Γιώργος Μούζος, 8/5/2023 - 08:54 facebook twitter linkedin Ψηφιακές καμπίνες: Το επόμενο στοίχημα των αυτοκινητοβιομηχανιών και των ασφαλιστικών! Γιώργος Μούζος, 8/5/2023 facebook twitter linkedin Σύμφωνα με τους αναλυτές οι επόμενες μεγάλες αλλαγές στον κλάδο της αυτοκινητοβιομηχανίας αναμένονται στο εσωτερικό των οχημάτων. Πώς θα αντιδράσουν οι ασφαλιστικές για να επωφεληθούν από τα νέα δεδομένα; Ο κόσμος της αυτοκινητοβιομηχανίας εξελίσσεται συνεχώς, συμπαρασέρνοντας και άλλους κλάδους μαζί του. Όπως τον ασφαλιστικό. Οι απαιτήσεις των καταναλωτών συνεχώς αυξάνονται, με τους οδηγούς να επιθυμούν ολοένα και περισσότερες εφαρμογές που θα ενσωματώνονται στα σύγχρονα infotainment των αυτοκινήτων τους. Επιπλέον καλύτερο user experience από τα συστήματα αυτά, αλλά και περισσότερα συστήματα υποβοήθησης της οδήγησης. Όμως και η ραγδαία ανάπτυξη της ηλεκτροκίνησης φέρνει αλλαγές, αφού οι σχεδιαστές πρέπει να μελετήσουν εκ νέου τι πληροφορίες γύρω από το ηλεκτρικό αυτοκίνητο θα λαμβάνει ο οδηγός. Όλα αυτά τα νέα δεδομένα φέρνουν αλλαγές όχι μόνο σε κατασκευαστικό επίπεδο, αλλά και στον ασφαλιστικό κλάδο. Και αυτό γιατί οι ασφαλιστικές καλό θα είναι να εκπονήσουν νέα προγράμματα ασφάλισης που θα «θωρακίζουν» τα ψηφιακά πιλοτήρια. Τα smartphones είναι πλέον το σημείο αναφοράς για τις σύγχρονες καμπίνες Το κινητό τηλέφωνο είναι πλέον το σημείο αναφοράς και για τις καμπίνες των σύγχρονων αυτοκινήτων, μιας και πλέον είναι προέκταση του χεριού του οδηγού. Η εξοικείωση με τις νέες τεχνολογίες των smartphones είναι έντονη και οι οδηγοί θέλουν αυτή την εμπειρία που λαμβάνουν από τα smartphones τους, να υπάρχει και στα συστήματα infotainment των οχημάτων τους. Οι οδηγοί θέλουν τακτικές ενημερώσεις, οθόνες υψηλής ευκρίνειας, θέλουν την αγαπημένη τους εφαρμογή μουσικής, θέλουν τα ημερολόγιά τους να συγχρονίζονται με το σύστημα πλοήγησης για να προσφέρουν διαδρομές με βάση το πού πρέπει να βρίσκονται και πότε. Επίσης, τα smartphones ενημερώνονται συνεχώς. Το ίδιο επιθυμούν οι χρήστες και για τα συστήματα ψυχαγωγίας, ώστε να είναι συνεχώς up to date και φιλικά προς το χρήστη. Πώς θα είναι τα ψηφιακά πιλοτήρια του μέλλοντος; Το αυτοκίνητο του σήμερα είναι πολύ διαφορετικό συγκριτικά με 20, 10 ή και πέντε χρόνια πριν. Οι οδηγοί θέλουν και απαιτούν να μπουν στο αυτοκίνητο και να εμφανίσουν ό,τι έπαιζε στην εφαρμογή μουσικής του τηλεφώνου τους στην οθόνη του infotainment. Περιμένουν αυτές οι οθόνες να είναι υψηλής ευκρίνειας και να έχουν ένα εξαιρετικό user experience, ώστε η ψηφιακή τους ζωή να ενσωματωθεί απρόσκοπτα και στα αυτοκίνητά τους. Πριν από 10 χρόνια, αυτό ήταν ένα όνειρο, τώρα όμως συμβαίνει. Και οι αλλαγές αναμένονται να είναι εντονότερες τα προσεχή χρόνια. Τα ψηφιακά πιλοτήρια του μέλλοντος θα είναι διαισθητικά, εύχρηστα, με υπέροχη εμφάνιση και θα προσφέρουν απρόσκοπτη ενοποίηση με εφαρμογές κινητών. Για τις αυτοκινητοβιομηχανίες το μέλλον του τρόπου κατασκευής των ψηφιακών πιλοτηρίων θα προσφέρει καλύτερη προσαρμογή στις ανάγκες του χρήστη, αλλά το κυριότερο επιπλέον συστήματα υποβοήθησης του οδηγού που θα ενισχύουν την οδική ασφάλεια. Και εδώ δημιουργείται η ευκαιρία για τις ασφαλιστικές εταιρείες. Υπό αυτό το πρίσμα θα πρέπει να δημιουργήσουν νέα ασφαλιστικά προγράμματα που θα εστιάζουν στην ασφάλιση των τεχνολογικά προηγμένων εσωτερικών των νέων μοντέλων. Και αυτό γιατί οι νέες καμπίνες θα ενσωματώνουν τόσα προηγμένα στοιχεία που τυχόν ζημιά θα είναι δύσκολο να καλυφθεί χωρίς ένα καλό ασφαλιστικό πακέτο. Το μέλλον αναμένεται ενδιαφέρον αφού πέρα από την σύγχρονη τεχνολογία που θα μας λύσει τα χέρια, θα «ξημερώσει» και μια νέα εποχή για τον ασφαλιστικό κλάδο. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Γιώργος Μούζος, 25/11/2024 - 09:07 Audi Q5: Με συστήματα ασφαλείας που βελτιώνουν την καθημερινότητα & την οδική ασφάλεια!
