Γιώργος Μούζος, 25/1/2016 - 22:30 facebook twitter linkedin H VW δεν αποζημιώνει τους Ευρωπαίους πελάτες της! Γιώργος Μούζος, 25/1/2016 facebook twitter linkedin Τελειωμό δεν φαίνεται να έχει το dieselgate με τους κινητήρες της VW. Σε αυτό το επεισόδιο έχουμε το θέμα των αποζημιώσεων για το ευρωπαϊκό πελατειακό κοινό της φίρμας. Η επίτροπος της Ευρωπαϊκής Ένωσης για τη βιομηχανία Elzbieta Bienkowska, ασκεί έντονες πιέσεις στη γερμανική εταιρεία ώστε να αποζημιώσει τους ιδιοκτήτες εκείνων των πετρελαιοκίνητων μοντέλων που εφοδιάζονταν με το «πειραγμένο» λειτουργικό. Μάλιστα ήρθε και σε επαφή με τον CEO της γερμανικής εταιρείας Matthias Mueller, όπου και του έδωσε μια λίστα με συγκεκριμένες απαιτήσεις. Οι προσπάθειες της επιτρόπου όμως έπεσαν στο κενό, μιας και η VW ανακοίνωσε πως δεν προτίθεται να τους αποζημιώσει κι αυτό γιατί προωθεί λύσεις για το εν λόγω ζήτημα. Η στάση που διατηρεί η VW Ευρώπης είναι εκ διαμέτρου αντίθετη με αυτή που εφαρμόζει η φίρμα στην Αμερική, μιας και εκεί οι ιδιοκτήτες με τον diesel κινητήρα με το παραποιημένο λειτουργικό, λαμβάνουν ένα πακέτο αποζημίωσης το οποίο περιλαμβάνει: Μια prepaid Visa των 500 δολαρίων, ακόμα μια δωροκάρτα, με επιπλέον 500 δολάρια, αλλά και τρία χρόνια δωρεάν οδικής βοήθειας. Βέβαια στις Η.Π.Α. η VW πρέπει να αποζημιώσει 482.000 αυτοκίνητα, εν αντιθέσει με την VW Ευρώπης που έχει 8,5 εκατομμύρια. Το κόστος μιας τέτοιας αποζημίωσης αντιλαμβάνεστε ότι είναι τεράστιο και αναμφίβολα μπορεί να δημιουργήσει τρομερό οικονομικό πρόβλημα στην κατασκευάστρια εταιρεία! Για το λόγο αυτό και τα υψηλόβαθμα στελέχη της εταιρείας εξέδωσαν μια ανακοίνωση, η οποία αναφέρει: «Στην Γηραιά Ήπειρο η VW έχει επικεντρωθεί στην επιδιόρθωση των εμπλεκομένων κινητήρων, αλλά και των γενικότερων υπηρεσιών της φίρμας». Τώρα μένει να δούμε ποιος θα υπερισχύσει σε αυτό το μπρα ντε φέρ: Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή ή ο γερμανικός αυτοκινητιστικός κολοσσός; Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Γιώργος Μούζος, 20/12/2024 - 09:10 Πώς τα δεδομένα τηλεματικής και το Internet of Things εξατομικεύουν τα ασφαλιστικά προγράμματα οχημάτων;
Γιώργος Μούζος, 18/12/2024 - 08:48 Γιατί οι ασφαλιστές πρέπει να γνωρίζουν τις νέες τάσεις της αυτοκινητοβιομηχανίας;
Γιώργος Μούζος, 16/12/2024 - 09:02 Πώς να επικοινωνήσετε την αξία της οδικής βοήθειας στους πελάτες σας;
Η εξέλιξη της «ασφάλισης βάσει χρήσης» χάρη στην ανάλυση δεδομένων κίνησης των πελατών Η αγορά ασφάλισης αυτοκινήτου αλλάζει ριζικά εξαιτίας των νέων τεχνολογιών και της διαρκώς αυξανόμενης ανάγκης για πιο εξατομικευμένες υπηρεσίες. Το... Γιώργος Μούζος, 10/12/2024 - 09:06
Πώς η τεχνητή νοημοσύνη βοηθά στη βελτιστοποίηση διαδικασιών αξιολόγησης αποζημιώσεων; Η τεχνητή νοημοσύνη φέρνει επανάσταση στη διαχείριση αποζημιώσεων, προσφέροντας αυτοματοποιημένες λύσεις που μειώνουν τον χρόνο επεξεργασίας και εξασφαλίζουν ακριβέστερες αξιολογήσεις. Η... Γιώργος Μούζος, 06/12/2024 - 09:22
Audi Q6 e-tron: Ασφάλεια & τεχνολογία που κερδίζουν τις ασφαλιστικές εταιρείες! Προηγμένα συστήματα υποβοήθησης και τεχνολογίες φωτισμού που ενισχύουν την προστασία και μειώνουν τον κίνδυνο ατυχημάτων. Το Audi Q6 e-tron είναι το... Γιώργος Μούζος, 04/12/2024 - 09:21
Αυτόνομα οχήματα και ασφάλιση! Πώς θα προσαρμοστούν οι ασφαλιστές στη νέα πραγματικότητα Η ανάπτυξη της αυτόνομης οδήγησης φέρνει ανατροπές στην αυτοκινητοβιομηχανία, αλλά και στον ασφαλιστικό... Γιώργος Μούζος, 02/12/2024 - 09:27
Η σημασία της σωστής εκτίμησης ρίσκου για την ασφάλιση εταιρικών στόλων Πώς μπορείτε ως ασφαλιστές να αξιολογήσετε σωστά τις ανάγκες και τα ρίσκα εταιρικών στόλων; Η εκτίμηση ρίσκου αποτελεί έναν από τους... Γιώργος Μούζος, 29/11/2024 - 08:59
Γιατί πρέπει να εκπαιδεύσετε τους πελάτες να φοράνε ζώνη και στο πίσω κάθισμα; Η ζώνη ασφαλείας είναι ένα από τα βασικά και αποτελεσματικά μέτρα προστασίας για τους επιβάτες ενός αυτοκινήτου. Παρόλα αυτά, πολλοί... Γιώργος Μούζος, 27/11/2024 - 09:04