close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Επικαιρότητα
  • Διεθνή

ΔΙΕΘΝΗ

Ασφάλεια θανάτου και… χαμένης υπόληψης: Η νέα τάση για διαφημιστές και αθλητές
Nextdeal newsroom
Nextdeal newsroom,
2/7/2014 - 08:33
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Ασφάλεια θανάτου και… χαμένης υπόληψης: Η νέα τάση για διαφημιστές και αθλητές

Nextdeal newsroom, 2/7/2014
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Τα μεγάλα αθλητικά γεγονότα φέρνουν μεγάλα κέρδη σε σπόνσορες και διαφημιστές. Αλλά το κόστος των πιθανών σκανδάλων όπου εμπλέκονται γνωστοί ποδοσφαιριστές και άλλα μεγάλα ονόματα του χώρου δείχνει ότι αυτές οι διαφημιστικές εκστρατείες μπορεί να αποδειχτούν υπέρ το δέον δαπανηρές, αναφέρουν σε δημοσίευμα τους οι Lloyd’s.

Υψηλά πονταρίσματα

Σήμερα, οι κορυφαίοι ποδοσφαιριστές ετησίως κερδίζουν ποσά πολλών… μηδενικών χρησιμοποιώντας συγκεκριμένα προϊόντα και δανείζοντας το πρόσωπό τους σε καμπάνιες μεγάλων brands – ο Γουέιν Ρούνεϊ της Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ, π.χ., κερδίζει έτσι 3 εκατ. δολάρια, ενώ η Nike, η Castrol και άλλες εταιρείες καταβάλλουν περίπου 21 εκατ. δολάρια στον Κριστιάνο Ρονάλντο της Ρεάλ Μαδρίτης, σύμφωνα με το περιοδικό «Forbes».

Ο δε Ντέιβιντ Μπέκαμ, αν και… συνταξιούχος, φέρεται να κερδίζει ακόμα 42 εκατ. δολάρια από την προώθηση διάφορων προϊόντων, γεγονός που τον καθιστά τον πιο ακριβοπληρωμένο ποδοσφαιριστή στον κόσμο.

Ένα στραβοπάτημα όμως μπορεί να καταστρέψει μια διαφημιστική εκστρατεία πολλών εκατομμυρίων δολαρίων και να προκαλέσει σημαντικές απώλειες σε ένα brand.

Για παράδειγμα, πολύ γνωστός πρώην ποδοσφαιριστής «απολύθηκε» από μεγάλη εταιρεία ποτών-αναψυκτικών όταν ενεπλάκη σε καβγά εν πτήσει. Ευτυχώς, η ποτοποιία είχε ασφαλίσει τον θερμόαιμο σταρ για θάνατο και… κηλίδωση του ονόματός του, οπότε η ασφαλιστική εταιρεία κάλυψε μέρος των ζημιών.

Θάνατος και χαμένη υπόληψη

Η νέα τάση θέλει τους διαφημιστές αγοράζουν ασφάλεια θανάτου και «χαμένης υπόληψης» (disgrace insurance) στο πλαίσιο εκστρατειών με πρωταγωνιστές αθλητές, μουσικούς, ηθοποιούς και άλλους «επωνύμους», εξηγεί ο Paul Evans από την εταιρεία Marsh. Ειδικά οι επαγγελματίες ποδοσφαιριστές και άλλοι αθλητές κερδίζουν πόντους ως διασημότητες και συμμετέχουν όλο και πιο συχνά σε καμπάνιες αρκετών εκατομμυρίων.

«Έχουμε διαπιστώσει μια αυξανόμενη ζήτηση ασφαλειών θανάτου και χαμένης υπόληψης για αθλητές, και ανάλογο ενδιαφέρον για αυτό το είδος κάλυψης μεταξύ των συνδικάτων των Lloyd’s» λέει ο Evans και προσθέτει: «Υπάρχει σήμερα ένας αριθμός διαφημιστικών συμβολαίων με αθλητές και επαγγελματίες ποδοσφαιριστές που καλύπτονται σε περίπτωση θανάτου και χαμένης υπόληψης από την αγορά των Lloyd’s».

Τα όρια της κάλυψης

Με τις διαφημιστικές καμπάνιες να κοστίζουν εκατομμύρια, οι ασφαλισμένες αξίες μπορεί να φτάσουν έως και τα 10 εκατ. δολάρια, υποστηρίζει ο Alan Norris, στέλεχος της Talbot Underwriting, η οποία είχε τέτοια συμβόλαια στο χαρτοφυλάκιό της. Σε κάποιες ακραίες περιπτώσεις, λέει ο ίδιος, η ασφάλιση θανάτου, αναπηρίας και χαμένης υπόληψης «έκλεισε» στα 60 εκατ. δολάρια.

