Γιώργος Μούζος, 7/2/2024 - 09:06 facebook twitter linkedin Ενημερώσατε τους πελάτες σας για τις αλλαγές του Κ.Ο.Κ.; Γιώργος Μούζος, 7/2/2024 facebook twitter linkedin Έπειτα από 16 χρόνια, έφτασε η στιγμή να αναθεωρηθεί εκ βάθρων ο Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας. Τι πρέπει να γνωρίζουν οι πελάτες σας για τις νέες ποινές και το point system; Έχει περάσει σεβαστό χρονικό διάστημα από τότε που ο Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας είχε δεχτεί την τελευταία μεγάλη αναθεώρηση. Έφτασε όμως το πλήρωμα του χρόνου και το Υπουργείο Μεταφορών σχεδιάζει ένα νέο Κ.Ο.Κ. που θα περιέχει αυστηρότερες ποινές, αλλά πιο δίκαιες. Όπως αναφέρουν κύκλοι του Υπουργείου στόχος του νέου Κώδικα είναι να συνδράμει σημαντικά στη βελτίωση της νοοτροπίας των οδηγών. Αλλαγές σε ότι αφορά την αφαίρεση πινακίδων Ο νέος Κ.Ο.Κ. θα περιέχει μια μεγάλη αλλαγή που αφορά την αφαίρεση πινακίδων. Η αλλαγή αυτή αποτελεί χαρακτηριστικό παράδειγμα για το πόσο δίκαιες θα γίνουν οι ποινές. Μέχρι και σήμερα, αν ο οδηγός κάνει παράβαση και αφαιρεθούν οι πινακίδες, το αυτοκίνητο μείνει ακινητοποιημένο για όσο χρονικό διάστημα προβλέπει η ποινή. Αυτή η τακτική περνάει στο παρελθόν, αφού οι πινακίδες θα επιστρέφονται άμεσα πίσω, αρκεί ο οδηγός να παραδώσει το δίπλωμά του για το διάστημα που προβλέπει η παράβαση που έκανε. Επιτέλους λοιπόν τιμωρείται ο οδηγός κι όχι το αυτοκίνητο και όποιος άλλος το χρησιμοποιεί. Μείωση και του ορίου ταχύτητας Σύμφωνα με τις μέχρι τώρα πληροφορίες, εξετάζεται σοβαρά το ενδεχόμενο, να μειωθεί το όριο ταχύτητας εντός των αστικών δρόμων και των δρόμων ήπιας κυκλοφορίας και να τεθεί στα 30 χλμ./ώρα. Νούμερο σίγουρα χαμηλό, αλλά είναι αυτό που έχει επιλεγεί κι από άλλες ευρωπαϊκές χώρες. Ποιες οι ποινές του νέου Κ.Ο.Κ.; Φυλάκιση τουλάχιστον ενός έτους: Αν προέκυψε κίνδυνος για άνθρωπο Φυλάκιση έως 10 έτη: Αν είχε ως αποτέλεσμα βαριά σωματική βλάβη ή σημαντική βλάωη σε κοινωφελείς εγκαταστάσεις Φυλάκιση τουλάχιστον 10 έτη: Αν προκλήθηκε θάνατος ανθρώπου Έως και ισόβια κάθειρξη: Αν προκλήθηκε θάνατος μεγάλου αριθμού ανθρώπων Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Γιώργος Μούζος, 12/02/2025 - 09:04 Ασφάλιση μεταχειρισμένων αυτοκινήτων: Οι νέες παράμετροι τιμολόγησης μετά την έκρηξη της αγοράς
Γιώργος Μούζος, 10/02/2025 - 10:44 Τεχνολογία V2X (Vehicle-to-Everything): Πώς θα επηρεάσει τα ασφαλιστικά προγράμματα
Γιώργος Μούζος, 05/02/2025 - 09:02 Προβλέποντας την οδική συμπεριφορά με Machine Learning: Πώς αλλάζουν τα ασφάλιστρα;
Ευρωπαϊκός Κανονισμός & συνδεδεμένα οχήματα: Οι επιπτώσεις του στις ασφαλιστικές εταιρείες! Η αέναη μεταμόρφωση της ασφαλιστικής αγοράς! Τα συνδεδεμένα οχήματα (connected cars) αποτελούν πλέον αναπόσπαστο κομμάτι της αυτοκινητοβιομηχανίας, ενσωματώνοντας τεχνολογίες όπως τηλεματική,... Γιώργος Μούζος, 03/02/2025 - 08:55
Ασφαλιστική απάτη: Πώς οι νέες τεχνολογίες αλλάζουν το παιχνίδι; Η ασφαλιστική απάτη στον κλάδο αυτοκινήτου αποτελεί ένα από τα μεγαλύτερα προβλήματα για τις ασφαλιστικές εταιρείες. Τα πλαστά ατυχήματα, οι... Γιώργος Μούζος, 29/01/2025 - 09:04
Η σημασία της ασφάλισης για στόλους ηλεκτρικών οχημάτων: Προκλήσεις και λύσεις Πώς να προσαρμόσετε τις πολιτικές σας για εταιρείες που επενδύουν σε ηλεκτρικά οχήματα; Είναι γεγονός πως οι ηλεκτρικοί στόλοι οχημάτων κερδίζουν... Γιώργος Μούζος, 27/01/2025 - 09:51
Κλιματική αλλαγή και ασφάλιση οχημάτων: Αντιμετωπίζοντας τις νέες απειλές Πώς οι ακραίες καιρικές συνθήκες αλλάζουν τα δεδομένα για την ασφάλιση οχημάτων και ποια στρατηγική πρέπει να υιοθετήσουν οι ασφαλιστές. Η... Γιώργος Μούζος, 22/01/2025 - 09:00
Κυβερνοασφάλεια στα οχήματα: Η ανάγκη για εξειδικευμένες ασφαλιστικές λύσεις Η αυξανόμενη συνδεσιμότητα φέρνει νέες προκλήσεις στον ασφαλιστικό κλάδο για την προστασία των οδηγών. Η ενσωμάτωση της τεχνολογίας στα οχήματα αλλάζει... Γιώργος Μούζος, 20/01/2025 - 09:00
Ανακλαστικά ρούχα και συστήματα αποφυγής σύγκρουσης: Προβληματισμός στις ασφαλιστικές! Στις δοκιμές που έγιναν τα συστήματα των αυτοκινήτων παρουσίασαν σημαντικές δυσκολίες στην ανίχνευση του ανδρείκελου όταν αυτό φορούσε ρούχα με... Γιώργος Μούζος, 17/01/2025 - 08:50