Γιώργος Μούζος, 20/5/2016 - 18:24 facebook twitter linkedin Η εφαρμογή myOpel Στέλνει τον Προορισμό στο Σύστημα Πλοήγησης από Smartphone Γιώργος Μούζος, 20/5/2016 facebook twitter linkedin Οι οδηγοί Opel μπορούν τώρα να προγραμματίζουν άνετα και εξ αποστάσεως το σύστημα πλοήγησης του αυτοκινήτου τους, χωρίς να χρειάζεται να βρίσκονται μέσα σε αυτό. Απλά χρησιμοποιώντας το καινοτόμο σύστημα προσωπικής συνδεσιμότητας και υποστήριξης Opel OnStar με την τελευταία έκδοση της εφαρμογής myOpel, οι ιδιοκτήτες Opel εισάγουν τον προορισμό στο smartphone τους ή τον επιλέγουν από το βιβλίο διευθύνσεων και τον προωθούν στο αυτοκίνητό τους πιέζοντας ένα μπουτόν. Επίσης, μπορούν πλέον να προσθέτουν χρήσιμα σχόλια στη λειτουργία Εντοπισμού Οχήματος (Vehicle Location) ακόμα και μία φωτογραφία, που θα τους βοηθήσει να ξαναβρούν το αυτοκίνητο. Για να αποφεύγουν πρόστιμα στάθμευσης, οι χρήστες myOpel μπορούν να ρυθμίζουν ένα χρονόμετρο που θα τους υπενθυμίζει πότε λήγει ο χρόνος στάθμευσης. Η υπηρεσία Opel OnStar κάνει την οδήγηση πιο άνετη και διασφαλίζει άριστη συνδεσιμότητα. Χρησιμοποιώντας φιλικούς συμβούλους αντί ψυχρές μηχανές, ο ‘φύλακας άγγελος’ της Opel OnStar όχι μόνον ανταποκρίνεται αυτόματα σε περιπτώσεις συγκρούσεων, αλλά βοηθά και στον εντοπισμό κλεμμένων οχημάτων. Η μοναδική υπηρεσία μπορεί επίσης με απομακρυσμένο έλεγχο (remote control) να ξεκλειδώνει πόρτες, να ‘κατεβάζει’ διαδρομές απευθείας στο αυτοκίνητο, να στέλνει emails για την κατάσταση το οχήματος και να προσφέρει ένα προαιρετικό 4G/LTE Wi-Fi hotspot. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Γιώργος Μούζος, 22/11/2024 - 09:26 Τι πρέπει να προσέξουν οι πελάτες πριν πιάσει το τσουχτερό κρύο; Οι βασικοί έλεγχοι για ασφαλείς μετακινήσεις τον χειμώνα, χωρίς ατυχήματα!
Γιώργος Μούζος, 20/11/2024 - 09:58 Πώς η ανάλυση των Big Data μπορεί να προβλέψει την οδική συμπεριφορά των πελατών σας; Και το ασφάλιστρό τους κατ’ επέκταση;
Γιώργος Μούζος, 18/11/2024 - 08:49 Blockchain & Τεχνητή Νοημοσύνη για διαφάνεια στις ασφαλίσεις οχημάτων
Γιώργος Μούζος, 15/11/2024 - 08:55 Η τεχνητή νοημοσύνη ως μέσο βελτίωσης του customer experience στον κλάδο ασφάλισης οχημάτων
Προληπτική συντήρηση οχημάτων με τεχνητή Νοημοσύνη: Το μεγάλο όφελος για τις ασφαλιστικές! Η προληπτική συντήρηση οχημάτων με την ενσωμάτωση της τεχνητής νοημοσύνης, αναδεικνύεται ως μια καινοτόμος μέθοδος που προσφέρει στους ασφαλιστικούς συμβούλους... Γιώργος Μούζος, 13/11/2024 - 09:03
Πώς οι αλγόριθμοι τεχνητής νοημοσύνης βοηθούν στην ανίχνευση της απάτης στην ασφάλιση οχημάτων Ανιχνεύοντας την απάτη πριν ακόμα συμβεί: Πώς οι αλγόριθμοι τεχνητής νοημοσύνης εξασφαλίζουν διαφάνεια και προστασία στις ασφαλιστικές εταιρείες στον κλάδο... Γιώργος Μούζος, 11/11/2024 - 09:04
Πώς η τεχνολογία Machine Learning προβλέπει τα ατυχήματα και προσδιορίζει το κόστος ασφάλισης; Η δύναμη της Τεχνητής Νοημοσύνης βοηθάει στην πρόβλεψη ατυχημάτων και παράλληλα στην προσαρμογή των ασφαλιστρών. Η χρήση της τεχνητής νοημοσύνης και... Γιώργος Μούζος, 06/11/2024 - 09:00
Πώς η τεχνητή νοημοσύνη βελτιώνει την αξιολόγηση κινδύνου στην ασφάλιση οχημάτων; Η τεχνητή νοημοσύνη επαναπροσδιορίζει την αξιολόγηση κινδύνου στην ασφάλιση οχημάτων, ενισχύοντας την ακρίβεια, τη διαφάνεια και την εξατομίκευση των ασφαλιστικών... Γιώργος Μούζος, 04/11/2024 - 08:46
Πώς το Lane Assist ενισχύει την ασφάλεια των πελατών σας; Το Lane Assist αποτελεί ένα βασικό σύστημα υποβοήθησης του οδηγού και παράλληλα βασικό εργαλείο αποφυγής ατυχημάτων. Σύστημα που οι ασφαλιστικές... Γιώργος Μούζος, 31/10/2024 - 09:02
Η τηλεματική, η ασφάλιση αυτοκινήτου και το δίκαιο ασφάλιστρο Είναι γεγονός πως οι αλγόριθμοι καθορίζουν πολλές πτυχές της καθημερινότητάς μας, από τα κοινωνικά δίκτυα, μέχρι τον υπολογισμό των ασφαλίστρων.... Γιώργος Μούζος, 29/10/2024 - 09:07