Εκτός από την κάλυψη ζημιών που έχουν να κάνουν με την τροποποίηση ή την ακύρωση μιας καμπάνιας, οι ασφαλιστικές θα μπορούσαν επίσης να καλύψουν την πτώση στις πωλήσεις λόγω θανάτου ή ατοπήματος ενός επιφανούς αθλητή. Ωστόσο, τέτοια κάλυψη αποτελεί πρόκληση για τους ασφαλιστές, καθώς είναι δύσκολο να υπολογιστεί η ζημία αναφορικά με μια προωθητική δραστηριότητα, όπως εξηγεί ο Chris Rackliffe, στέλεχος της Beazley.

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

Αν και οι παίκτες δεν μπορούν να αγοράσουν ασφάλεια θανάτου και υπόληψης, την αγοράζουν κάποια αμερικανικά πιστωτικά ιδρύματα όταν δανείζουν σε παίκτες. Η κάλυψη, που αποπληρώνει μεγάλο μέρος του χρέους αν ο παίκτης δεν καταφέρει να ολοκληρώσει την καριέρα του λόγω θανάτου, αναπηρίας ή ανάρμοστης συμπεριφοράς, γίνεται όλο και πιο δημοφιλής τα τελευταία χρόνια, σύμφωνα με τον Norris.

Ο ρόλος των social media

Η χαμένη υπόληψη απασχολεί πολύ πλέον τους διαφημιστές και ιδιαίτερα επειδή τα κακά νέα μπορούν πλέον να διαδοθούν σε χρόνο αστραπή μέσω του διαδικτύου και των social media. Ταυτόχρονα πρέπει να διαχειριστούν υψηλά κόστη, καθώς αυξάνονται συνεχώς τα έξοδα για την προώθηση μέσω διασημοτήτων και μίντια.

«Το διαδίκτυο έχει δημιουργήσει επιπλέον κινδύνους για τα brands που χρησιμοποιούν διάσημους αθλητές, όπως επαγγελματίες ποδοσφαιριστές. Το τι λέει ή κάνει ένας διάσημος εύκολα γίνεται σήμερα κοινό κτήμα» επισημαίνει ο Evans.

Όπως συμβαίνει και με τις άλλες διασημότητες, θέματα που έχουν να κάνουν με το σεξ, τα ναρκωτικά και το αλκοόλ απασχολούν αρκετά τους διαφημιστές. Ωστόσο, προσθέτει ο Evans, το τι συνιστά ατίμωση είναι υποκειμενικό, και κάποιες φίρμες μπορεί να είναι πιο ανεκτικές απέναντι σε ορισμένες απερισκεψίες.

Όταν οι φίρμες παίζουν μπάλα

Οι ασφαλιστές είναι προσεκτικοί όταν παρέχουν κάλυψη θανάτου και χαμένης υπόληψης για κάποιον, συμπεριλαμβανομένων των επαγγελματιών ποδοσφαιριστών.

Οι υψηλές αξίες που χαρακτηρίζουν τις περιπτώσεις τους και η πιθανότητα τραυματισμού τους εντός ή εκτός γηπέδου τούς καθιστούν πιο επίφοβους σε σχέση με ηθοποιούς και άλλες διασημότητες, εξηγεί ο Rackliffe.

Τα ναρκωτικά και τα αναβολικά αποτελούν παράγοντα υψηλού κινδύνου για τους ασφαλιστές, όταν η κάλυψη αφορά αθλητές, παρότι το ποδόσφαιρο –σε αυτόν τον τομέα– είναι πιο αθώο από κάποια άλλα αθλήματα.

Υπάρχουν όμως και καταδικαστικές αποφάσεις σε βάρος ποδοσφαιριστών για ποινικά αδικήματα• σε μια τέτοια περίπτωση, θυμάται ο Norris, η ασφαλιστική εταιρεία κατέβαλε το κόστος αφαίρεσης του παίκτη από τη διαφημιστική καταχώριση.

Ένα άλλο φαινόμενο, τέλος, που απασχολεί τα τελευταία χρόνια τόσο τον χώρο του ποδοσφαίρου όσο και τους ασφαλιστές είναι οι ρατσιστικές επιθέσεις.

Το ζην επικινδύνως

Το lifestyle αποτελεί σημαντικό παράγοντα στην αξιολόγηση του κινδύνου θανάτου και χαμένης υπόληψης, σύμφωνα με τον Rackliffe: οι ποδοσφαιριστές συχνά είναι νέοι, πλούσιοι και οδηγούν γρήγορα αμάξια.

Παραδόξως, οι… άτακτες διασημότητες συχνά αποδεικνύονται πιο συμφέρουσες για τους ασφαλιστές, γιατί το προφίλ ενός «καλού παιδιού» συνεπάγεται και μεγαλύτερο κίνδυνο αν αμαυρωθεί.