Γιώργος Μούζος, 22/11/2024 - 09:26 Τι πρέπει να προσέξουν οι πελάτες πριν πιάσει το τσουχτερό κρύο; Οι βασικοί έλεγχοι για ασφαλείς μετακινήσεις τον χειμώνα, χωρίς ατυχήματα!
Γιώργος Μούζος, 20/11/2024 - 09:58 Πώς η ανάλυση των Big Data μπορεί να προβλέψει την οδική συμπεριφορά των πελατών σας; Και το ασφάλιστρό τους κατ’ επέκταση;
Γιώργος Μούζος, 18/11/2024 - 08:49 Blockchain & Τεχνητή Νοημοσύνη για διαφάνεια στις ασφαλίσεις οχημάτων
Η τεχνητή νοημοσύνη ως μέσο βελτίωσης του customer experience στον κλάδο ασφάλισης οχημάτων Πώς η τεχνητή νοημοσύνη αλλάζει τις πρακτικές εξυπηρέτησης πελατών και ενισχύει την εμπειρία τους στον τομέα της ασφάλισης οχημάτων. Η τεχνητή... Γιώργος Μούζος, 15/11/2024 - 08:55
Προληπτική συντήρηση οχημάτων με τεχνητή Νοημοσύνη: Το μεγάλο όφελος για τις ασφαλιστικές! Η προληπτική συντήρηση οχημάτων με την ενσωμάτωση της τεχνητής νοημοσύνης, αναδεικνύεται ως μια καινοτόμος μέθοδος που προσφέρει στους ασφαλιστικούς συμβούλους... Γιώργος Μούζος, 13/11/2024 - 09:03
Πώς οι αλγόριθμοι τεχνητής νοημοσύνης βοηθούν στην ανίχνευση της απάτης στην ασφάλιση οχημάτων Ανιχνεύοντας την απάτη πριν ακόμα συμβεί: Πώς οι αλγόριθμοι τεχνητής νοημοσύνης εξασφαλίζουν διαφάνεια και προστασία στις ασφαλιστικές εταιρείες στον κλάδο... Γιώργος Μούζος, 11/11/2024 - 09:04
Πώς η τεχνολογία Machine Learning προβλέπει τα ατυχήματα και προσδιορίζει το κόστος ασφάλισης; Η δύναμη της Τεχνητής Νοημοσύνης βοηθάει στην πρόβλεψη ατυχημάτων και παράλληλα στην προσαρμογή των ασφαλιστρών. Η χρήση της τεχνητής νοημοσύνης και... Γιώργος Μούζος, 06/11/2024 - 09:00
Πώς η τεχνητή νοημοσύνη βελτιώνει την αξιολόγηση κινδύνου στην ασφάλιση οχημάτων; Η τεχνητή νοημοσύνη επαναπροσδιορίζει την αξιολόγηση κινδύνου στην ασφάλιση οχημάτων, ενισχύοντας την ακρίβεια, τη διαφάνεια και την εξατομίκευση των ασφαλιστικών... Γιώργος Μούζος, 04/11/2024 - 08:46
Πώς το Lane Assist ενισχύει την ασφάλεια των πελατών σας; Το Lane Assist αποτελεί ένα βασικό σύστημα υποβοήθησης του οδηγού και παράλληλα βασικό εργαλείο αποφυγής ατυχημάτων. Σύστημα που οι ασφαλιστικές... Γιώργος Μούζος, 31/10/2024 - 09:02