Nextdeal newsroom, 9/9/2010 - 15:46 facebook twitter linkedin £51 εκατ. κατέβαλε η Aviva σε αποζημιώσεις σοβαρών ασθενειών Nextdeal newsroom, 9/9/2010 facebook twitter linkedin Συνολικές αποζημιώσεις ύψους πάνω από £51 εκατ. στο διάστημα του α’ εξαμήνου 2010 κατέβαλε η AVIVA, σε σύνολο 684 αιτήσεων που αφορούσαν αποζημιώσεις για σοβαρές ασθένειες. Παράλληλα, η Aviva κατέβαλε αποζημιώσεις ύψους £87 για ασφάλιστρα ζωής σε νόμιμους δικαιούχος των οποίων οι συγγενείς ή φίλοι έχασαν την ζωή τους. Ειδικότερα, όπως προκύπτει από τα στατικά της ασφαλιστικής, για το α’ εξάμηνο του 2010, οι καταβολές έχουν ως εξής: Συνολικές αποζημιώσεις ύψους πάνω από £51 για σοβαρές ασθένειες Εγκρίθηκαν προς αποζημίωση 684 απαιτήσεις Οι αποζημιώσεις για σοβαρές ασθένειες έφτασαν 93%, σημειώνοντας αύξηση 2% σε σχέση με το αντίστοιχο περυσινό εξάμηνο 2009. Απορρίφθηκε μόνο το 1% των αιτήσεων για αποζημιώσεις, έναντι του 2% στο αντίστοιχο περυσινό διάστημα Στο 64% φτάνουν οι αποζημιώσεις για την ασθένεια του καρκίνου ενώ, στο 98.5% έφτασαν οι αιτήσεις για αποζημιώσεις λόγω θάνατου. Σχετικά με τα αποτελέσματα αυτά, ο Richard Verdin, Διευθυντής στο Τμήμα Προστασίας της Aviva δήλωσε, ‘βρισκόμαστε εδώ για να προσφέρουμε στους πελάτες μας αληθινή ασφάλεια και πραγματική προστασία. Δηλώνουμε πραγματικά περήφανοι για το ύψος των αποζημιώσεων μας και για τα ποσοστά κάλυψης. Τα ποσοστά αυτά αποδεικνύουν ότι κρατάμε τα λόγια μας και είμαστε δίπλα στους πελάτες μας όταν το απαιτεί η περίσταση’.Και συνεχίζει λέγοντας ότι ‘διαρκώς στην Aviva επανεξετάζουμε το τρόπο που ελέγχουμε την διαδικασία των αποζημιώσεων, ειδικά όταν πρόκειται για σοβαρές ασθένειες. Και, για να επιτύχουμε το σκοπό μας αυτό, επενδύουμε συνεχώς στην καινοτομία. Έχουμε εισάγει την καταγραφή των αιτήσεων μέσω τηλεφωνικής συνομιλίας με εξειδικευμένο υπάλληλο της εταιρείας, όπου το ποσοστό των αιτήσεων για αποζημιώσεις μέσω τηλεφώνου φτάνει το 67% των συνολικών αιτήσεων. Οι αιτήσεις μέσω τηλεφώνου μειώνουν στο 1/3 χρόνο που απαιτείται από το πελάτη όταν αυτός κινηθεί με άλλους τρόπους’. Και, καταλήγει επισημαίνοντας ότι η αξία αυτής της υπηρεσίας είναι ανεκτίμητη, καθώς οι πελάτες της ασφαλιστικής την αξιολόγησαν στο 98% σε ό,τι αφορά το βαθμό ικανοποίησης που προσφέρει στους πελάτες. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Nextdeal newsroom, 6/3/2025 Η Howden ανακοινώνεται ως κύριος χορηγός για το Howden Melrose Sevens 2025
Nextdeal newsroom, 6/3/2025 Η Tesla προσφέρει επιδότηση ασφάλισης $1.100 καθώς οι παγκόσμιες πωλήσεις μειώνονται
Moody’s: Αυξανόμενη απειλή στις ΗΠΑ με 7.112 πυρκαγιές το 2025 Η Moody’s αναφέρει ότι το 2025 έχουν ήδη καταγραφεί 7.112 δασικές πυρκαγιές στις ΗΠΑ, μια αύξηση 37% σε σχέση με... Nextdeal newsroom, 06/03/2025 - 13:44 6/3/2025
Η Marsh ενισχύει την παρουσία της στην Ιταλία με την απόκτηση της Fontana Rava-Toscano & Partners (FRT) Η Marsh ολοκλήρωσε την απόκτηση της ασφαλιστικής μεσιτικής εταιρείας Fontana Rava-Toscano & Partners (FRT), η οποία εδρεύει στο Μιλάνο, ενισχύοντας... Nextdeal newsroom, 05/03/2025 - 11:48 5/3/2025