Όπως λέει ο Rackliffe, σε τέτοιες περιπτώσεις «οποιοδήποτε στραβοπάτημα θα μπορούσε να θεωρηθεί πιο σοβαρό σε σύγκριση με ενός αθλητή που έχει δώσει κι άλλες αφορμές στο παρελθόν».

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

  • Alex Bertolotti (PwC): Θετικοί οι βρετανοί ασφαλιστές για την εμπορική συμφωνία ΗΠΑ-Ηνωμένου Βασιλείου
    Nextdeal newsroom, 9/5/2025

    Alex Bertolotti (PwC): Θετικοί οι βρετανοί ασφαλιστές για την εμπορική συμφωνία ΗΠΑ-Ηνωμένου Βασιλείου

  • Ο Τραμπ ρίχνει τους δασμούς στην Κίνα στο 80%
    Nextdeal newsroom, 9/5/2025

    Ο Τραμπ ρίχνει τους δασμούς στην Κίνα στο 80%

  • Η Zurich εξασφαλίζει παγκόσμια συνολική αντασφαλιστική κάλυψη, ενισχύοντας την ανθεκτικότητά της απέναντι σε καταστροφές

    Η Zurich εξασφαλίζει παγκόσμια συνολική αντασφαλιστική κάλυψη, ενισχύοντας την ανθεκτικότητά της απέναντι σε καταστροφές

    Η Zurich ανακοίνωσε ότι εξασφάλισε συνολική αντασφαλιστική κάλυψη (aggregate reinsurance) για τα χαμηλότερα επίπεδα κινδύνου, εκμεταλλευόμενη το ευνοϊκό τιμολογιακό περιβάλλον...
    Nextdeal newsroom, 09/05/2025 - 12:47 9/5/2025
  • Νέος πάπας Λέων ΙΔ': Το Σικάγο πανηγυρίζει για την εκλογή ενός "δικού του παιδιού"

    Νέος πάπας Λέων ΙΔ': Το Σικάγο πανηγυρίζει για την εκλογή ενός "δικού του παιδιού"

    Στο Σικάγο, γενέτειρα του 69χρονου πρώην καρδινάλιου Φράνσις Πρέβοστ, όλοι σήμερα μιλάνε για την εκλογή του ως επικεφαλής της Καθολικής...
    Nextdeal newsroom, 09/05/2025 - 11:57 9/5/2025

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Διπλή Ανάπλαση-Βοτανικός: Έγκριση διάθεσης 94,3 εκατ. ευρώ για την κατασκευή του νέου γηπέδου του Παναθηναϊκού
15:48 Διπλή Ανάπλαση-Βοτανικός: Έγκριση διάθεσης 94,3 εκατ. ευρώ για την κατασκευή του νέου γηπέδου του Παναθηναϊκού
  • 15:40 Alex Bertolotti (PwC): Θετικοί οι βρετανοί ασφαλιστές για την εμπορική συμφωνία ΗΠΑ-Ηνωμένου Βασιλείου
  • 15:25 Covid-19: Τι αποκαλύπτει νέα γενετική μελέτη για την προέλευση του κορονοϊού
  • 15:09 Ο Τραμπ ρίχνει τους δασμούς στην Κίνα στο 80%
  • 14:26 ΕΛΣΤΑΤ: Στο 2% ο πληθωρισμός τον Απρίλιο έναντι 2,4% τον Μάρτιο
  • 13:43 Γεράσιμος Κονιδάρης (ΤΑΥΦΕ): Οι συνέπειες από την άρση της υποχρεωτικότητας ασφάλισης στο Ταμείο Εφάπαξ Παροχών Φαρμάκου!
  • 12:47 Η Zurich εξασφαλίζει παγκόσμια συνολική αντασφαλιστική κάλυψη, ενισχύοντας την ανθεκτικότητά της απέναντι σε καταστροφές
  • 11:57 Νέος πάπας Λέων ΙΔ': Το Σικάγο πανηγυρίζει για την εκλογή ενός "δικού του παιδιού"
  • 11:08 Θεσσαλονίκη: Άγνωστοι βανδάλισαν τον Λευκό Πύργο
  • 10:52 ΠΡΟΣΟΧΗ: Σε εξέλιξη μεγάλη τηλεφωνική απάτη στο WhatsApp μέσω SMS - Μην απαντήσετε (φωτο)
  • 10:35 Κωνσταντίνος Τσουτσοπλίδης στο Europa Next: Αυτά που έχουμε κατακτήσει στην Ευρώπη δεν υπάρχουν πουθενά αλλού στον πλανήτη
  • 10:21 Η ασφάλεια αυτοκινήτου είναι υπόθεση ευθύνης - όχι απλώς επισκευής
  • 10:02 Τουρισμός: Νέο ρεκόρ προσέλευσης και εσόδων το 2024 - Ήρθαν πάνω από 40,7 εκατομμύρια επισκέπτες
  • 09:52 Επιχειρήσεις: Νέοι κανόνες στην υποβολή δηλώσεων ΦΠΑ - Τι αλλάζει
  • 09:28 Ποια είναι τα τέσσερα μεγαλύτερα Ασφαλιστικά Κενά παγκοσμίως; Ακάλυπτες ζημιές τρισεκατομμυρίων!
  • 09:25 Πλαγίως: Ο Γουόρεν Μπάφετ
  • 09:19 Τι είναι τα τεχνικά αποθέματα (ή προβλέψεις) που οι ασφαλιστικές εταιρίες υποχρεωτικά τηρούν σύμφωνα με το ν.4364/2016;
  • 09:13 Volkswagen T-Roc Dream: Η νέα έκδοση με premium εξοπλισμό και όφελος 5.000€
  • 09:09 Ηλίας Προβόπουλος: Δύο φωτογραφίες της νίκης
  • 09:06 Τα τέσσερα mega-trends που αναδιαμορφώνουν την ασφάλιση οχημάτων ως το 2030
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 7/5 Από σήμερα (7/5) οι αιτήσεις για τα 300.000 vouchers του Κοινωνικού Τουρισμού: Οι δικαιούχοι
  2. 6/5 Τι περιουσία έχουν οι Έλληνες: Σκάφη, αυτοκίνητα, πισίνες, σπίτια, ενοίκια και καταθέσεις στο εξωτερικό
  3. 5/5 Αλλαγή σελίδας για τον Νίκο Αντιμησάρη
  4. 7/5 Κυρανάκης: «Αυτά είναι τα μέτρα που εξετάζουμε για να μειωθούν τα θανατηφόρα ατυχήματα»
  5. 5/5 Από την 1η Ιουνίου η υποχρεωτική ασφάλιση οχημάτων από φυσικές καταστροφές
  6. 8/5 Οι Θεόδωρος Κοκκάλας και Αλέξανδρος Σαρρηγεωργίου είναι δύο άνθρωποι που ξεχώρισαν στην ελληνική και τη διεθνή ασφαλιστική αγορά
  7. 9/5 ΠΡΟΣΟΧΗ: Σε εξέλιξη μεγάλη τηλεφωνική απάτη στο WhatsApp μέσω SMS - Μην απαντήσετε (φωτο)

