Nextdeal newsroom, 4/2/2016 - 14:13 facebook twitter linkedin Ποια ασφαλιστική βρίσκεται στο Top 50 με τις καλύτερες επωνυμίες του κόσμου; Nextdeal newsroom, 4/2/2016 facebook twitter linkedin Στο Top 50 με τις καλύτερες επωνυμίες του κόσμου για το 2016 βρίσκεται η Allianz, σύμφωνα με την κατάταξη Brand Finance. Η αξία του εμπορικού σήματος του Ομίλου αυξήθηκε κατά 8,1%, από € 17,2 δισ. στα € 18,6 δισ., ως αποτέλεσμα της ισχυρής ανάπτυξης που σημειώθηκε στα ασφάλιστρα της Allianz, τοποθετώντας την εταιρία στην 43η θέση ανάμεσα στις 500 κορυφαίες παγκόσμιες εμπορικές επωνυμίες (το 2015 βρισκόταν στην 44η θέση). Στην κατάταξη του 2016, η Brand Finance αναγνώρισε την ανθεκτικότητα του Ομίλου σε ένα δύσκολο περιβάλλον καθώς και την ισχυρή χρηματοοικονομική του απόδοση που οφείλεται στην ισχυρή επωνυμία Allianz, στην πελατοκεντρική φιλοσοφία της εταιρίας και στην ψηφιοποίηση. Δείτε εδώ τη λίστα με τις 500 καλύτερες επωνυμίες παγκοσμίως. Η ανακοίνωση της εταιρίας Brand Finance Global 500 - Allianz: Τo πολυτιμότερο brand στο χώρο της ασφάλισης παγκοσμίως Το brand Allianz στην πρώτη θέση του ασφαλιστικού Top 50, για τρίτη συνεχόμενη χρονιά. Η Allianz είναι η μόνη ασφαλιστική εταιρεία που συγκαταλέγεται στα 50 πιο ισχυρά brands του κόσμου για το 2016. H αξία του brand Allianz ανέρχεται σε 18,6 δις ευρώ, 8,1% υψηλότερη από το 2015. Η Allianz εδραίωσε τη θέση της ως το πολυτιμότερο ασφαλιστικό brand και στη φετινή κατάταξη “Brand Finance Global 500”. Διατηρώντας την ηγετική θέση επί τρία συναπτά έτη, είναι η μόνη ασφαλιστική εταιρεία που συμπεριλαμβάνεται στο παγκόσμιο Top 50 των ισχυρότερων brands για το 2016. Ως αποτέλεσμα της μεγάλης ανάπτυξης της παραγωγής, η αξία του brand του Ομίλου αυξήθηκε κατά 8,1% και συγκεκριμένα από 17,2 δις ευρώ ανήλθε στα 18,6 δις ευρώ (20,3 δις δολάρια Η.Π.Α.), ανεβάζοντας την Allianz στην 43η θέση του Top 500 με τα διεθνή brands (από την 44η θέση το 2015). Στην κατάταξη του 2016, η επιτροπή της Brand Finance αναγνώρισε την ανθεκτικότητα της Allianz σε ένα περιβάλλον γεμάτο προκλήσεις και τις υψηλές αποδόσεις του Ομίλου, που καθοδηγούνται από το εμβληματικό brand, την πελατοκεντρικότητα και την “ψηφιακή” προσέγγιση. Καθιστώντας, κατά συνέπεια, την Allianz, ως μία από τις πλέον “brand driven” εταιρείες χρηματοπιστωτικών υπηρεσιών της φετινής κατάταξης. Ο Christian Deuringer, Head of Global Brand Management της Allianz, ανέφερε: «Αυτή η εξαιρετική κατάταξη, δείχνει ότι η στρατηγική του brand-εμβλήματος καθώς και η σαφής εστίαση στον πελάτη και την ψηφιοποίηση χτίζουν την εμπιστοσύνη και έχουν απήχηση στους πελάτες μας σε όλο τον κόσμο. Θα θέλαμε να τους ευχαριστήσουμε για την αυξανόμενη πιστότητά τους». Αξιολογώντας τις μελλοντικές προοπτικές της Allianz, η Brand Finance εκτιμά ότι η πελατοκεντρική προσέγγιση του Ομίλου μπορεί να δώσει περαιτέρω αξία χτίζοντας πάνω στα σημερινά οικονομικά μεγέθη. Επιπλέον, η Brand Finance έκρινε ότι το brand της Allianz είναι εξαιρετικά καλά τοποθετημένο ώστε να εκμεταλλευτεί τις ευκαιρίες ανάπτυξης οι οποίες προκύπτουν, από τις σημαντικές αλλαγές που συντελούνται στον ασφαλιστικό κλάδο, με βασικό άξονα την ψηφιοποίηση των υπηρεσιών. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Ηλίας Προβόπουλος, 28/11/2024 Ηλίας Προβόπουλος: Η Αυστραλία «κόβει» τα social media για τους ανηλίκους
Γιατί τα νέα πυρηνικά έργα στην Ευρώπη παραμένουν τόσο ακριβά; Η κατασκευή νέων πυρηνικών αντιδραστήρων στην Ευρώπη συνεχίζει να είναι οικονομικά προκλητική λόγω υψηλού κόστους κατασκευής, σημαντικών οικονομικών κινδύνων και... Nextdeal newsroom, 27/11/2024 - 12:29 27/11/2024
Πίσω στο 2008; Το Ηνωμένο Βασίλειο προτείνει χαλαρότερους κανόνες για τα μπόνους των τραπεζιτών Οι τραπεζίτες θα πρέπει να λαμβάνουν τα μπόνους τους πιο γρήγορα, λένε οι ρυθμιστικές αρχές – απομακρύνονται από την προσεκτική... Nextdeal newsroom, 27/11/2024 - 12:14 27/11/2024