Nextdeal newsroom, 13/6/2017 - 12:45 facebook twitter linkedin Μειώθηκαν κατά 50% οι ζημιές στη ναυτιλία σύμφωνα με την Allianz! Nextdeal newsroom, 13/6/2017 facebook twitter linkedin Κατά 50% μειώθηκαν την περασμένη δεκαετία, οι μεγάλες απώλειες στον κλάδο ναυτιλίας γεγονός που οφείλεται σε μεγάλο βαθμό, στην ανάπτυξη ισχυρότερου περιβάλλοντος ασφαλείας από τους πλοιοκτήτες, σύμφωνα με την πέμπτη ετήσια έκθεση της Allianz Global Corporate & Specialty (AGCS) για την ασφάλεια και η ναυτιλία (Safety & Shipping Review 2017). Το 2016, 85 σκάφη αναφέρθηκαν ως συνολικές απώλειες στον ναυτιλιακό κλάδο, παρουσιάζοντας μείωση κατά 16% σε σχέση με το προηγούμενο έτος, όπου αναφέρθηκαν ως απώλειες 101 σκάφη. Την προηγούμενη χρονιά, σημειώθηκε νέο ρεκόρ όσο αφορά την ασφάλεια ενώ καταγράφηκε ο μικρότερος αριθμός ζημιών τα τελευταία 10 χρόνια, σύμφωνα με τα προκαταρκτικά στοιχεία. Ο αριθμός των ναυτικών ατυχημάτων (θάνατοι) μειώθηκε επίσης ελαφρά, κατά 4% με καταγεγραμμένα 2.611 περιστατικά. "Ενώ η μακροπρόθεσμη πτωτική τάση είναι ενθαρρυντική, δεν υπάρχει περιθώριο εφησυχασμού", λέει ο Baptiste Ossena, Γενικός Διευθυντής Hull & Marine Liabilities στην AGCS. "Ο ναυτιλιακός τομέας αντιμετωπίζει διάφορους διασυνδεδεμένους κινδύνους σε μια εποχή οικονομικών προκλήσεων". Η βασικότερη αιτία των ζημιών που σημειώνονται στο ναυτιλιακό κλάδο είναι η βύθιση, η οποία αντιπροσωπεύει πάνω από το ήμισυ όλων των ζημιών του 2016. Επίσης, ο κακός καιρός συχνά αποτελεί παράγοντα ενώ πάνω από το ένα τρίτο των ναυτικών ατυχημάτων κατά το 2016 προκλήθηκε από ζημιές στα μηχανήματα. Τα περιστατικά πειρατείας σε ολόκληρο τον κόσμο και τα θαλάσσια περιστατικά στα ύδατα του Αρκτικού Κύκλου μειώθηκαν σε ετήσια βάση. Ωστόσο, εξακολουθούν να υπάρχουν προκλήσεις, όπως η αύξηση των απαγωγών του πληρώματος σε μέρη της Ασίας και της Δυτικής Αφρικής και ο αντίκτυπος της αύξησης των πολικών μετακινήσεων. Η κατάρρευση μιας από τις μεγαλύτερες ναυτιλιακές εταιρίες του κόσμου, της Hanjin Shipping, κατά το 2016, έφερε στην επιφάνεια τα προβλήματα που υπάρχουν σε κάποιους τομείς του κλάδου. Οι πτωχεύσεις αυξάνονται και όταν τα επίπεδα του χρέους είναι υψηλά και τα κέρδη είναι χαμηλά, οι πλοιοκτήτες συχνά επιδιώκουν να επιτύχουν εξοικονόμηση κόστους στους προϋπολογισμούς συντήρησης, στην κατάρτιση του πληρώματος και στα όρια του προσωπικού, γεγονός που μπορεί να οδηγήσει σε απώλειες. Σύμφωνα με την AGCS, η αμέλεια / κακή συντήρηση αποτελεί ήδη μια από τις κυριότερες αιτίες απώλειας στον ναυτιλιακό τομέα ενώ παρατηρείται αύξηση των αξιώσεων που σχετίζονται με τη συντήρηση. Η εφαρμογή αυστηρών καθεστώτων επιθεώρησης και συντήρησης είναι ζωτικής σημασίας. Η χρήση της τεχνολογίας για τη βελτίωση της ασφάλειας έχει τη δυνατότητα να μειώσει σημαντικά τόσο τον αντίκτυπο που προκύπτει από το ανθρώπινο σφάλμα (που, σύμφωνα με την ανάλυση της AGCS, αντιπροσωπεύει περίπου το 75% της αξίας των σχεδόν 15.000 αξιώσεων ασφάλισης αστικής ευθύνης που έχουν σημειωθεί σε διάστημα πέντε ετών, ποσοστό που ισοδυναμεί με πάνω από 1,6 δισ. δολάρια) και την μηχανική βλάβη. Παρόλα αυτά η απειλή των κυβερνοεπιθέσεων εξακολουθεί να είναι σημαντική. Οι περισσότερες επιθέσεις μέχρι σήμερα έχουν ως στόχο την παραβίαση της εταιρικής ασφάλειας παρά την ανάληψη ελέγχου ενός σκάφους. "Ο ναυτιλιακός τομέας δεν έχει συνειδητοποιήσει ιδιαίτερα τους κινδύνους του κυβερνοχώρου. Δεδομένου ότι δεν έχει σημειωθεί κανένα σημαντικό περιστατικό λόγω κυβερνοεπιθέσεων, πολλοί στην κλάδο εξακολουθούν να εφησυχάζονται για τους κινδύνους", λέει ο Rahul Khanna, επικεφαλής του Marine Risk Consulting της AGCS. Το 80% των αθέμιτων παραβιάσεων ασφαλείας εκτιμάται ότι προέρχεται από ανθρώπινο σφάλμα. Βρείτε την έκθεση (στα αγγλικά) στα "Συνημμένα αρχεία". Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Ηλίας Προβόπουλος, 28/11/2024 Ηλίας Προβόπουλος: Η Αυστραλία «κόβει» τα social media για τους ανηλίκους
Γιατί τα νέα πυρηνικά έργα στην Ευρώπη παραμένουν τόσο ακριβά; Η κατασκευή νέων πυρηνικών αντιδραστήρων στην Ευρώπη συνεχίζει να είναι οικονομικά προκλητική λόγω υψηλού κόστους κατασκευής, σημαντικών οικονομικών κινδύνων και... Nextdeal newsroom, 27/11/2024 - 12:29 27/11/2024
Πίσω στο 2008; Το Ηνωμένο Βασίλειο προτείνει χαλαρότερους κανόνες για τα μπόνους των τραπεζιτών Οι τραπεζίτες θα πρέπει να λαμβάνουν τα μπόνους τους πιο γρήγορα, λένε οι ρυθμιστικές αρχές – απομακρύνονται από την προσεκτική... Nextdeal newsroom, 27/11/2024 - 12:14 27/11/2024