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

  • nextdeal

    Προχθές, εντελώς τυχαία πηγαίνοντας να πάρω ένα ασφαλιστήριο από τους εξαιρετικούς συνεργάτες Χαράλαμπος και Ιωάννα Ιλβανίδη στην Ηγουμενίτσα,έπεσα πάνω στο περιοδικό σας. Ζήτησα αν μπορούσα να το...

    Πως θα φτάσετε στην «κορυφή»; Διαβάστε το Ασφαλιστικό ΝΑΙ που κυκλοφορεί!  · 3 months ago

  • nextdeal

    Ποιοι διαμεσολαβητές ακουμπάνε εκεί την παραγωγή; Είναι ελεύθεροι πράκτορες ή και αποκλειστικοί;
    Μήπως οι προμήθειες παίζουν βασικό ρόλο και όχι τα ασφάλιστρα;
    Α.Κ., Μεσίτης - ΑΘήνα

    Πάνω από 1 δισ. ευρώ η παραγωγή των «ΕΠΥ»!  · 5 months ago

  • nextdeal

    Για ποιες αυξήσεις γράφετε;
    Οι πλατφόρμες καθημερινά υπασφαλίζουν σε συνεργασία με τις ασφαλιστικές εταιρείες, όπως πάνε θα ξανακλείσουν αν δε προλάβουν να απολυθούν.
    Κώστας Δημοπ., Ηράκλειο

    Προς αυξήσεις στα ασφάλιστρα αυτοκινήτου  · 5 months ago

  • nextdeal

    Ο Giuseppe Zorgno ανέβασε τον μέσο όρο των ασφαλιστικών στελεχών στην ελληνική αγορά! Θέλουμε κι άλλους μιμητές του. - Γ. Νικοπ., Χαλάνδρι

    Ο αποχαιρετισμός του Giuseppe Zorgno προς το δίκτυο συνεργατών της AIG  · 5 months ago

  • nextdeal

    Ο Κώστας Μπερτσιάς είναι ένας καλός πρεσβευτής του ασφαλιστικού κλάδου εδώ και πολλά χρόνια! Συγχαρητήρια!!! - Χρ. Κωστ., Αθήνα

    Ο Κωνσταντίνος Μπερτσιάς στην ΕΡΤ για την ασφάλιση στα ηλεκτρικά πατίνια  · 5 months ago

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: info@nextdeal.gr

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube

loading