Nextdeal newsroom, 19/9/2014 - 07:25 facebook twitter linkedin Aviva: Καινοτόμα τεχνολογικά μέσα για την καλύτερη εξυπηρέτηση του πελάτη Nextdeal newsroom, 19/9/2014 facebook twitter linkedin Η βρετανική Aviva αξιοποιεί τις δυνατότητες της νεφοϋπολογιστικής με την πλατφόρμα διαχείρισης ιδεών της εταιρείας Wazoku, ενόψει του νέου της Customer Cup, του διεθνή διαγωνισμού που διοργανώνει η ασφαλιστική προκειμένου να αντλήσει τις πιο καινοτόμες και πελατοκεντρικές ιδέες από τους 31.000 υπαλλήλους της. Στο Customer Cup, που πραγματοποιείται κάθε δύο χρόνια, ομάδες υπαλλήλων διαγωνίζονται υποβάλλοντας προτάσεις για τη βελτίωση της καταναλωτικής εμπειρίας των πελατών της Aviva. Θέλοντας λοιπόν να ενθαρρύνει τη συνεργασία μεταξύ των εργαζομένων, να αυτοματοποιήσει τη διεξαγωγή του Customer Cup και να καταστήσει ευκολότερη και απλούστερη τη συμμετοχή, η Aviva επέλεξε την πλατφόρμα software-as-a-service (SaaS) Idea Spotlight της Wazoku. Η εν λόγω πλατφόρμα επιτρέπει στους οργανισμούς να δημιουργήσουν εσωτερικές ή εξωτερικές κοινότητες με στόχο την προώθηση ιδεών, καινοτομιών, σχολίων και γνώσεων. «To Customer Cup σχεδιάστηκε για να ενθαρρύνει τους υπαλλήλους μας, σε όλες τις βαθμίδες, να κάνουν τη διαφορά για τους πελάτες παρατηρώντας τις δραστηριότητές μας όπως είναι σήμερα και βρίσκοντας πώς μπορούμε να τις κάνουμε σημαντικά καλύτερες» εξηγεί η Jan Gooding, διευθύντρια μάρκας του ομίλου Aviva. «Η χρήση της (πλατφόρμας της) Wazoku θα κάνει το Customer Cup ακόμα καλύτερο – η ευελιξία και η δυνατότητά της να διαχειριστεί εύκολα μεγάλους όγκους χρηστών και ιδεών προωθεί την αυξημένη συνεργασία μεταξύ των ομάδων και βοηθά τους ανθρώπους να εμπνεύσουν ο ένας τον άλλο». Με την πλατφόρμα Idea Spotlight οι ιδέες υποβάλλονται σε ένα εύχρηστο σύστημα, πλήρως προσαρμοσμένο στις εταιρικές προδιαγραφές, όπου οι εργαζόμενοι μπορούν να συζητήσουν, να αναπτύξουν και να ψηφίσουν τις καλύτερες ιδέες. Ως σύστημα που βασίζεται σε υπολογιστικό νέφος, μπορεί να κλιμακωθεί πλήρως και επιτρέπει στην Aviva να διαχειριστεί τον μεγάλο όγκο των διεθνών καταχωρίσεων. Οι ομάδες θα κριθούν για τα οφέλη της ιδέας τους και τη θετική της επίδρασή στους πελάτες, ενώ ο διαγωνισμός θα ολοκληρωθεί μεταξύ 18 και 20 18-20 Μαΐου 2015 με τον Μεγάλο Τελικό στη Βαρσοβία, όπου οι φιναλίστ θα παρουσιάσουν τις προτάσεις τους μπροστά στην κριτική επιτροπή. Δεν είναι όμως η πρώτη φορά που η Αviva εκδηλώνει το ενδιαφέρον της για τη νεφοϋπολογιστική. To 2013 ανακοίνωσε ότι λέει αντίο στα λογιστικά φύλλα και υιοθετεί για τις ασφαλιστικές και αποταμιευτικές της δραστηριότητες ένα ανάλογο σύστημα προβλέψεων της εταιρείας Anaplan. Φέτος ανανέωσε τη 17ετή συνεργασία της με τη Vodafone για άλλα 7 χρόνια, με μια συμφωνία ύψους πολλών εκατομμυρίων λιρών, που αφορά την αποθήκευση και τη συνδεσιμότητα δεδομένων μέσω υπολογιστικού νέφους για τα υποκαταστήματα της εταιρείας σε Ηνωμένο Βασίλειο και Ιρλανδία. Η Vodafone θα παρέχει στην Aviva μια προηγμένη υπηρεσία κέντρου επικοινωνίας, που θα υποστηρίζει 12.000 υπαλλήλους της εταιρείας, σε διάφορες περιοχές της Μ. Βρετανίας και της Ιρλανδίας, στην επαφή τους με τους πελάτες. Επιπλέον, το 2015 η Vodafone θα προσφέρει στους υπαλλήλους της ασφαλιστικής νέα εργαλεία για τη μεταξύ τους συνεργασία, π.χ. για την κοινοποίηση εγγράφων, την αποστολή άμεσων μηνυμάτων και την πραγματοποίηση τηλεδιασκέψεων, με βάση τη σειρά προϊόντων ενοποιημένης επικοινωνίας Vodafone One Net. Η Αviva πιστεύει ότι οι εν λόγω υπηρεσίες νέφους θα βοηθήσουν το προσωπικό της να βελτιώσει την εμπειρία των πελατών ανεβάζοντας το επίπεδο των υπηρεσιών και της εξυπηρέτησης. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Nextdeal newsroom, 4/4/2025 Η DARAG αποκτά το χαρτοφυλάκιο αποζημιώσεων εργαζομένων της Protector στη Δανία
Nextdeal newsroom, 4/4/2025 Η Munich Re προβλέπει ότι τα cyber ασφάλιστρα θα υπερδιπλασιαστούν έως το 2030
11 InsurTech εταιρείες εντάσσονται στο πρόγραμμα επιτάχυνσης Lloyd’s Lab Οι Lloyd’s, παγκόσμια αγορά ασφάλισης και αντασφάλισης, ανακοίνωσαν τις 11 InsurTech εταιρείες που εξασφάλισαν θέση στη 14η σειρά του προγράμματος... Nextdeal newsroom, 03/04/2025 - 14:30 3/4/2025
Η Marsh McLennan Agency επεκτείνεται με την εξαγορά της Arthur Hall Insurance Η Marsh McLennan Agency (MMA), θυγατρική της Marsh και πάροχος υπηρεσιών ασφάλισης επιχειρήσεων, παροχών εργαζομένων, συνταξιοδοτικών και επενδυτικών λύσεων καθώς... Nextdeal newsroom, 03/04/2025 - 09:42 3/4/2025