Γιώργος Μούζος, 26/1/2024 - 09:16 facebook twitter linkedin Ποια καινοτομία κάνει τη νέα Porsche Macan την αγαπημένη των ασφαλιστικών εταιρειών; Γιώργος Μούζος, 26/1/2024 facebook twitter linkedin H Porsche παρουσίασε τη νέα αμιγώς ηλεκτρική Macan, που ξεχωρίζει τόσο με τις καινοτομίες ασφαλείας που ενσωματώνει, όσο και με την πολυτέλεια, αλλά και τη δυναμική εμφάνιση. Η νέα Porsche Macan είναι το τέταρτο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο μετά τις Taycan, Taycan Cross Turismo και Taycan Sport Turismo, αλλά και το πρώτο της SUV που κινείται αποκλειστικά με ηλεκτροκινητήρες. Η καινοτομία που συμβάλλει περισσότερο στην ενεργητική ασφάλεια Μια ακόμη καινοτομία της Macan είναι το Performance Rear Axle. Χάρη σε αυτό, ο ηλεκτροκινητήρας είναι τοποθετημένος πιο πίσω, με αποτέλεσμα η αναλογία βάρους εμπρός/πίσω να είναι 48/52. Υπάρχει επίσης σύστημα τετραδιεύθυνσης, με το οποίο σε ταχύτητες έως 80 χλμ./ώρα οι πίσω τροχοί στρέφονται προς την αντίθετη φορά σε σχέση με τους εμπρός, με γωνία έως 5 μοίρες, αυξάνοντας την ευελιξία. Η ανάρτηση της νέας ηλεκτρικής Porsche Macan aποτελείται από διπλά ψαλίδια εμπρός με βελτιωμένη κινηματική και ελαστοκινητική και άξονα πολλαπλών συνδέσμων στο πίσω μέρος. Η ηλεκτρονικά ελεγχόμενη ανάρτηση Porsche Active Suspension Management (PASM) συνδυάζεται με την αερανάρτηση. Το σύστημα ελέγχου πρόσφυσης Porsche Traction Management (PTM) είναι στάνταρ, ενώ οι κορυφαίες εκδόσεις διαθέτουν επίσης το Porsche Torque Vectoring Plus. Το best-seller της γερμανικής φίρμας άλλαξε χαρακτήρα Με την πρώτη ματιά είναι ξεκάθαρο πως η Macan άλλαξε αρκετά, συγκριτικά με τη πρώτη γενιά προ δεκαετίας. Ο σχεδιασμός κρατάει στοιχεία από το παρελθόν, αλλά η εμφάνιση της έχει εκσυγχρονιστεί αρκετά ώστε να συνάδει με τον ηλεκτρικό χαρακτήρα της. Αυτό που εντυπωσιάζει αρκετά είναι το εμπρόσθιο τμήμα, όπου τα φώτα ημέρας είναι ενσωματωμένα στα φτερά, αλλά και τα χωρίς πλαίσιο παράθυρα. Ότι ακριβώς έχουμε γνωρίσει και από την Taycan. Το μήκος αγγίζει τα 4.787 χλστ., το πλάτος τα 1.938 χλστ., το ύψος τα 1.622 χλστ., και το μεταξόνιο τα 2.893 χλστ.! Νούμερα που αν μη τι άλλο εξασφαλίζουν άνετους χώρους για επιβάτες, με το χώρο αποσκευών να αγγίζει τα 540 λτ. Hi-tech εσωτερικό Στην καμπίνα της Porsche γίνεται αμέσως αντιληπτός ο προηγμένος και hi-tech αέρας, συνεπικουρούμενος από κορυφαία ποιότητα κατασκευής, στα γνωστά στάνταρ του premium κατασκευαστή. Την προσοχή τραβάει το τελευταίας τεχνολογίας σύστημα οπτικής παρουσίασης και λειτουργικό σχεδιασμό με έως και τρεις οθόνες, στις οποίες περιλαμβάνεται η ανεξάρτητη κυρτή οθόνη 12,6 ιντσών του πίνακα οργάνων και η κεντρική οθόνη 10,9 ιντσών. Στη νέα Macan μπορεί και ο συνεπιβάτης να βλέπει πλήθος πληροφοριών μέσω της δικής του οθόνης 10,9 ιντσών (ανήκει στον προαιρετικό εξοπλισμό). H τεχνολογία Porsche Driver Experience (επίσης για πρώτη φορά) περιλαμβάνει μια οθόνη προβολής στο παρμπρίζ με τεχνολογία επαυξημένης