Γιώργος Μούζος, 22/5/2023 - 09:38 facebook twitter linkedin Πώς οι οθόνες των infotainment ανεβάζουν τα ασφάλιστρα; Γιώργος Μούζος, 22/5/2023 facebook twitter linkedin Μπορεί η τεχνολογία που ενσωματώνουν τα σύγχρονα αυτοκίνητα να έχει απλοποιήσει τις μετακινήσεις μας και να τις έχει κάνει ασφαλέστερες, αλλά έχουν και ένα αντίτιμο. Αυτό θα πρέπει να το εξηγήσετε στους πελάτες σας, ώστε να δείξουν την ανάλογη κατανόηση και να μην γκρινιάζουν για την αύξηση των ασφαλίστρων. Τα νέα μοντέλα είναι διαθέτουν πλήρη τεχνολογικό εξοπλισμό, με πάρα πολλά συστήματα και αξεσουάρ γενικότερα. Ένα από τα πλέον σημαντικότητα, το οποίο μπορεί να κάποιους να αποτελέσει μέχρι και κριτήριο επιλογής, είναι η κεντρική οθόνη του συστήματος πολυμέσων (κοινώς infotainment). Μάλιστα, σε πιο ακριβά μοντέλα είθισται να συνδυάζεται και με ψηφιακό πίνακα οργάνων. Όμως όσο τεχνολογικά προηγμένες κι αν είναι, έχουν τις ευαισθησίες τους και χρίζουν προσοχής. Ευαίσθητες και θέλουν ιδιαίτερη φροντίδα Σίγουρα θα έχετε παρατηρήσει πως στα περισσότερα νέα μοντέλα οι φυσικοί διακόπτες αποτελούν παρελθόν. Όλα έχουν ενσωματωθεί στις οθόνες infotainment, με τις εταιρείες να έχουν μια άτυπη κόντρα για το ποια θα έχει μεγαλύτερη οθόνη. Όμως αυτές έχουν και τα τρωτά τους σημεία, τα οποία αν δεν προσέξουν ο οδηγός και οι επιβάτες, τότε η ζημιά σε περίπτωση αντικατάστασης θα έχει μεγάλο οικονομικό κόστος. Και είναι αυτό το κόστος που ανεβάζει τα ασφάλιστρα, στην περίπτωση που οδηγός θελήσει να έχει ασφαλίσει τα πάντα στο αυτοκίνητό του. Καλό λοιπόν είναι να συμβουλεύσετε τους πελάτες σας να τις προσέχουν όσο καλύτερα μπορούν, μιας και χρειάζονται προστασία από διάφορους «εχθρούς». Προσοχή στον καθαρισμό τους Πέρα από την προσοχή κατά τη χρήση της οθόνης, (να μην πέσουν υγρά πάνω της, να μην χτυπηθεί με κάποιο αιχμηρό αντικείμενο κ.α.) θέλει και ιδιαίτερο καθαρισμό. Για τον καθαρισμό των ψηφιακών οθονών του ταμπλό αρκεί ένα στεγνό, καθαρό και απαλό πανί (π.χ. μικροϊνών). Αν υπάρχουν βρωμιές, ψεκάστε το πανί και όχι την οθόνη απευθείας, με το ειδικό υγρό που πωλείται στο εμπόριο για τις οθόνες τηλεοράσεων, κινητών, tablet, PC κ.λπ. Καθαρισμός με σκληρά πανιά, οινόπνευμα, βενζίνη και άλλα αραιωτικά βλάπτουν σοβαρά και ανεπανόρθωτα την «υγεία» των οθονών. Δεν πρέπει να ξεσπάει ο οδηγός στην οθόνη Πολλά ευτράπελα μπορούν να συμβούν κατά την οδήγηση. Στις μέρες μας οι περισσότεροι οδηγοί είναι απρόσεκτοι πίσω από το τιμόνι, με αποτέλεσμα αυτό να αυξάνει την οργή των υπολοίπων. Όμως προτείνουμε να μην ξεσπάει κανείς