Γιώργος Μούζος, 11/7/2017 - 14:24 facebook twitter linkedin Αναπτύσσεται περαιτέρω στη Ρωσία η Nissan Γιώργος Μούζος, 11/7/2017 facebook twitter linkedin Με την έναρξη και δεύτερης βάρδιας στο εργοστάσιο παραγωγής της στην Αγία Πετρούπολη της Ρωσίας, η Nissan ανταποκρίνεται άμεσα στις θετικές προοπτικές ανάπτυξης της αγοράς αυτοκινήτων της χώρας. Για το σχέδιο πρόσληψης 450 νέων υπαλλήλων και την προβλεπόμενη βελτίωση της Ρωσικής αγοράς εντός του τρέχοντος έτους, είχε την ευκαιρία να ενημερωθεί πρόσφατα ο Βλαντίμιρ Πούτιν, Πρόεδρος της Ρωσικής Ομοσπονδίας, στη Διεθνή Βιομηχανική Έκθεση INNOPROM. Τον Ρώσο Πρόεδρο υποδέχθηκαν στο περίπτερο της Nissan οι κ.κ Hitoshi Kawaguchi, Ανώτερος Αντιπρόεδρος της Nissan , Paul Willcox, Πρόεδρος της Nissan Europe και James Wright, Αντιπρόεδρος της Nissan Europe East. Η προβλεπόμενη βελτίωση της Ρωσικής Αγοράς φέτος, θα έχει ως αποτέλεσμα την προσθήκη δεύτερης βάρδιας στην Αγία Πετρούπολη από τον Οκτώβριο, παρέχοντας ευκαιρίες για νέες προσλήψεις αλλά και για προβιβάσεις σε υφιστάμενους υπαλλήλους του εργοστασίου. Η Ρωσική αγορά αυτοκινήτων εμφανίζει μια θετική τάση από τον περασμένο Μάρτιο. Συγκεκριμένα ο συνολικός ρυθμός αύξησης της αγοράς ήταν 9,4% τον Μάρτιο, 6,9% τον Απρίλιο, 14,7% τον Μάιο και 15% τον Ιούνιο. Οι πωλήσεις της Nissan στη Ρωσία ακολούθησαν την τάση αυτή, με αύξηση τους μήνες του Απριλίου, Μαΐου και Ιουνίου κατά 11%, 7% και 15% αντίστοιχα. Πέρυσι το εργοστάσιο της Nissan στην Αγία Πετρούπολη γιόρτασε τη δέκατη επέτειο λειτουργίας του, με την παραγωγή να ξεπερνά τα 250.000 οχήματα. Το 2016, περισσότερα από 36 χιλιάδες αυτοκίνητα εξήλθαν από τη γραμμή παραγωγής του εργοστασίου, σημειώνοντας αύξηση κατά 8% σε σχέση με το 2015. Το εργοστάσιο λειτουργεί σε πλήρη συμμόρφωση με το σύστημα APW (Alliance Production Way ), όπου αξίζει να σημειωθεί ότι το 2012 και το 2014 έλαβε τον τίτλο του «Καλύτερου Εργοστασίου σε ποιότητα προϊόντων», μεταξύ όλων των εργοστασίων της Nissan ανά την Υφήλιο. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Γιώργος Μούζος, 15/01/2025 - 09:01 Τι πρέπει να ξέρουν οι πελάτες σας για τις αντιολισθητικές αλυσίδες;
Γιώργος Μούζος, 13/01/2025 - 08:48 AI-driven Predictive Modeling: Το νέο εργαλείο που απογειώνει τις πωλήσεις σας!
Γιώργος Μούζος, 10/01/2025 - 09:08 Pay-as-you-drive ασφαλίσεις: Πώς να αξιοποιήσετε την τάση για μεγαλύτερη πελατοκεντρικότητα
Γιώργος Μούζος, 07/01/2025 - 08:46 Πώς να εκπαιδεύσετε τους πελάτες σας για τις ασφαλιστικές καλύψεις που χρειάζονται;
Χειμερινά ελαστικά: Τι πρέπει να ξέρουν οι πελάτες σας για να είναι ασφαλείς; Παρακάτω παραθέτουμε όλες τις πληροφορίες που πρέπει να δώσετε στους πελάτες σας, ειδικά για όσους κινούνται σε ορεινές περιοχές, ώστε... Γιώργος Μούζος, 03/01/2025 - 09:10
Πώς να οδηγούν οι πελάτες σας με κακοκαιρία για να είναι ασφαλείς; Η οδήγηση με κακοκαιρία μπορεί να γίνει απαιτητική και επικίνδυνη. Με σωστή προετοιμασία και προσεκτική οδήγηση, οι πελάτες σας μπορούν... Γιώργος Μούζος, 30/12/2024 - 08:52
Μαύρος πάγος: Κίνδυνος για ατυχήματα! Τι να προσέξουν οι πελάτες σας; Ο καιρός έχει επιδεινωθεί σημαντικά, η θερμοκρασία έχει πέσει αισθητά και ορισμένες περιοχές έχουν ντυθεί στα λευκά. Εκεί θέλει ιδιαίτερη... Γιώργος Μούζος, 23/12/2024 - 08:46
Πώς τα δεδομένα τηλεματικής και το Internet of Things εξατομικεύουν τα ασφαλιστικά προγράμματα οχημάτων; Στην εποχή της ψηφιακής καινοτομίας, η ασφάλιση οχημάτων μεταμορφώνεται, αξιοποιώντας τεχνολογίες τηλεματικής αλλά και το Internet of Things (IoT). Ως... Γιώργος Μούζος, 20/12/2024 - 09:10
Γιατί οι ασφαλιστές πρέπει να γνωρίζουν τις νέες τάσεις της αυτοκινητοβιομηχανίας; Η γνώση των νέων τάσεων της αυτοκινητοβιομηχανίας μεταμορφώνει τον ασφαλιστή σε στρατηγικό συνεργάτη που προσθέτει αξία στις επιλογές του πελάτη... Γιώργος Μούζος, 18/12/2024 - 08:48
Πώς να επικοινωνήσετε την αξία της οδικής βοήθειας στους πελάτες σας; Παρακάτω ακολουθούν μερικοί τρόποι για να μετατρέψτε την οδική βοήθεια σε εργαλείο εμπιστοσύνης και να αυξήσετε τις πωλήσεις σας με... Γιώργος Μούζος, 16/12/2024 - 09:02