφώνει τον ασφαλιστή σε στρατηγικό συνεργάτη που προσθέτει αξία στις επιλογές του πελάτη... Γιώργος Μούζος, 18/12/2024 - 08:48
Πώς να επικοινωνήσετε την αξία της οδικής βοήθειας στους πελάτες σας; Παρακάτω ακολουθούν μερικοί τρόποι για να μετατρέψτε την οδική βοήθεια σε εργαλείο εμπιστοσύνης και να αυξήσετε τις πωλήσεις σας με... Γιώργος Μούζος, 16/12/2024 - 09:02
Vehicle Risk Rating: Η νέα προσέγγιση στην ασφάλιση αυτοκινήτων Πώς το νέο σύστημα αξιολόγησης αλλάζει την προσέγγιση στην ασφάλιση και επηρεάζει την τιμολόγηση των ασφαλίστρων; Η ασφάλιση αυτοκινήτων εισέρχεται σε... Γιώργος Μούζος, 12/12/2024 - 09:07