Γιώργος Μούζος, 21/2/2017 - 08:45 facebook twitter linkedin Citroen C4 Cactus: Με... crossoverίστικη διάθεση Γιώργος Μούζος, 21/2/2017 facebook twitter linkedin Η Citroen με το εμφατικό παρουσιαστικό του C4 Cactus, γίνεται talk of the town, μιας και το εν λόγω μοντέλο προκαλεί βλέμματα θαυμασμού, με τους Γάλλους να συνδυάζουν λειτουργικότητα και φουτουριστικό σχεδιασμό! Από όποια γωνιά κι αν κοιτάξεις το Cactus διαπιστώνεις την διαφορετικότητα του με άλλα μοντέλα της αγοράς, ξεφεύγοντας κατά πολύ από την μικρομεσαία λογική, αλλά και την σχεδιαστική πεπατημένη των περισσότερων μοντέλων της αγοράς. Για να το δούμε λίγο καλύτερα! Μην το αγοράσετε αν θέλετε να είστε ινκόγκνιτο! Τις μέρες που είχαμε στα χέρια μας το C4 Cactus, δεν σταμάτησαν ΟΛΑ τα βλέμματα να πέφτουν πάνω μας. Αν και για να είμαστε απόλυτα ειλικρινής το C4 Cactus, είναι από τα αυτοκίνητα που είτε θα τα λατρέψεις με την πρώτη ματιά, είτε δεν θα τα γουστάρεις καθόλου. Άλλα όλοι θα γυρίσουν το κεφάλι τους να κοιτάξουν το φουτουριστικής σχεδίασης αμάξωμα. Οι καμπύλες του, συνδυάζονται όμορφα με τις ακμές του αμαξώματος, ενώ η οροφή μοιάζει να αιωρείται, κάτι που οφείλεται στις σκούρες κολόνες. Τα εμπρός φωτιστικά σώματα εκτείνονται σε τρία επάλληλα επίπεδα, ενώ μεγάλη διαφοροποίηση στο αμάξωμα δίνει το πλαστικό που διατρέχει τις πόρτες στο πλάι του. Αυτό ακούει στο όνομα airbumps, τα οποία βρίσκονται εκεί προστατεύοντας το αμάξωμα από γρατζουνιές χάρη στον αέρα που έχουν μέσα οι θύλακες και πρόκειται για μια πατενταρισμένη ιδέα της Citroen. Τα εμπρός φωτιστικά σώματα εκτείνονται σε τρία επάλληλα επίπεδα Τα airbumps, βρίσκονται εκεί προστατεύοντας το αμάξωμα από γρατζουνιές χάρη στον αέρα που έχουν μέσα οι θύλακες και πρόκειται για μια πατενταρισμένη ιδέα της Citroen Λιτό εσωτερικό! Η κύρια ιδέα των σχεδιαστών στην εξωτερική εμφάνιση του αυτοκινήτου, (δηλαδή να κρατήσουν τα απολύτως απαραίτητα) ακολουθήθηκε και στον εσωτερικό διάκοσμο του C4 Cactus. Αυτό που κάνει αρχικά εντύπωση είναι οι δύο ψηφιακές οθόνες που έχουν αντικαταστήσει σχεδόν τα πάντα. Αυτό σημαίνει η, κατά το πλείστον, απουσία διακοπτών με μόλις 6 να βρίσκονται στην κεντρική κονσόλα, κάτω από την οθόνη αφής 7 ιντσών. Τα κλασικά όργανα λάμπουν δια της απουσίας τους, με την πληροφόρηση που χρειάζεται ο οδηγός να αποτυπώνεται στην ψηφιακή οθόνη. Όμως θα θέλαμε να υπάρχει κι ένα στροφόμετρο για να ξέραμε σε τι ρυθμούς περιστρέφεται ο κινητήρας, αλλά και τηλεσκοπική ρύθμιση του τιμονιού. Η κύρια ιδέα των σχεδιαστών στην εξωτερική εμφάνιση του αυτοκινήτου, (δηλαδή να κρατήσουν τα απολύτως απαραίτητα) ακολουθήθηκε και στον εσωτερικό διάκοσμο του C4 Cactus NEWSLETTER Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα. Γενικότερα, η σχεδίαση του εσωτερικού χαρακτηρίζεται έξυπνη, με αρκετές θήκες για μικροαντικείμενα. Εντυπωσιακό όμως είναι και το μεγάλο ντουλάπι εμπρός από τον συνοδηγό κι αυτό γιατί ο αερόσακος του συνοδηγού έχει έχει μεταφερθεί στην οροφή. Στα πλαίσια της περαιτέρω μείωσης βάρους όμως τα πίσω παράθυρα ανοίγουν μόνο προς τα έξω, υπό γωνία. Οι χώροι βέβαια των επιβατών είναι άνετοι, όπου στα πίσω ενιαία καθίσματα θα βολευτούν άνετα τρεις ενήλικοι. Τα κάνει όλα και συμφέρει Κάτω από το καπό του C4 Cactus βρίσκεται ένας 1.600άρης κινητήρας πετρελαίου, ο οποίος πληροί τις προδιαγραφές ρύπων Euro 6 και αποδίδει 100 ίππους στις 3.750 σ.α.