Γιώργος Μούζος, 11/5/2017 - 14:30 facebook twitter linkedin Η Mercedes-Benz κατακτά δύο φορές την πρώτη θέση! Γιώργος Μούζος, 11/5/2017 facebook twitter linkedin Η Mercedes-Benz διακρίθηκε με δύο πρώτες θέσεις στα Βραβεία AutomotiveINNOVATIONS 2017. Η E-Class απέσπασε το βραβείο του πλέον καινοτόμου μοντέλου, ενώ στην ίδια τη Mercedes-Benz απονεμήθηκε ο τίτλος της πλέον καινοτόμου premium μάρκας στην κατηγορία «Αυτόνομη Οδήγηση και Ασφάλεια». Η E-Class κατάφερε να επικρατήσει μεταξύ 184 άλλων οχημάτων παραγωγής και να ανακηρυχθεί στο πλέον καινοτόμο μοντέλο, λαμβάνοντας 81 βαθμούς με σαφές προβάδισμα 25 βαθμών από το αμέσως επόμενο διεκδικητή. Το βραβείο πρωτίστως βασίζεται στις πολυάριθμες καινοτομίες, όπως η καλύτερη αεροδυναμική στην κατηγορία, η πρώτη λειτουργία πέδησης ανάγκης σε μποτιλιάρισμα, η πρώτη προειδοποίηση κινδύνου Car-to-X, ο ήχος PRE-SAFE® που προετοιμάζει την ακοή πριν από επικείμενη σύγκρουση, ενώ συνυπολογίστηκε το γεγονός ότι αποτελεί το πλέον οικονομικό πετρελαιοκίνητο όχημα της κατηγορίας. Η Mercedes-Benz επίσης κέρδισε αδιαμφισβήτητα στην κατηγορία «Αυτόνομη Οδήγηση & Ασφάλεια» με 69 βαθμούς για 22 καινοτομίες. Οι καινοτομίες που απέσπασαν ιδιαίτερα υψηλή βαθμολογία είναι η Ενεργή Υποβοήθηση Πέδησης (Active Braking Assist) με λειτουργία πέδησης ανάγκης σε μποτιλιάρισμα, η επικοινωνία Car-to-X, το DRIVE PILOT (επιτρέπει την εν μέρει αυτόνομη οδήγηση), η Ενεργή Υποβοήθηση Αλλαγής Λωρίδας (Active Lane Changing Assist), ο Πιλότος Απομακρυσμένης Στάθμευσης (Remote Park Pilot) και η ανάπτυξη της Mercedes-Benz GLC F-CELL, ένα όχημα plug-in με κυψέλες καυσίμου όπως αυτό της οικογένειας E-Class. Η αιτιολόγηση των αποφάσεων για τα Βραβεία AutomotiveINNOVATIONS προκύπτει από τη βάση δεδομένων του Center of Automotive Management (CAM) στο Bergisch Gladbach. Για ένατη συνεχή χρονιά, οι καινοτομίες 18 παγκόσμιων ομίλων αυτοκινήτου που περιλαμβάνουν 52 μάρκες μελετήθηκαν και αξιολογήθηκαν συστηματικά με βάση ποσοτικά και ποιοτικά κριτήρια. Οι καινοτομίες ορίζονται ως νέες εξελίξεις, οι οποίες προσφέρουν απτά πρόσθετα οφέλη για τους πελάτες. Οι καινοτομίες πρέπει να είναι ήδη διαθέσιμες ή να έχουν παρουσιαστεί τουλάχιστον σε πρωτότυπα. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Γιώργος Μούζος, 17/01/2025 - 08:50 Ανακλαστικά ρούχα και συστήματα αποφυγής σύγκρουσης: Προβληματισμός στις ασφαλιστικές!
Γιώργος Μούζος, 15/01/2025 - 09:01 Τι πρέπει να ξέρουν οι πελάτες σας για τις αντιολισθητικές αλυσίδες;
Γιώργος Μούζος, 13/01/2025 - 08:48 AI-driven Predictive Modeling: Το νέο εργαλείο που απογειώνει τις πωλήσεις σας!
Γιώργος Μούζος, 10/01/2025 - 09:08 Pay-as-you-drive ασφαλίσεις: Πώς να αξιοποιήσετε την τάση για μεγαλύτερη πελατοκεντρικότητα
Πώς να εκπαιδεύσετε τους πελάτες σας για τις ασφαλιστικές καλύψεις που χρειάζονται; Η εκπαίδευση των πελατών σας για τις ασφαλιστικές καλύψεις του οχήματός τους είναι σημαντική μιας και έτσι θα κερδίσετε την... Γιώργος Μούζος, 07/01/2025 - 08:46
Χειμερινά ελαστικά: Τι πρέπει να ξέρουν οι πελάτες σας για να είναι ασφαλείς; Παρακάτω παραθέτουμε όλες τις πληροφορίες που πρέπει να δώσετε στους πελάτες σας, ειδικά για όσους κινούνται σε ορεινές περιοχές, ώστε... Γιώργος Μούζος, 03/01/2025 - 09:10
Πώς να οδηγούν οι πελάτες σας με κακοκαιρία για να είναι ασφαλείς; Η οδήγηση με κακοκαιρία μπορεί να γίνει απαιτητική και επικίνδυνη. Με σωστή προετοιμασία και προσεκτική οδήγηση, οι πελάτες σας μπορούν... Γιώργος Μούζος, 30/12/2024 - 08:52
Μαύρος πάγος: Κίνδυνος για ατυχήματα! Τι να προσέξουν οι πελάτες σας; Ο καιρός έχει επιδεινωθεί σημαντικά, η θερμοκρασία έχει πέσει αισθητά και ορισμένες περιοχές έχουν ντυθεί στα λευκά. Εκεί θέλει ιδιαίτερη... Γιώργος Μούζος, 23/12/2024 - 08:46
Πώς τα δεδομένα τηλεματικής και το Internet of Things εξατομικεύουν τα ασφαλιστικά προγράμματα οχημάτων; Στην εποχή της ψηφιακής καινοτομίας, η ασφάλιση οχημάτων μεταμορφώνεται, αξιοποιώντας τεχνολογίες τηλεματικής αλλά και το Internet of Things (IoT). Ως... Γιώργος Μούζος, 20/12/2024 - 09:10
Γιατί οι ασφαλιστές πρέπει να γνωρίζουν τις νέες τάσεις της αυτοκινητοβιομηχανίας; Η γνώση των νέων τάσεων της αυτοκινητοβιομηχανίας μεταμορφώνει τον ασφαλιστή σε στρατηγικό συνεργάτη που προσθέτει αξία στις επιλογές του πελάτη... Γιώργος Μούζος, 18/12/2024 - 08:48