πραγματικότητας. Δυο επιλογές για κινητήρια σύνολα Οι υποψήφιοι αγοραστές έχουν δυο επιλογές για τα κινητήρια σύνολα, τη Macan 4 και η Macan Turbo. Στην πρώτη περίπτωση η απόδοση αγγίζει 408 ίππους και η ροπή τα 608 Nm. Τα πρώτα 100 χλμ./ώρα από στάση έρχονται σε 5,2 δλ. και η τελική ταχύτητα τα 220 χλμ./ώρα. Η ισχυρότερη επιλογή είναι η Macan Turbo με το ισχυρό τετρακίνητο σύστημα πρόωσης PSM (με περιέλιξη τύπου φουρκέτας), ισχύος 639 ίππων και 1.135 Nm ροπής. H επιτάχυνση 0-100 km/h ολοκληρώνεται σε 3,3 δλ., με την τελική ταχύτητα να περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 260 km/h. Και οι δυο εκδόσεις αντλούν ενέργεια από τη μπαταρία χωρητικότητας 100 kWh, με αυτονομία 613 χλμ. για την Macan 4 και 591 χλμ. για την Macan Turbo. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Γιώργος Μούζος, 07/04/2025 - 09:06 Ξεσκεπάζοντας την ασφαλιστική απάτη: Η δύναμη των Big Data και των social media
Γιώργος Μούζος, 04/04/2025 - 09:18 Αυτόνομη οδήγηση και ηλεκτρικά αυτοκίνητα: Δύο τεχνολογίες που οδηγούν το μέλλον της ασφαλιστικής αγοράς
Γιώργος Μούζος, 02/04/2025 - 09:14 Audi A5 e-hybrid: Η ασφάλεια και η τεχνολογία στην υπηρεσία του δραστήριου ασφαλιστή
Γιώργος Μούζος, 31/03/2025 - 09:00 Πώς τα «μυστικά» δεδομένα οδήγησης από τις αυτοκινητοβιομηχανίες αλλάζουν την ασφάλιση οχημάτων;
Machine Learning και αποζημιώσεις: Πώς οι αλγόριθμοι επαναπροσδιορίζουν την εκτίμηση ζημιών στα οχήματα; Η τεχνητή νοημοσύνη μεταμορφώνει την εκτίμηση της αξίας και του κόστους επισκευής μετά από ατύχημα, προσφέροντας στους ασφαλιστές ακρίβεια, ταχύτητα... Γιώργος Μούζος, 26/03/2025 - 09:10
Η κλιματική αλλαγή δοκιμάζει τον κλάδο αυτοκινήτου: Πώς θα αντιδράσει η ασφαλιστική αγορά; Η κλιματική αλλαγή δεν αποτελεί πλέον μελλοντικό σενάριο, αλλά άμεση πρόκληση για την ασφαλιστική αγορά, ιδιαίτερα στον κλάδο της ασφάλισης... Γιώργος Μούζος, 24/03/2025 - 09:04
Πώς τα usage-based insurance μοντέλα μπορούν να ανταγωνιστούν τις παραδοσιακές ασφαλίσεις; Η νέα γενιά ασφάλισης που αξιοποιεί την τεχνολογία και τα δεδομένα για να προσφέρει εξατομικευμένες λύσεις. Η ασφαλιστική αγορά έχει μπει... Γιώργος Μούζος, 20/03/2025 - 08:58
Χρειάζονται οι οδηγοί νέα ασφαλιστικά προϊόντα για την προστασία από κυβερνοεπιθέσεις; Πώς οι ασφαλιστές μπορούν να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις των συνδεδεμένων και αυτόνομων οχημάτων και στην ασφάλιση αυτών; Η ραγδαία ανάπτυξη της... Γιώργος Μούζος, 17/03/2025 - 08:59
BMW Σειρά 2 Gran Coupé: Με τεχνολογικές καινοτομίες που αρέσουν στον ασφαλιστικό κλάδο! Η νέα BMW Σειρά 2 Gran Coupé πέρα από τις επιδόσεις προσφέρει σημαντικές τεχνολογίες ασφαλείας που βοηθούν στη μείωση των... Γιώργος Μούζος, 13/03/2025 - 09:15
Ηλεκτρικά οχήματα & ασφάλιση: Ο αφανής κίνδυνος της αθόρυβης κίνησης Πώς οι ασφαλιστές μπορούν να διαχειριστούν τις νέες προκλήσεις που φέρνουν τα EVs στην οδική ασφάλεια; Η ανάπτυξη της ηλεκτροκίνησης αλλάζει... Γιώργος Μούζος, 10/03/2025 - 09:01