λ. και 254 Nm ροπής διαθέσιμα από τις 1.750 σ.α.λ. Είναι ελαστικός, ακόμα κι αν ξεχαστείτε κι έχετε μια σχέση πάνω, ενώ τραβάει δυνατά από τις μόλις 1.500 σ.α.λ., με την κατανάλωση καθ’όλη τη διάρκεια της δοκιμής μας να μην ξεπερνάει τα 5 λτ./100 χλμ, νούμερο κορυφαίο για την κατηγορία. Ο κινητήρας που κινεί το Cactus είναι ελαστικός, τραβάει δυνατά από το χαμηλό φάσμα στροφών κι αποδίδει 100 ίππους και 254 Nm ροπής Η ανάρτηση κινείται στα γνωστά γαλλικά πρότυπα, δηλαδή κρατάει πολύ καλά προσφέροντας παράλληλα και την απαιτούμενη άνεση. Σε δρόμο με στροφές οι κλίσεις υπάρχουν, αλλά ποτέ δεν θα προβληματίσουν τον οδηγό μιας και το Cactus κρατάει εξαιρετικά καλά! Συνολικά το Cactus κρίνεται απολύτως ασφαλές, με ένα ζωντανό σε απόκριση και αίσθηση τιμόνι, εύχρηστο στην καθημερινή μετακίνηση και ακούραστο στους δύσκολους, γεμάτους λακκούβες δρόμους. Ενδεικτικό κόστος ασφάλισης Ενδεικτικά, το Citroen C4 Cactus 1,6, μπορείτε να τo ασφαλίσετε με ετήσιο κόστος που ξεκινάει από τα 130,01 ευρώ. Σαφώς και μιλάμε για τη βασική κάλυψη, που περιλαμβάνει σωματικές βλάβες και υλικές ζημιές, καθώς και ζημιές από ανασφάλιστο όχημα. To συγκεκριμένο κόστος αφορά οδηγό που είναι κάτοικος Αθήνας και ηλικίας 30 ετών, χωρίς ζημιές στο ιστορικό του. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Γιώργος Μούζος, 23/12/2024 - 08:46 Μαύρος πάγος: Κίνδυνος για ατυχήματα! Τι να προσέξουν οι πελάτες σας;
Γιώργος Μούζος, 20/12/2024 - 09:10 Πώς τα δεδομένα τηλεματικής και το Internet of Things εξατομικεύουν τα ασφαλιστικά προγράμματα οχημάτων;
Γιώργος Μούζος, 18/12/2024 - 08:48 Γιατί οι ασφαλιστές πρέπει να γνωρίζουν τις νέες τάσεις της αυτοκινητοβιομηχανίας;
Γιώργος Μούζος, 16/12/2024 - 09:02 Πώς να επικοινωνήσετε την αξία της οδικής βοήθειας στους πελάτες σας;
Vehicle Risk Rating: Η νέα προσέγγιση στην ασφάλιση αυτοκινήτων Πώς το νέο σύστημα αξιολόγησης αλλάζει την προσέγγιση στην ασφάλιση και επηρεάζει την τιμολόγηση των ασφαλίστρων; Η ασφάλιση αυτοκινήτων εισέρχεται σε... Γιώργος Μούζος, 12/12/2024 - 09:07
Η εξέλιξη της «ασφάλισης βάσει χρήσης» χάρη στην ανάλυση δεδομένων κίνησης των πελατών Η αγορά ασφάλισης αυτοκινήτου αλλάζει ριζικά εξαιτίας των νέων τεχνολογιών και της διαρκώς αυξανόμενης ανάγκης για πιο εξατομικευμένες υπηρεσίες. Το... Γιώργος Μούζος, 10/12/2024 - 09:06
Πώς η τεχνητή νοημοσύνη βοηθά στη βελτιστοποίηση διαδικασιών αξιολόγησης αποζημιώσεων; Η τεχνητή νοημοσύνη φέρνει επανάσταση στη διαχείριση αποζημιώσεων, προσφέροντας αυτοματοποιημένες λύσεις που μειώνουν τον χρόνο επεξεργασίας και εξασφαλίζουν ακριβέστερες αξιολογήσεις. Η... Γιώργος Μούζος, 06/12/2024 - 09:22
Audi Q6 e-tron: Ασφάλεια & τεχνολογία που κερδίζουν τις ασφαλιστικές εταιρείες! Προηγμένα συστήματα υποβοήθησης και τεχνολογίες φωτισμού που ενισχύουν την προστασία και μειώνουν τον κίνδυνο ατυχημάτων. Το Audi Q6 e-tron είναι το... Γιώργος Μούζος, 04/12/2024 - 09:21
Αυτόνομα οχήματα και ασφάλιση! Πώς θα προσαρμοστούν οι ασφαλιστές στη νέα πραγματικότητα Η ανάπτυξη της αυτόνομης οδήγησης φέρνει ανατροπές στην αυτοκινητοβιομηχανία, αλλά και στον ασφαλιστικό... Γιώργος Μούζος, 02/12/2024 - 09:27
Η σημασία της σωστής εκτίμησης ρίσκου για την ασφάλιση εταιρικών στόλων Πώς μπορείτε ως ασφαλιστές να αξιολογήσετε σωστά τις ανάγκες και τα ρίσκα εταιρικών στόλων; Η εκτίμηση ρίσκου αποτελεί έναν από τους... Γιώργος Μούζος, 29/11/2024 - 08:59