Nextdeal newsroom, 19/6/2015 - 08:45 facebook twitter linkedin Μια ασφαλιστική διαφήμιση που δεν αφήνει άνθρωπο ασυγκίνητο! Nextdeal newsroom, 19/6/2015 facebook twitter linkedin Πολλές φορές οι γονείς θα ήθελαν να τρυπώσουν στο κεφάλι των παιδιών τους και να μάθουν τι σκέφτονται. Αυτό ακριβώς ανέλαβε να κάνει στο τελευταίο της διαφημιστικό σποτ η Zurich, ρωτώντας παιδιά από διάφορες χώρες τι αγαπούν και πώς νιώθουν προστατευμένα. Οι γονείς, βλέποντας τις απαντήσεις που δίνουν τα παιδιά τους στην κάμερα, δεν μπορούν παρά να χαμογελάσουν ή ακόμα και να δακρύσουν – όπως άλλωστε κι οι θεατές. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Nextdeal newsroom, 18/2/2025 Η Allianz ηγείται της κάλυψης όλων των κινδύνων για τη συντριβή της Delta Air Lines στο Τορόντο
Nextdeal newsroom, 18/2/2025 Miller: Καταγράφει συνολικά έσοδα 271 εκατ. λιρών για το 2024 και λανσάρει νέο brand
Η Aon συνάπτει συμφωνία συνδιαμεσολάβησης με την Protecdiv Η Aon υπέγραψε συμφωνία συνδιαμεσολάβησης με την Protecdiv, μια εταιρεία διαμεσολάβησης που ανήκει σε μειονοτική κοινότητα (MBE), με στόχο την... Nextdeal newsroom, 18/02/2025 - 12:49 18/2/2025
Peter Zaffino (AIG): Οι ζημίες από καταστροφές μπορεί να ξεπεράσουν τα 200 δισ. δολάρια φέτος Κεντρική φωτογραφία: Peter Zaffino, Διευθύνων Σύμβουλος της American International Group Inc. (AIG) Με σημαντικές απώλειες από τις πυρκαγιές στην Καλιφόρνια ήδη καταγεγραμμένες, οι... Nextdeal newsroom, 17/02/2025 - 12:43 17/2/2025