Nextdeal newsroom, 19/6/2015 - 08:45 facebook twitter linkedin Μια ασφαλιστική διαφήμιση που δεν αφήνει άνθρωπο ασυγκίνητο! Nextdeal newsroom, 19/6/2015 facebook twitter linkedin Πολλές φορές οι γονείς θα ήθελαν να τρυπώσουν στο κεφάλι των παιδιών τους και να μάθουν τι σκέφτονται. Αυτό ακριβώς ανέλαβε να κάνει στο τελευταίο της διαφημιστικό σποτ η Zurich, ρωτώντας παιδιά από διάφορες χώρες τι αγαπούν και πώς νιώθουν προστατευμένα. Οι γονείς, βλέποντας τις απαντήσεις που δίνουν τα παιδιά τους στην κάμερα, δεν μπορούν παρά να χαμογελάσουν ή ακόμα και να δακρύσουν – όπως άλλωστε κι οι θεατές. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Nextdeal newsroom, 13/11/2024 Καινοτόμος λύση για αστικές πλημμύρες στην Άκκρα από την Σύμπραξη Δημόσιου και Ιδιωτικού τομέα
Nextdeal newsroom, 24/10/2024 Τον βοηθητικό συγκριτικό πίνακα αναφοράς για το κλίμα δημοσίευσε η WTW!
Moody's: Οι ασφαλισμένες ζημίες από τον τυφώνα Milton θα φτάσουν τα 36 δις δολάρια! Τις ασφαλισμένες ζημίες από τους δύο τυφώνες Helene και Milton εκτίμησε η Moody's, οι οποίες αναμένεται να κυμανθούν μεταξύ 35... Nextdeal newsroom, 21/10/2024 - 12:29 21/10/2024
UBS: Η προσχεδιασμένη αποταμίευση έχει σημασία! Ο τελευταίος Διεθνής Δείκτης Συνταξιοδοτικού Χάσματος (International Pension Gap Index) της UBS συγκρίνει τα συνταξιοδοτικά συστήματα σε 25 αγορές με... Nextdeal newsroom, 17/10/2024 - 12:09 17/10/2024