τα νεύρα του στην οθόνη του infotainment. Είναι ιδιαίτερα ευαίσθητες και ακόμα και η υπερβολική πίεση με τα δάκτυλα για την επιλογή μια ρύθμισης, ενδέχεται να προκαλέσει ζημιά. Όποιος βγάζει τα νεύρα του από την οδήγηση στην ευαίσθητη οθόνη χτυπώντας τη, το μόνο σίγουρο είναι ότι θα την καταστρέψει γρήγορα. Επιπλέον καλό θα είναι τα χέρια να είναι στεγνά (και από αντισηπτικά) και η χρήση να γίνεται απαλά και με προσοχή. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Γιώργος Μούζος, 10/01/2025 - 09:08 Pay-as-you-drive ασφαλίσεις: Πώς να αξιοποιήσετε την τάση για μεγαλύτερη πελατοκεντρικότητα
Γιώργος Μούζος, 07/01/2025 - 08:46 Πώς να εκπαιδεύσετε τους πελάτες σας για τις ασφαλιστικές καλύψεις που χρειάζονται;
Γιώργος Μούζος, 03/01/2025 - 09:10 Χειμερινά ελαστικά: Τι πρέπει να ξέρουν οι πελάτες σας για να είναι ασφαλείς;
Γιώργος Μούζος, 30/12/2024 - 08:52 Πώς να οδηγούν οι πελάτες σας με κακοκαιρία για να είναι ασφαλείς;
Μαύρος πάγος: Κίνδυνος για ατυχήματα! Τι να προσέξουν οι πελάτες σας; Ο καιρός έχει επιδεινωθεί σημαντικά, η θερμοκρασία έχει πέσει αισθητά και ορισμένες περιοχές έχουν ντυθεί στα λευκά. Εκεί θέλει ιδιαίτερη... Γιώργος Μούζος, 23/12/2024 - 08:46
Πώς τα δεδομένα τηλεματικής και το Internet of Things εξατομικεύουν τα ασφαλιστικά προγράμματα οχημάτων; Στην εποχή της ψηφιακής καινοτομίας, η ασφάλιση οχημάτων μεταμορφώνεται, αξιοποιώντας τεχνολογίες τηλεματικής αλλά και το Internet of Things (IoT). Ως... Γιώργος Μούζος, 20/12/2024 - 09:10
Γιατί οι ασφαλιστές πρέπει να γνωρίζουν τις νέες τάσεις της αυτοκινητοβιομηχανίας; Η γνώση των νέων τάσεων της αυτοκινητοβιομηχανίας μεταμορφώνει τον ασφαλιστή σε στρατηγικό συνεργάτη που προσθέτει αξία στις επιλογές του πελάτη... Γιώργος Μούζος, 18/12/2024 - 08:48
Πώς να επικοινωνήσετε την αξία της οδικής βοήθειας στους πελάτες σας; Παρακάτω ακολουθούν μερικοί τρόποι για να μετατρέψτε την οδική βοήθεια σε εργαλείο εμπιστοσύνης και να αυξήσετε τις πωλήσεις σας με... Γιώργος Μούζος, 16/12/2024 - 09:02
Vehicle Risk Rating: Η νέα προσέγγιση στην ασφάλιση αυτοκινήτων Πώς το νέο σύστημα αξιολόγησης αλλάζει την προσέγγιση στην ασφάλιση και επηρεάζει την τιμολόγηση των ασφαλίστρων; Η ασφάλιση αυτοκινήτων εισέρχεται σε... Γιώργος Μούζος, 12/12/2024 - 09:07
Η εξέλιξη της «ασφάλισης βάσει χρήσης» χάρη στην ανάλυση δεδομένων κίνησης των πελατών Η αγορά ασφάλισης αυτοκινήτου αλλάζει ριζικά εξαιτίας των νέων τεχνολογιών και της διαρκώς αυξανόμενης ανάγκης για πιο εξατομικευμένες υπηρεσίες. Το... Γιώργος Μούζος, 10/12/2024 - 09:06