Γιώργος Μούζος, 14/4/2016 - 08:30 facebook twitter linkedin Το Hyundai IONIQ κατακτά το βραβείο 2016 Red Dot Design Γιώργος Μούζος, 14/4/2016 facebook twitter linkedin Η Hyundai Motor λαμβάνει για μια ακόμη φορά διεθνή αναγνώριση στα κορυφαία βραβεία σχεδιασμού Red Dot. Το πρωτοποριακό νέο μοντέλο IONIQ έχει αναγνωριστεί για την εξαιρετική του σχεδίαση και αποτελεί το έκτο όχημα της Hyundai που κατακτά έναν τίτλο Red Dot κατά τη διάρκεια των τελευταίων τριών ετών. Για όσους δεν γνωρίζουν να τους πούμε πως το IONIQ είναι το πρώτο αποκλειστικά φιλικό προς το περιβάλλον μοντέλο της Hyundai Motor και αποτελεί ένα σημαντικό μοντέλο στην εμπορική στρατηγική της εταιρείας. Η Hyundai Motor βραβεύτηκε από την κριτική επιτροπή του Red Dot για την παρουσίαση ενός εξελικτικού σχεδιασμού, μέσω μιας εκλεπτυσμένης/εξελιγμένης μορφής καθώς και για την εφαρμογή νέων φιλικών προς το περιβάλλον υλικών. Το βραβείο το 2016 ακολουθεί τα τρία βραβεία Red Dot Design που έλαβε η Hyundai το 2015, με το νέας γενιάς i20 coupe, το πεντάθυρο i20 και όλα τα νέα Sonata για την σχεδίαση τους. Τα βραβεία αυτά απονεμήθηκαν σε συνέχεια των βραβείων που έλαβαν το 2014 το νέο Genesis και το νέο i10. Επιπρόσθετα τα νέα Sonata και Genesis έλαβαν επίσης βραβεύσεις για το σχεδιασμό τους, κατακτώντας το Βραβείο Σχεδιασμού «2014 Good Design Award», ενώ αντίστοιχα το Νέας Γενιάς i20 απέσπασε το iF Design Award το 2015. Απαρτιζόμενο από κριτική επιτροπή 38 εμπειρογνωμόνων από 25 χώρες - όλοι υψηλού προφίλ σχεδιαστές, καθηγητές και δημοσιογράφοι - το Βραβείο Σχεδιασμού Red Dot αναγνωρίζεται παγκοσμίως ως ένα από τα πιο περιζήτητα σημεία για την ποιότητα του σχεδιασμού. Το 2016 διαγωνισμός προσέλκυσε 5.214 συμμετοχές από 57 χώρες, καθιστώντας το Red Dot Award τον μεγαλύτερο και πιο αναγνωρισμένο διαγωνισμό στο κόσμο. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Γιώργος Μούζος, 13/01/2025 - 08:48 AI-driven Predictive Modeling: Το νέο εργαλείο που απογειώνει τις πωλήσεις σας!
Γιώργος Μούζος, 10/01/2025 - 09:08 Pay-as-you-drive ασφαλίσεις: Πώς να αξιοποιήσετε την τάση για μεγαλύτερη πελατοκεντρικότητα
Γιώργος Μούζος, 07/01/2025 - 08:46 Πώς να εκπαιδεύσετε τους πελάτες σας για τις ασφαλιστικές καλύψεις που χρειάζονται;
Γιώργος Μούζος, 03/01/2025 - 09:10 Χειμερινά ελαστικά: Τι πρέπει να ξέρουν οι πελάτες σας για να είναι ασφαλείς;
Πώς να οδηγούν οι πελάτες σας με κακοκαιρία για να είναι ασφαλείς; Η οδήγηση με κακοκαιρία μπορεί να γίνει απαιτητική και επικίνδυνη. Με σωστή προετοιμασία και προσεκτική οδήγηση, οι πελάτες σας μπορούν... Γιώργος Μούζος, 30/12/2024 - 08:52
Μαύρος πάγος: Κίνδυνος για ατυχήματα! Τι να προσέξουν οι πελάτες σας; Ο καιρός έχει επιδεινωθεί σημαντικά, η θερμοκρασία έχει πέσει αισθητά και ορισμένες περιοχές έχουν ντυθεί στα λευκά. Εκεί θέλει ιδιαίτερη... Γιώργος Μούζος, 23/12/2024 - 08:46
Πώς τα δεδομένα τηλεματικής και το Internet of Things εξατομικεύουν τα ασφαλιστικά προγράμματα οχημάτων; Στην εποχή της ψηφιακής καινοτομίας, η ασφάλιση οχημάτων μεταμορφώνεται, αξιοποιώντας τεχνολογίες τηλεματικής αλλά και το Internet of Things (IoT). Ως... Γιώργος Μούζος, 20/12/2024 - 09:10
Γιατί οι ασφαλιστές πρέπει να γνωρίζουν τις νέες τάσεις της αυτοκινητοβιομηχανίας; Η γνώση των νέων τάσεων της αυτοκινητοβιομηχανίας μεταμορφώνει τον ασφαλιστή σε στρατηγικό συνεργάτη που προσθέτει αξία στις επιλογές του πελάτη... Γιώργος Μούζος, 18/12/2024 - 08:48
Πώς να επικοινωνήσετε την αξία της οδικής βοήθειας στους πελάτες σας; Παρακάτω ακολουθούν μερικοί τρόποι για να μετατρέψτε την οδική βοήθεια σε εργαλείο εμπιστοσύνης και να αυξήσετε τις πωλήσεις σας με... Γιώργος Μούζος, 16/12/2024 - 09:02
Vehicle Risk Rating: Η νέα προσέγγιση στην ασφάλιση αυτοκινήτων Πώς το νέο σύστημα αξιολόγησης αλλάζει την προσέγγιση στην ασφάλιση και επηρεάζει την τιμολόγηση των ασφαλίστρων; Η ασφάλιση αυτοκινήτων εισέρχεται σε... Γιώργος Μούζος, 12/12/2024 - 09:07