Γιώργος Μούζος, 15/12/2016 - 15:29 facebook twitter linkedin Ανήσυχη η ασφαλιστική αγορά για τα αυτόνομα αυτοκίνητα! Γιώργος Μούζος, 15/12/2016 facebook twitter linkedin Ασφαλιστές, έμποροι αυτοκινήτων και εξαρτημάτων aftermarket, εταιρείες leasing, αλλά και οι καταναλωτές, ανησυχούν πως η πρόσβαση στα δεδομένα τηλεμετρίας των αυτόνομων αυτοκινήτων θέτει σε κίνδυνο τον ανταγωνισμό, την καινοτομία, αλλά και την ελεύθερη βούληση του καταναλωτή. Όλοι οι προαναφερθέντες, μεταξύ των οποίων είναι και η Insurance Europe, δηλώνουν με κοινή δήλωση πως το συμφέρον του καταναλωτή δεν είναι πλέον στο κέντρο των συζητήσεων που αφορούν την τεχνική επίλυση του θέματος για την πρόσβαση στα δεδομένα τηλεμετρίας των αυτοκινήτων. Κι αυτό γιατί σύμφωνα με τους ειδικούς οι νέες διαδικασίες πολύ πιθανόν να υπονομεύουν την ελεύθερη επιλογή του πελάτη, θέτοντας σε κίνδυνο την καινοτομία, αλλά και την ανεξάρτητη επιχειρηματικότητα. Οι ευρωπαίοι κατασκευαστές και προμηθευτές εξαρτημάτων, αλλά και οι κατασκευαστές αυτοκινήτων, παρουσίασαν πρόσφατα μια νέα πλατφόρμα για την πρόσβαση στα δεδομένα του εκάστοτε αυτοκινήτου. Αυτή θα γίνεται μέσα από τον server κάθε κατασκευαστή, όπου εκεί θα φυλάσσονται και μόνο ένα μέρος των δεδομένων (το ουδέτερο ουσιαστικά) θα αποστέλλεται σε τρίτες εταιρείες ανάλυσης. Αυτός ο τρόπος δεν θα επιτρέπει την άμεση σύνδεση του οχήματος με τον οποιοδήποτε, αντιθέτως θα ισχυροποιεί τη θέση του κατασκευαστή, ο οποίος εκείνος θα έχει τον τελευταίο λόγο για τον διαμοιρασμό των δεδομένων. Σύμφωνα με την παραπάνω συμμαχία, ο διαμοιρασμός των δεδομένων του οχήματος που οδηγούμε, υπονομεύει το δικαίωμα κάθε ιδιοκτήτη και οδηγού να αποφασίζει που, σε ποιους και για ποιο σκοπό θα δοθούν τα εν λόγω δεδομένα. Όπως δείχνουν τα πράγματα η ψηφιακή εποχή θα φέρει πολλά τέτοια προβλήματα στο άμεσο μέλλον. Ο ανταγωνισμός πλέον είναι έντονος μεταξύ των κατασκευαστών και προμηθευτών, ώστε να μπορούν να προσφέρουν ένα ευρύ φάσμα υπηρεσιών και προϊόντων σχετικά με το όχημα (π.χ. οικονομική, χρηματοδοτική μίσθωση, ασφάλειες, διαγνωστικά, ανταλλακτικά κλπ), που εξαρτώνται ολοένα και περισσότερο στον πραγματικό χρόνο μετάδοσης και καταγραφής των δεδομένων τηλεμετρίας. Η ασφάλεια είναι ζωτικής σημασίας για τα αυτόνομα αυτοκίνητα, όπως επίσης και στη σωστή διασύνδεση με τους αρμόδιους φορείς για τη μεταφορά των δεδομένων. Η σωστή λύση θα διασφαλίσει παράλληλα τα υψηλά δεδομένα ασφάλειας, αξιοπιστίας και διαφάνειας σε ότι αφορά τα επίπεδα του ανταγωνισμού μεταξύ των εταιρειών και της καινοτομίας που εξελίσσουν. Όλοι οι εμπλεκόμενοι θέλουν από τα ευρωπαϊκά θεσμικά όργανα να δημιουργήσουν ένα γερό θεσμικό πλαίσιο, το οποίο θα διασφαλίζει αυτή τη ψηφιακή πλατφόρμα διασύνδεσης των αυτόνομων αυτοκινήτων, η οποία θα διατηρήσει σε υψηλό επίπεδο τον υγιή ανταγωνισμό και την ανάπτυξη της επιχειρηματικότητας. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Γιώργος Μούζος, 10/01/2025 - 09:08 Pay-as-you-drive ασφαλίσεις: Πώς να αξιοποιήσετε την τάση για μεγαλύτερη πελατοκεντρικότητα
Γιώργος Μούζος, 07/01/2025 - 08:46 Πώς να εκπαιδεύσετε τους πελάτες σας για τις ασφαλιστικές καλύψεις που χρειάζονται;
Γιώργος Μούζος, 03/01/2025 - 09:10 Χειμερινά ελαστικά: Τι πρέπει να ξέρουν οι πελάτες σας για να είναι ασφαλείς;
Γιώργος Μούζος, 30/12/2024 - 08:52 Πώς να οδηγούν οι πελάτες σας με κακοκαιρία για να είναι ασφαλείς;
Μαύρος πάγος: Κίνδυνος για ατυχήματα! Τι να προσέξουν οι πελάτες σας; Ο καιρός έχει επιδεινωθεί σημαντικά, η θερμοκρασία έχει πέσει αισθητά και ορισμένες περιοχές έχουν ντυθεί στα λευκά. Εκεί θέλει ιδιαίτερη... Γιώργος Μούζος, 23/12/2024 - 08:46
Πώς τα δεδομένα τηλεματικής και το Internet of Things εξατομικεύουν τα ασφαλιστικά προγράμματα οχημάτων; Στην εποχή της ψηφιακής καινοτομίας, η ασφάλιση οχημάτων μεταμορφώνεται, αξιοποιώντας τεχνολογίες τηλεματικής αλλά και το Internet of Things (IoT). Ως... Γιώργος Μούζος, 20/12/2024 - 09:10
Γιατί οι ασφαλιστές πρέπει να γνωρίζουν τις νέες τάσεις της αυτοκινητοβιομηχανίας; Η γνώση των νέων τάσεων της αυτοκινητοβιομηχανίας μεταμορφώνει τον ασφαλιστή σε στρατηγικό συνεργάτη που προσθέτει αξία στις επιλογές του πελάτη... Γιώργος Μούζος, 18/12/2024 - 08:48
Πώς να επικοινωνήσετε την αξία της οδικής βοήθειας στους πελάτες σας; Παρακάτω ακολουθούν μερικοί τρόποι για να μετατρέψτε την οδική βοήθεια σε εργαλείο εμπιστοσύνης και να αυξήσετε τις πωλήσεις σας με... Γιώργος Μούζος, 16/12/2024 - 09:02
Vehicle Risk Rating: Η νέα προσέγγιση στην ασφάλιση αυτοκινήτων Πώς το νέο σύστημα αξιολόγησης αλλάζει την προσέγγιση στην ασφάλιση και επηρεάζει την τιμολόγηση των ασφαλίστρων; Η ασφάλιση αυτοκινήτων εισέρχεται σε... Γιώργος Μούζος, 12/12/2024 - 09:07
Η εξέλιξη της «ασφάλισης βάσει χρήσης» χάρη στην ανάλυση δεδομένων κίνησης των πελατών Η αγορά ασφάλισης αυτοκινήτου αλλάζει ριζικά εξαιτίας των νέων τεχνολογιών και της διαρκώς αυξανόμενης ανάγκης για πιο εξατομικευμένες υπηρεσίες. Το... Γιώργος Μούζος, 10/12/2024 - 09:06