Η σκυτάλη από γενιά σε γενιά
Το Outlander ήταν ανέκαθεν ένα σημαντικό μοντέλο για τη Mitsubishi Motors Corporation (MMC) από απόψεως όγκου πωλήσεων αλλά και σε επίπεδο φιλοσοφίας, καθώς η κάθε επόμενη γενιά άνοιγε νέους δρόμους για την Εταιρεία και για τη βιομηχανία:
- Πρώτη γενιά: Παρουσίαση του όρου “crossover” – πρωτιά για τη βιομηχανία (“ASX” concept (2001*)
- Δεύτερη γενιά: Ευέλικτη παγκόσμια πλατφόρμα της MMC “Project Global” C/D (2005)
- Τρίτη γενιά: Plug-in υβριδικό ηλεκτρικό σύστημα κίνησης της MMC (Outlander PHEV το 2012)
Το Outlander διατήρησε το δημιουργικό ρόλο του όταν η έκδοση του 2016, εγκαινίασε τη νέα οπτική ταυτότητα “Dynamic Shield” της Mitsubishi το φθινόπωρο του 2015. Όμως ο πρωταγωνιστικός ρόλος του Outlander στον προϊοντικό σχεδιασμό της Mitsubishi – βραχυπρόθεσμα και μακροπρόθεσμα – έχει και στρατηγική σημασία.
Με την κυκλοφορία του πλήρως ανανεωμένου Outlander πριν από ένα χρόνο, η Mitsubishi ξεκίνησε την παρουσίαση μίας νέας σειράς προϊόντων που θα ολοκληρωθεί τα επόμενα χρόνια. Τότε κύριο λόγο θα έχουν τα SUV (μικρά, μεσαία και μεγάλα), είτε plug-in υβριδικών ηλεκτρικών ή πλήρως ηλεκτρικών εκδόσεων, με κύριο χαρακτηριστικό μία ισχυρή και εκφραστική σχεδιαστική γλώσσα. Που για ακόμα μια φορά η Ιαπωνική ποιότητα κατασκευής, μέσα κι έξω, θα επιβεβαιώσει την ανανεωμένη θέση της μάρκας, που αρμόζει στην εντυπωσιακή ιστορία 99 ετών και την κληρονομιά που αφήνει.